• 16.407 nieuwsartikelen
  • 180.170 films
  • 12.397 series
  • 34.338 seizoenen
  • 651.613 acteurs
  • 199.701 gebruikers
  • 9.420.895 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

Vascago

• 4798 berichten
  • 3619 stemmen

Mja. Had gehoopt op een gelijkspel, maar had dit wel verwacht. Hopelijk kunnen wij volgende week in Eindhoven ook winnen. Als dat gebeurd denk ik dat we het niet meer weggeven. Nu ben ik er nog niet gerust op.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

BoordAppel schreef:
(quote)

Feit blijft dat ze derde staan en alleen door misstappen nog tweede of eerste kunnen worden.

Boeiend. Komend weekend verspeeld PSV of Twente alweer punten. En er komt nog heel wat zwaars aan voor PSV en Twente.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

kos schreef:
Klopt natuurlijk allemaal maar Affelay was wel de speler met de mooiste acties. Oogstrelend soms!

Gelukkig toch nog iemand die heeft opgelet. Tot aan de tik voor mij MotM.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

wavanbuuren schreef:
(quote)

Dan ben je in elk geval consequent

Zelf vind ik dat soort zaken nog net kunnen. We moeten oppassen dat we er niet teveel zaalvoetbal van maken. Bovendien krijg je dan iedere wedstrijd 3 of 4 rode kaarten. Per soonlijk heb ik dan meer moeite met een geniepige elleboog zoals van Affelay (die trouwens weer lelijk door het ijs zakte vandaag)

Totdat Bakkal, Suarez, Isaksson en De Zeeuw hun benen breken. Was 4x een aanslag, en da's voor mij 4x rood.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:
(quote)

Haha lachwekkend. Zoals altijd heeft Afellay in een topwedstrijd weer helemaal niks laten zien en was hij op het einde zoals vaak weer erg gefrustreerd. Dat zal hopelijk een schorsing van meerere duels worden voor die elleboog. Afellay is leuk voor de eredivisie, meer niet.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Totdat Bakkal, Suarez, Isaksson en De Zeeuw hun benen breken. Was 4x een aanslag, en da's voor mij 4x rood.

Jij hebt de overtreding van De Zeeuw op Isaksson niet in de herhaling gezien?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Hij doet dingen met een bal die jij al 10 jaar niet in de Arena hebt gezien. Een wondervoetballer, het moet alleen nog één versnelling hoger en domme dingen als tikkies uitdelen moet-ie nalaten.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Met die overtreding van de Zeeuw was niks mis. Niet eens geel. Vond overigens niet 1 actie rood vandaag, minus de elleboog van die knuppel op het einde.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

The Oceanic Six schreef:
(quote)

Haha lachwekkend. Zoals altijd heeft Afellay in een topwedstrijd weer helemaal niks laten zien en was hij op het einde zoals vaak weer erg gefrustreerd. Dat zal hopelijk een schorsing van meerere duels worden voor die elleboog. Afellay is leuk voor de eredivisie, meer niet.

Helemaal eens A&L, Affelay speelde juist zeer matig.En als er iemand rood had moeten hebben was hij het.....

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

otherfool schreef:
(quote)

Affelay speelde gewoon slecht, maakte veel verkeerde keuzes.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

Hij doet dingen met een bal die jij al 10 jaar niet in de Arena hebt gezien. Een wondervoetballer, het moet alleen nog één versnelling hoger en domme dingen als tikkies uitdelen moet-ie nalaten.

Grapjas. Wij hebben de laatste 10 jaar Zlatan, Sneijder, Vd Vaart, Litmanen en nog veel meer toppers met wonderschone techniek gehad. Allemaal 5 niveau's boven de capaciteiten van Afellay.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3619 stemmen

Haha geweldig die comentator. De man die Ajax vrijwel zeker gaat verlaten zal met deze video onder de arm zo ergens werk vinden. Real , Ac Milan en andere clubs zullen toch ook wel opletten. LOL. Net of Urby bij 1 van die clubs terecht kan.

Schandalige overtreding van Affelay trouwens. Wat een rare gast is het af en toe.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Hmmm Sneijder en Vaart geef ik je. Litmanen in z'n opa-tijd niet meer, en Zlatan sowieso niet.

Toch blijft het de speler met de mooiste techniek in Nederland, ik zat ook vanmiddag weer te likkebaarden.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ah Rutten geeft de Ajacieden met betrekking tot Affelay hier gelijk.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Op wat voor manier?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

Hmmm Sneijder en Vaart geef ik je. Litmanen in z'n opa-tijd niet meer, en Zlatan sowieso niet.

Toch blijft het de speler met de mooiste techniek in Nederland, ik zat ook vanmiddag weer te likkebaarden.

Litmanen in zijn opa tijd schoot nog steeds goals voor Ajax in de CL erin met prachtige techniek en kwaliteit. En Zlatan? Zlatans wondergoal tegen NAC werd zelfs de mooiste Ajax goal ooit. Afellay is gewoon een goede speler voor de eredivisie, en dan vooral voor duels onder de nationale top. En zijn emoties zorgen er ook voor dat hij in grote duels niet meer helder blijft denken.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Kai schreef:

Ah Rutten geeft de Ajacieden met betrekking tot Affelay hier gelijk.

Je moet geil zijn op de goal......Ruttens interview na afloop is weer een aparte

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

otherfool schreef:

Op wat voor manier?

Hij zei dat PSV niet de juiste keuzes maakte in de omschakeling en noemde daarin expliciet Affelay.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Litmanen in zijn opa tijd schoot nog steeds goals voor Ajax in de CL erin met prachtige techniek en kwaliteit. En Zlatan? Zlatans wondergoal tegen NAC werd zelfs de mooiste Ajax goal ooit. Afellay is gewoon een goede speler voor de eredivisie, en dan vooral voor duels onder de nationale top. En zijn emoties zorgen er ook voor dat hij in grote duels niet meer helder blijft denken.

Ik was echt groot liefhebber van Litmanen maar de koek was toch wel op na zijn eerste Ajax periode. Zlatan vond en vind ik gewoon heel matig. Dat goaltje tegen NAC was wel aardig maar ik heb hem verder zelden op iets leuks kunnen betrappen.

Appelvlaaitje gaat naar de top van de top, let maar op.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Hij zei dat PSV niet de juiste keuzes maakte in de omschakeling en noemde daarin expliciet Affelay.

Dat ben ik dan niet met hem eens. Zal het eens nakijken.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Dat ben ik dan niet met hem eens. Zal het eens nakijken.

Op de eerste 20 minuten na speelde Enoh hem volledig uit de wedstrijd. Ik weet dat jij spelers als Eno geen voetballers noemt, maar ik heb weer van hem genoten vandaag. Het zegt genoeg dat Affelay zich niet meer kon beheersen. Puur een teken van eigen zwakte.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Sta er toch wel van versteld dat mensen die tackles van Alderwereld en Salcido zo normaal vinden.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

timbo_ schreef:

Sta er toch wel van versteld dat mensen die tackles van Alderwereld en Salcido zo normaal vinden.

Idd, totdat iemand z'n been breekt en dan wordt het weer moord en brand...

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Op de eerste 20 minuten na speelde Enoh hem volledig uit de wedstrijd. Ik weet dat jij spelers als Eno geen voetballers noemt, maar ik heb weer van hem genoten vandaag. Het zegt genoeg dat Affelay zich niet meer kon beheersen. Puur een teken van eigen zwakte.

Nuja, Afellay kreeg een stompje in de maag en gaf er eentje terug. Ze mochten er van mij allebei af voor de moeite.

En nee, van een speler als Enoh zal ik nooit kunnen genieten...

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Idd, totdat iemand z'n been breekt en dan wordt het weer moord en brand...

Hoewel het flinke overtredingen zijn waren de benen voor en om de man en niet op de man.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Ik was echt groot liefhebber van Litmanen maar de koek was toch wel op na zijn eerste Ajax periode. Zlatan vond en vind ik gewoon heel matig. Dat goaltje tegen NAC was wel aardig maar ik heb hem verder zelden op iets leuks kunnen betrappen.

Appelvlaaitje gaat naar de top van de top, let maar op.

Zijn 2e periode was minder dan de 1e (logisch), maar ook toen liet hij nog wel klasse zien. En Zlatan matig? De meest technische spits sinds Kluivert bij ons...

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

timbo_ schreef:

Normaal is het ook niet. Vandaar dat het ook bestraft wordt met een gele kaart.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ik zag Showtime Arveladze 10x zo graag anders. Scoorde ook een hoop meer. Kluivert doet tegenwoordig trouwens mee aan de Mohammed Ali look-a-like competitie; hoe kan iemand zo snel zo'n bolle kop krijgen zeg...

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Hoe zitten die regels eigenlijk bij de KNVB. Als de scheidsrechter in de wedstrijd iets niet gezien heeft en die blinde koeien aan de zijlijn ook niet, kan je dan een speler alsnog schorsen? Dacht dat het dan in ieder geval in de wedstrijd opgemerkt moet zijn door de scheids en met geel of rood bestraft moet zijn?

Heerlijk dagje voor Ajax. Dit geeft natuurlijk heel veel vertrouwen en adrenaline voor de komende wedstrijden. Meteen ook een klein beetje de 6-2 goedgemaakt. Ik blijf dat PSV maar een grijs elftal vinden en Rutten weet van gekkigheid niet meer wat voor woorden hij moet gebruiken in een interview. Als hij het woord geil uitspreekt zie ik ineens allemaal enge zweepjes bij die man op zolder. Echt een mallerd!

En Vitesse heeft wel erg veel pech. Wat een kansen, maar ja die moet je dan ook gewoon afmaken.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Kijk, dit dus: NOS Sport - Weergaloze treffer Afellay op training

Enoh had bij zo'n actie beide benen op 7 plekken gebroken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.