- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Zou Kemkers nu ook van baan moeten wisselen? 
Chrisseh
-
- 138 berichten
- 933 stemmen
Alhoewel ik niet extreem veel verstand van schaatsen heb, denk ik van wel. Hoe kan je op zo'n hoog niveau, als coach, zo'n fout maken?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja ik denk een klein attackje. Misschien toch even onder de scan?
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Alhoewel ik niet extreem veel verstand van schaatsen heb, denk ik van wel. Hoe kan je op zo'n hoog niveau, als coach, zo'n fout maken?
Misschien even gedesoriënteerd? Hij ging vlak daarvoor bijna onderuit.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
In de schaatswereld zit niet veel geld dus dat zo een fout een keer gemaakt zou worden in bij wijze van spreken de wereldbeker Hamar daar kan ik nog inkomen, maar op de Olympische Spelen !? ongbegrijpelijk inderdaad...
Als je weet dat dit soort fouten mogenlijk zijn dan werk je toch op zo een dag met een oortje ? of huur je bij wijze van spreken iemand in die bij elke ronde puur en alleen op de wissel let ...
Heel amutaristisch inderdaad .. nog erger dan de 3 kapotte zamboni's 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
De fles whiskey is aangesproken.
Waardeloze avond. Zelfs een Prince film blijkt de moeite waard!
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Kramer had inderdaad 6/7 seconden, zo'n binnenbocht scheelt echt niet meer dan een seconde. Daarbij zal die correctie en het gevoel dat er iets mis zit ook wel wat hebben gekos.
Moet trouwens ook nog maar zien of die Lee ooit nog zo goed zal zijn. Tuurlijk, in Salt Lake of Calgary rijdt hij harder, maar beter...? Maar het is inderdaad weer een nieuwe uitdaging voor Kramer. Die Bokkö heeft hij toch ook eigenlijk minder last van gehad dan werd gevreesd.
Wel jammer dat er geen WK Afstanden is dit jaar. Had Kramer graag zijn race nog eens over willen zien doen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Veldkamp gaf al aan dat de wissel als ademhalen is.
Kempers mag zich daar nooit maar dan ook nooit mee bemoeien.
Chrisseh
-
- 138 berichten
- 933 stemmen
Misschien even gedesoriënteerd? Hij ging vlak daarvoor bijna onderuit.
Zo zou ik denken, maar dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Zoals Bart Veldkamp al zei: dit is onmogelijk. Dit kan helemaal niet. Ik verwacht morgenochtend bij het ontwaken een gouden Sven. Dit kan m'n brein allemaal niet aan. Het grootste sportdrama in de vaderlandse geschiedenis.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Kramer had inderdaad 6/7 seconden, zo'n binnenbocht scheelt echt niet meer dan een seconde. Daarbij zal die correctie en het gevoel dat er iets mis zit ook wel wat hebben gekos.
Kramer eindigde in 12,54, Lee in 12.58...
En binnenbocht scheelt denk ik zeker wel een seconde.
Maar goed, Kramer barst nu van de motivatie en wraakgevoelens.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Inderdaad, maarja..ik loop ook nooit zonder mijn sleutels de deur uit, dat is ook als ademhalen voor mij. Toch ben ik het wel een keer in alle haast vergeten.
Dit geval wordt Sven aan het twijfelen gebracht, hij zegt het zelf ook nog. Twijfel is in dit geval het ergste wat je kan overkomen en je vertrouwt op je coach, dus doe je wat hij zegt..
Kramer had drie seconden voorsprong toen hij de fout in ging. Denk ongeveer dat dit ook het verschil was geweest als hij de race wel goed had uitgereden. Tussen de 3 en 4 seconden. Denk toch dat hij was gas terug heeft genomen de laatste paar rondjes omdat hij het al wel wist.
Amity
-
- 1786 berichten
- 147 stemmen
True, maar ik snap ook wel dat als je als coach echt denkt dat je pupil een fout aan het maken is je probeert dat te voorkomen. Anders was ie ook de lul geweest. Die arme man. Maar goed het blijft een klootzak 
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Moet trouwens ook nog maar zien of die Lee ooit nog zo goed zal zijn.
Lijkt me ook sterk. Hij zal heus nog wel 12.45 ofzo gaan rijden in Salt Lake (daar is nu wel toe in staat), maar het gebeurt regelmatig dat iemand zo snel opkomt en dan vervolgens niet meer verder groeit. Kramer reed geloof ik ook in zijn 2e 10 kilometer al een wereldrecord trouwens.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Hm ik dacht dat het meer was. Maar ik heb ook niet echt meer op de tijd gelet eigenlijk.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Inderdaad, maarja..ik loop ook nooit met mijn sleutels de deur uit, dat is ook als ademhalen voor mij. Toch ben ik het wel een keer in alle haast vergeten.
Loop je nooit MET je sleutels de deur uit? 
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Die eindtijd van Kramer zegt nu niet zoveel natuurlijk. Hij lag geloof ik 6,7 seconden voor rond De Wissel.
Een halve, hooguit.
Ik hoop het. Bij de ploegenachtervolging misschien een gruwelijk record?
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Kramer wist tijdens de race toch niet dat het fout ging, volgens mij ging hij vol door?
Wanneer is de ploegenrit eigenlijk?
edit: bij de wissel lag hij toch echt maar 2,19 voor.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
12.54 / 12.58 klopt.
Maar het is totaal irrelevant. Sven was en is de beste. Lee deed het goed maar is op het moment nog totaal geen concurentie voor Kramer. Als hij niet de verkeerde bocht was ingesuurd had hij onder de 12.50 gereden.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Nog een vraag wie de ploegenachtervolging nu uiteindelijk zal rijden...
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Kramer wist tijdens de race toch niet dat het fout ging, volgens mij ging hij vol door?
Hij wist het wel. Althans hij dacht dat de fout aan hem lag en dat Kemkers hem de goede bocht in stuurde, Hij merkte aan het publiek dat er iets niet pluis was en hij twijfelde of hij de pion raakte.
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
Kramer, Tuitert, Blokhuijsen en Kuipers zijn aangewezen...
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Zei in interview dat hij het wel had gemerkt aan publiek.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Als hij niet de verkeerde bocht was ingesuurd had hij onder de 12.50 gereden.
Klopt, hij lag op schema voor 12.50.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Laat Sven die achtervolging anders maar in z'n eentje doen. Staat hij alsnog alleen op de hoogste trede van het podium
.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Maar hij dacht dat het kwam omdat hij over de pilon was gestapt.
Ben er helemaal ziek van - Baas: ik kom morgen niet!
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Arme Bob de Jong trouwens: in Turijn had niemand het over zijn gouden plak op de 10km en nu heeft niemand het over zijn bronzen plak.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Denk dat Kempers morgen roept: Sven ik kom niet!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nummers 1 2 en 3 doen me nu ook werkelijk niks meer. De Jong begon als een krant trouwens. Had gewoon zilver moeten pakken nu.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Hij wist het wel. Althans hij dacht dat de fout aan hem lag en dat Kemkers hem de goede bocht in stuurde, Hij merkte aan het publiek dat er iets niet pluis was en hij twijfelde of hij de pion raakte.
ja maar daardoor reed hij niet 4 seconden langzamer dan het '12,50 schema'.
Maar goed boeit verder weinig, Kemkers zal lekker slapen vannacht.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.