- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3619 stemmen
Je hoeft alleen maar op een site als voetbalzone te kijken en dan zie je zelf hoeveel het er zeggen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Dus jij vind de gemiddelde Ajax supporter representatief aan een stel 15 jarige pubers bij elkaar die stoere dingen roepen? Er zullen ook wel daar Twente supporters zitten die roepen dat Twente wel effe zo kampioen zal worden.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3619 stemmen
Ja, en daar zeg ik altijd wat van dan. Maar Ajax heeft meer fans dus hoor je het vaker 
En de ajaxieden hier in Hengelo die ik ken zeggen het ook elk jaar weer. Zelfs nu nog. Ik had een behoorlijk aantal kratjes kunnen winnen als ik de laatste 3 jaar een paar weddenschappen met ze had afgesloten 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
De magie is uit De Koel verdwenen. Ik hou mijn hart vast voor het loodzware vervolg van deze competitie.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ja, en daar zeg ik altijd wat van dan. Maar Ajax heeft meer fans dus hoor je het vaker 
En de ajaxieden hier in Hengelo die ik ken zeggen het ook elk jaar weer. Zelfs nu nog. Ik had een behoorlijk aantal kratjes kunnen winnen als ik de laatste 3 jaar een paar weddenschappen met ze had afgesloten
Ach..ik heb een weddenschap met een Feyenoord vriend staan. Die krijgt een krat bier van me als Feyenoord binnen 30 jaar kampioen wordt. Zal nog spannend worden 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3619 stemmen
Ach..ik heb een weddenschap met een Feyenoord vriend staan. Die krijgt een krat bier van me als Feyenoord binnen 30 jaar kampioen wordt. Zal nog spannend worden
Lol. Daar durf ik ook wel een krat op te zetten.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Wordt maar eens tijd dat mensen die een overtreding als Hadouir maken een taakstraf of iets dergelijks krijgen.
Van veldhoven: hij heeft wat moeite om zijn eigen tackle in te schatten...
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Dit soort opmerkingen helpt zeker mee
Helemaal als ze niet van iemand uit Amsterdam zelf komen.
Ach, ik weet tenminste waar ik het over heb als ik koeienstront gehuchten zeg 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Die van Zlatan was inderdaad indrukwekkend, geniaal en fantastisch. Kan goed leven met de 1e plek voor zijn goal. Het is lastig kiezen. Ik heb thuis zon DVD met de 100 mooiste Ajax goals. Echt, weergaloos geniale goals staan erop zeg.
Wat mij betreft is de mooiste die van Bergkamp tegen Vitesse.
I don't give a fuck of kos of wie Ajax uitkotst. Ik vind dat soort gedrag wat sneu want het komt wat overgeacteerd over, maar ach. Als zulke lieden er blij van worden....
Over overgeacteerd gesproken. Nee, ik ben bang dat sommige Ajacieden het hier een beetje overschatten in hoeverre supporters van andere ploegen met Ajax bezig zijn. Ik moet jullie toch een beetje teleurstellen we liggen echt niet de hele nacht wakker van wat Ajax doet. Sterker nog, en je zult het niet geloven, af en toe denken we zelfs helemaal niet aan Ajax.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
De thuisnederlaag doet heel veel pijn. Juist nu roep ik uit volle borst. Alles heej is VVV!
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Ik moet jullie toch een beetje teleurstellen we liggen echt niet de hele nacht wakker van wat Ajax doet. Sterker nog, en je zult het niet geloven, af en toe denken we zelfs helemaal niet aan Ajax.
Jij misschien niet, maar als ik sommige users hier posts en tijd zie verspillen aan een club waar ze zgn. een hekel aan hebben
Als al die moeite zou zijn gegaan in het supporteren van hun eigen clubje zouden hele failliesementen in het voetbal zijn voorkomen 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Meest pijnlijke was dat het ook nog verdiend was ook. En vanaf volgende week missen we de beste man van de laatste weken Kevin Begois. Volgende week wordt sleutelduel. Beetje het Excelsior uit van het vorige eredivisieavontuur. Als we na Willem II ook ADO weer in het zadel helpen zie ik het somber in.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Die van Zlatan was inderdaad indrukwekkend, geniaal en fantastisch. Kan goed leven met de 1e plek voor zijn goal. Het is lastig kiezen. Ik heb thuis zon DVD met de 100 mooiste Ajax goals. Echt, weergaloos geniale goals staan erop zeg.
Persoonlijk is mij de vrije trap van Chivu uit tegen Vitesse van ergens uit 2002 of 2003 ofzo altijd bijgebleven.
YouTube - Chivu Vitesse-Ajax Free kick

PS: Zag net het slotdeel van Bayerns wedstrijd. Heerlijke vrije trap en een zeer goede penalty van Robben waardoor Bayern 0-1 omzette in 2-1 winst.
Zo, dat was het sportnieuws weer....
YouTube - Doelpunt Cruijff rentree deze van Cruijff tegen Haarlem vind ik ook geniaal.
YouTube - goal Johan Cruyff- (wonder goal) deze had er sowieso ingemoeten. Schande!
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Lol. Daar durf ik ook wel een krat op te zetten.
ja als het dat Twentse bocht Grolsch is zou ik het ook zo weggeven 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Meest pijnlijke was dat het ook nog verdiend was ook. En vanaf volgende week missen we de beste man van de laatste weken Kevin Begois. Volgende week wordt sleutelduel. Beetje het Excelsior uit van het vorige eredivisieavontuur. Als we na Willem II ook ADO weer in het zadel helpen zie ik het somber in.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Moet toegeven, zitten een aantal pareltjes bij. Bergkamp en Van Basten
En uiteraard Ibrahimovic, wat een doelpunt zeg!
Grappig, die van Zlatan heb ik hier een week geleden nog neergezet als één van de doelpunten die me het langst zijn bijgebleven.. kennelijk zijn de andere "kenners" het met me eens

Die van vd Vaart tegen Feynoord is ook leuk om terug te zien, wat een geniaal hakballetje zeg.. daar ligt die keeper nu nog van wakker volgens mij.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3619 stemmen
Ach, ik weet tenminste waar ik het over heb als ik koeienstront gehuchten zeg
Het is dat je het zelf zegt !
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Wordt maar eens tijd dat mensen die een overtreding als Hadouir maken een taakstraf of iets dergelijks krijgen.
Van veldhoven: hij heeft wat moeite om zijn eigen tackle in te schatten...
Ach, Harmpje toch. Zegt die lulhannes ook nog dat de wedstrijd voor 1 speler net te lang duurt. Voor Wellenberg ja! En maar hopen dat Hadouir niet lang geschorst gaat worden, wat een schande voor de voetballerij is deze parodie op een voetbaltrainer toch.
Je zou hem voor straf alsnog de Calimero-award toekennen, maar die strijd wordt vanmiddag beslist, let op mijn woorden!
Overigens doen de Ajax 'fans' op deze site er ook een serieuze gooi naar, want huiliehuilie wat is iedereen toch tegen jullie...
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Tja het is de "wij-waren-zo-geniaal-en-de-rest-vindt-ons-stom- maar-dat-vinden-we - eigenlijk-wel-geil"-show
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Ach, Harmpje toch. Zegt die lulhannes ook nog dat de wedstrijd voor 1 speler net te lang duurt. Voor Wellenberg ja! En maar hopen dat Hadouir niet lang geschorst gaat worden, wat een schande voor de voetballerij is deze parodie op een voetbaltrainer toch.
Je zou hem voor straf alsnog de Calimero-award toekennen, maar die strijd wordt vanmiddag beslist, let op mijn woorden!
Overigens doen de Ajax 'fans' op deze site er ook een serieuze gooi naar, want huiliehuilie wat is iedereen toch tegen jullie...
Heb je wel is een cursus positief denken gevolgd? Je doet namelijk niet andrs dan zeiken en zeiken. Je mag ook wel is ophouden met trollen trouwens.
Knisper
-
- 13049 berichten
- 1282 stemmen
Nou ja, zoveel fans heeft van Veldhoven hier niet volgens mij.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Hij was ook erg scheinheilig gister, ging me weer meer om de nutteloze laatste zin 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Damn, zit nu al in spanning!
En buiten Ajax-PSV heb je vanavond met Barcelona-Valencia ook nog een mooie pot. Indien Ajax wint ga ik denk ik die ook wel kijken. Winnen we niet, dan ben ik effe voetbalmoe 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Vergeet de comeback van Jordan, Armstrong en Pele over 20 minuten is Michael Schumacher terug! 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Vergeet Formule 1. Domme sport.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Heb je wel is een cursus positief denken gevolgd? Je doet namelijk niet andrs dan zeiken en zeiken. Je mag ook wel is ophouden met trollen trouwens.
Het treurige niveau van de Mickey Mouse league en enkele van haar volgers stemt me idd droevig.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
He toch... 
Zal wel erg vervelend voor je zijn, dat er in dit land zoveel mensen om die suffe competitie geven en daar erg in meeleven. Hoe kunnen ze toch....
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Gelukkig is er altijd nog leedvermaak.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Klopt. Dat komt meestal van mensen die zelf geen vreugde in hun leven kennen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.