- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
Ich bin Derrick
-
- 321 berichten
- 0 stemmen
Omdat ie een poephoofd heeft?
Dan mag Enoh wel 10 wedstrijden krijgen. 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
De poephoofden buiten beschouwing gelaten, is er dus geen enkele aanleiding Enoh te schorsen.
Anders gezegd die aanleiding is er mogelijk wel, hij is echter niet te bewijzen.
Ich bin Derrick
-
- 321 berichten
- 0 stemmen
Ach, gewoon beide spelers niet schorsen, kom nou, wat is dit voor Calimero-gepiep. Bij de ene kun je net niet zien dat die een keekkie heeft uitgedeeld, bij de ander weer wel..Lekker belangrijk, laat het toch lekker joh, laat ze beide lekker ballen.
@Kos: Siem de Jong is blank. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Worden gewoon beide geschorst alleen Affelay iets langer, let maar op
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Tijdens een EK of WK dat iedereen op een plein of in een café het Nederlands elftal kijkt. Gezellig met z'n allen samen juichen en er 1 gezellige boel van maken in een binnenstad. Of ben je ook nooit op stap geweest?
Afschuwelijk irritant. Snap sowieso niet hoe je, je als voetbalsupporter daar tussen kunt begeven. 60 % van de mensen die dergelijke evenementen bezoeken kijken de rest van het jaar amper voetbal en dat is te merken ook.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Hehe, da's inderdaad vreselijk. Sowieso zijn al die Oranje-supporters vreselijk irritant. Van die uitgedoste huisvrouwen en kerels die niet eens alle clubs uit de Eredivisie zouden kunnen opnoemen die dan een grote bek gaan opzetten.
.
Ich bin Derrick
-
- 321 berichten
- 0 stemmen
Kos,
what about NEC trouwens? Gaan ze het nog redden?
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
En vind je Mitchell "Priester" Burgzorg ook zo'n goede rapper, Kos?
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
De aanklager betaald voetbal is een
vooronderzoek gestart naar handelingen
van Eyong Enoh en Ibrahim Afellay in de
topper Ajax-PSV van afgelopen zondag.
De spelers wisselden tijdens het duel
onvriendelijkheden uit.Enoh (Ajax) ging
bij zijn opponent op de voet staan en
Afellay (PSV) deelde tot twee keer toe
een tik met de elleboog uit.De acties
werden door arbiter Blom niet bestraft.
Ook Danny Buijs is onderwerp van een
vooronderzoek.De ADO Den Haag-speler
plantte de wedstrijd tegen FC Twente
een elleboog in het gezicht van Theo
Janssen.
Teletekst 804
Afellay speelt momenteel zo slecht dat PSV er waarschijnlijk beter van wordt als hij een schorsing krijgt.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Gelukkig weet de enige echte voetbalkenner van Nederland wel beter; Jan M. stelde terecht dat Afellay zo bij Arsenal op het middenveld kan ballen.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Jan M. = Jan Mulder? Geinige kerel.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Uiteraard. Ook wel de Jan der Jannen genoemd. Moeder aller voetbal-analytici.
Mjaa met als uitsmijter nog 'je kunt gewoon 10 aanvallers opstellen'!
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Natuurlijk.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
En vind je Mitchell "Priester" Burgzorg ook zo'n goede rapper, Kos?
Dat niet, maar hij is al wat langer bezig, hangt ook het hele seizoen al een enorm Priester spandoek in de Goffert.
Ich bin Derrick
-
- 321 berichten
- 0 stemmen
Natuurlijk.

Je hebt de positiviteit in elk geval van Vloet. 
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Och, het is wel duidelijk dat RKC laatste wordt. En de rest is wel sterk genoeg om zich via de nacompetitie te handhaven. Denk eigenlijk dat NEC nog wel 13e/14e wordt en Sparta, Vitesse, ADO en Willem II achter zit houdt.
Ich bin Derrick
-
- 321 berichten
- 0 stemmen
Op zich als je puur naar de spelers kijkt, zou je toch zeggen dat Vitesse een betere selectie heeft dan NEC, maar oh God, wat een dramateam is dat Vitesse zeg.
Hoop in elk geval dat NEC het redt (alleen voor Kos en het prachtig Goffertpark) en ik zou het werkelijk subliem vinden als Vitesse degradeert. 
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Haha, speel je met zo'n stadion in de eerste divisie straks. 
Ik had gedacht dat Bos het wel goed zou doen bij Vitesse, maar het is echt een ploeg voor het rechterrijtje geworden. En dat terwijl ze zo'n goede jeugdopleiding hebben.
Het wordt wel een beetje tijd dat die keeper een betere club op gaat zoeken...
Ich bin Derrick
-
- 321 berichten
- 0 stemmen
Ik geloof dat Velthuizen volgens VI de beste speler van de Eredivisie is in het spelersklassement. Dus wat zou er van Vitesse overblijven zonder hem, vraag je je dan af.
Volgend jaar staat Van de Brom vast voor de groep.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Volgens mij staat een sympathieke Marokkaanse wereldvoetballer en viervoudig landskampioen uit Utrecht volkomen terecht bovenaan het spelersklassement, maar ik kan me vergissen...
Ich bin Derrick
-
- 321 berichten
- 0 stemmen
Na gister ook?
Zou kunnen, had nog niet gecheckt.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Prachtige finale in de Tirreno. Gesink weer goed met een vierde plek in etappe en vijfde in klassement.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Sowieso moet je een klassement dat in het verleden is gewonnen door Johan Vogel en John Heitinga niet te serieus nemen.
Velthuizen moet trouwens eens op z'n sodemieter krijgen, zodat hij stopt met het tegenhouden van ballen met z'n voeten.
Een keeper met goede reflexen maar in zijn techniek nog lang geen topper.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik kan me nog wel herinneren dat Romario eens in de bottom 20 bungelde, net achter de linksback van Excelsior en de 2e keeper van Helmond Sport. Die gingen ze beoordelen op dat-ie wel 90 minuten achter z'n directe tegenstander aan liep ofzo.
Ich bin Derrick
-
- 321 berichten
- 0 stemmen
Zo'n 2e keeper van Helmond kan natuurlijk ook weinig fout doen.
Joy4ever
-
- 4635 berichten
- 1861 stemmen
Is dat zo?? Vogel??
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Is dat zo?? Vogel??
2000-2001.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Op zich als je puur naar de spelers kijkt, zou je toch zeggen dat Vitesse een betere selectie heeft dan NEC
Dat valt nogal mee.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.