- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
Amity
-
- 1786 berichten
- 147 stemmen
Kunnen de schaatsers niet ook met oortjes gaan rijden zoals de wielrenners!
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3399 stemmen
Dat geintje van Kempers kost menig Nederlander 50 euro inderdaad.
Wellicht dat het de coach enkele honderdduizenden oplevert 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Dat zei ik toevallig nog tegen mijn vriendin, net voor het incident.
DeCol
-
- 7009 berichten
- 3027 stemmen
Ongelofelijk zeg. Ben er gewoon stuk van. Waar ben je mee bezig Kemkers? Belachelijk!
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen

Amity
-
- 1786 berichten
- 147 stemmen
Kunnen we geen gouden medaille voor die jongen maken en hem in nederland alsnog huldigen? 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Kempers in oortje van Kramer: Binnenbocht,binnenbocht!!!
Amity
-
- 1786 berichten
- 147 stemmen
Kempers in oortje van Kramer: Binnenbocht,binnenbocht!!!

moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25173 stemmen
Als schaatsleek vroeg ik me maar een enkel ding af. Waarom moet die Kempers daar staan, als Sven die rondetijd ziet van die andere coach weet hij zelf toch ook wel of dat goed of niet goed is ? Hij staat volgens mij alleen maar in de weg en als hij dan ook nog domme dingen gaat roepen ... Je moet er beelden maar eens op na kijken maar volgens mij ging Kempers de ronde daarvoor bijna op zijn bek en had hij daarom niet in de gaten in welke baan hij moest zijn. Aan de andere kant, Sven is een grote jongen, die moet ook maar weten in welke baan hij moet zijn.
Aan de positieve zijde , het schaatsen is weer voorbij en we kunnen ons gaan richten op het wielrennen. De eerste voorjaarsklassieker is immers al deze week.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Helaas voor jou, de achtervolging komt er nog aan en de 5 km voor de vrouwen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja en hele gave ijshockey-potjes en de 4-mans-bob.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Als schaatsleek vroeg ik me maar een enkel ding af. Waarom moet die Kempers daar staan, als Sven die rondetijd ziet van die andere coach weet hij zelf toch ook wel of dat goed of niet goed is ? Hij staat volgens mij alleen maar in de weg en als hij dan ook nog domme dingen gaat roepen ... Je moet er beelden maar eens op na kijken maar volgens mij ging Kempers de ronde daarvoor bijna op zijn bek en had hij daarom niet in de gaten in welke baan hij moest zijn. Aan de andere kant, Sven is een grote jongen, die moet ook maar weten in welke baan hij moet zijn.
Die andere coach laat de achterstand alleen aan Skobrev zien.
Rare plek ook voor Kemkers om vlak voor zo'n bocht te staan of ligt het aan mij.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
En na de spelen komen er ook nog wat schaatswedstrijdjes. Ik ben trouwens wel benieuwd hoe hard Kramer kan schaatsen als ie zo boos is. Wordt nog leuk die ploegenrace. 
LZA
-
- 474 berichten
- 1557 stemmen
Oioi die Kemkers kan maar beter bij Wilders gaan informeren naar persoonlijke beveiliging, anders wordt hij gelynched bij thuiskomst.
Wel heel erg zuur voor Kramer hoor, vier jaar geleden een blokje, nu een coach, en over vier jaar een Koreaan
.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Dit schoot later ook door mijn gedachte !!
Wie weet heeft Kemkers wel een dikke cheque aangeboden gekregen zodat er nu een paar nieuwe miljonairs rondlopen die op Lee hebben ingezet...
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Dat Kramer nu al zo kalm kan blijven is al een teken van zijn klasse als sportman en mens, maar als hij dit op de lange termijn ook een beetje normaal kan verwerken en de komende 4 jaar domineren en alsnog goud winnen, dan is hij echt de allergrootste.
Komt er nog een WK Afstanden op een hooglandbaan? Ik wil Kramer nog wel eens een 10 zien rijden met deze frustraties in z'n lichaam en geest. 12.30? 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Zat nog aan unibet te denken om gokje te wagen,maar van te voren natuurlijk weggegooid geld.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
"Heb ik verkeerd gewisseld ofzo?" .. gooit bril weg.
Jammer voor Kramer, maar zoiets saais als de 10 km wordt op deze manier wel een prachtig drama.
Prachtig die verslagenheid en blijdschap bij de verschillende rijders. En veel respect voor de manier waarop hij Bert Maalderink te woord stond.
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Ach ja, als je het van de goede kant bekijkt is dit een investering in de spanning voor over vier jaar. 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Dat Kramer nu al zo kalm kan blijven is al een teken van zijn klasse als sportman en mens, maar als hij dit op de lange termijn ook een beetje normaal kan verwerken en de komende 4 jaar domineren en alsnog goud winnen, dan is hij echt de allergrootste.
Hij is wel topsporter he, hij mag alsnog gelukkig zijn met alles wat hij wel heeft. Ook dit moet je kunnen verwerken.
Daarbij zal hij ook wel de hele boel kort en klein hebben geslagen hoor, alleen niet in beeld. Volkomen begrijpelijk.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
De tijd van echt domineren zonder tegenstand lijkt me voorbij, hij lag maar 2/3 sec. voor op Lee.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ehm, hij lag 6/7 seconden voor en meestal geeft ie aan het einde nog even gas bij.
LZA
-
- 474 berichten
- 1557 stemmen
Ehm, hij lag 6/7 seconden voor en meestal geeft ie aan het einde nog even gas bij.
Ja, met een extra binnenbocht hé 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Pcies, zelfs als hij alsnog even terug was gereden en de buitenbocht had gepakt, was die nog als een bezetene gaan sprinten. Die Kramer is zooooveel beter dan de rest als die zich even kwaad maakt. Zekere medaille foetsie, heel erg kut.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
2/3 seconde was op de 5KM.
Maar ondanks dat Lee deze afstanden dichterbij is gekomen domineert Sven nog steeds.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
nee hoor, was met een extra binnenbocht. Daar gaat nog wat tiojd vanaf. En vergeet niet dat Lee nog maar net om de hoek komt kijken op de 10k.
En dat hij gas bij gaf zat al in de wedstrijd...
Kramer eindige in 12.54, en Lee 12.58.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Maar hoe kan een coach, die zijn pupil notabene uit de binnenbocht ziet aankomen, hem ooit de binnenbocht insturen?
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Sven is een grote jongen, die moet ook maar weten in welke baan hij moet zijn.
Nee, onmogelijk. Als de coach zegt wisselen en je hebt 0,3 seconden de tijd er over na te denken doe je het gewoon.
Neerlands grootste sporter van de 21e eeuw toonde zich na afloop overigens een waar kampioen. Als hij in de gang richting de kleedkamer op bloederige wijze 6 slachtoffers had gemaakt had ik het ook begrepen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Wat een drama ben er nog steeds kapot van. Mijn laatste uur:
Amity
-
- 1786 berichten
- 147 stemmen
Als hij in de gang richting de kleedkamer op bloederige wijze 6 slachtoffers had gemaakt had ik het ook begrepen.
Lol 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.