• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.266 films
  • 12.403 series
  • 34.355 seizoenen
  • 651.875 acteurs
  • 199.769 gebruikers
  • 9.423.886 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Welnee. Dat zijn teksten van ploegen onder ons. Die boeien niet

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Het kampioenschap gaat na dit weekeinde tussen FC Twente en Ajax. Ik ben benieuwd of eerst genoemde club met de zware druk van een naderend kampioenschap kan omgaan.

Quido

• 14649 berichten
  • 6118 stemmen

Als je zag hoe ze zich gister herpakten tegen PSV kunnen ze dat zeker.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ajax heeft 1 ding waar ze in het achterhoofd mee kunnen houden dat Twente nog gepakt kan worden en dat is dat Twente moeizaam scoort. NKufo is op (al was zijn goal gister mooi), Perez is erg uit vorm, Janssen is een tijdje al minder bepalend en Stoch laat na de winter niks meer zien. Als je Ruiz kan uitschakelen dan maak je Twente toch wel lam. Maargoed, Ruiz is bijna niet uit te schakelen.

Joy4ever

• 4637 berichten
  • 1862 stemmen

speranza schreef:

Het kampioenschap gaat na dit weekeinde tussen FC Twente en Ajax. Ik ben benieuwd of eerst genoemde club met de zware druk van een naderend kampioenschap kan omgaan.

Laten we hopen van wel. Hoewel ik de "eindsprint" van ajax tot heden indrukwekkend vind gun ik het Twente meer. Met alle credits voor Steve McLaren.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

helemaal overspelen gaat ook nergens over.. stel het had al 3-0 voor Feyenoord gestaan?

Dan was er waarschijnlijk een ander besluit genomen. Nu maakt een 1-1 en een 0-0 niet zoveel verschil.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

otherfool schreef:

De wedstrijd aller wedstrijden gaat naar ons aller Sven, wiens recordhonger nog lang niet is gestild. Wat een klasbak, welk een oermens, we mogen ons gelukkig prijzen zulk een wonder te mogen aanschouwen. Gaat-ie hoor:

Ja, dat was groots inderdaad. Die laatste 5, 6 ronden waren subliem. Ik zat met toenemend kippenvel te kijken. Echt prachtig!

En het is mooi dat de schaatswereld er met Jonathan Kuck weer een klasbak bij heeft. Dat gaat nog leuker worden straks in Sochi.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ajax heeft 1 ding waar ze in het achterhoofd mee kunnen houden dat Twente nog gepakt kan worden en dat is dat Twente moeizaam scoort. NKufo is op (al was zijn goal gister mooi), Perez is erg uit vorm, Janssen is een tijdje al minder bepalend en Stoch laat na de winter niks meer zien. Als je Ruiz kan uitschakelen dan maak je Twente toch wel lam. Maargoed, Ruiz is bijna niet uit te schakelen.

Tsja, eigenlijk speelt Twente al het hele seizoen niet zo denderend (zeker vergeleken met vorig seizoen), maar tot nu toe hebben ze maar in 6 wedstrijden punten verspeeld. Dat van die vorm zegt me niet zoveel, dat kan zo weer omslaan.

@A&L: moet Ajax eigenlijk niet Daley Blind terughalen voor de linksbackpositie? Ik schat hem hoger in dan Anita...

Blijft het trouwens wel jammer vinden dat Zenith als een soort deus ex machina Lazovic weggeplukt heeft bij PSV. Toch een leuke karakterspeler die het erg goed deed dit seizoen. Heeft ze wel een paar puntjes gescheeld, denk ik.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Daley Blind doet het super inderdaad. Die zie ik na de zomer graag terugkeren. Ik zie voor hem wel mooie jaren bij Ajax liggen.

Twente speelt inderdaad niet best dit seizoen, maar ze zijn wel effectief. En dodelijk op het eind. Kan je nagaan als ze bv bij Vitesse uit niet die ultieme mazzel hadden. Greene mist de 2-0 en Twente wint in de slotfase door 2x te scoren. Of recent Twente-NEC. Hadden wij 1e gestaan. Maarja, heb je niks aan.

Ben trouwens blij dat Lazovic weg is uit de eredivisie. Had echt een hekel aan hem. Rotte persoonlijkheid heeft die kerel. Merkt PSV zelf nu ook.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik mis die miesgasser ook niet. Alleen Dzudzak kon het erg goed met hem vinden hoorde ik bij Derksen, ook al zo'n kwallenkopje , dus dat begrijp ik nog wel. Die (oud)Joegoslaven zijn sowieso altijd van die ongeleide trotse projectielen.

eRCee

• 13450 berichten
  • 1981 stemmen

timbo_ schreef:

Dan zal het van Nuyens moeten komen denk ik. Geloof niet dat Boom en Langeveld al zover zijn.

Luik is ook Belgie... Gesink is ook Rabo...

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

moviemafketel schreef:

Ik mis die miesgasser ook niet. Alleen Dzudzak kon het erg goed met hem vinden hoorde ik bij Derksen, ook al zo'n kwallenkopje , dus dat begrijp ik nog wel. Die (oud)Joegoslaven zijn sowieso altijd van die ongeleide trotse projectielen.

Lazovic is een Servier he....

Sulejmani vind ik bv wel een symphatiek jong. Niet omdat ie van Ajax is, maar hij straalt wat goeds en sociaals uit. Lazovic straalt egoisme en irritatie uit. Maar hij was dit jaar wel nuttig voor PSV.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Messi heeft er inmiddels ook weer twee inliggen (0-2 op Zaragossa met nog 20 minuten te gaan). De tweede was weer van een ongekende schoonheid. Wat een fenomeen!

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

En dat is drie. (Hij heeft nu de laatste negen Barcelona goals gemaakt).

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Lazovic is een Servier he....

Zei dan ook (oud)Joegoslaven. Dat land is in zoveel landen uit elkaar gevallen dat je er duizelig van wordt. Maar er zit denk ik wel duidelijk verschil in de verschillende Balkanlanden kwa mentaliteit. Serviërs staan nou niet echt bekend als een vredelievend volkje. Maar goed dat is offtopic.

Ajax heeft weer een goede stap gezet. Ik zie ze gewoon kampioen worden. Weet het eigenlijk wel zeker. Soms heb je nou eenmaal zo'n voorgevoel en dit is er zo 1.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

herman78 schreef:

(quote)

Tsja, eigenlijk speelt Twente al het hele seizoen niet zo denderend (zeker vergeleken met vorig seizoen), maar tot nu toe hebben ze maar in 6 wedstrijden punten verspeeld. Dat van die vorm zegt me niet zoveel, dat kan zo weer omslaan.

@A&L: moet Ajax eigenlijk niet Daley Blind terughalen voor de linksbackpositie? Ik schat hem hoger in dan Anita...

Ik vind Anita helemaal niet slecht, het is dat hij zijn lengte niet mee heeft. Maar ook hij is een typische back die goed mee vooruit gaat en een goede techniek heeft.

Leuk voor een aantal mensen hier, Enoh was vanmiddag de beste man van het veld!

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Van Persie te gast bij Studio Voetbal, net begonnen. Voor wie interesse heeft...

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ik had interesse. Hij kwam sympathiek over, iets wat vroeger nogal eens anders was. Altijd negatief in de pers, om over z'n prive leven maar te zwijgen. Maar vanavond zag ik een volwassen man die niet naast z'n schoenen loopt.

Tevens goed op de weg terug blijkbaar, heel mooi. En zelf ziet hij een voorhoede met Sneijder, Vd Vaart, Robben op het wk wel zitten. Net zoals ik trouwens, geen enkel land op het wk zal meer aanvallende creativiteit bezitten.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Materny schreef:

geen enkel land op het wk zal meer aanvallende creativiteit bezitten.

.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Van Persie is al lang niet meer zoals in z'n onstuimige jonge jaren..

Maar goed, hoop ook heel erg dat hij weer volledig terug komt om in Oranje z'n kunsten te vertonen.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

herman78 schreef:

Volgens mij was het Kos die vorig jaar rond deze tijd zei dat de club die Ruiz kocht, kampioen wordt. Hij krijgt gelijk, denk ik.

Ha, ik wilde er zelf niet over beginnen maar. ... dank .

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

.

Is een mening. Individueel maken deze 4 het verschil iedere week bij hun clubs( Van Perie voor z'n blessue), met de meest fantastische acties en goals. Hun rendement is zeer hoog, en zijn alle 4 absolute wereldtop. Daarbij heb je nog 2 backs die zeer aanvallend zijn ingesteld, en die daarbij ook wekelijks bij hun club hun steentje bijdragen met een goal of assist ( Gio in iets mindere mate dan Greg ).

Natuurlijk hebben landen als Spanje , Brazilie en Argentinië ook geweldige spelers die aanvallend het verschil kunnen maken. Maar toch,,, ik zeg Nederland heeft de meest creatieve impulsen richting de goal.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

kos schreef:

(quote)

Ha, ik wilde er zelf niet over beginnen maar. ... dank .

Heb de post nog eens opgezocht:

Overigen >> Algemeen >> Studio Sport #2

Kos schreef:

ja, ben het eens met Nomak. Zou echt een goed duo zijn bij Ajax of Psv Maar ik denk Belgie en ook Nederland al ontgroeid, ook financieel. Feyenoord zou als ze een beetje geld hadden overigens onmiddelijk Bryan Ruiz van Gent moeten halen. Past daar precies en doen ze in 1 klap mee voor de titel.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ligt er wel aan in welk systeem je speelt, vorig jaar rond deze tijd noemde ik Ruiz ook als alternatief voor Elia om naar Ajax te komen. Ik moet hier echter op terugkomen, Ruiz zou niet geschikt zijn voor het huidige Ajax.

Het is geen typische buitenspeler en ook geen aanvalsleider, in een 4-3-3 met Suarez zou waarschijnlijk niet mogelijk zijn.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Qua capaciteiten past hij prima bij Ajax, alleen qua persoonlijkheid niet. Deze jongen is veel te bescheiden en down to earth.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Bij veel spelers heerst de Amsterdamse arrogantie/mentaliteit allang niet meer joh. Pure zakkenvullers en er lopen ook wel genoeg bescheiden jongens bij Ajax rond op dit moment.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Inderdaad, overigens heeft Ruiz natuurlijk wel voldoende kwaliteiten, maar niet de juiste in een voorhoede met Suarez en Pantelic. Ruiz zou bij PSV en Feyenoord veel beter tot zijn recht komen.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Ach, als Suarez verkocht wordt, gaat Ajax wellicht wel weer in een ander systeem spelen. Eigenlijk vind ik 4-4-2 voor Ajax nog niet eens zo slecht. Een beetje a la Man Utd, met Emanuelson in de rol van Giggs. Pantelic diep in de spits en Suarez zwervend erachter.

Die Stoch vind ik dan echt wel weer een Ajax-speler op de een of andere manier.

Quido

• 14649 berichten
  • 6118 stemmen

Dan moet ie wel weer zijn vorm hervinden van voor de winterstop. Als ie zo speelt als de laatste weken / maanden voegt ie niet veel toe. Heeft Twente overigens iemand anders die daar kan spelen? Hoewel Stoch wel een speler is die het opeens op zijn heupen kan krijgen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ajax gaat Stoch absoluut niet halen, zeker niet nu ze gaan snoeien in salarissen en uitgaven. Momenteel kunnen Sulejmani, Eriksen en Urby op die positie uit de voeten. En ik vind ze alle 3 beter dan Stoch.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.