• 16.407 nieuwsartikelen
  • 180.182 films
  • 12.397 series
  • 34.339 seizoenen
  • 651.636 acteurs
  • 199.704 gebruikers
  • 9.421.140 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

We hebben de aanstaande wereldkampioen in actie gezien vanavond Ik voorspelde het al in de pool.. Wel een beetje jammer dat die Ivorianen zo vals werden, maarja, je wilt niet afgaan voor eigen publiek.. dat gingen ze nu dankzij zichzelf toch.

DieGo

• 5808 berichten
  • 2382 stemmen

Nederland

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Die rechtse Argentijnse...

606

• 23882 berichten
  • 12305 stemmen

DieGo schreef:

Nederland

Mooi Blond is niet lelijk.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Als ik op die Franse training was dan had ik die lamzakken een trap onder hun hol gegeven en ze het veld opgestuurd.

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1027 stemmen

Haha, die Fransozen zorgen wel weer voor wat meer amusement dit WK. Hopen dat ze ook nog even van Zuid-Afrika verliezen.

Kai schreef:

Als ik op die Franse training was dan had ik die lamzakken een trap onder hun hol gegeven en ze het veld opgestuurd.

Denk niet dat het effect had gehad, eerder averechts.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Eigenlijk ongekend die soap bij L'equipe . Gaat nergens meer over.

Wat Kai zegt. Belachelijk dit, dit haantjesgedrag (bewuste woordspeling) terwijl je op het WK bent voor je land.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Die Ieren zullen ook wel denken...

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Zooooooo die vent heeft de boel belazerd,hoeveel zou hij hebben meegekregen van de Chinezen?

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Naomi Watts schreef:

Wat Kai zegt. Belachelijk dit, dit haantjesgedrag (bewuste woordspeling) terwijl je op het WK bent voor je land.

Dit dus. Ook al kun je je coach wel schieten, dat maakt niks uit. Die spelers moeten trainen om die titel in de wacht te slepen, je gaat toch niet staken om een coach?

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1027 stemmen

Phoenix schreef:

Die Ieren zullen ook wel denken...

Haha inderdaad, die zullen zich wel bescheuren.

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1027 stemmen

Kai schreef:

Dit dus. Ook al kun je je coach wel schieten, dat maakt niks uit. Die spelers moeten trainen om die titel in de wacht te slepen, je gaat toch niet staken om een coach?

Is het niet tegen de bond gericht?

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Inderdaad, beetje lopen provoceren, en ja de Ivorianen happen dan. In Turkije is Keita iig al een held. Standbeeld!

Keita heeft veel moois laten zien, hoor. Jammer dat Elano alleen vlamt in het nationaal elftal

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

De Ieren hadden wel hogere ogen gegooid dan de Fransen. Zou woedend zijn op dat stel wildebeesten die het niet waard zijn op zo'n podium als het WK te mogen acteren.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Leuk dat SS ook even bij Spanje ging zoeken. Lekker kalm iedereen daar, daar verre van een situatie a la Frankrijk en Engeland. Dat is wel anders geweest. Del Bosque, wat een koele kikker is het toch en wel één van de beste coaches op dit WK denk ik.

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1027 stemmen

moviemafketel schreef:

De Ieren hadden wel hogere ogen gegooid dan de Fransen. Zou woedend zijn op dat stel wildebeesten die het niet waard zijn op zo'n podium als het WK te mogen acteren.

Tja, woedend om het vertoonde spel van de Fransen zou ik niet meer zijn als ik Ier was. Zuur is het zeker, maar ik zou alle drie de poulewedstrijden in een deuk hebben gelegen omdat die Fransen alleen maar meer gefrustreerd raken.

Naomi Watts schreef:

Dat is wel anders geweest. Del Bosque, wat een koele kikker is het toch en wel één van de beste coaches op dit WK denk ik.

Hij komt over als een intelligente man inderdaad. Sowieso beter dat Aragones er niet meer is, ergerlijke vent.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Niks kan die deceptie van de Ieren meer goedmaken vrees ik. Ze hadden er gewoon zelf kunnen staan en wie wil dat nou niet? Juist, de Fransen.

Maar ze zullen soms wel glimlachen ja.

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

orbit schreef:

Wel een beetje jammer dat die Ivorianen zo vals werden,

Zet je anti-Galatasaraybril eens af.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Ik zou er als Ier alleen maar kwaaier om worden denk ik. Gaan er in jouw plek een stelletje totaal ongemotiveerde prutsers.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Bartt88 schreef:

Hij komt over als een intelligente man inderdaad. Sowieso beter dat Aragones er niet meer is, ergerlijke vent.

Aragones is een ongeleid projectiel ja, en die gooide er af en toe racistische leuzen uit . Ik vind del Bosque enorm veel raakvlakken hebben met van Marwijk. Heel sereen, en dat geeft wel een goede impressie.

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1027 stemmen

Kijk aan, Naomi. We zijn het eens helemaal eens.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Het kan dus toch .

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Del Bosque schrikt alleen niet van een beetje aanvallend spel.

Morgen lekker juichen voor het Rode Leger, Chili en Spanje. Drie van de leukste teams dit WK wmb.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Als ie moet kiezen tussen een aanvallend ingestelde speler meer of minder, weet ie dat wel. Ook morgen speelt ie weer met één VM en voor de rest allemaal aanvallende spelers. Benieuwd of ie nu begint met Villa en Torres. Helaas hoogstwaarschijnlijk geen El Blanquito .

Cosoco

• 10908 berichten
  • 5185 stemmen

mikoz schreef:

(quote)

Het was geel en dus 2x geel en rood.

Maar ik vond het absoluut niks. Hij komt gewoon tegen Kaka opgelopen en alsje goed hebt gekeken zieje dat hij ook gelijk overdreven naar zijn gezicht grijpt terwijl die elleboog zijn middel raakte.

Hij had al geel en had er een directe rode erbij moeten krijgen. Enorm duidelijk dat het opzettelijk is, Kaka laat zich ongelooflijk kennen.

Tuurlijk grijpt ie overdreven naar z'n gezicht en is dat irritant, maar dat doet niks af aan Kaka's actie. Rivaldo greep 8 jaar geleden ook naar z'n gezicht bij een bal op z'n knie ofzo. Dat doen er helaas zo veel.

Naomi Watts schreef:

Ik vind del Bosque enorm veel raakvlakken hebben met van Marwijk. Heel sereen, en dat geeft wel een goede impressie.

Eens. Op z'n Senna-beslissing na een uitstekende coach.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Als dat een directe rode kaart is kunnen we er beter mee ophouden.

Tja, laten we Kaka rood geven vanwege een actie van Rivaldo 8 jaar terug. Dan mag je over 8 jaar elke speler van Nederland nog voor de wedstrijd een rode kaart en schorsing voor het leven geven vanwege Nigel de Jong nu.

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1027 stemmen

Koenr schreef:

Rivaldo greep 8 jaar geleden ook naar z'n gezicht bij een bal op z'n knie ofzo.

Ja, wat een toneelstuk was dat zeg, ongelooflijk.

Eens. Op z'n Senna-beslissing na een uitstekende coach.

Heeft Senna een goed seizoen gespeeld dan?

Cosoco

• 10908 berichten
  • 5185 stemmen

otherfool schreef:

Als dat een directe rode kaart is kunnen we er beter mee ophouden.

Ik zal jou eens opzettelijk een elleboog in je ribben verkopen.

otherfool schreef:

Tja, laten we Kaka rood geven vanwege een actie van Rivaldo 8 jaar terug. .

Dat zeg ik toch helemaal niet.

En Nigel verdient ook een schorsing voor het leven.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Wat een malloot ja haha. Op zich wel grappige bal van die Turk

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Cosoco schreef:

Tuurlijk grijpt ie overdreven naar z'n gezicht en is dat irritant, maar dat doet niks af aan Kaka's actie. Rivaldo greep 8 jaar geleden ook naar z'n gezicht bij een bal op z'n knie ofzo. Dat doen er helaas zo veel.

klopt. Vandaar ook mijn opmerking dat Keita een held in Turkije is . Was ook zo'n misselijke actie in 2002.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.