- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Ik zal jou eens opzettelijk een elleboog in je ribben verkopen. 
Dat zeg ik toch helemaal niet. 
En Nigel verdient ook een schorsing voor het leven.
Noem je dat een elleboog 
Kom op zeg, het was aanstelleritus 1e klas. Hij had het wel bij Fabiano mogen doen, die solliciteerde er al wel naar de hele wedstrijd. Kaka=onschuldig
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik zal jou eens opzettelijk een elleboog in je ribben verkopen.
Ach, dat viel allemaal reuze mee.
Dat zeg ik toch helemaal niet.
Dat idee had ik even.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Heeft Senna een goed seizoen gespeeld dan?
Even goed als Fernando Torres. Veel blessureleed maar toch wel een zeer nuttige speler. Was twee jaar de missing link. Ik had hem ook gewoon meegenomen en dan Javi Martinez thuisgelaten.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen
Even goed als Fernando Torres. Veel blessureleed maar toch wel een zeer nuttige speler. Was twee jaar de missing link. Ik had hem ook gewoon meegenomen en dan Javi Martinez thuisgelaten.
Ah Martinez, ik zat al te denken wie er dan niet had mee gemoeten. Martinez ken ik niet eens echt, Senna had toch wel genoeg krediet opgebouwd zou je zeggen. Maar goed, bijna ieder land heeft wel zo'n geval.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het was Senna of Martinez. Senna had heel weinig gepresteerd en Martinez had een geweldig seizoen bij Bilbao. Del Bosque vond dat hij Martinez niet weg kon sturen omdat hij het afgelopen jaar gewoon beter gepresteerd had. Valt ook wat voor te zeggen natuurlijk. Senna had ook amper gespeeld, het was niet een gevalletje Cambiasso die een wereldseizoen heeft doorgemaakt.
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
klopt. Vandaar ook mijn opmerking dat Keita een held in Turkije is
. Was ook zo'n misselijke actie in 2002.
Aha, maar Keita was sowieso al een held aan het worden hoor met wat hij dit seizoen heeft laten zien voor Galatasaray 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Scoorde hij niet tegen Atlético in de EL?
.
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
In de thuis- én uitwedstrijd, geloof ik 
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen
Het was Senna of Martinez. Senna had heel weinig gepresteerd en Martinez had een geweldig seizoen bij Bilbao. Del Bosque vond dat hij Martinez niet weg kon sturen omdat hij het afgelopen jaar gewoon beter gepresteerd had. Valt ook wat voor te zeggen natuurlijk. Senna had ook amper gespeeld, het was niet een gevalletje Cambiasso die een wereldseizoen heeft doorgemaakt.
Tja, kun je niet echt over vallen dan inderdaad.
Over Cambiasso is interessant, tot nu toe heeft Maradonna het gelijk aan z'n zijde en hoor je er ook niemand over, Cambiasso wordt nog niet gemist. Ben wel benieuwd hoe het ze zal vergaan tegen een groot land, en dan zal blijken dat Cambiasso had meegemoeten. Alleen Di Maria, Mascherano en Véron zijn onomstreden geselecteerden, de andere middenvelders mogen absoluut geen plek ipv Cambiasso innemen.
Tot nu toe gaat het perfect voor de Argentijnen, alleen hebben ze de grootste misser al vóór het WK begaan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Straks gaat de hete strijd echt losbarsten natuurlijk. Ik verwacht dat een heethoofd als een Mascherano, die altijd op het scherpst van de snede speelt, nog wel eens rood kan gaan pakken. Ik weet niet wie ze dan nog achter de hand hebben. Het niet selecteren van Cambiasso is zo vreemd, dat ik hoop dat dit Argentinië nog wel gaat opbreken.
Maar Pluisje heeft het gelijk nog aan zijn zijde maar ik wil dit Argentinië wel zien in de volgende ronde.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen
Trouwens, waarom zit Zanetti ook thuis?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zelfde reden dan Cambiasso denk ik. Ook onbegrijpelijk imho.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Vreemd inderdaad.. maargoed, ze ballen nog lekker.. het zal misschien wel wat anders zijn als ze zo tegen Brazilië komen te staan oid. Dan kun je geen Demichelis balletjes meer hebben achterin 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Brazilie stond bij de tegengoal nou ook niet bepaald lekker te dekken hoor 
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen
Vandaag voor de verandering eens een wat boeiendere Studio Sportzomer gezien met Dick Advocaat en Leo Beenhakker. Met name Leo Beenhakker had wel wat waardevolle dingen te vertellen over het niveau dit WK, of het gebrek er aan, en de Afrikaanse ploegen.
Helaas komt Jack van Gelder er dan vaak weer met onzinnige stukjes tussendoor. ''Wisten jullie dat het vaderdag was? kijk maar eens hier naar''. 
Jammer dat die man altijd en overal een gemoedelijke, opgezette en laagdrempelige sfeer wil creeeren.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Ja dat was nou niet bepaald interessant met die opoetjes allemaal in beeld. Het enige positieve aan Sportzomer en de reden waarom ik het kijk zijn de nieuwtjes/beelden van het NL elftal op de trainingen en zo. Altijd wel leuk om te zien!
Alleen liggen ze weer in een deuk omdat een Algerijn met een vuvuzela in iemand anders de oor toetert. In VI heb je elke 5 minuten zulke leuke lach momentjes. Maarja, beetje stupid ook dat die Beenhakker en Advocaat naar die training gingen. Doen alsof ze verrast waren dat ze al die pers te woord moesten staan. Als ze er geen zin in hadden gingen ze wel incognito 
Wel weer leuk dat je Mulder de hele tijd ziet in een hele mooie stad op het einde 
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen
Wel weer leuk dat je Mulder de hele tijd ziet in een hele mooie stad op het einde
Ook zoiets ja. Wat is daar nou weer de toegevoegde waarde van? Ik heb er een paar voorbij zien komen maar ik snap de essentie denk ik niet, grappig kan het haast niet bedoeld zijn. Beetje hetzelfde als die ING-spotjes waar die in verscheen.
Maar goed, het past wel in de rest van het programma, dat wel vaker z'n doel voorbij schiet. (jaja
)
Stephan
-
- 7901 berichten
- 1391 stemmen
Bij VI begint het toch erg triest te worden hoe duidelijk het is dat Derksen het niet kan verkroppen dat vrouwen van het kaliber Kasbergen voor hem altijd onbereikbaar zullen blijven. En daar wordt dan ook nog tien minuten aan besteedt.
Sowieso mis ik Barend en van Dorp...
interista2001
-
- 254 berichten
- 3886 stemmen
moet toch even kwijt dat Italie echt ongeofelijk slechts peelde vanmiddag. Dat weet iedereen natuurlijk.
In Italie loopt er wel genoeg talent rond en een aantal creatieve spelers (cassano, giuseppe rossi, miccoli, giovinco, ballotelli).
Onze bondscoach meneer lippi, heeft italie in 2006 dan kampioen gemaakt, anno 2010 heeft hij stront in zijn ogen. Ik wijs lippi dan ook aan als hoofdschuldige van dit schandelijk presterende italie
rokkenjager
-
- 2863 berichten
- 1704 stemmen
Even kort dan deze keer aangezien ik bij Brazilië - Noord-Korea al een stuk heb neergepend : De Seleção heeft mij dit maal omver geblazen. 
En wat die Afrikanen betreft; nooit, maar dan ook nooit meer zullen zij in wat voor wedstrijd dan ook op m'n sympathie kunnen rekenen. 
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Brazilie speelde zeker wel goed, maar omver blazen? Eerder Luis Fabiona die ons omver blaast.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Lekkere soccerwijfen op pagina 636
Die ene, dat is net de Posh van Argentinie. 
Niceee.
Die van Engeland..niceeeee.
Die van Oranje...beetje jammer.
Go NW.
Joy4ever
-
- 4635 berichten
- 1861 stemmen
We hebben de aanstaande wereldkampioen in actie gezien vanavond

Zo goed was Brazilië ook weer niet. Het middenveld van Brazilië is één van de slechtste van de favoriete landen. Kaka
. Zodra Brazilië een echt sterke tegenstander treft dan liggen ze eruit. Argentinië is imho op dit moment de favoriet
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ze waren toch behoorlijk solide, al was het nie tde galavoorstelling die iedereen laat geloven dat het was. Ivoriaanse verdediging was ook dramatisch, Fabiano mag handballen. Argentinië is op basis va nde tweede wedstrijd wel favoriet maar laat ze het eerst maar laten zien in meerdere matches.
Joy4ever
-
- 4635 berichten
- 1861 stemmen
Ze waren toch behoorlijk solide.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Brazilië vliegt er naar verwachting in de kwartfinale uit. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De zenuwen worden steeds heviger. Het is nu een kwestie van 'moeten' en als je ziet hoe de kleintjes presteren tegen de grote broers is dit zorgwekkend. Ik heb er zin in, ook al is de druk hoog.
De waarschijnlijke opstellingen alvast:

Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Het punt met Brazilie is dat ze niet erg goed spelen ofzo, maar op zich geen probleem hebben met de tegenstander en het redelijk makkelijk onder controle hebben.
Ook een paar topverdedigers achterin. En als ze eenmaal naar voren voetballen, zit er zoveel combinatie op snelheid in, dat is zo moeilijk te verdedigen.
Kijkend naar een eventuele clash met Oranje, verwacht ik niet dat onze verdediging daar zich tegen kan wapenen. Dus hopen dat ''De Grote Vier'' eindelijk, na al die jaren, ook eens een keer écht wat kunnen laten zien.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Brazilië speelt net als Nederland. Erg controlerend en de kansen afwachtend. Maar wat waren ze geweldig effectief met de kansen die ze kregen....
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Als je ziet hoe vaak Juan de slippertjes van Lucio goed moet maken. Ze zijn echt niet zo onaantastbaar denk ik, laat ze eerst maar eens een land treffen die echt goed tegenstand biedt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.