- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Mijn god, en nu zit je naar de beelden van Kemkers te kijken en dan krijg je toch wel zo godsgruwelijk veel medelijden met die vent. Wat een lijdensweg maakt die door.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Mooie beelden nu van Kemkers tijdens de laatste ronden. Geen Kramer maar nu even Kemkers die het al weet. Ongelofelijk.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Mijn god, en nu zit je naar de beelden van Kemkers te kijken en dan krijg je toch wel zo godsgruwelijk veel medelijden met die vent. Wat een lijdensweg maakt die door.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
ja dat is nog erger dan wanneer een schaatser zelf een fout maakt, door jouw toedoen je topman laten falen
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja dat is zo'n steen die je voelt voor de 1e keer dat je sex hebt of dat je het examen van je leven voor de boeg hebt. O wat een kutgevoel moet die man hebben.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Lagen jullie tussen de rotsen de eerste keer en was je dronken 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Loop je nooit MET je sleutels de deur uit?
ZONDER moet het zijn hahaha
ik verbeter het even. Verhaaltje in alle haast getypt hehe.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
http://www.svenergy.nl/ daar gaat je korting. 
Wat ongelofelijk kut en stiekem nog erger voor Kemkers.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Net was het radiointervieuw met Kemkers te horen.
Hij gaf openlijk toe dat het zijn fout was...
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja dat was ook al wel duidelijk haha.
LZA
-
- 474 berichten
- 1557 stemmen
De enige die Kramer kon verslaan was Kramer zelf toch? Fout....
Hehe, al die beteuterde blikken op tv. Ik word er stiekem toch wel een beetje melig van.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Internet stroomt alweer vol met plaatjes 

otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
LOL
(boer/kiespijn)
Zucht, wat een dramatische avond. Ik zoek iets zwarts uit om morgen aan te trekken.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja een eigen goal of een buitenspel dat niet gezien wordt door de grens tijdens de finale van het WK voetbal in de 90e minuut tegen Duitsland zou dan nog wel wat meer pijn doen.
Maar dit is gewoon dood en doodzonde. Misschien moeten we het met humor maar een beetje verwerken idd.
V
-
- 8369 berichten
- 3370 stemmen
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen

Ze zijn er allemaal alweer hoor haha
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Haha, You gotta move you gotta move. Ja moven Kempers! 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Becel reclame:
Henk Gemser: "Dat kan beter!"
Gerard Kemkers: "Sorry Henk"
Wel knap dat Sven nog een interview weg gaf, al was hij wel wat kort door de bocht

Het houdt niet op zeg
Creatief uurtje in Nederland..
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ja een eigen goal of een buitenspel dat niet gezien wordt door de grens tijdens de finale van het WK voetbal in de 90e minuut tegen Duitsland zou dan nog wel wat meer pijn doen.
3 van dat soort finales voor deze gouden Sven... Ik zou er vandaag nog het Deutschland, Deutschland über alles voor uit m'n hoofd leren. Dit drama kent z'n weerga niet. Zelfs als Gesink de Tour wint en Oranje het WK is het nog steeds een inktzwart sportjaar voor de onzen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Dat meen je hopelijk niet haha. Overdrijven is ook een vak natuurlijk.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Inderdaad, vergeet niet dat Sven al een gouden plak heeft. Nu niet opeens gaan doen alsof die jongen een kutleven heeft. Hij is nog steeds een held die de hoogst mogelijke prijs al heeft behaald in zijn carriere. Alleen de kwantieit is nog iets wat telt.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Dat meen je hopelijk niet haha. Overdrijven is ook een vak natuurlijk.
Erger dan dit wordt het sportgebied niet. Overdrijven derhalve onmogelijk. Nog nooit zo naar geweest van een sportwedstrijd.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Is otherfool toevallig stiekem Kempers?
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Erger dan dit wordt het sportgebied niet. Overdrijven derhalve onmogelijk. Nog nooit zo naar geweest van een sportwedstrijd.
Tsja, als je maar 4 sporten of zo echt een sport vindt lijkt het me logisch dat je nog nooit naar bent geweest van een sportwedstrijd 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Nog nooit zo naar geweest van de breedste definitie mogelijk van een sportwedstrijd. Daar mag je al jullie spelletjes wmb onder scharen. Dit is gewoonweg afschuwelijk.
En als ik Kemkers was zou ik het nu niet toegeven 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Dach al dat wmb een spelletje was dat ik niet kende haha.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Werpen Met Ballen?
Nu ja, als er maar genoeg bierbuiken met een Nederlands paspoort aan meedoen komt het zo door de ballotage hier in het 'sport' forum 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.