• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.266 films
  • 12.403 series
  • 34.355 seizoenen
  • 651.843 acteurs
  • 199.769 gebruikers
  • 9.423.895 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Lars Boom viel vandaag zwaar tegen.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Blij dat Ajax de echte lastige uitwedstrijden al vroeg in het seizoen heeft gehad. Toch ook een reden voor de achterstand zo vroeg in het seizoen. Nu zie je dat Twente en PSV de lastige uitwedstrijden krijgen en Ajax de makkelijken. Dus redelijk gelijkwaardig allemaal. Als we allemaal gelijk in punten eindigen is er niks aan de hand, het doelsaldo van Ajax is oppermachtig.

Ik voorspel alleen Ado uit nog als een lastige wedstrijd, voor de rest zijn denk ik de drie punten wel in de pocket. Als Ajax speelt zoals de laatste 5/6/7 wedstrijden.

Twente en PSV moeten allebei nog naar Alkmaar, ik zie ze allebei daar niet winnen. Dus het wordt nog erg spannend.

Quido

• 14649 berichten
  • 6118 stemmen

Op de een of andere manier heb ik weinig vertrouwen in morgen (lees:vandaag). De enige goede herinnering die ik aan RKC uit heb dateert alweer uit 97-98. Ook weer zo'n typisch moment om punten te laten liggen als de concurrenten dat ook hebben gedaan.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Ja mja dat gevoel had ik dus ook al meerdere malen toen PSV punten liet liggen, bijvoorbeeld bij Nac uit. Toch wonnen we oersimpel bij Sparta uit. Het klopt trouwens wel dat Willem II en RKC niet echt positieve herinneringen opwekken uit het verleden. Desalniettemin moet je gewoon makkelijk voor de 3 punten kunnen gaan morgen.

Gebeurt dat niet, dan mogen ze wat mij betreft de spelers dikke straftrainingen geven.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

rep_robert schreef:

Blij dat Ajax de echte lastige uitwedstrijden al vroeg in het seizoen heeft gehad.

Heb ik Jol in die periode anders niet horen huilen over het ohzo oneerlijke wedstrijdschema? Verder wint Ajax morgen echt wel, als RKC een punt of 6 meer had gehad was het nog wel leuk geworden maar die club is echt dood en begraven.

Wordt al met al een leuk slot. PSV speelt het beste voetbal, Ajax scoort de meeste goals, maar Twente staat toch maar mooi een paar punten los. Ik zie ze het eigenlijk wel volhouden ook.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Inter heeft twee dure punten in Palermo laten liggen. Het gehate Milan kan morgen lijstaanvoerder zijn.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Heb ik Jol in die periode anders niet horen huilen over het ohzo oneerlijke wedstrijdschema? Verder wint Ajax morgen echt wel, als RKC een punt of 6 meer had gehad was het nog wel leuk geworden maar die club is echt dood en begraven.

Wordt al met al een leuk slot. PSV speelt het beste voetbal, Ajax scoort de meeste goals, maar Twente staat toch maar mooi een paar punten los. Ik zie ze het eigenlijk wel volhouden ook.

Ja, was ook een beetje zielig die opmerkingen. We hebben er nu wel profijt van ons schema nu. Ajax scoort de meeste goals en krijgt er ook het minste tegen, ook niet geheel onbelangrijk. Vorig jaar zouden we al wel op 40 tegengoals of zo staan(tegenover 18 nu). Weet niet of PSV het beste voetbal speelt, maar Ajax speelt wel het attractiefste voetbal van alle clubs, eindelijk ook is gecombineerd met het behalen van punten. Wat wil je nog meer?

Als Ajax wint staan we er nog maar 4 punten achter. Ik zie Twente niet zo gauw winnen in Alkmaar zoals ik al eerder zei, AZ draait nu als een tierelier. Veel scorend vermogen ook, ben blij dat we die al eerder in het seizoen hebben gehad

Daarbij krijgt Twente Feyenoord nog op bezoek, wat ook niet vaak in Enschede verliest volgens mij en moeten ze nog richting Breda, wat ondanks een iets mindere periode toch ook behoorlijk lastig kan zijn.

PSV moet ook nog tegen Feyenoord en naar Alkmaar toe. Zie daar ook geen 6 punten op de ranglijst bijgeschreven worden in die wedstrijden.

Ajax moet nog op bezoek bij de nummers 13, 16, 17 en 18. Je kan het zwaarder treffen denk ik?

Ik voorspel een superspannend slot van de competitie, waarbij Twente en PSV toch alle zeilen moeten bijzetten om hun doelsaldo enigzins op te krikken. Iets wat behoorlijk belangrijk kan zijn, voor het kampioenschap of een eventuele tweede plek.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

speranza schreef:

Inter heeft twee dure punten in Palermo laten liggen. Het gehate Milan kan morgen lijstaanvoerder zijn.

Zo goed als Inter het Europees doet, zoveel punten laten ze in de Serie A liggen de laatste weken. Ongelofelijk dat ook zij zo'n grote voorsprong van 10 punten nog weggeven.

Milan zal zoals gebruikelijk wel in de blessuretijd winnen

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

otherfool schreef:

Wordt al met al een leuk slot. PSV speelt het beste voetbal,

Het wordt hoog tijd dat je maar eens een tv gaat aanschaffen.

De neerwaartse spiraal begon voor de beker tegen Feyenoord, daarop volgende belabberde wedstrijden tegen Vitesse en Heracles, was er wat pech tegen Sparta en ging men ten onder in Breda.

Vervolgens tegen Ajax één helft de bovenliggende partij, om daarna met 4-1 afgedroogd te worden en vandaag vertikken ze het weer om te blijven knokken.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

herman78 schreef:

Bizarre en schandalige overtreding van Bakkal ook vanavond. Nog erger dan Affelay vorige week. Schors die kerel maar voor een maand of 3.

Die arm in de nek? Geen overtreding, die speler van Twente ving Bakkal op door tussen de bal en bakkel te lopen en daarbij te vertragen.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

VVV-Venlo moet vandaag de zeer slechte reeks van de afgelopen weken doorbreken. Ik teken voor één punt in de loodzware uitwedstrijd tegen ADO Den Haag. Als dat lukt hebben we nog een kans de loodzware nacompetitie te ontlopen. Zonder Keisuke Honda zijn we een geamputeerd elftal gebleken.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Twente!

Montorsi

• 9744 berichten
  • 2390 stemmen

speranza schreef:

Lars Boom viel vandaag zwaar tegen.

Waarom? Boom laat zich gewoon niet zien, is ook helemaal zijn koers niet dit, die wil over twee weken goed zijn. Als hij dan helemaal niet te zien is valt het misschien tegen.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Over Feyenoord Vitesse: "1-1 eindstand behoort tot de mogelijkheden."

Dacht het niet.

Feyenoord had niets te vrezen, tot die hoosbui. Feyenoord creëerde de kansen en Vitesse had 0 kansen. Tot voetbal niet meer mogelijk was. Terecht dat er gestaakt werd. Maar er moet uiteraard nog wel een helft gevoetbald worden.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb begrepen dat de wedstrijd in zijn geheel wordt overgespeeld.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Zoiets las ik ook.

Jammer dat de goal van Vlaar dan niet telt (ook voor mijn topcoach ).

Beter de hele wedstrijd uitspelen dan dat de eindstand 1-1 zal worden. Dat gaat nergens over.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Wie legt mij de logica uit van het niet uitspelen van het duel vanaf de minuut van staken met de stand destijds? Twee genoemde scenario's klinken me beide absurd in de oren eigenlijk.

Montorsi

• 9744 berichten
  • 2390 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Zoiets las ik ook.

Jammer dat de goal van Vlaar dan niet telt (ook voor mijn topcoach ).

Beter de hele wedstrijd uitspelen dan dat de eindstand 1-1 zal worden. Dat gaat nergens over.

helemaal overspelen gaat ook nergens over.. stel het had al 3-0 voor Feyenoord gestaan?

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Waar slaat die afgekeurde goal op? Wat zat die kerel er vreselijk naast zeg.. belachelijke beslissing.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Volgens mij buitenspel hoor. De camera aan de zijlijn laat laat de positie van Luis zien op het moment van de vrije trap.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Toen Suarez in beeld kwam, was de bal al onderweg. Moeilijk te zien.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Ach lekker belangrijk ook verder, 5-1 ondanks belachelijk slecht spel met een lekke verdediging. Toch nog 5 goals maken is wel erg netjes. Of liever gezegd 4, want die eigen goal... was wel héél triest haha

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Blijkt heel moeilijk om te zien, Stam en Tan hadden ook gelijk in de rust. Die RKC speler staat ervoor op het moment van nemen, het leek op dezelfde lijn, maar bleef te vaag.

Slechte eerste helft, kwamen heel gedreven de rust uit en speelden een redelijke 2e helft. Enoh en van der Wiel waren wat mij betreft de Man of the match.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

1 van de zwakste duels van Ajax in maanden maar who cares?

-We staan 2e!!!
-Toch ruim gewonnen!

De rest boeit geen fuck!

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

De wedstrijd aller wedstrijden gaat over twee minuten van start. Ik leef tussen hoop en vrees.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

speranza schreef:

De wedstrijd aller wedstrijden gaat over twee minuten van start. Ik leef tussen hoop en vrees.

Als Vvv wint zijn ze inderdaad zo goed als veilig. Maar als ze verliezen of gelijkspelen is er nog steeds weinig aan de hand. Er staan nog steeds 4 andere clubs tussen Vvv en de 16&17e plek..

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Met oa nog Ajax-VVV, VVV-PSV en VVV-Twente op het programma wordt het wel lastig voor die club. Zou jammer zijn, want het is een leuk clubje die verdiend heeft erin te blijven.

Montorsi

• 9744 berichten
  • 2390 stemmen

speranza schreef:

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Die smiley ontgaat mij uiteraard volledig. Eigenlijk wil ik er ook helemaal niet op reageren. Een heel normaal bericht waar inmiddels door twee andere gebruikers ook meelevend op gereageerd is.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

PSV-VVV was toch 3-3? Maar ja toen was Honda de man van de wedstrijd. Die smiley is een beetje denigrerend ja. Als ik met blijdschap zeg dat de Graafschap kampioen wordt krijg ik dan ook zo'n smiley gepresenteerd?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.