- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
En nog wel in de rust trouwens gelachen toen Karin Bloemen kwam zingen en tijdens haar liedje het publiek vroeg om meer geluid. Nou, ze kreeg een fraai fluitconcert
Ik geniet er van dat ze bij Feyenoord regelmatig niet een balletje over 10 meter naar een medespeler kunnen passen
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ja, dus? Iedereen heeft wel lol met pech of wat bij de ander maar daarom staat bij mij Ajax en de plezier van het kijken van de Eredivisie voorop. Jij vind alles kut, klote, vervelend, slecht, niet leuk, matig, stom, zinloos, overdreven etc.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ja, dus? Iedereen heeft wel lol met pech of wat bij de ander maar daarom staat bij mij Ajax en de plezier van het kijken van de Eredivisie voorop. Jij vind alles kut, klote, vervelend, slecht, niet leuk, matig, stom, zinloos, overdreven etc.
Einstein zei al: 'Twee dingen zijn oneindig: het heelal en de menselijke domheid'. Dus ja dat geeft zo dagelijks genoeg grond voor ergernissen. Laat mij maar lekker genieten van echte sport en het gedoe eromheen sceptisch benaderen. Blinde fanatici genoeg hier.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Ach, de échte kampioen is toch al een paar weken bekend, te weten Heracles. Of heeft er nog een ploeg beter gepresteerd dit seizoen.
.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
En Lyon heeft de Champions League gewonnen, als we zo gaan beginnen.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
En Lyon heeft de Champions League gewonnen. Als we zo gaan beginnen.
Als dat om een ranglijst zou gaan klopt dat ja.
.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ach, de échte kampioen is toch al een paar weken bekend, te weten Heracles. Of heeft er nog een ploeg beter gepresteerd dit seizoen.
.
Nogal makkelijk als je voorgaand seizoen belachelijk slecht presteerde als Heracles zijnde.
Verbeek trekt alles wat die ploeg heeft eruit en dat is heel knap. Van saaie grijze muis naar een leuke, hippe voetbalclub. En hopelijk winnen zij vanmiddag ook bij Feyenoord. (weet de huidige tussenstand nu niet eens want de tv staat nog uit).
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Heracles heeft het de laatste jaren gewoon goed gedaan, naar hun mogelijkheden gepresteerd = nooit in degradatienood verkeerd sinds promotie. 'Belachelijk slecht' slaat natuurlijk nergens op.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
.
Ik kan er zo 5 noemen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Heracles heeft het de laatste jaren gewoon goed gedaan, naar hun mogelijkheden gepresteerd = nooit in degradatienood verkeerd sinds promotie. 'Belachelijk slecht' slaat natuurlijk nergens op.
Oke, ik overdreef wat 
Maar ze hebben het vorig jaar gewoon niet denderend gedaan terwijl ze best een aardige ploeg hadden. Maar dit seizoen gaat alles geweldig. Al zat het ze ook een paar keer erg mee (Denk aan de 4-3 op 9 spelers van Groningen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Misschien ik ook wel, ze zijn vaak toch net boven de streep geëindigd zie ik nu
Kan me echter niet herinneren dat ze echt in de problemen hebben gezeten.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik meen dat ze vorig jaar of het jaar ervoor zichzelf op de 1 na laatste of laatste ronde zichzelf hadden gehandhaafd.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Nogal makkelijk als je voorgaand seizoen belachelijk slecht presteerde als Heracles zijnde.
. ik heb het over dit seizoen.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Oke, ik overdreef wat 
Maar ze hebben het vorig jaar gewoon niet denderend gedaan terwijl ze best een aardige ploeg hadden. Maar dit seizoen gaat alles geweldig. Al zat het ze ook een paar keer erg mee (Denk aan de 4-3 op 9 spelers van Groningen.
Hoezo? dat is toch niet 'belachelijk slecht'? Als ze rond plaats 14 eindigen hebben ze het prima gedaan natuurlijk. Dan doen ze het beter dan een Ajax dat 2de of 3de wordt.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Dan doen ze het beter dan een Ajax dat 2de of 3de wordt.
Mja goed, vanuit die optiek beweer je dus dat Ajax elk jaar kampioen moet worden...Kan natuurlijk niet he.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Eigenlijk wel, ze hebben maar 1 concurrent, te weten PSV.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Lijkt me sterk. Wat met ploegen als AZ, Feyenoord, nu weer Twente?
Edit: ik volg het NL voetbal natuurlijk niet zo goed, dus misschien heb je wel gelijk.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Je vergelijkt logischerwijs altijd met voorgaand seizoen lijkt me. Anders kan je niks vergelijken.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Waarom stelt ie Eriksen nou niet op? Domste beslissing in maanden van Jol. Kost ons de laatste kans op CL voetbal volgend jaar.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Lijkt me sterk. Wat met ploegen als AZ, Feyenoord, nu weer Twente?
Edit: ik volg het NL voetbal natuurlijk niet zo goed, dus misschien heb je wel gelijk.
Kos wil Ajax wat belachelijk maken maar je hebt gelijk hoor. PSV en Twente zijn 2 grote concurrenten die het al 2 jaar beter dan Ajax doen. En dan heb je ook nog AZ die normaal erg goed presteert en heel af en toe nog Feyenoord maar die zijn al lange tijd geen titelkandidaat meer.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Waarom stelt ie Eriksen nou niet op? Domste beslissing in maanden van Jol. Kost ons de laatste kans op CL voetbal volgend jaar.
Vind het een goede keus, of nee niet helemaal.
Urby moet spelen, maar Jol wil hem niet als linksback. Dus krijg je de combinatie
Anita - Urby, terwijl ik met Eriksen op het middenveld zou spelen en Urby als linksback.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik had ook Kais optie gekozen. Anita-Amrabat...ik hou mijn hart vast.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Je vergelijkt logischerwijs altijd met voorgaand seizoen lijkt me. Anders kan je niks vergelijken.
Ik vergelijk de clubs onderling naar mogelijkheden. Niet met vorig seizoen...
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Kos wil Ajax wat belachelijk maken maar je hebt gelijk hoor.
Hoezo? het is toch gewoon realisme?
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
De duels De Zeeuw - Bakkal en Affelay - Enoh worden cruciaal. Bakkal en Affelay spelen altijd tussen de Ajax linies en de laatste jaren had Ajax moeite met het opvangen van deze spelers.
Ik herinner me nog de wedstrijd waar Bakkal steeds voor Van der Wiel opdook, als dat vandaag ook gebeurd leggen we het af. Maar Jol kennende heeft hij hier vast op gehamerd.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Afellay vrees ik niet zo. Die speelt altijd slecht in topduels bijna. Ik vrees vooral Bakkal. Die gozer is altijd scherp en heel vaak doeltreffend tegen Ajax.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Haha Heracles 0-1 voor bij Feyenoord 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.