- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
Joy4ever
-
- 4635 berichten
- 1861 stemmen
Kijkend naar een eventuele clash met Oranje, verwacht ik niet dat onze verdediging daar zich tegen kan wapenen. Dus hopen dat ''De Grote Vier'' eindelijk, na al die jaren, ook eens een keer écht wat kunnen laten zien.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Brazilië speelt net als Nederland. Erg controlerend en de kansen afwachtend. Maar wat waren ze geweldig effectief met de kansen die ze kregen....
Maar technisch zoveel verfijnder, qua spelinzicht ook. Nederland is lang niet zo effectief, maar misschien blundert Cesar wel in een eventuele clash of kopt Lucio in eigen goal. Op een andere manier zie ik ze op dit moment niet winnen van Brazilië. Al kan er straks een totaal ander Oranje staan maar dan moeten ze wel flinke stappen maken qua progressie. Al zijn ze echt wel te pakken die Brazilianen.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Wel een worst case-scenario eigenlijk. Stel je eens voor dat ze er uit vliegen in de achtste of kwartfinales.
Dan hebben ze én bagger voetbal laten zien én ze zijn er weer voortijdig uit.
En dan? Dan kijkt de mondiale wereld redelijk minachtend naar Olland, denk ik. Én geen mooi voetbal én niet ver komen.
Maar ik hoop het niet!!
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3292 stemmen
Die Brazilianen waren een beetje aan het slapen omdat ze een voorsprong hadden. Mocht Nederland tegen Brazilië spelen dan zal je hetzelfde patroon zien denk ik. Nederland valt aan en komt er niet doorheen en Brazilië scoort via een counter waarna ze het gemakkelijk kunnen afmaken.
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
't Is inmiddels ook hommeles bij de Engelsen lees ik net.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Maar technisch zoveel verfijnder, qua spelinzicht ook. Nederland is lang niet zo effectief, maar misschien blundert Cesar wel in een eventuele clash of kopt Lucio in eigen goal. Op een andere manier zie ik ze op dit moment niet winnen van Brazilië. Al kan er straks een totaal ander Oranje staan maar dan moeten ze wel flinke stappen maken qua progressie. Al zijn ze echt wel te pakken die Brazilianen.
We moeten inderdaad nog wat stappen maken. Italië lijkt me daarom een perfecte tegenstander in de volgende ronde. Als we daarvan winnen zijn we klaar voor Brazilië. En na twee keer nipt te hebben verloren is het weer eens tijd voor een overwinning. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja, dat bleek ook wel aan Terry gister ja. Spelers denken te gaan denken dat hun het voor het zeggen hebben. Je ergertj e als supporter toch kapot aan die lijers met sterallures.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Die Brazilianen waren een beetje aan het slapen omdat ze een voorsprong hadden. Mocht Nederland tegen Brazilië spelen dan zal je hetzelfde patroon zien denk ik. Nederland valt aan en komt er niet doorheen en Brazilië scoort via een counter waarna ze het gemakkelijk kunnen afmaken.
Nee, waarna ze weer in slaap vallen (zelfde patroon, toch?) en Nederland erop en er over gaat. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
We moeten inderdaad nog wat stappen maken. Italië lijkt me daarom een perfecte tegenstander in de volgende ronde. Als we daarvan winnen zijn we klaar voor Brazilië. En na twee keer nipt te hebben verloren is het weer eens tijd voor een overwinning.
Ik geloof ook wel dat die progressie geboekt gaat worden. En als je straks meer ruimte krijgt wordt het voor Persie en co ook makkelijker. Ook dat je straks Robben kan brengen gaat veel verschil maken denk ik.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Laten we hopen dat het allemaal zo ver komt. Eerst heel blijven tegen Kameroen en dan de 8e finale nog.... Wel fijn dat Robben nog een weekje rust kan pakken.
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Ik zou toch echt gek worden als we er in de achtste finale uitvliegen. Ik heb nog geen enkele keer dat echt oranje gevoel gehad, wat nu waarschijnlijk pas gaat komen als we een wedstrijd in de knock-out fase winnend afsluiten.
Want ja, tegen Kameroen kunnen we hooguit goed voetbal laten zien, als dat weer niet gebeurd, is het voor de rest een beetje een lose-lose wedstrijd.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Bij VI begint het toch erg triest te worden hoe duidelijk het is dat Derksen het niet kan verkroppen dat vrouwen van het kaliber Kasbergen voor hem altijd onbereikbaar zullen blijven. En daar wordt dan ook nog tien minuten aan besteedt.
Sowieso mis ik Barend en van Dorp...
Het verbaast me dan ook ten zeerste dat Yolanthe niet op de Johan Derksen bingo kaart van Genee staat 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wij kunnen hier wel een van der Gijp bingokaart opzetten.
Hij is grappig, maar ook nog wel eens hetzelfde.
"Laat lekker gaan joh" op 1
"Dat was toch vreselijk?" op 2
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
''Ja maar, dat kán toch niet op dit niveau?'' op 3?
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Ben blij dat ik Brasil in mn pools als kampioen heb gekozen, maken toch wel veruit de beste en meest volwassen indruk, perfect in balans dat team.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
P.s. ook ik ben niet bepaald blij dat Italie 2de kan worden. Vervelende tegenstander voor Oranje.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Lees ik dat Janko naar Twente gaat.
. Wat een aankoop zou dat zijn zeg...
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1925 stemmen
Lees ik dat Janko naar Twente gaat.
. Wat een aankoop zou dat zijn zeg...
Wie is Janko?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
RB Salzburg? EL niet gevolgd?
Volgens mij hebben hun Zaraté gekocht, geweldige aankoop.
lucdecoster
-
- 1644 berichten
- 6323 stemmen
P.s. ook ik ben niet bepaald blij dat Italie 2de kan worden. Vervelende tegenstander voor Oranje.
Of het nu Italië of Paraguay is, het zijn beide lastige tegenstanders voor Oranje. Ik denk wel dat Oranje tot in de kwartfinales kan geraken want nu spelen ze nog niet top. Mooi voetbal is er niet meer, het resultaat telt alleen nu.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Dat lijkt me niet zo'n vreemd bedrag.

Voor een toekomstige miskoop vind ik 7 miljoen veel geld.
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1925 stemmen
RB Salzburg? EL niet gevolgd?
Aha
Dus DEZE Janko. Gezien zijn CV vind ik 7 miljoen best een forse prijs. Scoren in Oostenrijk, nou joepie...
Joy4ever
-
- 4635 berichten
- 1861 stemmen
perfect in balans dat team.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Aha
Dus DEZE Janko. Gezien zijn CV vind ik 7 miljoen best een forse prijs. Scoren in Oostenrijk, nou joepie...
Oh bedoelde jet het zo. Ik dacht dat je hem helemaal niet kende
.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen

Voor een toekomstige miskoop vind ik 7 miljoen veel geld.
Ik vind het ook een zeer hoog bedrag.
Ik heb zoals ik al eerder aangaf ook mijn bedenkingen bij Janko, FCT zal nu in ieder geval anders gaan spelen dan het afgelopen seizoen.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Brazilië heeft al een tijd dezelfde spelopvatting, samba of geen samba.. gewoon één meer maken dan de tegenstander is genoeg.. al die ploegen die willen domineren en minstens met 4-0 van de 'zwakkere' landen willen winnen, heeft Brazilië lak aan. Gewoon als je er 2 tegenkrijgt, zelf 3 maken. En dat lukt ze meestal ook wel, zeker tegen Nederland 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.