- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Sport draait niet om spanning en sensatie, maar om de ultieme prestatie van de perfecte atleet. Ik zie liever een superieure sporter ver boven de rest uittorenen dan spannend broddelwerk in de marge. Liever een eclatante 7-0 met superieur spel dan een nagelbijtende maar matige 2-2.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Dan kan je inderdaad niet voor Feynoord zijn otherfool 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Wat waren Drogba en Anelka slecht zeg. Sowieso een bijzonder zwakke wedstrijd.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Ja redelijke teleurstelling. Al was ik onder de indruk van de verdediging van Inter. Het oer-duo Drogba en Anelka kreeg geen poot aan de grond. En Balotelli liet weer wat fraaie staaltjes voetbal zien. Alleen niet heel effectief.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Heb alleen de 2e helft kunnen zien, was werken. Op de 10 minuten van de 1-1 en 2-1 na was het echt een draak van een wedstrijd zeg. De zwakste won...
Ik denk dat de uitgoal Chelsea een ronde verder zal helpen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Dat dus. Niet genieten van schitterende goals of glanzparades van de hunnen, maar hopen dat ze geblesseerd zijn. Onbegrijpelijk.
Waarom zou ik eigenlijk moeite nog doen je dit uit te willen leggen...
Ajax is vergeleken met Juventus klein op het gebied van spelers, financien etc. Dus als bij hun topspelers niet mee kunnen spelen dan ben ik als supporter van Ajax blij omdat ons kleine kansje dat we nog doorgaan een beetje in leven kan worden gehouden.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Het oer-duo Drogba en Anelka kreeg geen poot aan de grond.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Vreemd dat Been zegt dat hij AC Milan vorige week erg vond tegenvallen. Vond ze juist verbazinwekkend goed spelen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
1e half uur speelden ze de sterren van de hemel ja.
En de 2e helft nog effies met Seedorf. Maar voor de rest was het ook niet best bij AC.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Om 1.30 uur vannacht trouwens een echte ijshockey clash. Rusland - Canada. Was als ik voor het toernooi had moeten kiezen mijn finale geweest.
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
Zeker een clash! Gaat een intense pot worden en het ruige werk zal ook niet worden geschuwd! Let op Alex Ovetsjkin, heerlijke speler!
LZA
-
- 474 berichten
- 1557 stemmen
Krijgen we Grueter weer met zijn Cànnada 
Ik ga maar eens op zoek naar een alternatieve zender.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Duitsland bijvoorbeeld.
Ik vond Zwitserland trouwens heel erg goed spelen tegen USA.
Ze verdienden zeker een verlenging. Als je dat 1e doelpunt van USA zag, dacht je echt dat er iemand met een onzichtbaar draadje die puck er in sleepte.
Jesus, wat speelt Canada verschrikkelijk goed zeg!!
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Tja, in elke sport dient de beste te winnen. Als dat onze sympathieke Oosterburen zijn; ik heb er geen problemen mee. Wel leuk dat je aardig bleef
Tsja, stel dat Nederland het WK wint door in de finale Duitsland te verslaan. Echter hadden de Duitsers wel de hele wedstrijd het overwicht!
Als echte sportliefhebber baal jij dus dat de beste niet heeft gewonnen en vind je het dus kut dat wij het WK winnen?
Wat is er trouwens mis met een supporter zijn? Je doet alsof alle supporters sporthaters zijn, alleen omdat we het niet erg vinden als Trezeguet en Buffon misschien niet meespelen. Geef is een echte reden om ons is ongelijk te geven.
Moge de beste winnen....schaf gelijk de hele Olympische Spelen (zowel zomer en winter) dan maar af en geef de gouden plak gelijk maar aan Ursaine Bolt, Sean White of Sven Kramer...
Sport is juist leuker als een underdog wint, tegen alle verwachtingen in. Jij bekijkt alles veel te zwart/wit, ik vraag me echt af hoe je in godsnaam van een sport kan genieten als je alle randzaken eromheen afschuwelijk vindt. Dat is ook een onderdeel van de sport, net zoals de pers(schaf die interviews dan ook maar af...). Als jij dit afschuwelijk en niet leuk vindt ben jij wat mij betreft ook geen echte sportliefhebber....het is een whole package deal die je bij sport neemt.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Zeker een clash! Gaat een intense pot worden en het ruige werk zal ook niet worden geschuwd! Let op Alex Ovetsjkin, heerlijke speler!
Viel flink tegen. Tenminste van spanning was geen moment sprake
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Nou, ik ben eindelijk een beetje over de klap van eergisteren heen. Kramer 
Hopelijk kan hij alsnog een gouden plak pakken met de ploegenrace.
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
Viel flink tegen. Tenminste van spanning was geen moment sprake
Qua spanning viel het inderdaad behoorlijk tegen maar wat heb ik genoten van die Canadezen!
Nu opstomen naar de finale en hopelijk kunnen ze daar dan revanche nemen op hun grote rivaal, de VS!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Het pak slaag dat Canada Rusland vannacht gaf hielp ook wel aardig mee aan een beter gevoel. Wat gingen die Canadezen erop zeg. Rusland werd zoek gespeeld en dat moet toch pijn doen bij de wereldkampioen. Dat is voor de Russen nog erger dan Kramer/Kempers te zien blunderen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Nou, ik ben eindelijk een beetje over de klap van eergisteren heen. Kramer 
Hopelijk kan hij alsnog een gouden plak pakken met de ploegenrace.
Nu pas? Er is niemand dood hoor 
Wat wordt het vanavond trouwens? Prognoses:
PSV-HSV 2-1 (PSV er helaas uit)
Bremen-Twente 1-1 (Twente door)
Juventus-Ajax 0-2 (Ajax door. Jaja, ik heb nog vertrouwen!)
Hoop dat PSV het ook haalt maar ik zie HSV vanavond wel scoren. Ook al is Ruud niet speelklaar.
Ik verheug me al op de avond met al dit mooie voetbal.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Er is niemand dood inderdaad... ik functioneer ook nog prima hoor.
Blijft balen, toch het grootste sportieve dieptepunt sinds de uitschakeling op het EK door de Russen. Al was hier de ontzetting groter, omdat het rampscenario zich veel sneller voltrekt. Er tegenover staat weer dat dit van Kramer een nog grotere, interessantere sportman maakt en dat de gouden plak over 4 jaar (hopelijk) nog mooier is.
Het foebellen kan me momenteel niet zoveel meer schelen, maar toch maar een voorspelling:
PSV-HSV 2-1
Bremen-Twente 1-1
Juventus-Ajax 1-2
Alleen Twente en Ajax door. Ajax lijkt me onwaarschijnlijk, maar ik ben positief. Nederland kan wel een opkikker gebruiken. 
En lullig voor PSV, maar zoals ze de laatste paar weken spelen word ik daar ook niet echt vrolijk van.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
PSV staat er altijd als ze er moeten staan, al verwacht ik dat HSV wel een keer zal scoren, dus dat wordt erg moeilijk. Twente zie ik wel stand houden in Bremen. Ajax heeft weinig kans in Turijn, hopelijk nemen ze het niet mee naar zondag en winnen ze wel van Utrecht.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Met 1-2 is Ajax nog niet door hoor...dan staan we te verlengen 
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Oja, het was ook 1-2 in A'dam. Ik dacht even 0-1. Ik voorspel een goed Ajax en weer een spannende wedstrijd. En nu hoop ik op een gelukkige winst voor de A'dammers. Liever gewoon 0-4 ofzo, maar dat is weer iets te positief denk ik. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Alleen PSV gaat door.(helaas)
Werder uit is verschrikkelijk moeilijk. twente wordt met 3-0 of 3-1 verslagen daar.
En hoe graag ik Ajax ook zie winnen, die Italianen zijn me denk ik toch net iets te geslepen. Maar we gaan het zien.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik was een paar jaar terug nog bij Ajax-Bremen. Ajax won 3-1, maar uit hadden we 3-0 verloren. Was echt zuur, thuis had Ajax zat kansen om 5, 6x te scoren.
Vanmorgen in de krant stond nog een terugblik op Bremen-Vitesse van een kleine 10 jaar terug. Vitesse speelde 3-3 in Bremen en schakelde hen uit. Wel mooi.
Het zal een mooie pot worden.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Die wedstrijden van Ajax herinner ik me nog wel. Ook AZ speelde 2 jaar terug nog tegen Werder als ik het goed heb. Maar het Werder van nu is wel wat zwakker, al is die Ozil echt een geweldige speler.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
PSV-HSV 2-1
Bremen-Twente 1-1
Juventus-Ajax 3-0
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nou veelbelovend begin van Europese avondje.
Had niet gedacht dat ik nog eens zou juichen voor PSV 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ík juich nooit voor PSV. Maar ik ben wel blij dat ze 1-0 voorstaan. Hopelijk redden ze het maar ik zie HSV nog wel scoren.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.