• 16.407 nieuwsartikelen
  • 180.169 films
  • 12.397 series
  • 34.338 seizoenen
  • 651.613 acteurs
  • 199.700 gebruikers
  • 9.420.862 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Vlaar!

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Bah...maar wel een prachtige goal van Vlaar...

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Hup Pisvee Hup!

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Lijkt wel of er 2 groepen jochies in een zandbak bezig zijn. Wat een gejank allemaal zeg.

Montorsi

• 9744 berichten
  • 2390 stemmen

Ajax mag niet klagen gezien het spelbeeld

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Ik neem aan dat Milan thuis geen punten gaat verspelem tegen Chievo Verona en de kloof met Inter tot één punt gaat terugbrengen, zodat de ontknoping in de Serie A voor het eerst sinds jaren weer spannend wordt. Dat had voor mij natuurlijk niet gehoeven. Veel belangrijker is echter dat Inter eindelijk eens Europees succes gaat boeken. Ik vrees dat de 2-1 winst te mager is om op Stamford Bridge te verdedigen.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3291 stemmen

Montorsi schreef:
Ajax mag niet klagen gezien het spelbeeld

Dat is nu het probleem van PSV de laatste weken. Kansen genoeg maar er is niemand die het af kan maken.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Een wonderlijke pot.

Kansen 2-9
Goals 2-0

PSV speelt wel prachtig spel hoor, alleen een counter uitspelen valt nog niet mee zo te zien...

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Wel grappig. Ajax wint op de door hen vervloekte PSV manier .

Maar idd, buiten de afmakers kan PSV zich weinig verwijten.

Ik denk dat Twente met een grote glimlach zit te kijken.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Pff afschuwelijk de geschiedenis herhaalt zich. Kansen genoeg maar afmaken ho maar. Zou me erg verbazen mochten we dit nog omdraaien

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Jaaaaaaaaaaaa wat een genot hier!

Totaal niet verdiend maar toch 2-0 voor! En die 2e goal via Pantelic en Urby, geniale klasse!

Toch ben ik er nog niet gerust op dat we gaan winnen. PSV heeft een aantal goede kansen verkloot.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

timbo_ schreef:
Pff afschuwelijk de geschiedenis herhaalt zich. Kansen genoeg maar afmaken ho maar. Zou me erg verbazen mochten we dit nog omdraaien

Je bedoelt, de geschiedenis draait eens een keer om?

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

PSV speelt reactie voetbal, zonder gif en kiest in de eindfase voor de verkeerde oplossing (met name Affelay).

Al krijgen ze wel de betere kansen, het is een beetje wat ik al verwachte Ajax weet weinig raad met het PSV middenveld.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

ajax mazzelt weer. Hoewel winst wel te verwachten was. Nu maar hopen dat Twente kampioen wordt!

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Tweede helft is het kansloos maar had niet anders verwacht. Hebben het laten liggen in eerste helft.

The Oceanic Six schreef:

Je bedoelt, de geschiedenis draait eens een keer om?

Nee bedoel dat het al weken zo gaat dat PSV beter is en kansen creert maar ze niet afmaakt.

Ronnievb

• 602 berichten
  • 683 stemmen

@Rico: Ajax scoort drie keer, mazzel of kwaliteit?

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

FC Twente wordt kampioen. Daar kan ik me heel goed in vinden.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Ronnievb schreef:
@Rico: Ajax scoort drie keer, mazzel of kwaliteit?

Het is een kwaliteit als je al je kansen benut.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ik denk al met al dat Twente niet bang hoeft te zijn voor het wanhopige Ajax van de 1e en het machteloze PSV van de 2e helft.

Wat een proleten daar trouwens op de tribune

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3291 stemmen

Twente is ook allesbehalve overtuigend de laatste weken. Volgende week zal nog een interessante wedstrijd worden. Twente heeft het nog in eigen hand, PSV niet meer en Ajax al helemaal niet.

Gelukkig gaat die penalty er nog wel in, al was het ook met moeite.

Stomme Afellay weer trouwens.

Ronnievb

• 602 berichten
  • 683 stemmen

Tja, ik ben het eens dat PSV in het eerste deel van de eerste helft zeker het betere van het spel had, maar na rust hebben diezelfde PSV'ers er ook een onnodige schoppartij van gemaakt. Zo'n actie van Affelay (elleboog in het gezicht van Enoh), dat heeft de wedstrijd helemaal niet nodig. Dat Pantelic hem dan nog even vaderlijk komt toespreken maakt het alleen maar sneuer.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Het was na 3 minuten al een schoppartij met die moordaanslag van Alderweireld. Ook De Zeeuw en Pieters vielen eigenlijk alleen op met achterlijke overtredingen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

BoordAppel schreef:
Twente is ook allesbehalve overtuigend de laatste weken. Volgende week zal nog een interessante wedstrijd worden. Twente heeft het nog in eigen hand, PSV niet meer en Ajax al helemaal niet.

Gelukkig gaat die penalty er nog wel in, al was het ook met moeite.

Stomme Afellay weer trouwens.

Je doet net of Ajax nog vele punten op PSV achter staat. 1 lullig puntje hoor. Er komt nog PSV-Twente en oa AZ-Twente/PSV en Feyenoord komt ook nog naar beide ploegen.

Ik ben echt blij. Heerlijk duel! Ajax, bedankt!

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Affelay natuurlijk oerdom. Die is er volgende week niet bij. Zie trouwens net pas die overtreding van Alderwereld want moest zelf voetballen maar dat neigde toch wel sterk naar rood.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Klopt natuurlijk allemaal maar Affelay was wel de speler met de mooiste acties. Oogstrelend soms!

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

timbo_ schreef:
Affelay natuurlijk oerdom. Die is er volgende week niet bij. Zie trouwens net pas die overtreding van Alderwereld want moest zelf voetballen maar dat neigde toch wel sterk naar rood.

Als dat rood was, was Salcido ook rood. We slaan een beetje door met zijn allen tegenwoordig. Dat zijn gewoon pittige overtredingen, die terecht met geel bestraft worden. Blom floot weer uitstekend vandaag trouwens.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

wavanbuuren schreef:

Als dat rood was, was Salcido ook rood. We slaan een beetje door met zijn allen tegenwoordig. Dat zijn gewoon pittige overtredingen, die terecht met geel bestraft worden. Blom floot weer uitstekend vandaag trouwens.

Salcido was wat mij betreft ook duidelijk rood. Schandalige overtreding.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

timbo_ schreef:
(quote)

Salcido was wat mij betreft ook duidelijk rood. Schandalige overtreding.

Dan ben je in elk geval consequent

Zelf vind ik dat soort zaken nog net kunnen. We moeten oppassen dat we er niet teveel zaalvoetbal van maken. Bovendien krijg je dan iedere wedstrijd 3 of 4 rode kaarten. Per soonlijk heb ik dan meer moeite met een geniepige elleboog zoals van Affelay (die trouwens weer lelijk door het ijs zakte vandaag)

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3291 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:
Je doet net of Ajax nog vele punten op PSV achter staat. 1 lullig puntje hoor. Er komt nog PSV-Twente en oa AZ-Twente/PSV en Feyenoord komt ook nog naar beide ploegen.

Feit blijft dat ze derde staan en alleen door misstappen nog tweede of eerste kunnen worden.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

BoordAppel schreef:
(quote)

Feit blijft dat ze derde staan en alleen door misstappen nog tweede of eerste kunnen worden.
Feit is ook dat die misstappen nog komen, voor de top 3 volstaat alles winnen om kampioen te worden.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.