- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik vind die 4 miljoen zo weinig. Dat is toch niet alles om de baas van Vitesse te worden?
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ach, dit moet je niet serieus nemen. Hij zou AZ hebben afgewezen, maar bij AZ wist niemand ervan af. 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Lindgren is een uitstekende speler die Ajax vanavond goed had kunnen gebruiken. Speelde tegen PAOK erg goed. Sterker, zonder hem waren we er denk ik uitgevlogen die avond.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Heb het hele gedoe om Vitesse niet echt gevolgd, maar wat is de reden dat hij perse deze club heeft gekocht? Neem aan dat elke Nederlandse club ongeveer te koop is voor dit soort lui. Waarom dan in godsnaam Vitesse?
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Omdat Vitesse het meest kwetsbaar is op dit moment, qua financiele huishouding.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Maar wat voor impact gaat dat nou hebben.. niemand buiten Nederland kent die naam behalve de Fransen (maar dan niet als voetbalclub). En nee over 3 jaar ook nog niet..
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Die Dombo, die gister naast hem zat bij de persconferentie, had hem toch ook nog maar 1x gesproken ofzo?
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Ik erger me bij de Zeeuw vooral aan die eeuwige afstandsschoten die huizenhoog over gaan, daar heeft ie er minstens 3 van per wedstrijd.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Die Dombo, die gister naast hem zat bij de persconferentie, had hem toch ook nog maar 1x gesproken ofzo?
Oke.. best lucratief dan als je daarmee 4 miljoen opstrijkt 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ja, daarvoor zou ik het ook wel een uurtje uitzingen met jou. 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Ghe en zo'n persconferentie desnoods met een clownspak aan.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Oke.. best lucratief dan als je daarmee 4 miljoen opstrijkt
"Misschien wilt Velthuizen niet spelen voor de kampioen."
Vervolgens kijkt hij kontlikkend Jordania in het gezicht. Godverdorie wat een vervelende kerel.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Vreselijk idd! Echt ongelooflijk eigenlijk. Ik heb echt met open mond zitten kijken, het kwijl hangend aan mijn onderlip. Bestaat dat echt, zulke dombo's, vroeg ik me eerlijk af?
Maar ook; hoe the fuck kan zo'n fluitketel zoveel geld hebben???
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
Dat vroeg ik me ook altijd af van Scheringa!
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ja maar die zal nooit zo'n belachelijke wannabe-Jiskefet persconferentie geven.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Scheringa is/was een verdomd slimme/handige ondernemer. En die Silvester-kloon (van Ari en Silvester) van Vitesse waarschijnlijk ook.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Vanavond Dinamo - Ajax. Wat denken jullie? Ik denk dat Ajax het verdomd lastig gaat krijgen en minstens 1 tegentreffer moet incasseren. Ik ben ook benieuwd naar de samenwerking tussen Suarez en El Hamdaoui.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik hoop op een solide oevrwinning van Dinamo, ik denk een gelijkspel of een verlies met een marge van één, waar Ajax iig 1 x scoort.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Het wordt gewoon 1-2 voor Ajax 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ook dat kan natuurlijk. Niet gaan doen alsof Ajax zoveel minder is, want e staat een meer dan degelijk team, en hoeven niet bang te zijn voor Dynamo. Ik zie ze ook nog wel winnen, vandaar dat ik maar een filmpje ga kijken vanavond
.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Ja, ik was eigenlijk ook behoorlijk negatief. Maar na het zien van de Vi herhaling heb ik weer hoop. vd Gijp en Derksen zeggen ook dat dit Ajax echt niet minderwaardig is aan Kiev, Shevshenko is al jaren over zn top heen. Dan houd je 2 andere spelers over, volgens mij had ik ook gelezen dat Kiev met z'n derde keeper speelt. Het wordt lastig om te winnen, maar een kansloze 3-0 of 4-1 nederlaag gaat mij te ver om te voorspellen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ajax kan na een slecht resultaat iig niet terugvallen op het excuus wat ze de vorige keren bij uitschakeling hebben gebruikt.
'Het is een jong onervaren team, en hier leren ze ook van'.
Die tijd is voorbij lijkt me. Er zijn genoeg oudere meer ervaren spelers die het klappen van de zweep intussen wel kennen. Spelers als Stekelenburg, de Zeeuw, Suarez, Urby & Vertonghen zullen vanavond de kar moeten trekken.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Ja maar die zal nooit zo'n belachelijke wannabe-Jiskefet persconferentie geven.
Edit: dit gebeurt op het filmpje hieronder op 23.07.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Je zou de vrouw van die gozer maar zijn, zie je dat je man net op televisie zichzelf landelijk voor schut heeft gezet.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Haha ja, die herinner ik me ook nog. 
Echt, dit ga ik niet snel vergeten. Wie het nog niet heeft gezien; ga alsjeblieft kijken, iets hilarischer bestaat er niet. Vooral omdat hij ook echt dat soort dingen zei met een serieuze blik.
En de hele tijd trots naar die Oostblokcrimineel kijken. 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Iedere persconferentie van de afgelopen 30 jaar valt hierbij in het niet, zelfs die van Louis 
Nog nooit zo'n opgeblazen roze waterhoofd vol onzin gezien in het betaald voetbal.. dat die Georgier er niet ter plekke vandoor ging, onderwijl zijn overeenkomst verscheurend is me een raadsel.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Roze waterhoofd ook 
Heeft iemand er een filmpje van ofzo?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mocht je een kleine drie kwartier over hebben Don
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.