• 16.433 nieuwsartikelen
  • 180.218 films
  • 12.398 series
  • 34.342 seizoenen
  • 651.691 acteurs
  • 199.723 gebruikers
  • 9.421.720 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

En Suarez is geen irritant zuigertje natuurlijk

Niet zo'n naar gefrustreerd ventje nee, heb Suarez nog nooit elleboogstoten oid zien uitdelen.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

wavanbuuren schreef:

Verder geen rode koontjes en spuug om de mond bij mij.

Ik had jou dan ook niet direct in gedachten... We can agree to disagree over Afellay, maar sommigen hier lijken compleet over de zeik te gaan alleen al als dat guitige koppie op tv komt.

Dat vind ik ergens tussen grappig en triest inhangen.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Afellay met Huntelaar vergelijken slaat nergens op. Huntelaar moet goals maken, Afellay moet al het andere doen. Huntelaar heeft veel meer al bewezen dan Afellay heeft gedaan. Mag Afellay vaker kampioen zijn geworden, doet er niks van af.

Lol! Wat heeft kj meer bewezen dan Affelay dan?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Niet zo'n naar gefrustreerd ventje nee, heb Suarez nog nooit elleboogstoten oid zien uitdelen.

Lolletjes, volgens mij tegen Feyenoord nog. Paar mooie natrap-acties verder tegen Anderlecht, en toen deed-ie nb maar 10 minuutjes mee. Zat zeker net effe wat vuil op je Ajax brilletje, het kan gebeuren.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

(quote)

Om te beginnen heeft ie al een tiental doelpunten op zijn naam staan in de Spaanse en Italiaanse competities Hoeveel heeft Afellay daar ook alweer gescoord?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

(quote)

Te groot zijn voor de Eredivisie. Met alles. Spel, goals en volwassen gedrag.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Lolletjes, volgens mij tegen Feyenoord nog. Paar mooie natrap-acties verder tegen Anderlecht, en toen deed-ie nb maar 10 minuutjes mee. Zat zeker net effe wat vuil op je Ajax brilletje, het kan gebeuren.

Volgens jou tegen Feynoord nog.. okee, juist? Wedstrijd tegen Anderlecht heb ik niet gezien, dus dat kan best. Maar dat is dus wel een zeldzaamheid dan. Ik zie toch redelijk veel van Suarez, maar schoppen, slaan of stoten is daar niet bij.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Die van Vlaar zat er trouwens ook wel lekker in

Jammer alleen van de andere kansen, wat een ongelooflijke pech.. en weer puntverlies.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Ik had jou dan ook niet direct in gedachten... We can agree to disagree over Afellay, maar sommigen hier lijken compleet over de zeik te gaan alleen al als dat guitige koppie op tv komt.

Dat vind ik ergens tussen grappig en triest inhangen.

Nu Lazovic weer weg is uit ons land vind ik Afellay weer de grootste lul op de velden. Dat heb jij goed gezien.

En dan heb je ook nog Ooijer, sneue vent.

Verder heb ik tegen de andere PSVers niet echt wat. Vind er zelfs wel een stel symphatiek. Maar Afellay...bah. Nare vent die heel slecht met tegenslag om kan gaan.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Ach, ik heb zelfs Bergkamp en v Basten smerige ellebogen zien geven. Affelay is geen lieverdje nee. En Suarez is een irritant mannetje. Maar het zijn wel allebei geweldige spelers.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Afellay is idd nog niet bij 2 buitenlandse clubs mislukt, eerlijk is eerlijk.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

(quote)

Ach, ik heb zelfs Bergkamp en v Basten smerige ellebogen zien geven. Affelay is geen lieverdje nee. En Suarez is een irritant mannetje. Maar het zijn wel allebei geweldige spelers.

Ik zou Afellay niet voor 1 van onze Ajax middenvelders in willen ruilen eerlijk gezegd....

Mooie techniek, rendament 0. Is al jaren bij onze Ibrahim...

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

Hij is er nog niet eens door gebeld nee, eerlijk is eerlijk

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

otherfool schreef:

.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

(quote)

.

Omdat hij te klein voor de buitenlandse top is, daar waar Real en Milan, 2 der grootsten, Huntelaar wilden. En waar onze Hunter ook mooie gemiddeldes heeft. Iets wat je alleen niet wil inzien.

Buiten dat, prachtig die afkeer (of afgunst, kan je me weer corrigeren)

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ik zou Afellay niet voor 1 van onze Ajax middenvelders in willen ruilen eerlijk gezegd....

Mooie techniek, rendament 0. Is al jaren bij onze Ibrahim...

Grappig. Als Jol Enoh, Gabri, Aissati, De Jong, Lindgren en Eriksen samen kon ruilen tegen Aissati was ie dolgelukkig geweest natuurlijk.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Nu Lazovic weer weg is uit ons land vind ik Afellay weer de grootste lul op de velden. Dat heb jij goed gezien.

En dan heb je ook nog Ooijer, sneue vent.

Verder heb ik tegen de andere PSVers niet echt wat. Vind er zelfs wel een stel symphatiek. Maar Afellay...bah. Nare vent die heel slecht met tegenslag om kan gaan.

Mja, ik ga toch maar voor triest denk ik.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

(quote)

Grappig. Als Jol Enoh, Gabri, Aissati, De Jong, Lindgren en Eriksen samen kon ruilen tegen Aissati was ie dolgelukkig geweest natuurlijk.

Scheelt dat we Aissati al in de ploeg hebben

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Mja, ik ga toch maar voor triest denk ik.

Dat mag. Eigenlijk mag je alles zeggen. Neem je mening in dit topic toch nooit serieus. Mag je ook wederzijds vinden. Je mag alles vinden

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Nu we het toch over goeie spelers hebben: Messi 3x tegen Valencia. Die man is momenteel echt met afstand de beste voetballer ter wereld.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Ik denk dat ook Messi om zijn basisplaats moet vrezen hoor, als grote boze Ibrahim wordt gehaald..

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Omdat hij te klein voor de buitenlandse top is, daar waar Real en Milan, 2 der grootsten, Huntelaar wilden. En waar onze Hunter ook mooie gemiddeldes heeft. Iets wat je alleen niet wil inzien.

Buiten dat, prachtig die afkeer (of afgunst, kan je me weer corrigeren)

Eerlijk is eerlijk, Huntelaar is een spits met een geweldig rendement. Er zijn maar weinig spelers met zo een gemmidelde gespeeld te hebben bij clubs als Real en AC Milan maar het probleem met Klaas is dat hij een club niet beter laat spelen.

Bij Heerenveen en Ajax kon hij perfect funtioneren simpelweg omdat de overige 10 spelers van Heerenveen en vooral Ajax meestal beter waren dan de 11 van de tegenpartij, maar in topcompetities heb je gewoon een werkende spits nodig en dat is Klaasie niet.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

wavanbuuren schreef:

Nu we het toch over goeie spelers hebben: Messi 3x tegen Valencia. Die man is momenteel echt met afstand de beste voetballer ter wereld.

Heb de 2e helft van Barca (Sport 1 gratis kijkdagen tot morgen ) gezien, prachtige goals van inderdaad de beste speler ter wereld. Itt Ronaldo faalt Messi niet als het echt moet.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

mikoz schreef:

(quote)

Eerlijk is eerlijk, Huntelaar is een spits met een geweldig rendement. Er zijn maar weinig spelers met zo een gemmidelde gespeeld te hebben bij clubs als Real en AC Milan maar het probleem met Klaas is dat hij een club niet beter laat spelen.

Bij Heerenveen en Ajax kon hij perfect funtioneren simpelweg omdat de overige 10 spelers van Heerenveen en vooral Ajax meestal beter waren dan de 11 van de tegenpartij, maar in topcompetities heb je gewoon een werkende spits nodig en dat is Klaasie niet.

Nouja, Inzaghi is ook niet bepaald een werkende spits natuurlijk.. ook bij Milan kun je je afvragen of hij wel gewoon genoeg speelminuten heeft gekregen om nu echt een oordeel te kunnen vormen.

Als ik hem was ging ik volgend seizoen in elk geval wel weg en naar een Europese middenmoter, gewoon om je normale rendement weer eens te halen.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Dat mag. Eigenlijk mag je alles zeggen. Neem je mening in dit topic toch nooit serieus. Mag je ook wederzijds vinden. Je mag alles vinden

Ach, als ik 3x Joduh Zijn De Bestuh keihard in je oor boer zijn we weer beste vriendjes natuurlijk.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Mag ik dan even Boeruhh Boeruhh brullen en vriendjes worden met onze vrienden in het zuiden (of eigenlijk elk oord waar ze dat inmiddels roepen om hun jongens aan te moedigen)?

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Heb de 2e helft van Barca (Sport 1 gratis kijkdagen tot morgen ) gezien, prachtige goals van inderdaad de beste speler ter wereld. Itt Ronaldo faalt Messi niet als het echt moet.

Zoalang het niet tegen Nederland is, hoop ik dat ie het op het WK ook eens in het Argentijns elftal gaat laten zien.

Ik zie hem bijna wekelijks, want heb een abbonnement (maar 5 euro als je Eredivisie live hebt). Hij begint zo langzamerhand van het niveau Zidane en co te worden vind ik.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

JODEE JODEE(speciaal voor Otherfool)

Net terug van een heerlijk dagje, jammer van de politie vanmiddag. Maar voor de rest was het top, ondanks een matig begin een attractieve pot gezien met veel kansen. 2e helft gedomineerd, geconroleerd en het rustig uitgespeeld(op de penal na).

Zoals het hoort, de zevende overwinning met meer dan 3 doelpunten verschil( 9 overwinningen met meer dan 4 doelpunten verschil)

http://www.vi.nl/Nieuws-item/177457/Van-titelkandidaten-is-FC-Twente-de-grootste-minimalist.htm

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Nouja, Inzaghi is ook niet bepaald een werkende spits natuurlijk.. ook bij Milan kun je je afvragen of hij wel gewoon genoeg speelminuten heeft gekregen om nu echt een oordeel te kunnen vormen.

Als ik hem was ging ik volgend seizoen in elk geval wel weg en naar een Europese middenmoter, gewoon om je normale rendement weer eens te halen.

Ligt hem ook aan het image denk ik. Huntelaar is nou eenmaal een beetje flets. een man van weinig woorden .. en zijn handelingssnelheid is ook laag. Hij mist ''het'' gewoon en blij clubs als Real en AC krijg je niet zo snel een 2e kans. Dus idd naar een subtopper. Stuttgart was toendertijd een perfecte club voor hem geweest.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Ach, als ik 3x Joduh Zijn De Bestuh keihard in je oor boer zijn we weer beste vriendjes natuurlijk.

Nee, want dan wordt je nu wel boos aangezien ik je nu weer zeg dat ik Nigel de Jong een goede speler vind, onmisbaar voor Oranje.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.