• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.121 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.575 acteurs
  • 199.683 gebruikers
  • 9.419.743 stemmen

Studio Sport #5

zoeken in:

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Denk jij, Engeland had sowieso verloren. Dit lijkt natuurlijk helemaal nergens op.

Als het spel van Engeland nergens op lijkt, hoe slecht zijn die Duitsers dan dat ze nooit in de wedstrijd hun wil aan de Engelsen konden opleggen..

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

Kings of the counter attack.

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

Finisterra schreef:

(quote)

Dit geloof je toch echt niet? Argentinië gaat afzien tegen dit aanvallend en technisch vernuft van de Duitsers. Demichelis gaat niet weten waar 'ie het heeft...

Er is een verschil tussen Gaat gehakt maken en MAG gehakt maken..

Ik spreek alleen een voorkeur uit voor Argentinië, ik ben totaal niet inhoudelijk op de wedstrijd ingegaan..

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Met 2-2 krijg je een totaal andere wedstrijd. Dat lijkt me heel logisch.

Dat is inderdaad zo. Die twee counterdoelpunten waren dan echt niet gevallen. Dit is schandalig!

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4754 stemmen

Wilfred Genee schreef:

(quote)

Er is een verschil tussen Gaat gehakt maken en MAG gehakt maken..

Ik spreek alleen een voorkeur uit voor Argentinië, ik ben totaal niet inhoudelijk op de wedstrijd ingegaan..

Sorry, verkeerd gelezen.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Laat Argentinë nu maar gekakt van die Duitsers maken.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4754 stemmen

speranza heeft gewoon schrik dat Duitsland Brazilië van een wereldtitel gaat houden.

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

Deze wedstrijd is een schande voor het mondiale voetbal en daarmee is alles gezegd.

Zelfs de Duitsers onder ons moeten dat kunnen toegeven of anders even een cursus "voetbal voor leken" volgen..

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Engeland speelt onthutsend, maar dit Duitsland is een team om serieus rekening mee te houden. Bijzonder geslepen voorin met spelers die tactisch en technisch tot de wereldtop horen. Het spijt me, maar een Argentinië wint hier echt niet van.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Nederland is gewoon beter dan Engeland, dat is nu helemaal duidelijk geworden. Duitsland wint van zijn levensdagen niet zo dik van ons.

Ghana had trouwens ook gewonnen van dit Engeland.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Finisterra schreef:

speranza heeft gewoon schrik dat Duitsland Brazilië van een wereldtitel gaat houden.

Nee hoor. Ik zie Duitsland nog steeds niet bij de vijf eerder genoemde kanshebbers voor de wereldtitel.

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3634 stemmen

Let's hope not. Dan worden een paar mensen gek hier.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4754 stemmen

Iedereen die klaagt over dat het 2-2 had moeten staan (wat natuurlijk 100% klopt):

Engeland heeft wel geteld 10 minuten een beetje in de match gezeten. Sorry, maar daarmee win je geen wedstrijd.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Hopelijk vanavond Argentinie wel door. Anders wandelt Duitsland de finale in.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4754 stemmen

speranza schreef:

(quote)
Nee hoor. Ik zie Duitsland nog steeds niet bij de vijf eerder genoemde kanshebbers voor de wereldtitel.

Wait and see

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Finisterra schreef:

Iedereen die klaagt over dat het 2-2 had moeten staan (wat natuurlijk 100% klopt):

Engeland heeft wel geteld 10 minuten een beetje in de match gezeten. Sorry, maar daarmee win je geen wedstrijd.

Nederland pakte er anders in de 1e 2 duels wel 6 punten mee....

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2266 stemmen

Die Duitsers zullen waarschijnlijk wel weer tot de finale rijken, waarin ze dan uiteindelijk weer worden verslagen door de Brazilianen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Why do we give trainers from England a contract for four years?

Good question, that's gonna be the headline of tomorrow's papers.

Dit gaat erg veel pijn doen in Engeland.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Dat doet er niet toe Finisterra. Het had gewoon 2-2 moeten staan bij de rust. En dan had Engeland niet zo veel risico hoeven te nemen. Deze analyse heeft niets met mijn voorkeur voor Engeland te maken.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

speranza schreef:

(quote)

Dan heb jij een bijzondere antpathie tegen de Duitsers, want hun aanval is de beste die ik dit WK heb gezien. Wat een geweldenaar die Özil en Podolski en dan die Klose die altijd goed staat. Die spelen de defensie van een Argentinië eerder plat dan andersom.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4754 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Nederland pakte er anders in de 1e 2 duels wel 6 punten mee....

Vergelijk vooral Denemarken en Japan met dit Duitsland...

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

dutchtuga schreef:

Engeland speelt onthutsend, maar dit Duitsland is een team om serieus rekening mee te houden. Bijzonder geslepen voorin met spelers die tactisch en technisch tot de wereldtop horen. Het spijt me, maar een Argentinië wint hier echt niet van.

We zullen zien, als Messi het op z'n heupen heeft kan het een mooie pot worden. Maar Duitsers maken zeker indruk, maar op hun weg naar goud komen ze waarschijnlijk eerst nog Argentinië, Spanje/Portugal en Brazilië of Nederland tegen.

Pakken wij ze in de finale, dat zou geweldig zijn.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Dat Engelse orkest komt nu wel een beetje over als dat orkest op de Titanic dat speelde toen het schip bijna al onderwater lag...

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Die Duitsers zullen waarschijnlijk wel weer tot de finale rijken, waarin ze dan uiteindelijk weer worden verslagen door de Brazilianen.

Ik vind de Brazilianen minder indruk maken, een stuk minder zelfs.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Maradona haat de Duiters. Die gaat alles op alles zetten om het WK in Italië te revancheren.

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

dutchtuga schreef:

(quote)

Dan heb jij een bijzondere antpathie tegen de Duitsers, want hun aanval is de beste die ik dit WK heb gezien. Wat een geweldenaar die Özil en Podolski en dan die Klose die altijd goed staat. Die spelen de defensie van een Argentinië eerder plat dan andersom.

Vind jij de verdediging van de Duitsers zo goed dan? Messi speelt ze allemaal met gemak uit en dan heb je er nog een Higuain en een Tevez naast staan. Of iets met Aguero en Milito.

Dat is pas een voorhoede .

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

moviemafketel schreef:

Maradona haat de Duiters. Die gaat alles op alles zetten om het WK in Italië te revancheren.

...en loopt daarmee recht in een reeks counters.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Het WK is in ieder geval een stuk leuker nu het KO gedeelte is begonnen.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

dutchtuga schreef:

(quote)

Ik heb helemaal niets tegen Duitsland. Ik heb alleen iets tegen opa Blatter, zoals bijna iedereen hier.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Phoenix schreef:

(quote)

...en loopt daarmee recht in een reeks counters.

Maradona zit op de bank.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.