- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
We hebben de aanstaande wereldkampioen in actie gezien vanavond
Ik voorspelde het al in de pool.. Wel een beetje jammer dat die Ivorianen zo vals werden, maarja, je wilt niet afgaan voor eigen publiek.. dat gingen ze nu dankzij zichzelf toch.
606
-
- 23882 berichten
- 12305 stemmen
Nederland
Mooi Blond is niet lelijk.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Als ik op die Franse training was dan had ik die lamzakken een trap onder hun hol gegeven en ze het veld opgestuurd.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen
Haha, die Fransozen zorgen wel weer voor wat meer amusement dit WK. Hopen dat ze ook nog even van Zuid-Afrika verliezen.
Als ik op die Franse training was dan had ik die lamzakken een trap onder hun hol gegeven en ze het veld opgestuurd.
Denk niet dat het effect had gehad, eerder averechts.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Eigenlijk ongekend die soap bij L'equipe
. Gaat nergens meer over.
Wat Kai zegt. Belachelijk dit, dit haantjesgedrag (bewuste woordspeling) terwijl je op het WK bent voor je land.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Zooooooo die vent heeft de boel belazerd,hoeveel zou hij hebben meegekregen van de Chinezen?
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Wat Kai zegt. Belachelijk dit, dit haantjesgedrag (bewuste woordspeling) terwijl je op het WK bent voor je land.
Dit dus. Ook al kun je je coach wel schieten, dat maakt niks uit. Die spelers moeten trainen om die titel in de wacht te slepen, je gaat toch niet staken om een coach?
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen
Die Ieren zullen ook wel denken...
Haha inderdaad, die zullen zich wel bescheuren.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen
Dit dus. Ook al kun je je coach wel schieten, dat maakt niks uit. Die spelers moeten trainen om die titel in de wacht te slepen, je gaat toch niet staken om een coach?
Is het niet tegen de bond gericht?
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Inderdaad, beetje lopen provoceren, en ja de Ivorianen happen dan. In Turkije is Keita iig al een held. Standbeeld!
Keita heeft veel moois laten zien, hoor. Jammer dat Elano alleen vlamt in het nationaal elftal 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
De Ieren hadden wel hogere ogen gegooid dan de Fransen. Zou woedend zijn op dat stel wildebeesten die het niet waard zijn op zo'n podium als het WK te mogen acteren.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Leuk dat SS ook even bij Spanje ging zoeken. Lekker kalm iedereen daar, daar verre van een situatie a la Frankrijk en Engeland. Dat is wel anders geweest. Del Bosque, wat een koele kikker is het toch en wel één van de beste coaches op dit WK denk ik.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen
De Ieren hadden wel hogere ogen gegooid dan de Fransen. Zou woedend zijn op dat stel wildebeesten die het niet waard zijn op zo'n podium als het WK te mogen acteren.
Tja, woedend om het vertoonde spel van de Fransen zou ik niet meer zijn als ik Ier was. Zuur is het zeker, maar ik zou alle drie de poulewedstrijden in een deuk hebben gelegen omdat die Fransen alleen maar meer gefrustreerd raken.
Dat is wel anders geweest. Del Bosque, wat een koele kikker is het toch en wel één van de beste coaches op dit WK denk ik.
Hij komt over als een intelligente man inderdaad. Sowieso beter dat Aragones er niet meer is, ergerlijke vent.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Niks kan die deceptie van de Ieren meer goedmaken vrees ik. Ze hadden er gewoon zelf kunnen staan en wie wil dat nou niet? Juist, de Fransen.
Maar ze zullen soms wel glimlachen ja.
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Wel een beetje jammer dat die Ivorianen zo vals werden,
Zet je anti-Galatasaraybril eens af.

herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ik zou er als Ier alleen maar kwaaier om worden denk ik. Gaan er in jouw plek een stelletje totaal ongemotiveerde prutsers.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hij komt over als een intelligente man inderdaad. Sowieso beter dat Aragones er niet meer is, ergerlijke vent.
Aragones is een ongeleid projectiel ja, en die gooide er af en toe racistische leuzen uit
. Ik vind del Bosque enorm veel raakvlakken hebben met van Marwijk. Heel sereen, en dat geeft wel een goede impressie.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen
Kijk aan, Naomi. We zijn het eens helemaal eens. 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Del Bosque schrikt alleen niet van een beetje aanvallend spel.
Morgen lekker juichen voor het Rode Leger, Chili en Spanje. Drie van de leukste teams dit WK wmb.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Als ie moet kiezen tussen een aanvallend ingestelde speler meer of minder, weet ie dat wel. Ook morgen speelt ie weer met één VM en voor de rest allemaal aanvallende spelers. Benieuwd of ie nu begint met Villa en Torres. Helaas hoogstwaarschijnlijk geen El Blanquito
.
Cosoco
-
- 10908 berichten
- 5185 stemmen
Het was geel en dus 2x geel en rood.
Maar ik vond het absoluut niks. Hij komt gewoon tegen Kaka opgelopen en alsje goed hebt gekeken zieje dat hij ook gelijk overdreven naar zijn gezicht grijpt terwijl die elleboog zijn middel raakte.
Hij had al geel en had er een directe rode erbij moeten krijgen. Enorm duidelijk dat het opzettelijk is, Kaka laat zich ongelooflijk kennen.
Tuurlijk grijpt ie overdreven naar z'n gezicht en is dat irritant, maar dat doet niks af aan Kaka's actie. Rivaldo greep 8 jaar geleden ook naar z'n gezicht bij een bal op z'n knie ofzo. Dat doen er helaas zo veel.
Ik vind del Bosque enorm veel raakvlakken hebben met van Marwijk. Heel sereen, en dat geeft wel een goede impressie.
Eens. Op z'n Senna-beslissing na een uitstekende coach.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Als dat een directe rode kaart is kunnen we er beter mee ophouden.
Tja, laten we Kaka rood geven vanwege een actie van Rivaldo 8 jaar terug. Dan mag je over 8 jaar elke speler van Nederland nog voor de wedstrijd een rode kaart en schorsing voor het leven geven vanwege Nigel de Jong nu.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen
Rivaldo greep 8 jaar geleden ook naar z'n gezicht bij een bal op z'n knie ofzo.
Ja, wat een toneelstuk was dat zeg, ongelooflijk.
Heeft Senna een goed seizoen gespeeld dan?
Cosoco
-
- 10908 berichten
- 5185 stemmen
Als dat een directe rode kaart is kunnen we er beter mee ophouden.
Ik zal jou eens opzettelijk een elleboog in je ribben verkopen. 
Tja, laten we Kaka rood geven vanwege een actie van Rivaldo 8 jaar terug. .
Dat zeg ik toch helemaal niet. 
En Nigel verdient ook een schorsing voor het leven.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wat een malloot ja haha. Op zich wel grappige bal van die Turk
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tuurlijk grijpt ie overdreven naar z'n gezicht en is dat irritant, maar dat doet niks af aan Kaka's actie. Rivaldo greep 8 jaar geleden ook naar z'n gezicht bij een bal op z'n knie ofzo. Dat doen er helaas zo veel.
klopt. Vandaar ook mijn opmerking dat Keita een held in Turkije is
. Was ook zo'n misselijke actie in 2002.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.