- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik zag Showtime Arveladze 10x zo graag anders. Scoorde ook een hoop meer. Kluivert doet tegenwoordig trouwens mee aan de Mohammed Ali look-a-like competitie; hoe kan iemand zo snel zo'n bolle kop krijgen zeg...
Arveladze was ook geweldig. Maar meer een killer dan een technische ballerina.
Buiten dat vind ik de credits die je Afellay geeft sowieso overdreven hoog. Heeft nog niks bewezen in zijn carriere, behalve dat hij tegen pakweg NEC, Utrecht en Heerenveen wel belangrijk kan zijn.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Kijk, dit dus: NOS Sport - Weergaloze treffer Afellay op training
Enoh had bij zo'n actie beide benen op 7 plekken gebroken.
Lekkere vergelijking. En tof dat hij het op de training doet....het draait om presteren in wedstrijden.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Zucht, dat weet ik ook wel. Maar hij heeft die techniek iig wel...
Je zou ook kunnen proberen van zo'n actie te genieten.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Buiten dat vind ik de credits die je Afellay geeft sowieso overdreven hoog. Heeft nog niks bewezen in zijn carriere, behalve dat hij tegen pakweg NEC, Utrecht en Heerenveen wel belangrijk kan zijn.
Net zoals Huntelaar en Suarez zeg maar (maar dan met een pak titels).
Tuurlijk, hij moet naar het buitenland, maar dat komt wel goed.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Kluivert doet tegenwoordig trouwens mee aan de Mohammed Ali look-a-like competitie; hoe kan iemand zo snel zo'n bolle kop krijgen zeg...
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Juist met een bolle kop heb je de papieren om een goede trainer te worden. Hiddink, Jol, Koeman. Maar alle gekheid op een stokkie, ik denk dat Kluivert sowieso niet echt een natuurlijk overwicht zal hebben over een groep.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Net zoals Huntelaar en Suarez zeg maar (maar dan met een pak titels).
Tuurlijk, hij moet naar het buitenland, maar dat komt wel goed.
Die bewezen zich al in de top van ons land.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Net zoals Affelay zeg maar (maar dan zonder een pak titels).
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Affelay speelde gewoon slecht, maakte veel verkeerde keuzes.
1ste helft was Affelay héél dik beste man van het veld met een aantal fantastische combinaties. 2de helft was hij de enige op het middenveld die nog enigszins overeind bleef waar Bakkal en met name Engelaar helemaal weggezakt waren en Toivonen en Dszuszak ook al alleen maar balverlies leden.
Sterker nog, Affelay speelde bijvoorbeeld beter dan de andere topspeler Suarez. Die liet werkelijk helemaal niets zien buiten wat gebruikelijke duikelingen.
Pas toen de wedstrijd al gespeeld was en PSV achterin een zee van ruimte moest laten liet hij wat zien.
omdat ik wel weer niet serieus genomen zal worden:
[subjectieve en Ajax-haterclausule]begrijp me goed, Suarez is een topspeler, maar deze wedstrijd was het niet veel, Affelay was veel beter[/subjectieve en Ajax-haterclausule].
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Jullie 2 lijken op Derksen vs. Kraay jr.
Ligt de waarheid ooit wel eens in het midden bij jullie?
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Heerlijke wedstrijd met een te voorspellen uitslag.. ik zeg al weken dat Ajax veel beter voetbalt dan PSV.. maar die waarheid was kennelijk iets te hard voor sommigen hier. Wat een sc-hit-te-re-nd doelpunt van Urby trouwens
Stond die top10 ajax doelpunten hier, krijg je deze er ook nog bij
Genieten, zoals alle wedstrijden tegenwoordig van ze. Die gretigheid was ook van de koppies af te lezen. Als we niet minimaal tweede worden dit seizoen moet er echt wel een wonder gebeuren.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
[subjectieve en Ajax-haterclausule]begrijp me goed, Suarez is een topspeler, maar deze wedstrijd was het niet veel, Affelay was veel beter[/subjectieve en Ajax-haterclausule].
Moet je nagaan, zonder goede Suarez toch nog PSV met 4-1 van het veld af schoppen.. wat een goed elftal he dat Ajax? 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Nee, niet zoals Afellay. Dat zeg ik.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
1ste helft was Affelay héél dik beste man van het veld met een aantal fantastische combinaties. 2de helft was hij de enige op het middenveld die nog enigszins overeind bleef waar Bakkal en met name Engelaar helemaal weggezakt waren en Toivonen en Dszuszak ook al alleen maar balverlies leden.
Hmm ik ben het echt niet met je eens, tuurlijk hij liet geweldige dingen zien. Maar daarnaast grossierde hij in het maken van verkeerde beslissingen.
Affelay en PSV lieten het daar de eerste helft echt liggen.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Moet je nagaan, zonder goede Suarez toch nog PSV met 4-1 van het veld af schoppen.. wat een goed elftal he dat Ajax?
Ajax speelde zeker niet slecht. Wat vooral komt omdat ze eindelijk een trainer hebben die zijn team durft aan te passen aan de tegenstander ipv eeuwig die domme Ajaxstijl te blijven hanteren.
Op deze manier waren ze jaren geleden al eens kampioen geworden. V Basten en consorten hadden deze wedstrijd nooit gewonnen.
Gewoon een echte verdediger erbij en dat was de sleutel.
Daarnaast viel natuurlijk ook alles wel goed. Tegenstander mist kansen-> jij maakt ze precies op de goede momenten, tegenstander moet daarna risico's nemen--> kun jij precies goed afstraffen door de ruimtes te benutten. Ik zou aan de hand van deze wedstrijd zeker niet zeggen dat Ajax een betere ploeg heeft dan PSV.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Sterker nog, Affelay speelde bijvoorbeeld beter dan de andere topspeler Suarez. Die liet werkelijk helemaal niets zien buiten wat gebruikelijke duikelingen.
Pas toen de wedstrijd al gespeeld was en PSV achterin een zee van ruimte moest laten liet hij wat zien.
Voor wat betreft Suarez ben ik het met je eens. Die is trouwens sowieso de laatste weken een pak minder dan voor de winterstop.
Alleen vreemd dat je dat bij Affelay niet merkt. Die is net zo uit vorm. Vorige week tegen NAC was het ook al niet veel.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Nee, niet zoals Afellay. Dat zeg ik.
Jaaajaaa dus viervoudig kampioen, aanvoerder, international, talent van het jaar en speler van het jaar komt niet door jouw ballotage. Gelukkig heeft het er niks mee te maken dat-ie bij het gemene PSV speelt.
Ik heb zo'n beetje Suarez ontdekt (ahum) en ben ook echt fan, maar Afellay heeft al 6x zoveel laten zien natuurlijk.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Van Basten won vorig jaar ook 4-1 van PSV.
Maar mooi dat bij kos weer de afgunst tegen Ajax er vanaf druipt. Des te mooier zijn onze zeges steeds weer. Als we kampioen worden zou dat in de slotmatch uit bij NEC wel lachen zijn.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Van Basten won vorig jaar ook 4-1 van PSV.
.
Des te mooier zijn onze zeges steeds weer. Als we kampioen worden zou dat in de slotmatch uit bij NEC wel lachen zijn.
Dat moet sowieso verplicht een overwinning zijn voor Ajax lijkt me, iets anders is een schande. Maar mochten we een stuntje kunnen realiseren dan is dat alleen maar leuk.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Daarnaast viel natuurlijk ook alles wel goed. Tegenstander mist kansen-> jij maakt ze precies op de goede momenten, tegenstander moet daarna risico's nemen--> kun jij precies goed afstraffen door de ruimtes te benutten. Ik zou aan de hand van deze wedstrijd zeker niet zeggen dat Ajax een betere ploeg heeft dan PSV.
Je kan iedere winst wel verklaren met het feit dat alles goed viel natuurlijk.. Ajax speelt al maanden zo, naast Suarez beginnen trouwens steeds meer spelers op te staan, dat is leuk om te zien. Ik vind Ajax beslist een aantrekkelijker elftal hebben dan PSV. PSV heeft buiten Affelay of Bakkal eigenlijk geen enkele interessante technische speler.. grauwe eenheidsworst. Beetje zoals de trainer.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Gewoon tegen PSV won van Basten. Meer kan ik er niet van maken behalve dat jij aannames doet en ik met feiten kom.
En je afgunst tegen Ajax is iedereen wel bekend hoor. Altijd mooi als mensen altijd denken dat Ajax topduels zal verliezen en ze toch regelmatig wel gewoon wint.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
. Ik vind Ajax beslist een aantrekkelijker elftal hebben dan PSV. PSV heeft buiten Affelay of Bakkal eigenlijk geen enkele interessante technische speler.. grauwe eenheidsworst. Beetje zoals de trainer.
Ik had het niet over 'aantrekkelijk'. Het ging om 'beter'.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
En je afgunst tegen Ajax is iedereen wel bekend hoor. Altijd mooi als mensen altijd denken dat Ajax topduels zal verliezen en ze toch regelmatig wel gewoon wint.
Misschien moet je in het woordenboek een keer de termen 'afgunst' en 'afkeer' opzoeken. Dat is nogal een verschil.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
PSV is momenteel nog 1 punt beter. Na zondag zijn wij misschien wel beter....
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Jaaajaaa dus viervoudig kampioen, aanvoerder, international, talent van het jaar en speler van het jaar komt niet door jouw ballotage. Gelukkig heeft het er niks mee te maken dat-ie bij het gemene PSV speelt.
Ik heb zo'n beetje Suarez ontdekt (ahum) en ben ook echt fan, maar Afellay heeft al 6x zoveel laten zien natuurlijk.
Volg totaal niet waarover je het hebt.. volgens mij wordt Suarez met kop en schouders topscorer dit jaar en laat al twee jaar onafgebroken individuele topacties zien. Zo opvallend is Afellay nog nooit geweest hoor.. zie hem ook nog niet zo een twee drie slagen bij een topclub in het buitenland. Beetje te grillig.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Je eerste zinnige woorden. Twente is gewoon de beste en dat zie ik niet meer veranderen. Zeker niet gezien het 'niveau' van de 'topper' van vandaag.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Momenteel is Ajax ook wel een stuk beter. Vandaag spreekt boekdelen lijkt me. Maar ik geniet er juist van dat dat wordt gekoppeld aan aantrekkelijk voetbal. Dat is nu precies waar Ajax normaliter voor staat 
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Dat is ook zo. Heb ik dat ergens ontkend dan?
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Momenteel is Ajax ook wel een stuk beter. Vandaag spreekt boekdelen lijkt me. Maar ik geniet er juist van dat dat wordt gekoppeld aan aantrekkelijk voetbal. Dat is nu precies waar Ajax normaliter voor staat
. ow. Ik zie ze anders al een jaar of 10 vreselijk baggervoetbal spelen. Dit is het eerste jaar dat het langzaam ergens op begint te lijken.
Zelfs als ze kampioen worden is dat niet eens een superprestatie voor een club als Ajax, daarvoor moeten ze in Europa wat presteren.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.