• 16.433 nieuwsartikelen
  • 180.218 films
  • 12.398 series
  • 34.342 seizoenen
  • 651.691 acteurs
  • 199.723 gebruikers
  • 9.421.756 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

rep_robert schreef:

JODEE JODEE(speciaal voor Otherfool)

Net terug van een heerlijk dagje, jammer van de politie vanmiddag. Maar voor de rest was het top, ondanks een matig begin een attractieve pot gezien met veel kansen. 2e helft gedomineerd, geconroleerd en het rustig uitgespeeld(op de penal na).

Zoals het hoort, de zevende overwinning met meer dan 3 doelpunten verschil( 9 overwinningen met meer dan 4 doelpunten verschil)

http://www.vi.nl/Nieuws-item/177457/Van-titelkandidaten-is-FC-Twente-de-grootste-minimalist.htm

Inderdaad die Link zegt alles !! dat zou een eventueel mislopen van de schaal extra zuur maken. En dat zou andersom precies het zelfde geval zijn.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ajax speelt gewoon een erg goed seizoen. Jammer alleen dat PSV en Twente dat ook doen in punten. Maar Ajax in in alles een stuk beter dan voorgaande jaren. Nu alleen nog 1 en liefst 2 plekken stijgen.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Nee, want dan wordt je nu wel boos aangezien ik je nu weer zeg dat ik Nigel de Jong een goede speler vind, onmisbaar voor Oranje.

Een dergelijk gebrek aan inzicht kan ik idd niet accepteren.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

mikoz schreef:

(quote)

Inderdaad die Link zegt alles !! dat zou een eventueel mislopen van de schaal extra zuur maken. En dat zou andersom precies het zelfde geval zijn.

Daarom ben ik blij dat Stekelenburg z'n doel niet had schoongehouden vandaag. Als ik iets niet wil zijn het wel recordjes die gebroken worden en aan het einde alsnog met lege handen staan. Liever andersom!

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ow mijn god, Seedorf scoort net met een geniaal afstandsschot diagonaal in de kruising de 1-0 in de blessuretijd

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Mister Milan

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Daarom ben ik blij dat Stekelenburg z'n doel niet had schoongehouden vandaag. Als ik iets niet wil zijn het wel recordjes die gebroken worden en aan het einde alsnog met lege handen staan. Liever andersom!

Er zal hoe dan ook worden ingelopen op punten volgend weekend.. tenzij iedereen een offday heeft en RKC opeens de vorm van hun leven

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Hij zei dat PSV niet de juiste keuzes maakte in de omschakeling en noemde daarin expliciet Affelay.

Dit neem ik terug, ik luisterde verkeerd, Rutten had het over een andere situatie.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Die Job Cohen kan een aardig balletje trappen

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

otherfool schreef:

Zucht, dat weet ik ook wel. Maar hij heeft die techniek iig wel..

Die heeft Cohen ook, zoals we onlangs hebben kunnen zien.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

wavanbuuren schreef:

Nu we het toch over goeie spelers hebben: Messi 3x tegen Valencia. Die man is momenteel echt met afstand de beste voetballer ter wereld.

Geweldige speler maar oneens. Ik word er wel vaker om uit gelachen als ik dit zeg maar Rooney is de beste voetballer ter wereld op dit moment. Als hij van de zomer deze vorm heeft zie ik Engeland zo wereldkampioen worden.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Jammer dat hij een persoonlijkheid van een drol heeft. Nevernooit dat ik er nu uberhaupt aan denk om op de PVDA te gaan stemmen als hij lijsttrekker wordt.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Geweldige speler maar oneens. Ik word er wel vaker om uit gelachen als ik dit zeg maar Rooney is de beste voetballer ter wereld op dit moment. Als hij van de zomer deze vorm heeft zie ik Engeland zo wereldkampioen worden.

Ligt ook puur aan de positie, ik blijf Messi ongeëvenaard vinden, daarvoor is zijn pure talent gewoon te fenomenaal. Alleen Rooney is een supergoede spits, oogt wat lomp maar is allesbehalve dat. Denk niet dat mensen je uitlachen als je Rooney zo goed vindt hoor..

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

In mijn vriendengroep wel . Ik vond hem normaal ook erg lomp ogen maar dit seizoen vind ik hem technisch erg vooruit gegaan. Maar het oogt minder frivool dan een Messi idd.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Dat is het ook, bij VI zeiden ze het ook al. Als je hem in een café zou tegenkomen zou je er niets vreemds aan vinden. Zo zullen veel mensen over hem denken, hij is er in ieder geval goed bij gebaat dat Ronaldo weg is. Hij komt zo veel meer in the picture in het elftal.

mikey

• 29002 berichten
  • 5149 stemmen

Bijzondere dag hoor: AJAX scoort tegen elke club minimaal 4 doelpunten, dus ook tegen psv

Goed team, eigenlijk mag AJAX zich de kampioen van Nederland noemen.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

rep_robert schreef:

Jammer dat hij een persoonlijkheid van een drol heeft. Nevernooit dat ik er nu uberhaupt aan denk om op de PVDA te gaan stemmen als hij lijsttrekker wordt.

Een geschikte, intelligente en erudiete man zo van een afstandje. Ik zou inhoudelijk nooit PVDA kunnen stemmen, maar het lijkt me op het eerste oog een adequaat mededinger voor het hoogste ambt.

Het wegsturen van allerhande uitsupporters spreekt ook in zijn voordeel

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

mikey schreef:

Bijzondere dag hoor: AJAX scoort tegen elke club minimaal 4 doelpunten, dus ook tegen psv

Goed team, eigenlijk mag AJAX zich de kampioen van Nederland noemen.

Ik wacht toch nog even het verloop van de competitie af als je het niet erg vind Ga in april ook nog tweer keer naar de Arena toe, kan leuk worden als de strijd aan de top zo blijft.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Een geschikte, intelligente en erudiete man zo van een afstandje. Ik zou inhoudelijk nooit PVDA kunnen stemmen, maar het lijkt me op het eerste oog een adequaat mededinger voor het hoogste ambt.

Het wegsturen van allerhande uitsupporters spreekt ook in zijn voordeel

En vandaag een Corteo verbieden op grond van helemaal niets. Het is natuurlijk wel erg crimineel om met een groep van 1000 man richting het stadion te lopen en een pro-Ajax liedjes te zingen. Om vervolgens bij een huldiging van Ajax popiejopie op het podium te staan en te zeggen dat het een overwinning voor de stad Amsterdam is.

Hypocriet noem ik dat.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Interview van Mourinho over Sneijder en Ajax was trouwens ook erg positief, die man heeft evident kijk op voetbal

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3292 stemmen

kos schreef:

Ajax speelde zeker niet slecht. Wat vooral komt omdat ze eindelijk een trainer hebben die zijn team durft aan te passen aan de tegenstander ipv eeuwig die domme Ajaxstijl te blijven hanteren.

Het is inderdaad jammer om te zien dat er eindelijk iemand wakker is geworden bij Ajax.

Speelt de nummer drie van de competitie trouwens play offs? Zo nee, dan maakt het ook weinig meer uit of je tweede of derde wordt. De voorrondes van de CL zijn toch volkomen kansloos.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

rep_robert schreef:

En vandaag een Corteo verbieden op grond van helemaal niets. Het is natuurlijk wel erg crimineel om met een groep van 1000 man richting het stadion te lopen en een pro-Ajax liedjes te zingen.

Crimineel misschien niet, maar ik kan zo 123 niet bedenken waarom een volwassen man met werkende verstandelijke vermogens dat zou willen doen En wat is een corteo?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

BoordAppel schreef:

(quote)

Het is inderdaad jammer om te zien dat er eindelijk iemand wakker is geworden bij Ajax.

Speelt de nummer drie van de competitie trouwens play offs? Zo nee, dan maakt het ook weinig meer uit of je tweede of derde wordt. De voorrondes van de CL zijn toch volkomen kansloos.

Mwoah, met een aardige loting en een beetje mazzel kun je er wel doorheen komen. Die mogelijkheid op 10 miljoen+ zou ik toch maar niet laten lopen eigenlijk...

Volgens mij kom je daar ook teams als HSV, Werder of Juve tegen.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3292 stemmen

Ik dacht dat je in de eerste ronde juist al ploegen als Arsenal loot maar met al die veranderende regels weet ik het ook niet zeker meer.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Volgens mij ligt dat ook aan de Nederlandse club toch? PSV wordt hoger ingedeeld dan FC Twente.

Otherfool heeft het over de poule, volgens mij.

DieGo

• 5808 berichten
  • 2385 stemmen

BoordAppel schreef:

De nummer 2 plaatst zich nu rechtstreeks voor de CL-voorronde en de nummers 3 en 4 voor de EL. De nummers 5 t/m 8 spelen wel nog play-offs voor een EL ticket.

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

Dan wordt het ook nog superspannend voor de 2e plek.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

wavanbuuren schreef:

Nu we het toch over goeie spelers hebben: Messi 3x tegen Valencia. Die man is momenteel echt met afstand de beste voetballer ter wereld.

Higuain doet gewoon hetzelfde. .

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Kai schreef:

Volgens mij ligt dat ook aan de Nederlandse club toch? PSV wordt hoger ingedeeld dan FC Twente.

Otherfool heeft het over de poule, volgens mij.

Neenee, de voorronde. Er werd destijds natuurlijk niet per se 'Arsenal' geloot maar 'nr. 3/4 Engeland'. Als je kijkt naar de 3e/4e plek in de toplanden kun je dan ploegen als Juventus, HSV of Tottenham tegenkomen. Dat lijkt me lastig, maar niet kansloos.

Ich bin Derrick

• 321 berichten
  • 0 stemmen

Wat een wedstrijd.

Stiekem sluipen we dichter tegen de andere ploegen aan, het verbaast me niks als deze strijd op de laatste speeldag beslist wordt.

Ok, het was mischien een beetje geflatteerd, 3 goals verschil. Maar de overwinning was geheel terecht.

Groninguh!!!!!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.