• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.266 films
  • 12.403 series
  • 34.355 seizoenen
  • 651.843 acteurs
  • 199.768 gebruikers
  • 9.423.743 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

Montorsi

• 9744 berichten
  • 2390 stemmen

geniaal hoe hij al op de Cipressa zat, alsof hij een trainingsrondje aan het maken was..

Pozzato was de sterkste man in koers, maar Freire heeft de hele dag in perfecte positie gezeten, en wint afgetekend die sprint.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3893 stemmen

De laatste dertig kilometer van Milaan San Remo behoren toch wel jaarlijks weer tot de mooiste van het wielerseizoen. Zelfs als er zoals vorig jaar niets gebeurd is het nog zinderend spannend.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Wat ik gisteravond bedoelde met mijn opmerking dat de beslissing al jaren niet meer op de Poggio wordt beslist is dat er al jaren niemand meer op de beklimming van de Poggio het verschil weet te maken. Vandaag was daarop geen uitzondering. Waarom Filippo Pozzato, inderdaad de sterkste man in koers, het daar niet geprobeerd heeft is mij een raadsel.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3893 stemmen

Bettini was de laatste dacht ik. Maar zeker in een groepje van deze omvang had men natuurlijk al vroeg op de poggio de aanval in moeten zetten. Al kom je dan niet alleen weg de knechten zijn wel overboord dus een sprint wordt het niet meer

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Hoe zit het hier met de PSV en Twente fans? Beetje spanning voor kwart voor 8? Mooi affiche hoor. Ik hou het op 1-1.

Kr!kke

• 5394 berichten
  • 2568 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Hoe zit het hier met de PSV en Twente fans? Beetje spanning voor kwart voor 8? Mooi affiche hoor. Ik hou het op 1-1.

ik tip op 2-1

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ik hoop 1-0 voor PSV.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ik hoop gelijk. Haal je PSV in en is het gat met Twente 4 punt. Niet onoverbrugbaar gezien hun programma.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Ik hoop dat FC Twente wint en doorstoot naar het kampioenschap. Ik gun het de sympathieke aanhangers van deze club van harte.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik hoop gelijk. Haal je PSV in en is het gat met Twente 4 punt. Niet onoverbrugbaar gezien hun programma.

4 punten zie ik ze niet zomaar inlopen, al zie ik Twente in de huidige vorm ook niet van AZ winnen.

Daarnaast is de 2de plaats niet genoeg voor CL deelname, vrees ik.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Kai schreef:

(quote)

4 Punten is toch nog best een gat hoor, dan mogen ze nog gewoon een keer verliezen (AZ), de rest is voor Twente wel te doen. Ik betwijfel of Ajax dan nog langs zij komt. Daarnaast vrees ik dat een 2de plaats geen CL brengt. Alleen het kampioenschap telt dus.

Twente treft geloof ik nog Feyenoord en dat is voor elke ploeg best lastig. Behalve als ze naar Amsterdam komen haha.

En Twente nog uit naar AZ en ik meen ook naar Heerenveen en Groningen nog. Lastig genoeg.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Geen enkele Nederlandse club is lastig voor FC Twente.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Wat praat je toch altijd in dooddoeners zeg..

Twente won niet van PSV en verloor dik bij Ajax.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

The Special One

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3292 stemmen

PSV is veel sterker en Twente bakt er niets van. Ik vrees ervoor dat er weer vergeten wordt te scoren. Het zou me niets verbazen als Ruiz in de laatste seconde dan nog wel weet te scoren.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Overdrijven is een vak zeg. PSV is wat beter, zeker 1e kwartier, maar beiden spelen erg zwak. Redelijk saaie pot met nauwelijks een doelkans. Bakkal miste net wel opzichtig voor de goal.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3292 stemmen

Ik overdrijf niet. Twente komt er absoluut niet uit en er zijn meerdere spelers met rare fouten.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

timbo_ schreef:

Yesss. Prachtig. Oscarito wint weer Milaan san Remo

Nou zeg, 6 vingers in de neusgaten en even zwaaien naar het thuisfront. Wat een overmacht en wat een prachtige zege!

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

PSV is een stuk beter, maar nog steeds vrij droevig voorin. Zegt in dit geval meer over Twente die nog geen deuk in een pakje boter kunnen maken vanavond. Zwaar saaie eerste helft, deze twee ploegen kennende zal de 2e helft wel niet beter worden en schiet twente er nog in de laatste minuten 1 in wanneer het besef dat je moet scoren om te winnen begint door te dringen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

BoordAppel schreef:
Ik overdrijf niet. Twente komt er absoluut niet uit en er zijn meerdere spelers met rare fouten.

Onzin. PSV is beter, maar het is niet dat ze hen overspelen. Maar wel zonet 1-0 voor PSV. Ook voor Ajax niet heel verkeerd dit.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Niet te vroeg juichen.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3292 stemmen

Het is weer het typische PSV recept van de laatste weken. Beter zijn en toch punten laten liggen. Twente heeft wel de echte kampioensploeg, slecht spelen en toch punten pakken.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Goede analyse. Maar dat is voetbal. Het gaat natuurlijk om het resultaat. Dat is het enige dat telt.

Quido

• 14649 berichten
  • 6117 stemmen

BoordAppel schreef:
Het is weer het typische PSV recept van de laatste weken. Beter zijn en toch punten laten liggen. Twente heeft wel de echte kampioensploeg, slecht spelen en toch punten pakken.
Laat dat eerste veel clubs de laatste jaren tegen PSV nu hebben meegemaakt, en dat tweede PSV zelf de laatste jaren.

Overigens scoorde Twente in een fase waarin het gewoon ook beter was. Blijf het altijd vreemd vinden als er gezegd wordt 'we waren een half uur beter' of iets dergelijks, dat betekent dus dat je dat het overige uur niet was. PSV was beter tot de 1-0, daarna niet meer. Vreemd genoeg.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Ik begrijp niet zo goed dat de PSV-ers niet een stuk negatiever zijn over Rutten. Persoonlijk vind ik dat Rutten vandaag de zege uit handen geeft.

Je bent beter, er is geen vuiltje aan de lucht en dan ga je Toivonen wisselen voor Labyat, nota bene al na een uur. Je kon duidelijk merken dat het concept wijzigde en Twente in de wedstrijd werd geholpen. Bovendien snap ik niet waarom die Labayat er steeds in moet. Die jongen heeft tot nu toe echt nog niks laten zien.

Vorige week viel Rutten ook al door de mand door bij 2-0 achter niet Koevermans te brengen, maar 20 minuten voor tijd met die zelfde Labyat op de proppen te komen.

Als PSV met het aanvallende concept van het eerste uur was blijven spelen en Toivonen had laten staan, dan had PSV gewoon gewonnen vandaag.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3622 stemmen

Ik ben tevreden met het resultaat. PSV was dan misschien iets beter, maar Twente kreeg ook nog wel een aantal goede kansen. Jansen bv had die bal van Ruiz er gewoon in moeten schieten. Maar zeker in de 1ste helft was PSV beter. Gelukkig scoren ze dan niet en maken ze het de 2e helft zelfs na een voorsprong niet af. Ook omdat Twente bij vlagen wel goed ging voetballen.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Grandioze actie van Ruiz waar het doelpunt uitviel. Wat een oermens is het toch.

Volgens mij was het Kos die vorig jaar rond deze tijd zei dat de club die Ruiz kocht, kampioen wordt. Hij krijgt gelijk, denk ik.

Twente zal heus nog wel wat punten laten liggen, maar Ajax gaat ook niet alles winnen. Vraag me trouwens af of er ooit een club is geweest die met zo weinig gescoorde doelpunten kampioen wordt.

Het verbaast me trouwens wel dat PSV de titel nog uit handen heeft gegeven. In januari had Twente een dip en leek PSV erop en erover te gaan. Maar Rutten heeft de machine niet aan de praat weten te houden. Bizarre en schandalige overtreding van Bakkal ook vanavond. Nog erger dan Affelay vorige week. Schors die kerel maar voor een maand of 3.

Heb verder wel genoten van Vlaar ook. En Heracles blijft imposant.

eRCee

• 13450 berichten
  • 1981 stemmen

timbo_ schreef:

De laatste dertig kilometer van Milaan San Remo behoren toch wel jaarlijks weer tot de mooiste van het wielerseizoen. Zelfs als er zoals vorig jaar niets gebeurd is het nog zinderend spannend.

Milaan-San Remo is zeker niet mijn favoriete koers, maar heb ook de laatste 30 kilometer zitten kijken en dat was genieten. Zoals al gezegd reed Freire zoals alleen hij dat kan en was het direct duidelijk dat hij zich goed voelde. Prachtig zichzelf gepositioneerd in de finale en sterk afgemaakt. Hulde voor Oscarito, had na vorig jaar niet meer verwacht dat hij nog op dit niveau zou komen.

Uitstekend seizoen tot nu toe voor Rabo. Nu nog een grote voorjaarsklassieker in Belgie winnen...

Vascago

• 4798 berichten
  • 3622 stemmen

herman78 schreef:

Grandioze actie van Ruiz waar het doelpunt uitviel. Wat een oermens is het toch.

Volgens mij was het Kos die vorig jaar rond deze tijd zei dat de club die Ruiz kocht, kampioen wordt. Hij krijgt gelijk, denk ik.

Twente zal heus nog wel wat punten laten liggen, maar Ajax gaat ook niet alles winnen. Vraag me trouwens af of er ooit een club is geweest die met zo weinig gescoorde doelpunten kampioen wordt.

Het verbaast me trouwens wel dat PSV de titel nog uit handen heeft gegeven. In januari had Twente een dip en leek PSV erop en erover te gaan. Maar Rutten heeft de machine niet aan de praat weten te houden. Bizarre en schandalige overtreding van Bakkal ook vanavond. Nog erger dan Affelay vorige week. Schors die kerel maar voor een maand of 3.

Heb verder wel genoten van Vlaar ook. En Heracles blijft imposant.

Heracles is echt geweldig.

De actie die Ruiz erna maakte waarmee hij Jansen vrij zette vond ik bijna nog mooier. Helaas ging die er niet in.

En we scoren idd weinig, maar ik vraag me af of ploegen die al zoveel punten binnen hebben, zich nog steeds moeten afvragen of ze wel kampioen worden.

Er zijn ploegen met dit puntenaantal kampioen geweest.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3893 stemmen

eRCee schreef:

Uitstekend seizoen tot nu toe voor Rabo. Nu nog een grote voorjaarsklassieker in Belgie winnen...

Dan zal het van Nuyens moeten komen denk ik. Geloof niet dat Boom en Langeveld al zover zijn.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.