• 16.425 nieuwsartikelen
  • 180.212 films
  • 12.397 series
  • 34.340 seizoenen
  • 651.689 acteurs
  • 199.716 gebruikers
  • 9.421.672 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Volg totaal niet waarover je het hebt.. volgens mij wordt Suarez met kop en schouders topscorer dit jaar en laat al twee jaar onafgebroken individuele topacties zien. Zo opvallend is Afellay nog nooit geweest hoor.. zie hem ook nog niet zo een twee drie slagen bij een topclub in het buitenland. Beetje te grillig.

Maar Afellay deed wel een mooi trucje op de training en barst dus van de klasse!

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

(quote)

. ow. Ik zie ze anders al een jaar of 10 vreselijk baggervoetbal spelen. Dit is het eerste jaar dat het langzaam ergens op begint te lijken.

Zelfs als ze kampioen worden is dat niet eens een superprestatie voor een club als Ajax, daarvoor moeten ze in Europa wat presteren.

Ik zeg ook 'normaliter', moeite met lettertjes lezen? 10 jaar slaat helemaal nergens op natuurlijk, dan heb je waarschijnlijk 10 jaar al geen voetbal meer gevolgd Ook toen Sneijder en Vd Vaart en Heitinga bij Ajax speelden, speelden ze buitengewoon mooi voetbal om naar te kijken. Zlatan was ook een genot om te zien, nog steeds trouwens. Onnavolgbare voetballer.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ik had ook niet gedacht dat jij iets als pure schoonheid zou begrijpen, A&L. Als Afellay een Ajax-shirt aandoet en dan een scheet laat, pas dan ga je aan zijn voeten liggen.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Afellay is natuurlijk al jaren 1 van de beste Eredivisiespelers van wie elke bekende en onbekende voetbalkenner verwacht dat hij snel naar het buitenland gaat.

Het is dat er nu Suarez rondloopt, anders was hij nog steeds veruit de beste.

Een Huntelaar bvb mag Affelays schoenen niet eens strikken.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Maar Afellay deed wel een mooi trucje op de training en barst dus van de klasse!

Oja, dat klopt.. Ajacieden doen dat soort dingen echter meestal tijdens de wedstrijd, zie doelpunt Van De Vaart tegen Fyenoord uit de doelpunt top10 bijvoorbeeld

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Oja, dat klopt.. Ajacieden doen dat soort dingen echter meestal tijdens de wedstrijd, zie doelpunt Van De Vaart tegen Fyenoord uit de top10 bijvoorbeeld

Ja, en vervolgens verliezen ze het kampioenschap.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

kos schreef:

Afellay is natuurlijk al jaren 1 van de beste Eredivisiespelers van wie elke bekende en onbekende voetbalkenner verwacht dat hij snel naar het buitenland gaat.

Dat is natuurlijk appels met peren vergelijken.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Laat hem eerst maar eens het niveau van Sneijder vd Vaart of Robben halen, dan hebben we het er misschien nog eens over.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

(quote)

Ja, en vervolgens verliezen ze het kampioenschap.

Erg jammer ja, maar wel prachtige voetbalacties.. dus waar jij baggervoetbal vandaan haalt?

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Erg jammer ja, maar wel prachtige voetbalacties.. dus waar jij baggervoetbal vandaan haalt?

Nou, van de talloze gigantisch slechte wedstrijden die vaak niet om aan te zien waren en een topclub onwaardig die om die spaarzame paar mooie momentjes heen zaten...

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Het gaat me aan het hart, Orbit, maar Kos heeft wel gelijk dat het voetbal de afgelopen 10 jaar veel te vaak niet om aan te zien is geweest. Voor de tijd dat het wekelijks genieten was, moeten we toch echt terug naar de tijd van de Laudrupjes enzo.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Oja, dat klopt.. Ajacieden doen dat soort dingen echter meestal tijdens de wedstrijd, zie doelpunt Van De Vaart tegen Fyenoord uit de doelpunt top10 bijvoorbeeld

Nee nee die hakbal was een lucky. Die mag je niet mooi vinden

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Dat is natuurlijk appels met peren vergelijken.

Terry is een betere verdediger dan Rooney ooit zal zijn!

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

(quote)

Nou, van de talloze gigantisch slechte wedstrijden die vaak niet om aan te zien waren en een topclub onwaardig die om die spaarzame paar mooie momentjes heen zaten...

Nogmaals, heb je eigenlijk wel eens wedstrijden bekeken de afgelopen 10 jaar?.. het lijkt er niet op.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Het gaat me aan het hart, Orbit, maar Kos heeft wel gelijk dat het voetbal de afgelopen 10 jaar veel te vaak niet om aan te zien is geweest. Voor de tijd dat het wekelijks genieten was, moeten we toch echt terug naar de tijd van de Laudrupjes enzo.

Veel te vaak is nog wat anders als nooit natuurlijk, kan me zat wedstrijden herinneren die meer dan buitengewoon waren van Ajax. Ook nu is het al weer maanden genieten.. en zo zijn er vaak periodes geweest hoor.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

orbit schreef:

Heerlijke wedstrijd met een te voorspellen uitslag.. ik zeg al weken dat Ajax veel beter voetbalt dan PSV.. maar die waarheid was kennelijk iets te hard voor sommigen hier. Wat een

Denk dat vandaag in de eerste helft eerder je ongelijk dan je gelijk is aangetoond.

Knisper

• 13049 berichten
  • 1282 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Terry is een betere verdediger dan Rooney ooit zal zijn!

Waar slaat deze opmerking op? Je kan toch twee spelers vergelijken en zeggen welke beter is? Kos zegt toch niet dat Afellay een betere aanvaller is dan Huntelaar of dat Affelay een betere middenvelder is dan Huntelaar. Hij vergelijkt gewoon hun algemene niveau.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Veel te vaak is nog wat anders als nooit natuurlijk, kan me zat wedstrijden herinneren die meer dan buitengewoon waren van Ajax. Ook nu is het al weer maanden genieten.. en zo zijn er vaak periodes geweest hoor.

Nu is het weer een aantal weken heel aardig, dat ben ik met je eens. Al was het rond de periode Utrecht uit, NAC uit ook een periode erg slecht. Helaas kan ik toch niet anders zeggen dat, zeker gezien het enorme geld wat we door de plee hebben gespoeld, Ajax de afgelopen 10 jaar simpelweg erg tegenvallend is geweest.

Tegen Twente de 20 minuten voor de rust zag ik eindelijk weer eens een Ajax dat de tegenstander volledig onder de voet liep. Dat is ons de afgelopen jaren alleen sporadisch tegen Feyenoord gelukt (en dat is niet een lullig bedoeld).

Maar goed, ik heb er wel vertrouwen in dat we met Jol weer eens de goede kant op gaan.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Knisper schreef:

(quote)
Waar slaat deze opmerking op? Je kan toch twee spelers vergelijken en zeggen welke beter is? Kos zegt toch niet dat Afellay een betere aanvaller is dan Huntelaar of dat Affelay een betere middenvelder is dan Huntelaar. Hij vergelijkt gewoon hun algemene niveau.

Afellay met Huntelaar vergelijken slaat nergens op. Huntelaar moet goals maken, Afellay moet al het andere doen. Huntelaar heeft veel meer al bewezen dan Afellay heeft gedaan. Mag Afellay vaker kampioen zijn geworden, doet er niks van af.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Denk dat vandaag in de eerste helft eerder je ongelijk dan je gelijk is aangetoond.

Nee, niet echt.. Ajax was gretiger, jagender en PSV kwam er simpelweg niet uit. Het scoreverloop was dus ook een kwestie van tijd.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Knisper schreef:

(quote)

Alleen is dat met een type Huntelaar altijd een moeilijk vergelijk. Gerd Muller was ook geen geweldige voetballer, maar met zijn neus voor de goal was het wel een wereldvoetballer die objectief gezien meer gepresteerd heeft dan Qruijff. Hoe meet je wie er beter is in zo'n vergelijking?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Blom:'Elleboog Affelay niet gezien'

Door jacobz, zondag 14 maart 2010 20:50, Amsterdam, Bron: Ad/Sportwereld

Scheidsrechter Blom gaf na de wedstrijd aan de Elleboog stoot van Ibrahim Affelay niet te hebben gezien. Ook PSV trainer Fred Rutten heeft vanaf de zijlijn niets waargenomen.Omdat de scheidsrechter er geen blijk van gaf de overtreding van de middenvelder te hebben ontwaard, kan in theorie een onderzoek worden ingesteld.

AD/Sportwereld stelt dat het ‘bijna geen twijfel meer lijdt’ dat de aanklager betaald voetbal maandag een onderzoek zal instellen naar de handelingen in het slot van de wedstrijd tussen Ajax en PSV. Op videobeelden was duidelijk te zien dat de PSV-captain zijn elleboog tegen het gezicht van de Kameroenese middenvelder duwde. Blom floot echter niet.

Trainer Rutten ontging het incident ook. “Ik heb niet goed gezien wat er gebeurde'', aldus de oefenmeester. “Maar het klopt dat sommige jongens van ons uit frustratie hun eigen wedstrijd gingen voetballen. Ook daarom werd het een chaos.” Mocht de aanklager een onderzoek instellen en de KNVB vervolgens Afellay schorsen, dan mist de pion op het middenrif van de Eindhovenaren wellicht de krachtmeting van volgende week tegen FC Twente.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Nu is het weer een aantal weken heel aardig, dat ben ik met je eens. Al was het rond de periode Utrecht uit, NAC uit ook een periode erg slecht. Helaas kan ik toch niet anders zeggen dat, zeker gezien het enorme geld wat we door de plee hebben gespoeld, Ajax de afgelopen 10 jaar simpelweg erg tegenvallend is geweest.

Tegen Twente de 20 minuten voor de rust zag ik eindelijk weer eens een Ajax dat de tegenstander volledig onder de voet liep. Dat is ons de afgelopen jaren alleen sporadisch tegen Feyenoord gelukt (en dat is niet een lullig bedoeld).

Maar goed, ik heb er wel vertrouwen in dat we met Jol weer eens de goede kant op gaan.

Sowieso vind ik Jol een uitstekende vent en vertrouw zijn visie ook. Maar als je naar de laatste 10 jaar kijkt is het puur op uiteindelijk resultaat matig. Individuele klasse, droomwedstrijden en overlopen tegenstanders zijn nooit weggeweest. Helaas te vaak gevolgd door een periode van inzakken ja. Wisselvalligheid. Hopelijk weet Jol dat voorgoed tot verleden tijd te maken, zou goed zijn voor mijn hart en bloedvaten

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Sowieso vind ik Jol een uitstekende vent en vertrouw zijn visie ook. Maar als je naar de laatste 10 jaar kijkt is het puur op uiteindelijk resultaat matig. Individuele klasse, droomwedstrijden en overlopen tegenstanders zijn nooit weggeweest. Helaas te vaak gevolgd door een periode van inzakken ja. Wisselvalligheid. Hopelijk weet Jol dat voorgoed tot verleden tijd te maken, zou goed zijn voor mijn hart en bloedvaten

Inderdaad. Heb de laatste jaren zat hele goede duels en periodes van Ajax gezien. Helaas wel te vaak wisselvallig. Win je heel dik Feyenoord, speel je de week erop gelijk bij Volendam bij wijze van spreken. Het 1e seizoen Ten Cate was trouwens best goed, zeker de 2e seizoenshelft was subliem. Onder Koeman was het ook niet altijd slecht.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Alleen is dat met een type Huntelaar altijd een moeilijk vergelijk. Gerd Muller was ook geen geweldige voetballer, maar met zijn neus voor de goal was het wel een wereldvoetballer die objectief gezien meer gepresteerd heeft dan Qruijff. Hoe meet je wie er beter is in zo'n vergelijking?

Het doet er niet eens zozeer toe; Suarez en Afellay zijn allebei enorme smaakmakers. Het is gewoon grappig dat ze in het (wannabe) hoofdstedelijke een beetje rode koontjes/spuug rond de mond krijgen alleen al bij het horen van die laatste naam.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Komt omdat Afellay zo'n verschrikkelijk irritant kutventje is natuurlijk, wat ook vandaag weer overduidelijk op beeld is vastgelegd

Verder denk ik niet dat er nu veel mensen van hem wakker liggen eerlijk gezegd, daarvoor vind ik zijn dreiging richting doelgebied ook niet noemenswaardig genoeg.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

En Suarez is geen irritant zuigertje natuurlijk

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

AJAXXXX

ik was er bij in de Arena en heb genoten van de wedstrijd. PSV deed in de 1e helft absoluut niet onder voor Ajax maar na de 2 goals voor rust ( wereldgoal Urby met mooie assist Panta ) waren ze kansloos.

Wat een geweldig slot weer deze competitie... Ik hoop dat ons aller Ajax na 34 wedstrijden de schaal omhoog mag houden want wees eens allen eerlijk.. Ajax is de enige ploeg die nooit achteruit gaat hangen. is het 1-0 dan word er alles aan gedaan om de 2-0 te maken, is het 2-0 word er op leven en dood gespeeld voor de 3-0 and so on ... en wie dit niet begrijpt : bekijk eens het doelsaldo.

Nu maar hopen op winst PSV of evt. een gelijkspel volgende week.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Het doet er niet eens zozeer toe; Suarez en Afellay zijn allebei enorme smaakmakers. Het is gewoon grappig dat ze in het (wannabe) hoofdstedelijke een beetje rode koontjes/spuug rond de mond krijgen alleen al bij het horen van die laatste naam.

Het gaat er denk ik meer om dat Affelay wat mij betreft nog alles te bewijzen heeft. Begrijp me goed: Ik vind het natuurlijk heus wel een goeie voetballer, maar tot nu toe is ie niet op zijn best in grote wedstrijden. Verder lijkt het me logisch dat er wat reactie komt als iemand die met 4-1 verliest, de tweede helft volledig wordt overlopen en uit frustratie twee ellebogen uitdeelt, als "verreweg de beste man van het veld" wordt omschreven.

Verder geen rode koontjes en spuug om de mond bij mij.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

orbit schreef:

Komt omdat Afellay zo'n verschrikkelijk irritant kutventje is natuurlijk, wat ook vandaag weer overduidelijk op beeld is vastgelegd

Verder denk ik niet dat er nu veel mensen van hem wakker liggen eerlijk gezegd, daarvoor vind ik zijn dreiging richting doelgebied ook niet noemenswaardig genoeg.

Afellay blaft wel maar bijt niet. Suarez bijt heel hard. Verscheurt zijn prooi en stopt dan pas. Afellay gaat een elleboog geven als zijn prooi nog lijkt te ontkomen.

Tot zover Animal Planet Live.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.