• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.231 films
  • 12.400 series
  • 34.346 seizoenen
  • 651.734 acteurs
  • 199.740 gebruikers
  • 9.422.238 stemmen

Studio Sport #5

zoeken in:

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ik heb het idee dat je helemaal geen idee hebt hoe Been in elkaar steekt.

Been is juist iemand die boven heel veel dingen staat, ook iemand die echt heel veel kan hebben. En we weten met z'n allen niet hoe die tegenspraak eruit ziet - wat de Cler heeft gezegd. En dat Been in de rust, op dat moment, na een beschamende eerste helft, niet veel kon hebben, valt te begrijpen. Op zo'n moment duld je geen tegenspraak.

Ik zie het toch echt anders, maar ok.. jij zit mischien ook wat dichter op het vuur wat dat betreft en zal Been beter kennen.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Been is een (oude) vriend van mijn broer en schoonzus, maar dat terzijde.

Overigens:

Been wil De Cler een nieuwe kans gunnen. "Ik was terecht kwaad en dat was ook al eens bij mijn vorige club Nec. Maar ik voel me niet groter dan Feyenoord. Tim heeft zijn excuses aangeboden en hij zal terugkeren in selectie, de kans is groot dat hij er donderdag in de Europa League tegen AA Gent bij is."

"Ik was emotioneel en dan roep je weleens wat", vervolgt hij. Maar ik ben ook iemand die spelers een tweede kans geeft. Dat is nu ook het geval met Tim."

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Ik heb Been wel eens meegemaakt op een soort bedrijfspresentatie en hij wist mij weer enorm te motiveren om te werken

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Overigens:

Been wil De Cler een nieuwe kans gunnen. "Ik was terecht kwaad en dat was ook al eens bij mijn vorige club Nec. Maar ik voel me niet groter dan Feyenoord. Tim heeft zijn excuses aangeboden en hij zal terugkeren in selectie, de kans is groot dat hij er donderdag in de Europa League tegen AA Gent bij is."

"Ik was emotioneel en dan roep je weleens wat", vervolgt hij. Maar ik ben ook iemand die spelers een tweede kans geeft. Dat is nu ook het geval met Tim."

En dit schijnt dus geheel geregisseerd te zijn van hogerhand. Aangezien ie eerder op de dag nog iets heel anders zei (dat De Cler zeker niet mee zou doen tegen Gent) en het kamp De Cler tegenspreekt dat er excuses zijn gemaakt. Denk dat Leo hem ook wel gewezen heeft op zijn te emotionele beslissing / reactie.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Bottleneck schreef:

Ik heb Been wel eens meegemaakt op een soort bedrijfspresentatie en hij wist mij weer enorm te motiveren om te werken

Sindsdien zit je de hele dag op Mome?

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

LOL

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Quido schreef:

(quote)
En dit schijnt dus geheel geregisseerd te zijn van hogerhand. Aangezien ie eerder op de dag nog iets heel anders zei (dat De Cler zeker niet mee zou doen tegen Gent) en het kamp De Cler tegenspreekt dat er excuses zijn gemaakt. Denk dat Leo hem ook wel gewezen heeft op zijn te emotionele beslissing / reactie.

Been en Beenhakker werken heel nauw met elkaar, dus uiteraard zullen ze het overlegd hebben. Maar Been is ook wel iemand, zoals hij zelf aangeeft, om iemand een tweede kans te geven. Daarnaast, daar gaat het ook om, de Cler heeft zijn excuses aangeboden. Er is gepraat. Daarnaast 2: Been geeft aan dat hij te emotioneel reageerde op dat moment.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Daarnaast, daar gaat het ook om, de Cler heeft zijn excuses aangeboden.

Dat betwijfel ik dus a) omdat het kamp De Cler dit ontkent en b) omdat Been om onduidelijke redenen plots teruggekrabbeld is en zijn verhaal 180 graden omdraaide en daarna terecht de hand in eigen boezem stak.

Nogmaals: goede trainer, maar in deze vond ik hem de plank volledig mis slaan. Wat zoals gezegd ook niet erg is, en het siert hem dat ie nu zelf zijn fout toegeeft.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Don Dijk schreef:

Sindsdien zit je de hele dag op Mome?

oeps.. .. ontspanning is ook belangrijk zei hij.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Hopelijk voor jou ben je daar niet tegen in gegaan!

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Dat betwijfel ik dus a) omdat het kamp De Cler dit ontkent en b) omdat Been om onduidelijke redenen plots teruggekrabbeld is en zijn verhaal 180 graden omdraaide en daarna terecht de hand in eigen boezem stak.

Nogmaals: goede trainer, maar in deze vond ik hem de plank volledig mis slaan. Wat zoals gezegd ook niet erg is, en het siert hem dat ie nu zelf zijn fout toegeeft.

Waar heb je de Cler's ontkenning gezien dan? Of in ieder geval zijn kamp...

Been is niet om onduidelijke redenen 180 graden omgedraaid. Hij legt het vrij duidelijk uit: 1) hij reageerde te emotineel op het eerste moment. 2) de Cler heeft zijn excuses aangeboden. 3) Hij geeft zijn fout toe. 4) Hij is iemand die een speler graag een tweede kans geeft.

Hoeveel duidelijke redenen wil jij nog meer zien?

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Hoeveel redenen wil je nog horen voordat je erkent dat Been het (nog) niet in zich heeft om zich een goede trainer te noemen? Met people management-kwaliteiten.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Ik heb er nog geen een gehoord, dus ga je gang.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ik vind het wel kansloos. Eerst brullen dat je de Cler nooit meer wil spreken zelfs en dat hij zichzelf belangrijker vind dan Feyenoord en een halve dag later zeggen dat het toch wel meeviel en dat hij een 2e kans krijgt

Maar belangrijker, vanavond Kiev-Ajax. Hoop echt dat ze een goed resultaat mee naar huis nemen. Bij de return volgende week zit ik zelf en dan is het wel minder als je vanavond met 4-1 verliest ofzo.

Ik ga voor 1-1 vanavond en 1-0 winst volgende week.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Waar heb je de Cler's ontkenning gezien dan? Of in ieder geval zijn kamp...

Gisteren bij VI.

Been is niet om onduidelijke redenen 180 graden omgedraaid.
Natuurlijk wel, of ja, 'onduidelijk' ... het lijkt me vrij duidelijk dat ie van bovenaf geïnstrueerd is zijn beslissing van eerder op de dag terug te draaien. Been is uitermate goed in het bespelen van het legioen, want in deze situatie kan alleen hij als winnaar uit de bus komen, De Cler nooit. En achteraf gezien - als het allemaal dus wel meeviel met De Cler - is dat vrij achterbaks. Hij schildert De Cler behoorlijk af als een egocentrisch individu, zonder clubgevoel. Valt me nog mee dat niemand excuses van Been wilt.

Hij legt het vrij duidelijk uit: 1) hij reageerde te emotineel op het eerste moment. 2) de Cler heeft zijn excuses aangeboden. 3) Hij geeft zijn fout toe. 4) Hij is iemand die een speler graag een tweede kans geeft. Hoeveel duidelijke redenen wil jij nog meer zien?
En dat had ie gister vroeg in de middag nog niet door en wist hij nog stellig dat hij De Cler (voorlopig) echt niet wilde zien? Nogmaals: ik val hem niet aan, maar dit lijkt me toch een duidelijk voorbeeld van een situatie waarin een trainer is teruggefloten en daarna in de media de vrede weer wil doen terugkeren.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Don Dijk schreef:

Hopelijk voor jou ben je daar niet tegen in gegaan!

Tegen die tip? tuurlijk niet...

Jammerlijke is wel dat De Cler een slechter imago kan krijgen.

Ajax&Litmanen1 schreef:

Ik vind het wel kansloos.

Welnee beter dit dan stug en eventueel onterecht vol blijven houden.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Net of Been nu plots van gedachte is veranderd. Het is wel heel duidelijk dat Leo hem terug floot. Feyenoord heeft geen 40 geweldige spelers dus je hebt de Cler gewoon nodig aangezien hij deze zomer echt niet vertrekt. En om zon dure jongen nou bij jong Feyenoord te zetten....

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Nogmaals: heeft vrij weinig met terugfluiten te maken, Been en Beenhakker zijn een nieuw duo, zijn zakelijke vrienden, die beslissen samen. Hoewel Gudde zijn mening er ook wel over zal hebben.

Feyenoord heeft iig al problemen genoeg, en dat had Been moeten weten. Deze fout zal hij niet snel meer maken.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Ben bang dat Ajax vanavond geen potten gaat breken.. Kiev gaat eroverheen walsen, wat ene heerlijke selectie heeft dat team. 3-0 schat ik.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

3-0 zou een knap resultaat zijn voor Ajax.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Quido schreef:

Hij schildert De Cler behoorlijk af als een egocentrisch individu, zonder clubgevoel.

Dat is hij toch ook, heeft 5 jaar bij Ajax gezeten, zit nu bij Feyenoord.....

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Als dat het criterium is.. Beenhakker.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Don Dijk schreef:

Beenhakker is overal boven verheven.

Nee, opdat gebied is het idd geen echte clubman, maar hij lult alles recht.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Quido schreef:

(quote)

Dat was met de Vrij toch ook vorig seizoen? Been voelt zich niet te goed om zijn fout toe te geven, en Beenhakker zal de bemiddelaar zijn. Dat was met de Vrij ook al zo. Been heeft temperament, en kan soms wat overdreven reageren. Niets mis mee als je je fout durft toe te geven.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Liverpool wil Toivonen. Zou jammer zijn voor PSV.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Don Dijk schreef:

Ik wou zeggen

Leo is denk ik de enige Rotterdammer die bij Ajax en door Ajaxfans ook gewaardeerd wordt. Als hij opnieuw bij Ajax TD zou worden zou denk ik geen fan er een groot punt van maken. Heeft begin deze eeuw mooie spelers naar ons gehaald.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

Liverpool wil Toivonen. Zou jammer zijn voor PSV.

Ik las het gister al. Eigenlijk valt het best mee als hij vertrekt.

Afellay op 10 en in de voorhoede Lens, Berg en Dzudzak.

Al heeft Toivonen wel specifieke kwaliteiten die ze niet allemaal hebben. Ik hoop dat hij gaat. Ik stoor me aan hem. Net zon opgetutte Barbie. En hij maakt PSV sterker

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Dat was met de Vrij toch ook vorig seizoen? Been voelt zich niet te goed om zijn fout toe te geven, en Beenhakker zal de bemiddelaar zijn. Dat was met de Vrij ook al zo. Been heeft temperament, en kan soms wat overdreven reageren. Niets mis mee als je je fout durft toe te geven.

Maar wanneer leert Been daar nou een keer wat van dan?

Rico zegt dat ie het nu gaat leren na De Cler, maar hij heeft dit dus al een keer eerder gedaan? (wist ik niet, dit van De Vrij)

Voor een salaris wat hij verdient, wat overigens buiten alle proporties is gezien de financiele status van ''zijn clubbie'', moet hij zijn ego opzij schuiven en alleen maar dan ook echt alleen aan het belang van Feyenoord denken.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Met leren bedoel ik dat hij zich niet zomaar uit zal laten over een speler bij een inteverview.

Problemen zullen er altijd zijn op de werkvloer. Maar hij moet het binnenskamers zien te houden.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Naomi Watts schreef:

Been heeft temperament, en kan soms wat overdreven reageren. Niets mis mee als je je fout durft toe te geven.

Prima inderdaad, maar hij kan het beter voorkomen door het de volgende keer binnenskamers te houden en pas na een gesprek met de speler naar buiten te komen. Dit blijft een spelletje over de rug van de speler(s), wat niet altijd even fair overkomt.

Overigens is dit zinnetje in zijn reactie vrij kinderlijk: "Maar ik voel me niet groter dan Feyenoord." Toch nog even een trapje nageven aan De Cler en tegelijkertijd weer wat plusjes erbij bij de aanhang ...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.