- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Overigens is dit zinnetje in zijn reactie vrij kinderlijk: "Maar ik voel me niet groter dan Feyenoord." Toch nog even een trapje nageven aan De Cler en tegelijkertijd weer wat plusjes erbij bij de aanhang ...
Dit vind ik eerder een bewijs van jouw interpretatie in deze zaak.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Ach, hoe vaak moet ik nog aangeven dat ik hem een goede trainer vind ... ? Maar dit soort dingen moet ie gewoon niet doen, klaar. Dat ie dat zelf - geregisseerd door Leo of niet - ook toegeeft, zegt genoeg lijkt me. Jammer dat dit soort 'brillen-reacties' weer als argument moeten gelden. Wat heeft dat zinnetje anders voor nut? En het is wel heel toevallig dat ie die beeldspraak weer gebruikt, nadat ie De Cler er gisteren een keer of vijf mee afbrandde.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik kan Quido ook wel daarmee volgen. Been weet al te goed dat hij erg populair is bij de supporters. Hij probeert wel regelmatig iets te opvallend te scoren bij hen, vaak over de rug van anderen zoals nu Tim de Cler. Had pakweg GJ Verbeek dit geflikt, dan hadden de supporters hem nu een domme kerel gevonden.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Volgens mij is alles nu wel besproken over deze zaak en is iedereen het ongeveer met elkaar eens, op wat kleine verschillen na.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Wielernieuws: Riccardo Riccò rijd komende jaren voor Vacansoleil
.
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
Been hoeft helemaal niet te scoren bij de Feyenoord aanhang en vind ook helemaal niet dat hij dat doet, vond hem bij NEC niks anders in de media alleen is daar de druk veel minder en hoe je het went of keert bij Feyenoord moet je presteren en als dat niet lukt maken de beste trainers ook gewoon fouten!
En Verbeek had een probleem met de spelersgroep en niet met de aanhang, achteraf had Verbeek gewoon vet gelijk aangezien de grootste troubelmakers bij Been gewoon op de bank zaten.
Kan ij het eigenlijk schelen hoe of wat er bij Feyenoord speelt, Ajax moet winnen vanavond anders kunnen we zeker fluiten naar een derde ster dit jaar.
KUT geld!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Bij NEC deed hij niet anders en Been hoeft niet te scoren bij de Feyenoord aanhang. Hij heeft ook gelijk, al kan Been soms wat overreageren. Dat leert hij wel af, en ik snap ook dat Quido dat onnodig vindt maar waarom hij het doet heeft geen hidden agenda.
Kom op Kiev. Hoorde van Slop als ze het niet halen de betere spelers ook i nde verkoop gaan. Hopen op het beste, mijn Kiev shirt kan ook weer eens uit de kast halen. Ik ben er alleen nog niet uit welke, Rebrov of Shevshenko
.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Hoorde van Slop als ze het niet halen de betere spelers ook i nde verkoop gaan.
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
Ik hoop dat hij als eerst Jol verkoopt!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Timing is wel erg ongelukkig ja.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Slop zet nu wel onnodige druk op de ploeg ja. Maar anderzijds mag hij de supporters best de waarheid vertellen. Al had iedereen zelf wel kunnen bedenken dat weer geen CL spelen consequenties zal krijgen.
Ik hoop maar dat we het vanavond goed gaan doen. Wel een echt heel spannend affiche. De return zal spannend worden in Amsterdam.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Ik hoop maar dat we het vanavond goed gaan doen. Wel een echt heel spannend affiche. De return zal spannend worden in Amsterdam.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Aanvallend zit het wel goed. Nu maar hopen dat we achterin weer net zo scherp spelen als vorig seizoen.
Kiev is sterk en lastig, maar ik acht een goed resultaat niet onmogelijk. Alleen zorgen dat je niet meteen overlopen wordt en 2-0 achterkomt ofzo.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ik vind dat ze Litmanen missen, was een goede speler.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Als een 3e rangs Nederlands Elftal gelijk kan spelen tegen de Oekraïne, dan moet het vanavond tegen Kiev ook gewoon mogelijk zijn om je als Ajax niet weg te laten spelen. In ieder geval een uitdoelpuntje maken. 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Een vergelijking van niks, ook al was het waarschijnlijk niet serieus bedoelt...
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
Mist Ajax nog spelers?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Vond hem nog niet zo beroerd hoor.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Mist Ajax nog spelers?
Lindgren is er niet bij helaas.
Enoh is er wel bij maar vandaag wordt bekeken of hij ook begint.
Het kan erger. Itt voorgaande weken zijn Vertonghen en Suarez er tenminste bij.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Lindgren zal Ajax niet missen. Vertonghen en Suarez zijn een stuk belangrijker.
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
Verthongen was er zaterdag ook al bij, dat luis er weer is is wel een wezenlijk verschil.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Lindgren was echt sterk hoor tegen die Grieken.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Jullie wonnen zaterdag toch? 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
2 doelpunten tegen krijgen noem ik haast geen winnen. Verdediging was niet om aan te zien.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Lindgren zal Ajax niet missen. Vertonghen en Suarez zijn een stuk belangrijker.
Lindgren is een uitstekende speler die Ajax vanavond goed had kunnen gebruiken. Speelde tegen PAOK erg goed. Sterker, zonder hem waren we er denk ik uitgevlogen die avond.
Ik had graag een versterkt middenveld gezien met De Zeeuw, Enoh en Lindgren in de controle, De Jong daarvoor en El Hamdaoui en Suarez als 2 spitsen.
Maar je hebt wel gelijk dat spelers als Suarez veel belangrijker zijn.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
De voetbalclub Vitesse is misschien op papier in handen gekomen van de Georgische zakenman Merab Jordania, in werkelijkheid blijkt de Russische oliemiljardair Roman Abramovich eigenaar van de Arnhemse club. Dat bevestigen meerdere bronnen tegen Quote.
De Georgiër is namelijk een directe marionet van Abramovich, die al sinds 2005 de Engelse voetbalclub Chelsea in zijn bezit heeft en het naar meerdere landstitels heeft geduwd. ‘Jordania is niet meer dan een stroman van Abramovich. In feite heeft Roman dus Vitesse gekocht’, aldus een zeer goed ingevoerde voetbalbron (bevriend met Abramovich) tegen Quote.
Maandag jubelde de inmiddels ex-voorzitter van Vitesse Maasbert Schouten (vorig jaar nog met hangen en wurgen Quote 500 nr. 184, €150 miljoen, maar dit jaar een vermoedelijke exit) dat de landstitel en deelname aan de Champions League voor het grijpen liggen voor Vitesse. Een uitspraak waarmee de gevallen Afab-eigenaar tijdens de persconferentie de lachers op zijn hand kreeg, maar in de praktijk lijkt dit wellicht waarheid te kunnen worden. ‘De tweede en derde garnituur van Chelsea zal binnenkort wel bij Vitesse worden gestald.’ Coming-man Jeffrey Bruma, die vorige week zijn debuut maakte in het Nederlands elftal, is echter niet in het geel-zwarte shirt van Vitesse te bewonderen. ‘Nee, hij is al echt iemand die tegen het basiselftal van Chelsea aanzit,’ aldus de bron die zijn naam liever niet terug leest hier.
Merab Jordania, die van verschillende criminele activiteiten wordt verdacht, heeft op papier sinds maandag alle aandelen overgenomen van Schouten, waarmee een bedrag van €4 miljoen gemoeid was, aldus een verslaggever van Voetbal International maandagavond. ‘Dat Jordania miljardair zou zijn, is ronduit belachelijk. Ik heb ook zakelijk met hem van doen gehad. Hij heeft hooguit een paar miljoen.’
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Ik denk dat het goed presteren van Oranje op het W.K. ook wel van invloed is geweest. Hoewel Abramovich waarschijnlijk al een tijd iets in Nederland wil doen op voetbalgebied.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.