- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
ASman
-
- 1715 berichten
- 929 stemmen
Maar iets wat de norm overstijgt kan ook mooi zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Niet. Walcott was niet 100% fit en bracht niet wat hij dan zou kunnen brengen. Aldus Capello.
Er zijn wel meer spelers op het WK die niet 100% fit waren. Zo'n Walcott had je nu goed kunnen gebruiken. En ik blijf het zeggen waarom Agbonlahor niet meenemen?
ASman
-
- 1715 berichten
- 929 stemmen
Maar een Italiaan aan het hoofd zetten van de Engelse nationale ploeg
Een ploeg als Engeland zou toch zeker een coach van de eigen nationaliteit moeten vinden. Het gaat tenslote om het verdedigen van de eigen natie.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Aan de ene kant wel natuurlijk, maar vind Capello wel een goede keus. Al ben ik ook voor een coach van de juiste nationaliteit. Ik zou Steve Bruce (Engels), Martin O'Neill (Iers) of David Moyes (Schots) aanstellen. Vooral die laatste twee vind ik één van de beste coaches op dit moment.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ach, Premier league was ook op sterven na dood, toen zijn ze alle goede spelers ter wereld gaan importeren en ze zijn nu de no 1 league. Dus waarom niet een buitenlandse coach?
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Aan de ene kant wel natuurlijk, maar vind Capello wel een goede keus. Al ben ik ook voor een coach van de juiste nationaliteit. Ik zou Steve Bruce (Engels), Martin O'Neill (Iers) of David Moyes (Schots) aanstellen. Vooral die laatste twee vind ik één van de beste coaches op dit moment.
Ik zou een coach nemen die eens vooral bezig gaat met positiespel en effectief aanvallen. Ik zou iemand als Van Gaal wel eens daar willen zien. Dan zul je zien dat Engeland veel beter gaat spelen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Om te beginnen denk ik niet dat een Italiaanse keuzeheer past bij het Engelse voetbal. Gerrard moet je natuurlijk op de positie zetten waar hij het beste uit de voeten kan, ook Rooney stond niet op zijn positie, wat doet Heskey hier etc. Hij heeft iets teveel fout gedaan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik zou een coach nemen die eens vooral bezig gaat met positiespel en effectief aanvallen. Ik zou iemand als Van Gaal wel eens daar willen zien. Dan zul je zien dat Engeland veel beter gaat spelen.
Denk je dat dit Engeland positiespel kan spelen? Ik ben met je eens dat ze met de balcirculatie sneller moeten zijn maar of je met dit team positiespel kan spelen zou ik niet weten. Een Van Gaal zou dit wel aan de praat kunnen krijgen, maar die luistert ook naar zijn spelers en zet ze positioneel goed.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Dos Santos 
Waar speelt die eigenlijk?
wooow beste poeier
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Denk je dat dit Engeland positiespel kan spelen? Ik ben met je eens dat ze met de balcirculatie sneller moeten zijn maar of je met dit team positiespel kan spelen zou ik niet weten. Een Van Gaal zou dit wel aan de praat kunnen krijgen, maar die luistert ook naar zijn spelers en zet ze positioneel goed.
Nouja, normaal vind ik jongens als Gerrard, Lampard en Rooney wel intelligente spelers. Die kunnen aardig voetballen. Maar als je dan ziet dat Engeland regelmatig weer lange ballen erin knalt...sja. Engeland zal geen NL, Spanje of Brazilie worden met de speelstijl, maar zo tragisch als dit hoeft nou ook weer niet.
Mexico bijna 1-0 voor trouwens..
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
wat een mooi schot en wat een goede 2e kans. DAMN,
lekker begin,
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Viva Mexicooooooooooo, die gun ik het ook wel. Moeilijk kiezen uit deze 2 ploegen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Viva Mexicooooooooooo, die gun ik het ook wel. Moeilijk kiezen uit deze 2 ploegen.
Doe maar Maradona. Wordt Arg-Dui ook leuk van het weekend.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik vind die Tevez maar een blinde vink. Begint altijd leuk aan een actie en dan opeens houden zijn hersens op.

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik vind die Teves maar een blinde vink. Begint altijd leuk aan een actie en dan opeens houden zijn hersens op.
(afbeelding)
Heerlijke sleurspits die Tevez, soms weet ie het niet meer, dat klopt maar zeker een spits met meerwaarde.
kappeuter (crew films)
-
- 74678 berichten
- 5987 stemmen
Is de wedstrijd al begonnen...?! 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Er zit verschil in de manier van blazen op die vuvuzela's met het begin van het toernooi. Nu lijken ze allemaal tegelijk te blazen en dan stoppen ze weer even.
Mexico maakt het spel weer net als op het vorige WK.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Opa Chuatemoc, daar zeg je me wat 
Is de wedstrijd al begonnen...?!
Voorlopig zie ik niks wat unser Jungs kan beangstigen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Blanco is nog even wat tortilla's naar binnen aan het werken. Mag misschien nog 5 minuten meedoen.
Jeuj Argentinië scoort een lucky 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik vind die Tevez maar een blinde vink. Begint altijd leuk aan een actie en dan opeens houden zijn hersens op.
(afbeelding)
Je krijgt nu de groeten van meneer Tevez! 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Yes! Al zal Argentinië beter moeten om Duitsland te verslaan...
Edit: Buitenspel, maar ach, Who cares? Camera's? Nooit van gehoord....
SCHANDE!
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Haha de scheidsrechterlijke blunder kan altijd groter 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3619 stemmen
Opnieuw waren videobeelden beslissend geweest. Zwaar buitenspel.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.