• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.124 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.578 acteurs
  • 199.686 gebruikers
  • 9.419.798 stemmen

Studio Sport #5

zoeken in:

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Zelfs Altidore en Schmeltz waren dit toernooi nog betere spitsen dan Rooney.

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Deprimerend. Hopen dat Argentinie of Mexico die Duitsers met onvoorstelbaar veel schaamte naar huis spelen.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

herman78 schreef:

Zelfs Altidore en Schmeltz waren dit toernooi nog betere spitsen dan Rooney.

Nou hadden ze Rooney ook wel eens in stelling mogen brengen. Dat middenveld van Engeland heeft dit WK zo beroerd gespeeld dat ook Messi in de spits daar weinig kon.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Shearer: "They were hopeless"

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Het zal zo meteen wel weer over Upson gaan bij VI Oranje.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Lachen zeg, die Engelsen met hun grootpraat.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Schamen hoeven de Duitsers zich zeker niet, ook niet als ze van Argentinië verliezen. Ze hebben Engeland vernedert en goed voetbal laten zien.

Leland Palmer

• 23792 berichten
  • 4920 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Nou hadden ze Rooney ook wel eens in stelling mogen brengen. Dat middenveld van Engeland heeft dit WK zo beroerd gespeeld dat ook Messi in de spits daar weinig kon.

Helemaal mee eens. Net of het allemaal maar aan Rooney ligt. Hij heeft niet goed gespeeld op het WK, maar hem als ''slechtste'' bestempelen is makkelijk en onzin.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Gijpie gaat zeggen: Vreselijke speler, ja kom op, dat was echt vreselijk, ging nergens over man.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Don Dijk schreef:

Lachen zeg, die Engelsen met hun grootpraat.

Op de BBC zijn ze juist erg sportief en geven aan dat de Duitsers meer dan verdient gewonnen hebben.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

LOL, ga je nu je eigen stelling afvallen? Rooney heeft zelf weinig afgedwongen, de matige toevoer doet daar niets aan af. Overigens snap ik het best dat hij er niets van bakt na een lang seizoen en die enkelblessure, beetje hetzelfde verhaal als bij Torres en Van Persie.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Die Mannschaft . Wat heb ik weer genoten van hun spel. De balcirculatie, het spelinzicht van Ozul, de beweeglijkheid, de agiliteit. Verdiende overwinning, wel een beetje fortuinlijk met die afgekeurde goal maar goed. Geluk moet je zelf hebben, al lijken videobeelden nu wel onvermijdelijk. Maar de voetballiefhebber wint vanmiddag, gefeliciteerd Mannschaft, Duitsland en otherfool. Gefeliciteerd voetbal liefhebbers en goodbye Engelse Neanderthalers .

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Op de BBC zijn ze juist erg sportief en geven aan dat de Duitsers meer dan verdient gewonnen hebben.

Ze speelden misschien wel beter maar dat kwam vooral doordat ze voorstonden. Moest de goal van Engeland goed gekeurt geweest zijn hadden we een totaal andere wedstrijd gezien met misschien een andere winnaar.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

herman78 schreef:

(quote)

LOL, ga je nu je eigen stelling afvallen? Rooney heeft zelf weinig afgedwongen, de matige toevoer doet daar niets aan af. Overigens snap ik het best dat hij er niets van bakt na een lang seizoen en die enkelblessure, beetje hetzelfde verhaal als bij Torres en Van Persie.

Welke stelling val ik af dan?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Hij leek ook nog dikker dan normaal. Leek er geen zin in te hebben.

En ja als Capello ook nog gaat zeggen dat ze redelijk speelden houdt het op natuurlijk.

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

Van Der Vaart geblesseerd, twijfelachtig of hij mee kan doen morgen. Waarschijnlijk komt dat Oranje momenteel ook gewoon veel beter uit.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Als Hiddink met Turkije resultaat heeft geboekt, mag hij Blatter wel opvolgen trouwens.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4754 stemmen

Naomi Watts schreef:

Die Mannschaft . Wat heb ik weer genoten van hun spel. De balcirculatie, het spelinzicht van Ozul, de beweeglijkheid, de agiliteit. Verdiende overwinning, wel een beetje fortuinlijk met die afgekeurde goal maar goed. Geluk moet je zelf hebben, al lijken videobeelden nu wel onvermijdelijk. Maar de voetballiefhebber wint vanmiddag, gefeliciteerd Mannschaft, Duitsland en otherfool. Gefeliciteerd voetbal liefhebbers en goodbye Engelse Neanderthalers .

Amen!

Leland Palmer

• 23792 berichten
  • 4920 stemmen

Heerlijk, die Derksen over Blatter.

En Yolanthe zit in Wilfred z'n verjaardagstaart.

eRCee

• 13450 berichten
  • 1981 stemmen

Kevin13 schreef:

Ze speelden misschien wel beter maar dat kwam vooral doordat ze voorstonden. Moest de goal van Engeland goed gekeurt geweest zijn hadden we een totaal andere wedstrijd gezien met misschien een andere winnaar.

Duitsland is natuurlijk eerst zelf op voorsprong gekomen. Kregen ook voor de afgekeurde goal al erg veel ruimte van de engelse defensie en waren gewoon stukken beter, op de tien minuten voor rust en na rust na.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4754 stemmen

Hadden al makkelijk 4-0 kunnen voorstaan voordat Engeland ook maar één kans kreeg. Jammer dat dat niet het geval was, dan zou die niet gegeven goal veel minder zwaar wegen in de vele analyses.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Bij 2-2 was de wedstrijd dynamiek compleet anders geweest. Denk nog steeds dat de Duitsers zouden winnen, maar dat is allemaal niet zeker.

Ik blijf het echt schandalig vinden.

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3634 stemmen

HarmJanStegenga schreef:

Heerlijk, die Derksen over Blatter.

En Yolanthe zit in Wilfred z'n verjaardagstaart.

Wat een lekker toetje zeg.

U-96

• 11875 berichten
  • 2117 stemmen

Oei, wat een klotefout van de grensrechter... Tweede goal van Engeland zat er overduidelijk in.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

Reinbo schreef:

Bij 2-2 was de wedstrijd dynamiek compleet anders geweest. Denk nog steeds dat de Duitsers zouden winnen, maar dat is allemaal niet zeker.

Ik blijf het echt schandalig vinden.

Ach ja, zo kan ik me ook nog gevalletjes Michael Mols herinneren die net zo schandalig waren

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Finisterra schreef:

Hadden al makkelijk 4-0 kunnen voorstaan voordat Engeland ook maar één kans kreeg. Jammer dat dat niet het geval was, dan zou die niet gegeven goal veel minder zwaar wegen in de vele analyses.

Het kan niet zwaar genoeg wegen, ik vrees dat het door de grote uitslag juist te weinig belicht gaat worden en andere landen hier ook last van gaan krijgen.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Elineloves schreef:

Wat een lekker toetje zeg.

*VROUWENALARM*VROUWENALARM

VROUWEN OP SOPRTTOPIC*VROUWEN OP SPORTTOPIC

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Ach ja, zo kan ik me ook nog gevalletjes Michael Mols herinneren die net zo schandalig waren

Ik niet, maar zou, als het Brazilië overkwam tegen Nederland, natuurlijk staan juichen.

Neemt niet weg dat ik het volkomen absurd vind dat er geen hulpmiddelen worden ingezet. Bij hockey werkt het perfect.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ze zorgde voor bier en bittergarnituur.

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3634 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

*VROUWENALARM*VROUWENALARM

VROUWEN OP SOPRTTOPIC*VROUWEN OP SPORTTOPIC

Bitterbal of mini frikandelletje?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.