• 17.811 nieuwsartikelen
  • 183.784 films
  • 12.716 series
  • 35.117 seizoenen
  • 658.802 acteurs
  • 200.862 gebruikers
  • 9.503.974 stemmen

Studio Sport #5

zoeken in:

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1032 stemmen

Maar vanwaar dat negatieve over Nederland, Naomi. Je vond de kwalificatie en oefencampagne niet veel voorstellen?

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Overigens vond ik het hoogtepunt van de dag de beelden van de persconferentie van Lahm gisteren. Een hele normale, aardige gast die als een kind zo blij was dat hij deze clash mocht spelen. Het was van een ontroerende oprechtheid die je zelden tegenkomt op dit niveau, waar narrigheid, stuursheid en egotripperij hoogtij vieren.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Bartt88 schreef:

Maar vanwaar dat negatieve over Nederland, Naomi. Je vond de kwalificatie en oefencampagne niet veel voorstellen?

Die doet er nu niet meer toe he Ook Denemarken had een goede kwalificatiereeks.. die zitten nu op de camping thuis.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

orbit slaat de spijker op zijn kop. Dat is nou net het punt wat me ergert. Daar hoeven we niet bang voor te zijn, en die, terwijl die toch wel even spel hebben vertoont waar Nederland nog niet aan tipt. Ik gun het Oranje van harte maar dit soort bagatelliserende opmerkingen irriteren mij mateloos.

Al ontken ik nie tdat Nederland veel potentie heeft, al maken ze het nog echt niet waar.

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1032 stemmen

orbit schreef:

Die doet er nu niet meer toe he Ook Denemarken had een goede kwalificatiereeks.. die zitten nu op de camping thuis.

Maar een hele slechte oefencampagne. Nederland is na de kwalificaties beter gaan spelen. Een lijn die op dit WK moet worden voort gezet, dat dit nog niet echt is gebleken komt meer door de tegenstanders dan Oranje. Ze speelden alles behalve voetbal, zoals alle ploegen het in hun poules daar moeilijk mee hadden, niet waar?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ach een huilende Robben, omdat hij er toch bij kan zijn na hard werken doet mij ook wel wat hoor. Onze jongens op de dominee en Heitinga na geven best menselijke antwoorden. De kabouter, Pers en Vaart zijn prima jongens als ze geïnterviewd worden.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Bartt88 schreef:

Maar een hele slechte oefencampagne.

Die vriendschappelijke wedstrijdjes? Vind je het erg als ik daar amper waarde aan hecht?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Bartt88 schreef:

De oefencampagne vond ik best indrukwekkend op momenten. Kwalificatie vond ik niet zo imponerend. Het gaat mij om bagatelliserende opmerking jegens andere landen terwijl Oranje nog niets heeft laten zien. Mijn irritatie komt niet door Oranje zelf maar een deel van de achterban. Hoezo praten over teams die je kan hebben als je zelf nog niks heb laten zien?

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

Naomi Watts schreef:

Spanje - Zwitserland misschien?

Dan haal je 2 wedstrijden door elkaar. Finisterra reageerde op een bericht van mij over Chili - Zwitserland.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Finisterra schreef:

En tegen Zwitserland niet goed? Ze moeten die match gewoon met 4-0 winnen als ze een deeltje van hun kansen afmaken...

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1032 stemmen

Naomi Watts schreef:

De oefencampagne vond ik best indrukwekkend op momenten. Kwalificatie vond ik niet zo imponerend. Het gaat mij om bagatelliserende opmerking jegens andere landen terwijl Oranje nog niets heeft laten zien. Mijn irritatie komt niet door Oranje zelf maar een deel van de achterban. Hoezo praten over teams die je kan hebben als je zelf nog niks heb laten zien?

Ja. Klopt, maar typisch Nederlands is het niet denk ik.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Dat is ook een beetje Nederlands he? Elk toernooi worden we van te voren kampioen. We doen onszelf graag pijn of zo, want alleen in 88 kwam het uit. Maar Nederland staat 3e op de FIFA-lijst, we hebben in de voorronde niks verloren, oefenwedstrijden niet verloren, poule alles gewonnen.

We mogen ondanks het afgrijselijke spel best wel een beetje grote mond hebben en vertrouwen hebben in ons kunnen vind ik. Ik ben ook gewoon absoluut niet angstig voor Slowakije. Maar landen als Brazilië en Portugal en Spanje weet ik gewoon dat de kansen 45% zijn.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Ach andersom is het ook, wordt Nederland ook vaak onderschat in het buitenland, of andere landen, is een beetje mens-eigen.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

Naomi Watts schreef:

orbit slaat de spijker op zijn kop. Dat is nou net het punt wat me ergert. Daar hoeven we niet bang voor te zijn, en die, terwijl die toch wel even spel hebben vertoont waar Nederland nog niet aan tipt. Ik gun het Oranje van harte maar dit soort bagatelliserende opmerkingen irriteren mij mateloos.

Al ontken ik nie tdat Nederland veel potentie heeft, al maken ze het nog echt niet waar.

Ach man. Daar moet je overheen lezen. Elk land heeft zulke mensen/fans. Van de toplanden, tenminste. Dat moet je niet zo serieus nemen. Nederland wint geen van zijn volgende wedstrijden makkelijk.

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1032 stemmen

orbit schreef:

Die vriendschappelijke wedstrijdjes? Vind je het erg als ik daar amper waarde aan hecht?

Ja. Je kwam zelf notabene met Denemarken, die hadden een dramatische oefencampagne.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Bartt88 schreef:

(quote)

Ja. Klopt, maar typisch Nederlands is het niet denk ik.

Dat wil ik ook niet beweren. Maar ik wordt er wel mee geconfronteerd door Nederlanders omdat ik in Nederland woon. Met mijn opmerking bedoelde ik ook niet Nederlanders opzich of heel de Nederlandse achterban. Maar uitspraken als Argentinie kunnen we hebben terwijl je zelf nog niet eens in de buurt komt van het spel van Argentinie irriteert mij nogal.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

Naomi Watts schreef:

En tegen Zwitserland niet goed? Ze moeten die match gewoon met 4-0 winnen als ze een deeltje van hun kansen afmaken...

Dat was - lijkt mij - een reactie op mij, toen ik zei dat Chili vrij matig voetbalde tegen Chili.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Ach man. Daar moet je overheen lezen. Elk land heeft zulke mensen/fans. Van de toplanden, tenminste. Dat moet je niet zo serieus nemen. Nederland wint geen van zijn volgende wedstrijden makkelijk.

Dat snap ik, er zijn hier ook genoeg objectieve fans. Maar die bagatelliserende opmerkingen lees ik hier ook af en toe, en daar kan ik mij enorm aan ergeren (hoor jij overigens niet bij hoor). Maar ik kan het niet laten om dan even te reageren.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Zowel Spanje als Chili hadden 4-0 kunnen winnen van Zwitserland, klaar

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Dat was - lijkt mij - een reactie op mij, toen ik zei dat Chili vrij matig voetbalde tegen Chili.

En ik reageerde dus op Finisterra zijn bericht op jou .

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1032 stemmen

Bottleneck schreef:

Ach andersom is het ook, wordt Nederland ook vaak onderschat in het buitenland, of andere landen, is een beetje mens-eigen.

Precies, hoorde dat 85% van de Argentijnse bevolking denkt dat ze kampioen worden. Hoe zullen zij over tegenstanders praten? In Nederland is dat denk ik toch wel minder.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

moviemafketel schreef:

Chili niet.

En Spanje ook niet. Wel 4-1.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ja, maar speranza doet dat net zo met zijn kanariepietjes. Dat die ons wel even zullen pakken. Iedereen praat hier vanuit zijn gevoel.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

En ik reageerde dus op Finisterra zijn bericht op jou .

Dat klopt niet, want jij zei dat het doelpunt niet viel, terwijl Chili wel scoorde.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

moviemafketel schreef:

Was het maar waar . Chili had eigenlijk moeten winnen van Spanje, speelde echt goed. Totdat we een meevaller kregen en voor kwamen, en toen waren de Chilenen licht geïrriteerd. Anders had je die niet gewonnen denk ik.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik vind Chili het hele toernooi al de revelatie. Heel veel beweging, veel aanvallend ingestelde spelers, geen angst, snelle balcirculatie, plezier knalt er vanaf.

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1032 stemmen

Iedereen zal toch moeten concluderen dat dit tournooi op dit moment absoluut geen favoriet heeft. Duitsland heeft nog de meeste indruk op me gemaakt tot nu toe. Wat is die Ozil toch geniaal!

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Bartt88 schreef:

(quote)

Precies, hoorde dat 85% van de Argentijnse bevolking denkt dat ze kampioen worden. Hoe zullen zij over tegenstanders praten? In Nederland is dat denk ik toch wel minder.

Ja dan is alles een makkie denken ze

De Engelsen kunnen er trouwens ook altijd wat van weet ik uit eigen ervaring. Kan mer er niet zo aan storen, maar voor díe mensen hoop ik dan altijd wel dat ze eruit vliegen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

@moviemafketel:

Inderdaad, echt behoorlijk snel. Spanje heeft ook veel beweging maar ze werden totaal overklast door Chili. Zoals die combinatie met die honderd procent kans van Gonzalez. Echt enorm rappe spelers, snelle balcirculaties, wisselende posities, goed positiespel. Brazilië gaat het zwaar krijgen denk ik.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

Özil is wmb momenteel de speler van het toernooi. Messi moet er nog een paar inprikken, want hij is natuurlijk de beste voetballer.

Bart heeft gelijk dat iedereen momenteel kan winnen van de favorieten die er nog inzitten.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.