• 16.394 nieuwsartikelen
  • 180.165 films
  • 12.397 series
  • 34.338 seizoenen
  • 651.613 acteurs
  • 199.701 gebruikers
  • 9.420.762 stemmen

Studio Sport #5

zoeken in:

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Heerlijke pot voetbal, echt genoten van Duitsland. Mooi vervolg ook op '66, kon niet treffender

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Bartt88 schreef:

Wat een zure en zielige vent is die Netzer. Hij schaart zich achter Blatter, wat betreft camera's in het voetbal. Het had eens andersom moeten wezen. De hypocriet.

Een hypocriet zal hij pas zijn als hij dit ook had gezegd als hetzelde met Duitsland was gebeurd en dat is niet het geval.

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1027 stemmen

Tijdens het vorige EK was Bert Maalderink bijna opgestapt bij de NOS, wat een doodzonde dat die is gebleven. Zo'n irritant mannetje vind ik het.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Hiddink gaat morgen bellen om elektronische hulpmiddelen te regelen.

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1027 stemmen

Don Dijk schreef:

Een hypocriet zal hij pas zijn als hij dit ook had gezegd als hetzelde met Duitsland was gebeurd en dat is niet het geval.

Dit, betreft; geen camera's in het voetbal. Als die dat had gezegd bij een Engels doelpunt kan dat toch niet hypocriet zijn, toch?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

herman78 schreef:

Bij fierlejeppen worden geen camera's ed. gebruikt volgens mij.

(quote)

Schaakwedstrijden worden vaak 'live' op internet en teletekst bijgehouden per zet...

Met herhalingen of ze de steen wel of niet een nanoseconde hebben losgelaten?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Die Slowaken zitten nog helemaal in de jubelstemming door de winst op Italië. We gaan deze wedstrijd heel mooi en duidelijk binnenhalen.

eRCee

• 13450 berichten
  • 1981 stemmen

Nog de hartelijke felicitaties aan Nikki Terpstra, Nederlands kampioen op de weg. Erg mooie finale, met een aantal vreemde Rabostrapatsen en een verdiende winnaar.

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1027 stemmen

moviemafketel schreef:

We gaan deze wedstrijd heel mooi en duidelijk binnenhalen.

Die gedachte kon juist wel eens fataal worden.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

(afbeelding)

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

SO SPIELT MANN FUßBALL

ASman

• 1715 berichten
  • 929 stemmen

Duitsland- Engeland : 4 -1 (spelers)

Na de wedstrijd

Duitsland-Engeland : 3 - 4200 ( supporters )

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Btw de 1-0 van Klose, fantastisch die verbetenheid om langs de laatste man te gaan en met het puntje van de schoen de bal langs James te rkijgen. 9 van de 10 spitsen zouden daar kermend neergaan om een penalty te versieren.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

ASman schreef:

Duitsland- Engeland : 4 -1 (spelers)

Na de wedstrijd

Duitsland-Engeland : 3 - 4200 ( supporters )

Die vat ik niet...

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

wie wel

ASman

• 1715 berichten
  • 929 stemmen

Dat op het gebied van supporters de Duitsers een flink pak slaag krijgen van de Engelsen. Helemaal niet moeilijk om te vatten, maar kom...

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4756 stemmen

Mooie reactie ergens gevonden:

"Die afgekeurde goal was net een geschenk voor Engeland. Verliezen hadden ze sowieso gedaan, nu hebben ze tenminste nog de illusie dat er meer in zat".

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

ASman schreef:

Dat op het gebied van supporters de Duitsers een flink pak slaag krijgen van de Engelsen. Helemaal niet moeilijk om te vatten, maar kom...

En dat is interessant of relevant omdat...?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Naomi Watts schreef:

Die Mannschaft . Wat heb ik weer genoten van hun spel. De balcirculatie, het spelinzicht van Ozul, de beweeglijkheid, de agiliteit. Verdiende overwinning, wel een beetje fortuinlijk met die afgekeurde goal maar goed. Geluk moet je zelf hebben, al lijken videobeelden nu wel onvermijdelijk. Maar de voetballiefhebber wint vanmiddag, gefeliciteerd Mannschaft, Duitsland en otherfool. Gefeliciteerd voetbal liefhebbers en goodbye Engelse Neanderthalers .

Dank, dank en alles wat ik zelf ook wilde typen maar ik heb er de macht niet meer voor. Wat een middag... pfoeh...

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

FIFA-reactie: Er komen geen videobeelden. Hoe verrassend.

ASman

• 1715 berichten
  • 929 stemmen

Engelsen waren dit WK jammer genoeg waardeloos, maar wat voor een lul waren de scheids- en grensrechters ook. Een afgekeurde goal die je eigenlijk onmogelijk kon afkeuren.

De Duitsers legden wel de mooiste combinaties op de mat, maar dat spel zal tegen ( waarschijnlijk ) de Argentijnen ook wel verbleken.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Was weer een zwarte dag voor het voetbal.

De dag dat Blatter doodgaat vier ik een groot feest.

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1027 stemmen

Finisterra schreef:

Mooie reactie ergens gevonden:

"Die afgekeurde goal was net een geschenk voor Engeland. Verliezen hadden ze sowieso gedaan, nu hebben ze tenminste nog de illusie dat er meer in zat".

Ja, dat is een leuke. Al kun je illusie vervangen door excuus.

ASman

• 1715 berichten
  • 929 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

En dat is interessant of relevant omdat...?

Even de feiten neerzetten, alsof wat jij schrijft altijd zoveel bevorderend is voor de levenswijsheid.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

ASman schreef:

(quote)

Even de feiten neerzetten, alsof wat jij schrijft altijd zoveel bevorderend is voor de levenswijsheid.

Ik snap alleen het nut niet. Een voetbalscore noemen en dan een supportersaantal noemen en dan daar een feit van maken?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Die spelers snappen geen reet van Capello denk ik. En na dat filmpje die ik hier gister zag hebben die hulptrainers al helemaal geen reet te vertellen. Kon gewoon niet goed gaan met Engeland.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

SO SPIELT MANN FUßBALL

Beetje terughoudendheid zou je sieren gezien de scheidsrechterlijke dwaling.... Wat dat betreft ben je toch weer een typische Hollander.

ASman

• 1715 berichten
  • 929 stemmen

Oke ik had niet door dat er zo een punt van gemaakt zou worden. Sommige mensen zijn achter de computer toch echt altijd uit op een discussie he...

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ook op straat laatst toch ASman

ASman

• 1715 berichten
  • 929 stemmen

Ja, maar daar waren ze er niet zonder kleerscheuren uitgekomen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.