- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Dit moet zelfs de PSV-fans toch aan het lachen maken:
"Ibrahim Afellay beweert dat hij geen bewuste elleboogstoot heeft gegeven aan Ajacied Eyong Enoh. De aanvoerder van PSV raakte gisteren in de slotfase van het duel tussen beide ploegen in conflict met de middenvelder van de Amsterdammers.
"Hij ging op mijn tenen staan en als reactie maakte ik me breed toen hij op me af kwam lopen", verklaarde Afellay na afloop tegenover De Telegraaf."
Twee keer breed gemaakt? En dan ook nog die hand in zijn gezicht. Wat een lachertje is ie toch, mentaal.
Ich bin Derrick
-
- 321 berichten
- 0 stemmen
Ach kom, dat stelde toch ook niks voor.
Het is toch prima juist dat 2 spelers die elkaar de gehele wedstrijd lopen te etteren, het met zn 2en zo oplossen? Enoh schopt wat als een dwaze, Ibi deelt vervolgens weer wat uit, klaar. Een beetje geduw, meer was het ook niet.
Zou goed zijn als meer spelers dit met elkaar zouden oplossen op deze manier in plaats van bijvoorbeeld op de ''Hadouir-manier''.
Overigens moet Van Veldhoven zich ook verrot schamen voor zijn reactie na afloop.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Beetje late reactie, maar:
Net zoals Affelay zeg maar (maar dan zonder een pak titels).
Volgens mij heeft Affelay meer titels gehaald dan Sneijder, Huntelaar en Suarez bij elkaar. 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Ach kom, dat stelde toch ook niks voor.
Ich bin Derrick
-
- 321 berichten
- 0 stemmen
Nee, maar Enoh geeft hem een stomp in zn buik. Dat heeft toch ook niks met voetbal te maken dan?
Enoh hoeft van mij geen rood, Affelay ook niet. Ook hoeven ze beide niet geschorst te worden n.a.v. de beelden ofzo, laat het gewoon lekker zo. Lekker mannelijk, ik hou dr van.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Enoh hoeft van mij geen rood, Affelay ook niet. Ook hoeven ze beide niet geschorst te worden n.a.v. de beelden ofzo, laat het gewoon lekker zo. Lekker mannelijk, ik hou dr van.
Volledig mee eens. "t was nu niet echt een Zidane actie.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Nouja, stomp. Een tikje. En die elleboog van Affelay viel ook wel weer mee (al is het niet aardig natuurlijk).
Ben benieuwd naar komende zondag. Als Twente wint bij PSV is het over, dan worden ze wel kampioen. Bij elkaar ander resultaat kan het nog alle kanten uit tussen de 'grote' 3.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Moet Ajax nog wel bij RKC winnen...
Ik hou het op een 1-1. 
Ich bin Derrick
-
- 321 berichten
- 0 stemmen
Flashback.
Had Ajax een paar jaar geleden ook niet tegen RKC het kampioenschap verloren?
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Genoeg ex-Ajacieden die er weer roet in het eten kunnen gooien, net als Vertonghen een paar jaar terug 
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Wat betreft die mooiste Ajax-goals, ik herinner me een doelpunt van Bryan Roy uit 1991 ofzo. Daar schiet 'ie em erin op een plek in de buurt van de linkercornervlag.
Niet terug te vinden op YouTube helaas.
Ich bin Derrick
-
- 321 berichten
- 0 stemmen
Afellay is idd nog niet bij 2 buitenlandse clubs mislukt, eerlijk is eerlijk.

rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Flashback.
Had Ajax een paar jaar geleden ook niet tegen RKC het kampioenschap verloren?
2-2, ten Cate heeft dat aan het knollenveld van RKC gewijd. Al lag er in die periode een zelfde soort veld in de ArenA. Beetje een drogreden
Overigens werd het kampioenschap niet verspeeld daar, we hadden echter wel drie punten kunnen uitlopen, waardoor we wel kampioen waren geworden. Maar ook in andere wedstrijden erna net niet genoeg gescoord.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Crimineel misschien niet, maar ik kan zo 123 niet bedenken waarom een volwassen man met werkende verstandelijke vermogens dat zou willen doen
En wat is een corteo?
Een Corteo houdt eigenlijk in dat je met een hele grote groep naar het stadion loopt en gewoon liedjes zingt. Om het saamhorigheidsgevoel zeg maar te vergroten. Dit gebeurt vooral veel bij uitwedstrijden(behalve in Nederland met de bus/treincombi).
Daarbij was het al dagen bij de gemeente Amsterdam bekend dat de corteo werd gelopen, maar op het allerlaatste moment werd de "demonstratie"(zo noemen zij dat blijkbaar) verboden. Al is dit geen demonstratie.
Ik vind het een typisch geval van supportertjes pesten.
We waren allemaal ingesloten door de ME en daardoor konden we maar 1 kant op, over de weg. Vervolgens zie je al die mensen met hun vooroordelen over supporters in de auto's denken: "daar heb je die vervelende supporters weer die ons hinderen". Terwijl je eigenlijk Job Cohen moet bedanken voor al dat oponthoud.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Goeie ouwe tijd. Napoli (
) komt Rome binnen.
. aardig veel. Je ziet die agenten al denken 'ow kut' .
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
't Ziet er wel een beetje debiel uit. Iets wat je op je 13e doet ofzo. Ik snap die groepsverslaving niet zo (of 'saamhorigheidsgevoel' zoals het hierboven wordt genoemd).
Ich bin Derrick
-
- 321 berichten
- 0 stemmen
Haha, grappig filmpje inderdaad. 
Hoe leeghoofdig kunnen mensen zijn. Nou ja, Italianen zijn over het algemeen sowieso nou niet bepaald de snuggerste mensen die er rondlopen.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Ja dat is een bekend filmpje, geweldig!! Wel typisch Italianen, ze hebben allemaal een stok in de hand haha. Alleen dit zijn er we minstens 10 000 denk ik zo. Altijd lekkere grote uitvakken in Rome 
Maarja, dat hoort bij het supportersleven he otherfool. Misschien om het voor jou wat begrijpelijker te maken(maar misschien ook niet).
Tijdens een EK of WK dat iedereen op een plein of in een café het Nederlands elftal kijkt. Gezellig met z'n allen samen juichen en er 1 gezellige boel van maken in een binnenstad. Of ben je ook nooit op stap geweest?
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Kom kom, dit is toch geinig.
Roomaaaannooooo ohoh, Bastaardooooo ohohoho.
.
Ich bin Derrick
-
- 321 berichten
- 0 stemmen
Het is zeker geinig. Omdat het zulke randdebielen zijn, waarvan ik niet wist dat ze nog geboren worden. 
Die stoet is ook oneindig bijna ja! 
Respect voor die politie daar. 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik vind een 'gezellige' sfeer soms best leuk hoor, maar zou me kapot schamen als ik naast dit soort proleten moest lopen. Geef mij maar een gemoedelijke, wat lome gezelligheid dan. Ik kijk ook wel eens voetbal in de kroeg, maar als het volk me niet aanstaat ga ik net zo lief naar huis.
En dit volk staat me duidelijk niet aan.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Kom, niet overdrijven. Zolang ze braafjes in de rij blijven lopen en wat zingen en roepen is er niks aan de hand.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Nja dit zooitje is natuurlijk behoorlijk opgefokt zoals je ziet. Normaal gaat een corteo heel langzaam, staan ze zo nu en dan stil en houden de voorste mensen vaak een (groeps)doek voor en bepalen het tempo. Wij zagen er gister ook heel gevaarlijk uit met een Bobby Haarms(overleden Ajacied) spandoek. Stond ook in het teken voor een collecte zodag er een standbeeld voor hem gemaakt kan worden.
We hebben er al (volgens mij)3 of 4 keer eerder 1 gehouden en toen waren er ook geen problemen(van zowel de politie als de supporters), zelfs tijdens Ajax-Feyenoord. Waarom zou het nu wel een probleem moeten zijn?
@Ich Ben Derrick
Volgens mij heeft Groningen ook wel is een soort van corteo georganiseerd. Dus ik zou het niet al te hard roepen 
Ich bin Derrick
-
- 321 berichten
- 0 stemmen
@Ich Ben Derrick
Volgens mij heeft Groningen ook wel is een soort van corteo georganiseerd. Dus ik zou het niet al te hard roepen
Bij elke voetbalclub lopen randdebielen rond, het is een perfecte afspiegeling van de maatschappij wat dat betreft. 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Nee, maar Enoh geeft hem een stomp in zn buik. Dat heeft toch ook niks met voetbal te maken dan?
Pech voor PSV maar de 'stomp' van Enoh staat niet op beeld.
Dus als hij dat gewoon ontkent, kan de KNVB hem niks maken.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Wat is er randdebielig aan dan? Kan je net zo goed alles wat er in en rondom het stadion gebeurt afkraken. Join otherfool's club zou ik zeggen 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Pech voor PSV maar de 'stomp' van Enoh staat niet op beeld.
Dus als hij dat gewoon ontkent, kan de KNVB hem niks maken.
En hij stond al helemaal niet op z'n tenen 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Op de tenen is duidelijk te zien, de stomp niet. Je ziet enkel Affelay naar zijn buik grijpen, de stomp zelf niet kijk er de beelden maar op na.
Er is volgens mij nog nooit iemand geschorst voor het op de tenen staan.
Ich bin Derrick
-
- 321 berichten
- 0 stemmen
Op de tenen is duidelijk te zien, de stomp niet. Je ziet enkel Affelay naar zijn buik grijpen, de stomp zelf niet kijk er de beelden maar op na.
Zie je zelf ook wel in dat dit wel erg pietlutterig wordt op deze manier en beide spelers gewoon niet geschorst moeten worden?
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Enoh niet nee, die heeft niets gedaan. Vindt dat op de tenen ook nauwelijks zichtbaar hoor. Ze lieten het gisteren wel 10x zien of zo, je ziet die voeten even snel dicht bij elkaar staan. Maar meer ook niet, en die stomp al helemaal niet.
Appelvlaai daarintegen mag wat mij betreft 5 wedstrijden schorsing krijgen. Omdat hij een poephoofd heeft 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.