• 15.963 nieuwsartikelen
  • 179.004 films
  • 12.272 series
  • 34.077 seizoenen
  • 649.172 acteurs
  • 199.262 gebruikers
  • 9.389.509 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

kos schreef:

Volgens mij ben je in de war.

Het land is in de war ja. Ik heb ze nog wel op een rijtje

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Erg triest idd van die bobslee-kerel. Staat echt voor schut.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

kos schreef:

(afbeelding)

.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

moviemafketel schreef:

De stuurman van de 4mans-bob heeft aangegeven niet goed genoeg te zijn en nu trekken ze zich dus terug. Beck heeft dan nog wel de vlag mogen dragen, maar dat was het dan ook kennelijk.

Miljoenen over de balk gesmeten voor een stuurman die rechtstreeks van het Bartiméus-instituut komt. Zonde, zonde, zonde.

Meen je niet. Gister was pure pech, maar Nederland stond toen wel effe voor lul. Maar dit...hiermee sta je als sportland echt voor gek. Schorsen en die kerel nooit meer mee laten sporten lijkt me....

Hoe kan je zoiets nu beseffen vlak voor een race?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

In de 2-mans-bob was hij een regelrechte ramp. Hij kreeg de 50/50-bocht maar niet onder controle.

Nu hebben ze in die bocht zelfs ijs uitgehakt, zodat het veiliger is en dan doet die toch opeens niet meer mee. Mietjesmentaliteit.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Mooi nieuws. Trezeguet is niet fit en speelt niet tegen Ajax morgen. Ook Buffon is nog een twijfelgeval met een blessure.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ajax gaat het kunstje van bayern daar gewoon effies overdoen.

Dan wordt het nog stiller in dat stadion. Vroeger liepen de Italianen toch nog wel warm voor een potje tegen Ajax? Waren schitterende wedstrijden altijd.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

otherfool schreef:

@NW

Heeft er ook.

2010 is voor altijd een inktzwart sportjaar.

@A&L

Ja ik heb genoten van het pure schaatsen. Van de macht, van de gratie, van de harde klappen, van de schwung. Van de techniek, de wilskracht, het talent van Sven Kramer. Dat is sport. Niet uit te leggen aan een gemiddelde NEC hooligan of wie hier ook verder maar rondloopt.

De beste zijn en dan verliezen, dat is tragiek. Een nederlaag van Ajax is onbelangrijk en vooral nietszeggend; bij omgedraaide budgetten zou het andersom zijn.

Ik weet zeker dat je zat te schreeuwen achter de televisie, Otherfool. Misschien ook nog wel in je wortelpak.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ik heb niet eens een tv

En nee, ik geniet van de schaatser Sventastic. Als Sven een Duitser of Noor was geweest had ik net zo hard geweend. Het is misschien extra leuk om helden van Frieschen bloed te volgen, maar als ze op waarde worden geklopt kan ik daar net zo goed van genieten.

The Oceanic Six schreef:

Mooi nieuws. Trezeguet is niet fit en speelt niet tegen Ajax morgen. Ook Buffon is nog een twijfelgeval met een blessure.

Dat dus. Niet genieten van schitterende goals of glanzparades van de hunnen, maar hopen dat ze geblesseerd zijn. Onbegrijpelijk.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Inderdaad jammer dat Trezeguet niet meedoet.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

otherfool schreef:

Ik heb niet eens een tv

En nee, ik geniet van de schaatser Sventastic. Als Sven een Duitser of Noor was geweest had ik net zo hard geweend. Het is misschien extra leuk om helden van Frieschen bloed te volgen, maar als ze op waarde worden geklopt kan ik daar net zo goed van genieten.

(quote)

Dat dus. Niet genieten van schitterende goals of glanzparades van de hunnen, maar hopen dat ze geblesseerd zijn. Onbegrijpelijk.

Toch spreek je jezelf enorm tegen. Bij voetbal mogen we geen emotie tonen? Maar bij het schaatsen wel?

Verder niet belangrijk.

En wat kan een land op zijn kop staan voor zoiets.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

otherfool schreef:

Ik heb niet eens een tv

(quote)

Misschien omdat we voor Ajax zijn en hopen dat we de volgende ronde halen?

Wat in jou grijze cellen snapt onze beleving niet? Je hebt het wel over dat wij de schoonheid van sport niet zien, maar jij snapt de hele schoonheid van het plaatje eromheen niet.

Geloof er trouwens geen rode biet van dat jij net zo erg meeleeft als een schaatser van Korea of zo de verkeerde baan neemt als dat met Kramer..

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Naomi Watts schreef:

Begint wel erg sneu te worden, alsof er zo'n werelddrama zich heeft voltrokken. .

Werelddrama is overdreven maar samen met Federer - Nadal op Wimbledon, PSV - Feyenoord UEFA CUP en PSV - AC Milan in CL het ergste sportmoment ooit voor mij.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Penalties tegen Brazilie halve finale WK, halve finale EK tegen Italië. Halve finale EK tegen Denemarken, Kwartfinale tegen Brazilië WK deden anders ook verdomd veel pijn.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Toch spreek je jezelf enorm tegen. Bij voetbal mogen we geen emotie tonen? Maar bij het schaatsen wel?

Je moet genieten (=emotie) van het spel of de sport, ongeacht de kleuren van de shirts. Anders ben je supporter. Een supporter is geen sportliefhebber. Iemand die hoopt dat een speler van de tegenpartij geblesseerd is, geniet niet van de sport.

Als het alleen maar gaat om je eigen team te laten winnen, koop dan gewoon die wedstrijden. Doe het af achter de groene tafel.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik moet dus voor Duitsland zijn als ze beter zijn dan Nederland in een wedstrijd of mooier voetballen. Moet toch niet gekker worden he?

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

moviemafketel schreef:

Penalties tegen Brazilie halve finale WK, halve finale EK tegen Italië. Halve finale EK tegen Denemarken, Kwartfinale tegen Brazilië WK deden anders ook verdomd veel pijn.

Bij mij allen een stuk minder.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Werelddrama is overdreven maar samen met Federer - Nadal op Wimbledon, PSV - Feyenoord UEFA CUP en PSV - AC Milan in CL het ergste sportmoment ooit voor mij.

Nu noem je juist één van de mooiste sportmomenten op van de laatste 10 jaar. Jij mag raden welke.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ik weet welke en dat is voor mij nog steeds het allermooiste sportmoment ooit.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Bij mij allen een stuk minder.

De uitschakeling van Oranje in 1998 tegen Brazilië deed veel pijn. Wat er gisteren gebeurde is eigenlijk iets heel anders. Vooral de manier waarop Kramer geen goud haalde is enorm zuur.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

moviemafketel schreef:

Ik moet dus voor Duitsland zijn als ze beter zijn dan Nederland in een wedstrijd of mooier voetballen.

Eindelijk iemand die het snapt

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Nou, ik bleef nog aardig, maar ik geef het nu ook maar op met jou.

Groter verraad in de sport ken ik geloof ik niet.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Tja, in elke sport dient de beste te winnen. Als dat onze sympathieke Oosterburen zijn; ik heb er geen problemen mee. Wel leuk dat je aardig bleef

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Reinbo schreef:

Ik weet welke en dat is voor mij nog steeds het allermooiste sportmoment ooit.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

Tja, in elke sport dient de beste te winnen. Als dat onze sympathieke Oosterburen zijn; ik heb er geen problemen mee. Wel leuk dat je aardig bleef

"t is toch juist de charme van sport dat soms de underdog wint....

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik ben Nederlander, ben altijd voor Nederland en elk verlies tegen een ander land doet pijn. De ene keer alleen wat meer dan de andere keer.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Ik snap dat overdreven gehuil niet zo. Iedereen weet toch al dat Kramer 10 x zo goed is als de rest.

Snap uberhaupt niet dat je zo blij kunt zijn als hij wel had gewonnen. Net alsof iemand iets anders had verwacht. Dat is dus de echte sportliefhebber? die zit te juichen om een uitslag die al voor 95 % vaststaat? .

Ongeveer net zo spannend als wie het WK korfbal wint.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Internazionale - Chelsea 2-2

heb er zin in

Wel zonde dat een van die twee mooie clubs eruit moet vliegen.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

kos schreef:

Ik snap dat overdreven gehuil niet zo. Iedereen weet toch al dat Kramer 10 x zo goed is als de rest.

Snap uberhaupt niet dat je zo blij kunt zijn als hij wel had gewonnen. Net alsof iemand iets anders had verwacht. Dat is dus de echte sportliefhebber? die zit te juichen om een uitslag die al voor 95 % vaststaat? .

Ongeveer net zo spannend als wie het WK korfbal wint.

Je snapt wel een boel niet he?

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Nee, leg mij de charme eens uit van een uitslag die al zo,n beetje vastligt?

als hij door die fout nu zn grote kans heeft gemist eindelijk te bewijzen dat hij de allerbeste is..ok

Maar dat heeft ie al zo vaak gedaan

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.