• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.266 films
  • 12.403 series
  • 34.355 seizoenen
  • 651.843 acteurs
  • 199.769 gebruikers
  • 9.423.901 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Denk dat Montorsi meer die smilie richt op de manier van schrijven van speranza heb ik het idee...

Verder zie ik ook weinig kwalijks aan de post van speranza. VVV is een meerwaarde voor de competitie. Zie liever Willem II en RKC eruit zakken. Daarvoor komen dan de Graafschap en nog 1 terug.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

The Eagles er nog bij en het Oosten doet weer prima mee!

Montorsi

• 9744 berichten
  • 2390 stemmen

komop zeg, de wedstrijd aller wedstrijden.. dat gaat dan over ADO - VVV..

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Ja voor Ajacieden was het vorige week dr op of dr onder, voor PSV was het vorige week en deze week. Als VVV supporter kan ik begrijpen dat dit erop of eronder is.

Waarom zouden alleen "onze" toppers de wedstrijd van het jaar zijn?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Hij is voor VVV, dus voor hem is dat een belangrijke pot op dit moment van het seizoen. Het is geen Barca-Real nee.

Montorsi

• 9744 berichten
  • 2390 stemmen

de term 'wedstrijd aller wedstrijden' gaat dan nog steeds niet op. Het staat behoorlijk armoedig, en ik kan dan ook een cynisch lachje niet onderdrukken.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ach er wordt hier dagelijks met superlatieven gesmeten. Hij wou gewoon voor zichzelf het belang van die pot verwoorden. Er bestaat denk ik nergens een wedstrijd der wedstrijden op aarde. Misschien WK-finale tegen Duitsland of zo.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Montorsi schreef:

de term 'wedstrijd aller wedstrijden' gaat dan nog steeds niet op. Het staat behoorlijk armoedig, en ik kan dan ook een cynisch lachje niet onderdrukken.

Hier ben ik het dan wel mee eens, maar kan me gewoon wel in zijn gevoel inplaatsen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Voor een supporter van VVV kan VVV-ADO wel de wedstrijd der wedstrijden zijn. Niks raars aan. McClaren noemde hun duel tegen PSV gister ook ''the most important game of the season''. Ja, voor hun. Voor ons niet.

Montorsi

• 9744 berichten
  • 2390 stemmen

de wedstrijd aller wedstrijden is toch niet hetzelfde als de belangrijkste wedstrijd van het seizoen

Het zal wel, ik vond het gewoon wel grappig, niets meer.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Dat duel zal best het belangrijkste duel voor VVV zijn. Duel tegen een directe concurrent onderin.

Maargoed, iedereen weet wel wat hij bedoelde denk ik

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

De wedstrijd aller wedstrijden gaat naar ons aller Sven, wiens recordhonger nog lang niet is gestild. Wat een klasbak, welk een oermens, we mogen ons gelukkig prijzen zulk een wonder te mogen aanschouwen. Gaat-ie hoor:

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Prachtige rit inderdaad. Altijd genieten met Kramer.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

De wedstrijd aller wedstrijden gaat naar ons aller Sven, wiens recordhonger nog lang niet is gestild. Wat een klasbak, welk een oermens, we mogen ons gelukkig prijzen zulk een wonder te mogen aanschouwen. Gaat-ie hoor:

Wauw zeg...

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Ik koester het punt dat we meenemen naar Venlo. We houden vijf punten voorsprong op ADO Den Haag. Gelet op het loodzware programma waar Ajax&Litmanen1 eerder naar verwees hebben we die marge keihard nodig.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Schaatsen doet er voor mij alleen tijdens de Olympische Winterspelen toe. Ik baal nog steeds enorm van de foute baanwissel. Het winnen van het WK allround is daartegen geen medicijn. Zou Sven Kramer daar diep in zij hart anders over denken?

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Jens Mouris boekt een mooie overwinning in de Ronde van het Groene Hart.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

speranza schreef:

Ik baal nog steeds enorm van de foute baanwissel. Het winnen van het WK allround is daartegen geen medicijn.

Uiteraard, uiteraard. Toch is het altijd weer een genot om echte sportmensen te zien, Kramer is toch een beetje de sport-oppergod van Nederland. Er is niemand groter, misschien wel nooit geweest ook.

Van nervositeit ging Herbert trouwens maarliefst 3 maal zijn 'Kuck is op' grapjes maken, wat een heerlijk talent is dat zeg. Tegen Sventastic kon-ie nog niet op, maar de echte sportliefhebber heeft weer zijn of haar hart op kunnen halen. Genieten avant la lettre, de schaatsen kunnen in het vet na een opmerkelijk seizoen vol hoogte- en dieptepunten.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ben blij voor Vvv. Heb zelf niks met die club maar door goed beleid en gerichte aankopen hebben ze zichzelf op weten te werken tot een eredivisie waardige club. Het feit dat tegenstanders dit jaar tegen de Koel opzien zegt genoeg lijkt me.

Maar even wat anders :

Stel; Feyenoord wint woensdag van Twente en verliest in de finale van Ajax ( mochten zij trouwens winnen van Go Ahead ). Ajax heeft al Europees voetbal, dus schuift dat ticket dan door naar de verliezend finalist of naar de nmr '4 5 6 7 8 9' ' van de competitie ?

Nogal van belang voor alle titelkandidaten. Zowel Twente als Psv moeten nog tegen Az & Feyenoord, maar mocht Feyenoord komende week zich door winst op Twente al verzekeren van Europees voetbal, dan hoeven en moeten zowel Feyenoord als Az niet meer 100% er tegenaan in de competitie.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Milan weet gelukkig niet te profiteren van de halve misstap van Inter. De rossoneri hebben in San Siro met 1-1 gelijk gespeeld tegen Napoli.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3622 stemmen

Materny schreef:

Ben blij voor Vvv. Heb zelf niks met die club maar door goed beleid en gerichte aankopen hebben ze zichzelf op weten te werken tot een eredivisie waardige club. Het feit dat tegenstanders dit jaar tegen de Koel opzien zegt genoeg lijkt me.

Maar even wat anders :

Stel; Feyenoord wint woensdag van Twente en verliest in de finale van Ajax ( mochten zij trouwens winnen van Go Ahead ). Ajax heeft al Europees voetbal, dus schuift dat ticket dan door naar de verliezend finalist of naar de nmr '4 5 6 7 8 9' ' van de competitie ?

Nogal van belang voor alle titelkandidaten. Zowel Twente als Psv moeten nog tegen Az & Feyenoord, maar mocht Feyenoord komende week zich door winst op Twente al verzekeren van Europees voetbal, dan hoeven en moeten zowel Feyenoord als Az niet meer 100% er tegenaan in de competitie.

De nummers 1 t/m 4 zijn al zeker van Europees. Nu wordt er nog maar 1 ticket vergeven en dat gaat dus tussen de nr's 5 en 9. Als het goed is en Feyenoord blijft dus 4e weet ik niet wat er met dat ticket gebeurd. Denk dat dan nr 5 ook zeker is en dat de playoffs gaan tussen 6 en 10.

Ronnievb

• 602 berichten
  • 683 stemmen

Naar mijn weten was het ook vorig seizoen zo dat het overblijvende EL-ticket naar de nummer vijf in de competitie ging.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Twente championsleague, Ajax voorronde Championsleague, Feyenoord en PSV Europaleague en Go-Ahead krijgt dan niet het ticket voor Europa-league? Als Ajax bijvoorbeeld de beker wint en 3e wordt dan hebben ze Europa-league dus dubbelop, krijgt Go-Ahead dit ticket dan niet gewoon?

Ik zat maar te brainstormen hoor, weet de regels niet zo goed.

Kr!kke

• 5394 berichten
  • 2568 stemmen

speranza schreef:

Milan weet gelukkig niet te profiteren van de halve misstap van Inter. De rossoneri hebben in San Siro met 1-1 gelijk gespeeld tegen Napoli.

Gelukkig?

Ik hoop echt dat Milan kampioen speelt... Al is het maar om de arrogantie van Mourinho te temperen.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Hangt dacht ik van de bekerwinnaar af. Als die CL speelt krijgt de verliezend bekerfinalist een EL-ticket. Mocht Feyenoord dus de finale halen tegen Twente of Ajax, zijn we sowieso verzekerd van rechtstreeks EL als allebei die clubs CL halen.

Heeft de bekerwinnaar al een EL-ticket dan spelen 5 t/m 9 playoffs en schuift het dacht ik niet door naar de verliezend bekerfinalist, had het althans ergens gelezen... Go Ahead kan dan alleen Europa in als ze de finale halen tegen Twente (en niet tegen Feyenoord).

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Ik ben al twintig jaar fan van Inter. Ik kan me overigens heel goed voorstellen dat je José Mourinho arrogant vindt. Sterker nog. Hij is het vleesgeworden synoniem van dit woord. Toch sluit ik The Special One in mijn armen.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Het is juist Mourinho die Inter interessant maakt, vind ik. Tot dit seizoen lette ik nooit op wat Inter deed, sinds dit seizoen hou ik ze wel in de gaten.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Koevermans: "En als wij niet de kampioen worden, dan liever FC Twente. Ajax gunnen wij het helemaal niet."

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Blij dat ie die woorden sprak. Kans dat ie nu ooit nog naar ons komt is gereduceerd naar 0,0% en dat is heel fijn nieuws. Maar verder heel boeiend wat de wisselspits van PSV van ons vind hoor

Overigens zei ik ''ik'' en niet ''we''.

Ik voorspel dat Ajax de titel pakt. En dan effe de voicemail van Koef inspreken haha.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Danny heeft een gevoelige snaar geraakt zo te zien.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.