- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Begint wel erg sneu te worden, alsof er zo'n werelddrama zich heeft voltrokken.
.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Haha kos!
Ik vind het ook zeer voor Sven maar ik ga er niet om rouwen. Zou het veel kutter vinden als Ajax donderdag eruit vliegt.
En dan de altijd zo kille otherfool het zo erg vind..Sven heeft de rit toch uitgereden? Je hebt toch genoten van het pure schaatsen? Jij doet toch niet aan emoties bij sport? 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
@NW
Heeft er ook.
2010 is voor altijd een inktzwart sportjaar.
@A&L
Ja ik heb genoten van het pure schaatsen. Van de macht, van de gratie, van de harde klappen, van de schwung. Van de techniek, de wilskracht, het talent van Sven Kramer. Dat is sport. Niet uit te leggen aan een gemiddelde NEC hooligan of wie hier ook verder maar rondloopt.
De beste zijn en dan verliezen, dat is tragiek. Een nederlaag van Ajax is onbelangrijk en vooral nietszeggend; bij omgedraaide budgetten zou het andersom zijn.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
2010 is voor altijd een inktzwart sportjaar.
Het WK voetbal moet nog beginnen joh. Dat is het enige sportevenement van 2010 dat telt. Rest is bijzaak.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Hij was de snelste en die plak belandt toch maar in een vunzige la.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
March Madness staat op het punt te beginnen. Geen tijd om te rouwen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Het WK voetbal moet nog beginnen joh.
Niet meer van belang. Een succesvolle Tour of WK kan dit nog maar half rechtbreien. Dit is het ergste op sportgebied wat ik ooit voor mijn ogen heb zien voltrekken. Ja, er is getreurd. Gevloekt. Een traan.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Hij was de snelste en die plak belandt toch maar in een vunzige la.
Maar de geschiedenisboeken...
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Wat een onzin zeg, emoties horen toch niet bj sport otherfool?
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Niet meer van belang. Een succesvolle Tour of WK kan dit nog maar half rechtbreien. Dit is het ergste op sportgebied wat ik ooit voor mijn ogen heb zien voltrekken. Ja, er is getreurd. Gevloekt. Een traan.
De Tour is wel het domste evenement van allemaal.
Maar apart om te zien dat de koude otherfool zelfs emoties van een supporter kent.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Otherfool is gewoon dol op het dweilorkest. 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Bij sport wel. Juist wel. Niet bij een veredeld warenhuis genaamd clubvoetbal.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Hou toch op joh! Zeg anders gewoon a.u.b. niks.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Bij sport wel. Juist wel. Niet bij een veredeld warenhuis genaamd clubvoetbal.
Stiekem zit jij elke 2 weken in de Kuip te krijsen en te brullen, ofniet? Ja, we hebben je nu door. Ontmaskerd! 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik ben supporter van voetbal en sport. Kramer is een held omdat het een sporter is, niet omdat-ie een Oranje pak aan heeft. Als hij er door Lee af was gereden had ik vandaag nog een Koreaans vlaggetje in huis gehaald.
Maar de beste sporter verliest hier. En dat doet pijn.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Hij is dat irritante steentje in je schoen. Die moeten er ook zijn, zorgt voor wat leven in de brouwerij.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Ik ben supporter van voetbal en sport. Kramer is een held omdat het een sporter is, niet omdat-ie een Oranje pak aan heeft. Als hij er door Lee af was gereden had ik vandaag nog een Koreaans vlaggetje in huis gehaald.
Maar de beste sporter verliest hier. En dat doet pijn.
Gloryhunter
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Zegt de Ajax-fan uit Groningen?
De beste moet winnen en verdient de eer. Als ik Feyenoord 'fan' was geweest en Suarez schiet de bal in de Kuip in het kruis had ik gejuicht.
Dat doen liefhebbers.
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2367 stemmen
Ik hoor net dat het mislopen van een medaille Kramer even 30000 euro van de schaatsbond scheelt. Duur grapje van Kemkers 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zegt de Ajax-fan uit Groningen?
De beste moet winnen en verdient de eer. Als ik Feyenoord 'fan' was geweest en Suarez schiet de bal in de Kuip in het kruis had ik gejuicht.
Dat doen liefhebbers.
.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Hij heeft er overduidelijk geen kaas van gegeten 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Zoals ik al zei; de schoonheid van Sport is niet uit te leggen aan een gemiddelde hooligan die de zondag doorkomt met Joduh Joduh, Boeruh Boeruh of Kankahscheids.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Hooligan of supporter? Je bent wel erg goed in generaliseren.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik schreeuw nooit JoduhJoduh.
Ik schreeuw alleen: MensjesdiejesusverradenhebbenMensjesdiejesusverradenhebben!
Ben ook altijd bekaf na potje op tv te hebben bekeken.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Hooligan of supporter? Je bent wel erg goed in generaliseren.
Ik koester mijn (voor)oordelen tov voetbalsupporters, volkszangers en PVV-stemmers.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wilders is ook topsporter. Die man moet me toch opboksen tegen een stel dorpsidioten, allemachtig. Zou helemaal kapot zijn na dagje in de 2e kamer.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
De stuurman van de 4mans-bob heeft aangegeven niet goed genoeg te zijn en nu trekken ze zich dus terug. Beck heeft dan nog wel de vlag mogen dragen, maar dat was het dan ook kennelijk.
Miljoenen over de balk gesmeten voor een stuurman die rechtstreeks van het Bartiméus-instituut komt. Zonde, zonde, zonde.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.