- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Volgens mij staat een sympathieke Marokkaanse wereldvoetballer en viervoudig landskampioen uit Utrecht volkomen terecht bovenaan het spelersklassement, maar ik kan me vergissen...
Een sympathieke marokkaanse voetballer.. El Hamdaoui?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Goeie ouwe tijd. Napoli (
) komt Rome binnen.
(embed)
. aardig veel. Je ziet die agenten al denken 'ow kut' .
Volgens mij zijn het er maar een paar 100 en lopen ze gewoon in rondjes. 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Sowieso moet je een klassement dat in het verleden is gewonnen door Johan Vogel en John Heitinga niet te serieus nemen.
Beetje meer respect voor Heitinga man. Kwam gister speciaal over naar Nederland om de wedstrijd van Ajax mee te pakken en hen te ondersteunen. Daarna meteen weer terug.
Daarnaast is hij gewoon een heel goede verdediger die toen eens terug in Nederland in de prijzen viel. Jammer dat je altijd eigen spelers zo zit af te kraken.
En jammer dat deze site geen functie krijgt om alle spetterpoep dat otherfool post te filteren en te deleten. 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
@ Napoli invasie
En er sjokt een kerel met een reiskoffer achteraan 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Beetje meer respect voor Heitinga man. Kwam gister speciaal over naar Nederland om de wedstrijd van Ajax mee te pakken en hen te ondersteunen. Daarna meteen weer terug.
Wat hem nog niet de beste voetballer van Nederland maakt.
Verder is het een leuke persoonlijkheid, misschien wel de meest sympahtieke Ajacied sinds Chivu.
Een goede verdediger is het bij Ajax nooit echt geweest, hooguit bruikbaar. Ik heb in Engeland nog maar weinig van hem gezien, maar bij Ajax was het vaak ondermaats net als bij Atletico.
Afkraken, afkraken, het is gewoon een kritische noot op dat klassement.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik vond Heitinga altijd een heel behoorlijke verdediger die nu bij Everton nog veel beter is geworden. Wie weet zit er nog wel een stapje hoger in...je weet het niet. Sowieso was en is hij voor Eredivisie begrippen een topspeler. Hij is al beter dan Ooijer ooit was om wat te noemen.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Hij is wel gegroeid sinds hij bij Everton speelt. Daarvoor liet hij heel vaak steken vallen. Zowel bij Oranje als bij Ajax. Niet echt betrouwbaar dus, wel een goede mentaliteit.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Heitinga was zijn laatste 2 jaar bij Ajax denk ik de beste centrale verdediger. Zeker toen Alex bij PSV vertrok was hij de beste van de eredivisie.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Blijft een schande dat zo'n Gorter drie wedstrijden krijgt en Hadouir vier. Ongelofelijk
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Viel mij ook al op...Hadouir had er 5 of 6 moeten krijgen...
PS: Hoe gaat volgens jullie dit seizoen de top 5 eindigen? Nr 5 moet play offs spelen voor de EL...
Ik zeg:
1. Ajax
2. Twente
3. PSV
4. AZ
5. Feyenoord
Altijd leuk, voorspellen 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Hangt beetje af van zondag maar mocht PSV winnen dan:
1. Ajax
2. PSV
3. Twente
4. Feyenoord
5. AZ
Verliest PSV dan
1. Twente
2. Ajax
3. PSV
4. Feyenoord
5. AZ
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Indien PSV wint (overigens speelt PSV zaterdag) is Ajax kampioen?
Indien PSV wint wordt het nog enorm spannend...ik teken liever voor een gelijkspel zaterdag. Lopen we op 2 ploegen in. Wint Twente zaterdag, Twente kampioen vrees ik. Of ze moeten daarna snel van AZ verliezen...
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
1. Ajax
2. Twente
3. PSV
4. AZ
5. Feyenoord
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
En jammer dat deze site geen functie krijgt om alle spetterpoep dat otherfool post te filteren en te deleten.
Voorbeeld?
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
1. Twente
2. Ajax
3. PSV
4. Feyenoord
5. AZ
Beker: Feyenoord
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Voorbeeld?
Al je reacties over voetbal...
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Tja, ik snap best dat het vervelend voor je is dat niet iedereen stante pede opgewonden, overstuur en licht in het hoofd wordt van Enoh en Anita, maar je zult het toch echt moeten leren accepteren.
stinissen (crew films & series)
-
- 23671 berichten
- 77282 stemmen
Voetbal kan heerlijk zijn alleen jammer dat Ajax in het begin veel punten heeft laten liggen.
Iedereen heeft het maar over het goede voetbal van twente maar sorry hoor ik zie het niet voorral de laatste 8,9 wedstrijden waren niet om aan te zien en dan PSV die nu punten laten liggen maar dat veel eerder hadden moeten doen dus dat is eigenlijk echt niet raar hoor.
Ajax daar in tegen speelt het mooiste voetbal en verdiend de titel daarom moet PSV as zaterdag vanTwente winnen en AZ dat goed draait moet van PSV en Twente winnen en dan pas worden onze jongens kampioen mits ze alles blijven winnen , we zijn dus van veel factoren afhankelijk en dat is jammer maar het is tijd om de schaal weer in Amsterdam hoog te houden.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Feyenoord wordt sowieso 4e. Feyenoord moet nog 5 x thuis. Of is dat juist een minpunt? 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Heitinga was zijn laatste 2 jaar bij Ajax denk ik de beste centrale verdediger. Zeker toen Alex bij PSV vertrok was hij de beste van de eredivisie.
Mee eens! Met name dat laatste jaar was hij de spil van het elftal en net zo onmisbaar als Alex bij PSV destijds
Begrijp de kritiek op hem ook niet zo goed.
Ich bin Derrick
-
- 321 berichten
- 0 stemmen
PS: Hoe gaat volgens jullie dit seizoen de top 5 eindigen? Nr 5 moet play offs spelen voor de EL...
Ik zeg:
1. PSV
2. Ajax
3. Twente
4. Feyenoord
5. AZ
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Velthuizen moet trouwens eens op z'n sodemieter krijgen, zodat hij stopt met het tegenhouden van ballen met z'n voeten.
Een keeper met goede reflexen maar in zijn techniek nog lang geen topper.
Daarom moet ie ook naar een betere club, waar een keeperstrainer rondloopt die dat soort dingen eruit haalt.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Dit soort irritant op-de-man gezeik van jou vind ik heel wat vervelender eigenlijk. Je kan het ook gewoon negeren of is het echt zo moeilijk te verteren dat iemand een andere kijk op het spelletje heeft?
Wat betreft voorspelling:
1. Twente
2. Ajax
3. PSV
4. AZ
5. Feyenoord
Alle ploegen laten nog wel wat liggen, volgens mij wordt het pas op de laatste speeldag beslist.
Ich bin Derrick
-
- 321 berichten
- 0 stemmen
Jammer trouwens dat Advocaat ons land binnenkort weer verlaat, voegt echt wat toe aan het Nederlands voetbal.
Wat zou het toch wat zijn als er ooit een seizoen komt waarin zowel Hiddink, Adriaanse, Van Gaal en Advocaat met een Nederlands club om de titel gaat strijden.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ja, inderdaad jammer van Advocaat. Geweldige trainer.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
1. Twente
2. PSV
3. Ajax
4. Feyenoord
5. AZ
Gonzo8000
-
- 486 berichten
- 10 stemmen
1. PSV
2. Twente
3. Ajax
4. Feyenoord
5. Heracles
stinissen (crew films & series)
-
- 23671 berichten
- 77282 stemmen
1 Ajax
2 PSV
3 Twente
4 AZ
5 Feyenoord
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2385 stemmen
1. Twente
2. Ajax
3. PSV
4. AZ
5. Feyenoord
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.