- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Beetje terughoudendheid zou je sieren gezien de scheidsrechterlijke dwaling.... Wat dat betreft ben je toch weer een typische Hollander.
Niks van
Ons wonderbaarlijke, heerlijke superteam kan er niks aan doen dat onze Uruguayaanse vriend met z'n ogen knippert. De Mannschaft heeft dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik verdiend gewonnen. Ik herhaal:
SO SPIELT MANN FUßBALL 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ze noemen het bij the big 5 al het blattertje. 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Gelukkig schopt Diego die shitploeg er zaterdag wel uit.
ASman
-
- 1715 berichten
- 929 stemmen
Niks van
Ons wonderbaarlijke, heerlijke superteam kan er niks aan doen dat onze Uruguayaanse vriend met z'n ogen knippert. De Mannschaft heeft dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik en dik verdiend gewonnen. Ik herhaal:
SO SPIELT MANN FUßBALL
Nu ook niet overdrijven he. In het begin van de tweede helft zijn de Duitsers er tegen een erbarmelijke Engelse ploeg gedurende een ruime tijd zelfs niet aan te pas gekomen. Argentinie zal wel andere koek zijn...
Knisper
-
- 13049 berichten
- 1282 stemmen
Ik vind Duitsland tot nu toe een sterke indruk maken dan Argentinië.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Niks van
SO SPIELT MANN FUßBALL
Wonnen de Duitsers flink aan sympathie de afgelopen jaren, weet otherfool toch heel snel het begrip 'eng' weer aan onze sympathieke oosterburen te koppelen..... "t is maar goed dat Mussert niet op tournee is, was vast zeer welkom geweest in huize otherfool. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Toch vind ik het voetbal van Argentinië veel leuker om naar te kijken.
Wordt gewoon een hele spannende wedstrijd en daar zal ook wel een heet sfeertje hangen op die tribune.
ASman
-
- 1715 berichten
- 929 stemmen
Op Ozil na misschien vind ik de Duitse spelers niet echt heel aantrekkelijk voetbal spelen.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
De Mannschaft, Özil, Müller, Schweini 
Wat een goeie match zeg. Laten we wel zijn, de Engelsen zijn geweldig hard genaaid door de scheids, maar gelukkig is de best voetballende ploeg door naar de volgende ronde! Ja, dit Duitsland kan nog wel eens ver raken.
Mag ik zeggen dat dit tot nog toe de beste match van het WK is? Ik denk het wel 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Lol de Duitse analytici willen Maradona nog een kopje kleiner maken. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Engeland was wel bedroevend slecht, verwacht van Argentinië - Mexico nog meer.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Wilde deze 2 wel delen nog:

&

ASman
-
- 1715 berichten
- 929 stemmen
Engeland was wel bedroevend slecht, verwacht van Argentinië - Mexico nog meer.
Wat wil je ? Ik snap niet dat een gerespecteerd coach als Capello tactisch zo zwak voor de dag komt en zelfs bijzonder vreemde en gewoonweg desastreuze keuzes maakt bij zijn selectie.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Wat wil je ? Ik snap niet dat een gerespecteerd coach als Capello tactisch zo zwak voor de dag komt en zelfs bijzonder vreemde en gewoonweg desastreuze keuzes maakt bij zijn selectie.
Buiten dat heeft Engeland ook niet beter. Zij hebben geen Sneijder, Xavi of Messi die vol creativiteit zitten en duels openbreken.
Jongens als Gerrard en Lampard blijven vooral kilometervreters.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4756 stemmen
Op Ozil na misschien vind ik de Duitse spelers niet echt heel aantrekkelijk voetbal spelen.
Duitsland speelt aanvallend combinatievoetbal. Mooier kan je het toch niet hebben? Enkel Spanje speelt nog beter combinatievoetbal dan Duitsland maar het is voorlopig een stuk minder aanvallend. Geen idee wat jij dan verstaat onder mooi voetbal... Duitsland laat mij ook een betere indruk na dan Argentinië.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik vind Duitsland tot nu toe een sterke indruk maken dan Argentinië.
ASman
-
- 1715 berichten
- 929 stemmen
Een Ashley Young, Walcott, Agbonlahor en Bent hadden met hun snelheid zeker en vast meer gevaar kunnen brengen. Capello kiest blijkbaar liever voor non-voetballers als Crouch of spelers op hun retour die ook gewoonweg veel te oud zijn ( Heskey,...). Een Young kan zeker en vast een wedstrijd openbreken. Meer dan een ramp als Milner of die wandelende blessureboeg J. Cole.
ASman
-
- 1715 berichten
- 929 stemmen
Duitsland speelt aanvallend combinatievoetbal. Mooier kan je het toch niet hebben? Enkel Spanje speelt nog beter combinatievoetbal dan Duitsland maar het is voorlopig een stuk minder aanvallend. Geen idee wat jij dan verstaat onder mooi voetbal... Duitsland laat mij ook een betere indruk na dan Argentinië.
Ik heb het niet over het samenspel. Ik heb het over de individualiteit van de spelers. Bij een Spanje of Argentinie zitten gewoonweg mooiere spelers in het algemeen.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4756 stemmen
Was Walcott niet geblesseerd? Anders is het inderdaad totaal onbegrijpelijk dat die er niet bij was...
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4756 stemmen
Ik heb het niet over het samenspel. Ik heb het over de individualiteit van de spelers. Bij een Spanje of Argentinie zitten gewoonweg mooiere spelers in het algemeen.
Dat klopt gedeeltelijk, ja. Al vind ik ook Müller en Schweinsteiger aantrekkelijke spelers. Maar je zei hierboven toch gewoon dat de Duitse spelers niet zo aantrekkelijk voetbal spelen. Wel, daar ben ik het dus niet mee eens.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Fabio Capello heeft hem gewoon gepasseerd. Onbegrijpelijk inderdaad.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Duitsland speelt aanvallend combinatievoetbal. Mooier kan je het toch niet hebben?
Ik zie toch liever een dribbel van Messi.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Fabio Capello heeft hem gewoon gepasseerd. Onbegrijpelijk inderdaad.
Niet. Walcott was niet 100% fit en bracht niet wat hij dan zou kunnen brengen. Aldus Capello.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4756 stemmen
Ik zie beiden graag.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4756 stemmen
Eigenlijk heeft Nederland dé ploeg om beiden te combineren. Aanvallend combinatievoetbal en een dribbelaar zoals Robben. Als ze dat nu eens brachten, wenste ik ook hun een finale toe. Voorlopig echter niet.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Vanwege de blessure van van der Vaart verwacht ik morgen Afellay op links en Kuyt op rechts.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Wat het Engelse voetbal betreft, ik vond dit wel een mooie analyse:
BBC - Newsnight: Paul Mason: England: the Lehman Brothers of football - bbc.co.uk
Paar citaten:
This is what Capello tried to teach England: to play like a squad, adapt like a squad. But all that happened was that some of the players attempted a rebellion against his system. That is no surprise because it is exactly what happened with France as well. Italy too went home because they could not or would not play the system the manager wanted to play.
Having tried and failed to impose their own system on Capello, the players then lost morale, self-belief and skill.
Wat ook niet echt meehelpt is dat de Engelsen zo absurd veel wedstrijden spelen. En in Duitsland hebben ze een winterstop van een maand, misschien zouden ze dat daar ook eens moeten invoeren...
Verder zou een echt goede keeper die eerste goal er bv. wel uit hebben gehouden...
Knisper
-
- 13049 berichten
- 1282 stemmen
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
]