- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Zelfs Altidore en Schmeltz waren dit toernooi nog betere spitsen dan Rooney.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Deprimerend. Hopen dat Argentinie of Mexico die Duitsers met onvoorstelbaar veel schaamte naar huis spelen.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Zelfs Altidore en Schmeltz waren dit toernooi nog betere spitsen dan Rooney.
Nou hadden ze Rooney ook wel eens in stelling mogen brengen. Dat middenveld van Engeland heeft dit WK zo beroerd gespeeld dat ook Messi in de spits daar weinig kon.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Het zal zo meteen wel weer over Upson gaan bij VI Oranje.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Lachen zeg, die Engelsen met hun grootpraat. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Schamen hoeven de Duitsers zich zeker niet, ook niet als ze van Argentinië verliezen. Ze hebben Engeland vernedert en goed voetbal laten zien.
Leland Palmer
-
- 23792 berichten
- 4920 stemmen
Nou hadden ze Rooney ook wel eens in stelling mogen brengen. Dat middenveld van Engeland heeft dit WK zo beroerd gespeeld dat ook Messi in de spits daar weinig kon.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Gijpie gaat zeggen: Vreselijke speler, ja kom op, dat was echt vreselijk, ging nergens over man.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Lachen zeg, die Engelsen met hun grootpraat.
Op de BBC zijn ze juist erg sportief en geven aan dat de Duitsers meer dan verdient gewonnen hebben.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
LOL, ga je nu je eigen stelling afvallen? Rooney heeft zelf weinig afgedwongen, de matige toevoer doet daar niets aan af. Overigens snap ik het best dat hij er niets van bakt na een lang seizoen en die enkelblessure, beetje hetzelfde verhaal als bij Torres en Van Persie.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die Mannschaft
. Wat heb ik weer genoten van hun spel. De balcirculatie, het spelinzicht van Ozul, de beweeglijkheid, de agiliteit. Verdiende overwinning, wel een beetje fortuinlijk met die afgekeurde goal maar goed. Geluk moet je zelf hebben, al lijken videobeelden nu wel onvermijdelijk. Maar de voetballiefhebber wint vanmiddag, gefeliciteerd Mannschaft, Duitsland en otherfool. Gefeliciteerd voetbal liefhebbers en goodbye Engelse Neanderthalers
.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Op de BBC zijn ze juist erg sportief en geven aan dat de Duitsers meer dan verdient gewonnen hebben.
Ze speelden misschien wel beter maar dat kwam vooral doordat ze voorstonden. Moest de goal van Engeland goed gekeurt geweest zijn hadden we een totaal andere wedstrijd gezien met misschien een andere winnaar.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
LOL, ga je nu je eigen stelling afvallen? Rooney heeft zelf weinig afgedwongen, de matige toevoer doet daar niets aan af. Overigens snap ik het best dat hij er niets van bakt na een lang seizoen en die enkelblessure, beetje hetzelfde verhaal als bij Torres en Van Persie.
Welke stelling val ik af dan?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Hij leek ook nog dikker dan normaal. Leek er geen zin in te hebben.
En ja als Capello ook nog gaat zeggen dat ze redelijk speelden houdt het op natuurlijk.
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Van Der Vaart geblesseerd, twijfelachtig of hij mee kan doen morgen. Waarschijnlijk komt dat Oranje momenteel ook gewoon veel beter uit.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Als Hiddink met Turkije resultaat heeft geboekt, mag hij Blatter wel opvolgen trouwens.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4754 stemmen
Die Mannschaft
. Wat heb ik weer genoten van hun spel. De balcirculatie, het spelinzicht van Ozul, de beweeglijkheid, de agiliteit. Verdiende overwinning, wel een beetje fortuinlijk met die afgekeurde goal maar goed. Geluk moet je zelf hebben, al lijken videobeelden nu wel onvermijdelijk. Maar de voetballiefhebber wint vanmiddag, gefeliciteerd Mannschaft, Duitsland en otherfool. Gefeliciteerd voetbal liefhebbers en goodbye Engelse Neanderthalers
.
Amen!
Leland Palmer
-
- 23792 berichten
- 4920 stemmen
Heerlijk, die Derksen over Blatter. 
En Yolanthe zit in Wilfred z'n verjaardagstaart. 
eRCee
-
- 13450 berichten
- 1981 stemmen
Ze speelden misschien wel beter maar dat kwam vooral doordat ze voorstonden. Moest de goal van Engeland goed gekeurt geweest zijn hadden we een totaal andere wedstrijd gezien met misschien een andere winnaar.
Duitsland is natuurlijk eerst zelf op voorsprong gekomen. Kregen ook voor de afgekeurde goal al erg veel ruimte van de engelse defensie en waren gewoon stukken beter, op de tien minuten voor rust en na rust na.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4754 stemmen
Hadden al makkelijk 4-0 kunnen voorstaan voordat Engeland ook maar één kans kreeg. Jammer dat dat niet het geval was, dan zou die niet gegeven goal veel minder zwaar wegen in de vele analyses.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Bij 2-2 was de wedstrijd dynamiek compleet anders geweest. Denk nog steeds dat de Duitsers zouden winnen, maar dat is allemaal niet zeker.
Ik blijf het echt schandalig vinden.
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3634 stemmen
Heerlijk, die Derksen over Blatter. 
En Yolanthe zit in Wilfred z'n verjaardagstaart.
Wat een lekker toetje zeg. 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2117 stemmen
Oei, wat een klotefout van de grensrechter... Tweede goal van Engeland zat er overduidelijk in.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Bij 2-2 was de wedstrijd dynamiek compleet anders geweest. Denk nog steeds dat de Duitsers zouden winnen, maar dat is allemaal niet zeker.
Ik blijf het echt schandalig vinden.
Ach ja, zo kan ik me ook nog gevalletjes Michael Mols herinneren die net zo schandalig waren 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Hadden al makkelijk 4-0 kunnen voorstaan voordat Engeland ook maar één kans kreeg. Jammer dat dat niet het geval was, dan zou die niet gegeven goal veel minder zwaar wegen in de vele analyses.
Het kan niet zwaar genoeg wegen, ik vrees dat het door de grote uitslag juist te weinig belicht gaat worden en andere landen hier ook last van gaan krijgen.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Wat een lekker toetje zeg.
*VROUWENALARM*VROUWENALARM
VROUWEN OP SOPRTTOPIC*VROUWEN OP SPORTTOPIC

Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ach ja, zo kan ik me ook nog gevalletjes Michael Mols herinneren die net zo schandalig waren
Ik niet, maar zou, als het Brazilië overkwam tegen Nederland, natuurlijk staan juichen. 
Neemt niet weg dat ik het volkomen absurd vind dat er geen hulpmiddelen worden ingezet. Bij hockey werkt het perfect.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ze zorgde voor bier en bittergarnituur.
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3634 stemmen
*VROUWENALARM*VROUWENALARM
VROUWEN OP SOPRTTOPIC*VROUWEN OP SPORTTOPIC
Bitterbal of mini frikandelletje?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.