- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Dat Engelse orkest komt nu wel een beetje over als dat orkest op de Titanic dat speelde toen het schip bijna al onderwater lag...
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Argentinie wordt weggecounterd als ze tegen Duitsland moeten. Die oude Veron tegenover de verbeten Schweini en de watervlugge Ozil. Nou, ik kan niet wachten. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Maradona gaat alle Duitse spelers voor de wedstrijd een zoen op de mond geven om succes te wensen.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik vind de Brazilianen minder indruk maken, een stuk minder zelfs.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Maradona straft alle coachingswetten al af op dit WK waar hij als mislukte coach 9 punten pakt en mooi voetbal speelt. Dus kan er een zege op Duitsland ook best nog wel bij 
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
Het WK is in ieder geval een stuk leuker nu het KO gedeelte is begonnen.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Dat is pas een voorhoede
.
Klopt, maar is de synergie een stuk minder. Duitsland speelt als een machine waar Argentinië topspelers heeft die tegen mindere ploegen ver komen met hun individuele kwaliteiten maar tegen een strak geregisseerd team niets bereiken.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4754 stemmen
Ik hoop/denk dat de winnaar van Argentinië (als ze het halen)-Duitsland het WK zal winnen. De twee best voetballende ploegen. Of Chili, maar dat is lastiger.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Volgens mij had vandaag bijna elk team met 4-1 over die Engelse heen gelopen, verwacht ook nog wel een 5e.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Argentinie wordt weggecounterd als ze tegen Duitsland moeten. Die oude Veron tegenover de verbeten Schweini en de watervlugge Ozil. Nou, ik kan niet wachten.
Ach, dan missen die 2 spelers ieder geval de halve finale. Veron kan het 1x toelaten. De 2e keer is het huilen voor wie hem eruit wil counteren 
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
Argentinie moet eerst Mechico maar eens verslaan.
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Klopt, maar is de synergie een stuk minder. Duitsland speelt als een machine waar Argentinië topspelers heeft die tegen mindere ploegen ver komen met hun individuele kwaliteiten maar tegen een strak geregisseerd team niets bereiken.
Gelukkig voor Argentinië is Messi op zich al een geoliede machine en is er altijd wel iemand in de buurt die de bal er nog zou kunnen intikken als het schot van Messi wordt gekeerd.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik hoop/denk dat de winnaar van Argentinië (als ze het halen)-Duitsland het WK zal winnen. De twee best voetballende ploegen. Of Chili, maar dat is lastiger.
Onderschat Nederland en Spanje niet..... Als die gaan draaien is het nog beter dan wat de Duitsers nu laten zien.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Maradona straft alle coachingswetten al af op dit WK waar hij als mislukte coach 9 punten pakt en mooi voetbal speelt. Dus kan er een zege op Duitsland ook best nog wel bij
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Argentinie moet eerst Mechico maar eens verslaan.
Wordt volgens mij ook een geweldige wedstrijd 3-2 voor Argentinië hoop ik.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Onderschat Nederland en Spanje niet..... Als die gaan draaien is het nog beter dan wat de Duitsers nu laten zien.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ach, dan missen die 2 spelers ieder geval de halve finale. Veron kan het 1x toelaten. De 2e keer is het huilen voor wie hem eruit wil counteren
Veron kan het spel goed verplaatsen, maar jij en ik lopen hem er ook wel uit. Laat staan 11 Duitse topvoetballers. Als Maradona slim is haalt ie die ouwe maffia-baas eruit tegen dit soort ploegen.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Mexico mag geen probleem zijn voor Argentinië.
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Die Lampard weet wel hoe deze bal werkt 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Daarom ben ik ook zo blij met het spel van Nederland. 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Frankrijk exit
Italie exit
Engeland exit
Spanje of Portugal gaat exit
Er vallen al een pak grote ploegen weg zeg...
Knisper
-
- 13049 berichten
- 1282 stemmen
Ja, maar de eerste drie hebben ook wel heel beroerd gespeeld. Wat dat betreft gaat gewoon steeds het betere team door.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Rooney was ongeveer de slechtste speler van het toernooi.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ja, alle Europese ploegen spelen nu ook nog eens tegen elkaar. 4 jaar geleden 8 Europese teams in de kwartfinale... Nu 3 geloof ik.
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
Daarom ben ik ook zo blij met het spel van Nederland.
Maar men heeft het wereldwijd nog steeds over 74.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Rooney was ongeveer de slechtste speler van het toernooi.
Hij mag strijden om die titel samen met Cannavaro en Anelka 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Frankrijk exit
Italie exit
Engeland exit
Spanje of Portugal gaat exit
Er vallen al een pak grote ploegen weg zeg...
Tsja, anders viel Duitsland weg, het is onontkoombaar dit he!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.