- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
DonOswaldo
-
- 6430 berichten
- 1931 stemmen
Jammerlijke wedstrijd.
Mensen die lopen te lullen over dat Duitsland sowieso wel zou winnen spreken in totale irrelevantie. Zou waarschijnlijk zo gaan, maar point is wel dat het een totaal andere wedstrijd zou zijn en nog 2 kanten had op gekund.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Op de BBC zijn ze juist erg sportief en geven aan dat de Duitsers meer dan verdient gewonnen hebben.
Je moest ze voor de wedstrijd eens horen.
Ze denken dat ze de beste spelers van de wereld hebben, terwijl er toch echt maar 4 toppers in spelen.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Vlammetjes, zodat Argentinie straks kan vlammen 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4754 stemmen
Het kan niet zwaar genoeg wegen, ik vrees dat het door de grote uitslag juist te weinig belicht gaat worden en andere landen hier ook last van gaan krijgen.
Als je het op die manier bekijkt, ben ik het volkomen met je eens. Videobeelden zijn noodzakelijk. Ook al voor buitenspel gevallen enzo.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Welke stelling val ik af dan?
Eerst onderschrijf je dat hij een van de slechtste spelers van het toernooi is en vervolgens ga je hem lopen verdedigen.
Maakt (mij) niet uit hoor, maar vond het wel opvallend.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik blijf hem slecht vinden dit toernooi. En hij oogde ook echt niet fit. Hij had er gewoon geen zin in leek het wel.
LZA
-
- 474 berichten
- 1558 stemmen

Nu maar hopen dat het altijd overschatte Engeland nooit meer bij de favorieten wordt genoemd bij een WK, met hun beste speler van de wereld (Rooney)
. Wat hebben zij nou gepresteerd sinds 1966, 1 keer een halve finale geloof ik.
Hulde aan the Duitsers, ze waren op alle fronten beter.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Eerst onderschrijf je dat hij een van de slechtste spelers van het toernooi is en vervolgens ga je hem lopen verdedigen.
Maakt (mij) niet uit hoor, maar vond het wel opvallend.
Ach, dat grapje over Rooney net met Cannavaro en Anelka was juist in Rooneys voordeel. Bedoelde dat er nog wel slechtere spelers waren. Rooney speelde wel een zwak WK, maar die ploeg van hem liet hem ook wel enorm in de steek. Als je ziet hoe jongens als Klose bij Duitsland wel de ballen krijgen...Rooney is als speler vele malen beter, maar de Duitsers benutten wel de kwaliteiten van hun voorhoedespelers.
lucdecoster
-
- 1644 berichten
- 6323 stemmen
Deprimerend. Hopen dat Argentinie of Mexico die Duitsers met onvoorstelbaar veel schaamte naar huis spelen.
Het is te hopen dat de Argentijnen de moffen afstraffen.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
De moffen. 
Kom op zeg, dat was in de jaren 90 mischien nog leuk maar dat is nu zo niet meer leuk.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Wilfred "De Fohn" Genee met het nummer Bloed, Zweet en Tranen 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Dikke Sulejmani met baard ziet er ook weer lekker fit uit. 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Gijpie gaat zeggen: Vreselijke speler, ja kom op, dat was echt vreselijk, ging nergens over man.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Wanneer speelt Paraguay eigenlijk weer? 

moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ze support ook Nederland zie ik. 
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen
Dat ze nog maar lang in het tournooi mogen blijven.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Jammerlijke wedstrijd.
Mensen die lopen te lullen over dat Duitsland sowieso wel zou winnen spreken in totale irrelevantie. Zou waarschijnlijk zo gaan, maar point is wel dat het een totaal andere wedstrijd zou zijn en nog 2 kanten had op gekund.
Geef ik je 100% gelijk in. Die scheids zal ook slecht slapen vanacht. En hij had al een slecht rapport gekregen na Australië-Servië.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Daar wil ik wel tussen kruipen.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Dit zullen wij ons het langste herinneren. 

Knisper
-
- 13049 berichten
- 1282 stemmen
Ja, dat kan ik ook met Photoshop maken, speedy.
Cosoco
-
- 10908 berichten
- 5185 stemmen
Het voetbal wordt elke dag belachelijker. Zijn er überhaupt nog wel andere sporten waar geen electronische hulpmiddelen worden gebruikt?
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
De schaakbond schijnt ook tegen camera's en herhalingen te zijn...
chevy93
-
- 12764 berichten
- 1338 stemmen
Zijn er ook mensen die gewoon de wedstrijd kijken en niet elke wedstrijd ook op MovieMeter zijn?
Ik had 2-1 voor Duitsland, dus ik ben tevreden 
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen
Wat een zure en zielige vent is die Netzer. Hij schaart zich achter Blatter, wat betreft camera's in het voetbal. Het had eens andersom moeten wezen. De hypocriet.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Bij fierlejeppen worden geen camera's ed. gebruikt volgens mij.
Schaakwedstrijden worden vaak 'live' op internet en teletekst bijgehouden per zet...
Cosoco
-
- 10908 berichten
- 5185 stemmen
Oja, daar was laatst ook dat vreselijke bloed-incident.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.