- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
ace leader
-
- 3343 berichten
- 0 stemmen
Een erg slecht en saai wk tot nu toe..
Ik heb daardoor meer zin in Wimbledon, dat vandaag begint.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Aha
Dus DEZE Janko. Gezien zijn CV vind ik 7 miljoen best een forse prijs. Scoren in Oostenrijk, nou joepie...
Tja, een paar leuke ballen raken bij Heerenveen, 14 miljoen.. nou joepie, zo lust ik er nog wel een paar.
Iedere buitenlandse journalist had verwacht dat hij naar een topclub in Duitsland zou gaan en zelfs grote clubs in Engeland werden genoemd. Dan is het natuurlijk wel aardig knap van Twente dat ze hem binnen halen.
Joy4ever
-
- 4635 berichten
- 1861 stemmen
En dat lukt ze meestal ook wel, zeker tegen Nederland
stinissen (crew films & series)
-
- 23666 berichten
- 77277 stemmen
In Overigen > Algemeen > Frustraties:
Mijn moeder raakt zo over dr toeren van het Nederlands Elftal dat ze gewoon niet meer kijkt tegenwoordig.
De mijne ook echt waar.
Wat is het trouwens slecht he dat Nederlandse voetbal niet om aan te zien ik vind Bert veel te defensief spelen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ronaldo neuriet maar een beetje met het volkslied mee. Hij heeft geen flauw idee wat hij zong, maar die gast naast hem zong al voor het hele elftal.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Het is niet om aan te zien nee en ik ben best wel bang dat we er uit gaan vliegen zonder dat we de wereld hebben laten zien dat we het wel kunnen.
Knap frustrerend als je hoopt dat je nu wel een leuke pot te zien krijgt en de 2e wedstrijd gewoon nog minder dan de 1e was.
stinissen (crew films & series)
-
- 23666 berichten
- 77277 stemmen
Klopt dat denk ik ook jongens als Elia en Affelay zijn in vorm beide laten spelen voor extra diepte, de jong eruit en op die plaat Sneider en VdV achter van Persie Of Huntelaar
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Wat is het trouwens slecht he dat Nederlandse voetbal niet om aan te zien ik vind Bert veel te defensief spelen.
Ach, het zal me eerlijk gezegd worst wezen, ben al blij als ze gewoon die eerste ronde schadevrij doorkomen. Het begint pas echt in de volgende ronde.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Als ze op deze manier de 1/8e finale niet winnen, dan mogen ze Bert meteen ontslaan. Dan heeft Bassie met mooier voetbal hetzelfde resultaat behaald. Bange Bert moet echt wakker gaan worden nu.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
CR9
.
Hehe, die Algerijnse toetersupporters zijn veruit het grappigste wat ik dit wk gezien heb.
.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen
Als ze op deze manier de 1/8e finale niet winnen, dan mogen ze Bert meteen ontslaan. Dan heeft Bassie met mooier voetbal hetzelfde resultaat behaald. Bange Bert moet echt wakker gaan worden nu.
Waarom zou die zo blijven spelen verder in het tournooi? We hebben nu 2 wedstrijden gedomineerd en op resultaat gespeeld, waar het uiteindelijk om draait. Tegen zulke defensieve tegenstanders is het gewoon erg lastig. Kijk naar Spanje, speelde haar eerste wedstrijd erg offensief, maar zitten nu wel in een vervelende situatie.
Bert van Marwijk staat niet bekend als een defensieve coach, met meer ruimtes in wedstrijden zal die daar ook heus wel op anticiperen.
Spirou
-
- 254 berichten
- 0 stemmen
Naar mijn mening worden ze niet betaald om mooi voetbal te spelen. Zolang ze maar winnen. En dat lukt ze tot nog toe prima. 
Joy4ever
-
- 4635 berichten
- 1861 stemmen
CR7 op dit moment hoor
.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Tja, een paar leuke ballen raken bij Heerenveen, 14 miljoen.. nou joepie, zo lust ik er nog wel een paar.
Iedere buitenlandse journalist had verwacht dat hij naar een topclub in Duitsland zou gaan en zelfs grote clubs in Engeland werden genoemd. Dan is het natuurlijk wel aardig knap van Twente dat ze hem binnen halen.
Nou... ik heb mijn twijfels.
Janko ligt al jaren in de uitverkoop en is door heel veel clubs in Europa bekeken en ongeschikt bevonden. Bij Stevens zit hij nu ook regelmatig op de bank. Hij heeft één seizoen ontzettend veel gescoord, maar toen was hij ook de targetman (een hele andere rol als N'Kufo dus). Verder zijn zijn statistieken wel aardig, maar niet geweldig (wanneer je let op het niveau in Oostenrijk).
Janko is op leeftijd en erg afhankelijk van zijn sterke fysiek, een gebrek aan techniek zou hem weleens kunnen opbreken.
rokkenjager
-
- 2863 berichten
- 1704 stemmen
onverslaanbaar is dit Brazilië allerminst.
Allerminst nog wel 
Joy4ever
-
- 4635 berichten
- 1861 stemmen
Allerminst nog wel
. Ik kan me ook niet voorstellen dat jij als fan echt geniet van hetgeen Brazilië tot dusver heeft laten zien. Ik irriteer me iig mateloos aan hun spel.
edit: Meireles 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ronaldo weer als enige die niet blij naar zijn scorende teamgenoot loopt?
Wat een flapdrol als mens is dat toch ook.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Ik vind Brazilie prima spelen hoor, niks mis mee.
rokkenjager
-
- 2863 berichten
- 1704 stemmen
. Ik kan me ook niet voorstellen dat jij als fan echt geniet van hetgeen Brazilië tot dusver heeft laten zien. Dat jij je dat niet kunt voorstellen, prima. Maar ik geniet dus wél van hetgeen wat ze tot nu toe hebben laten zien. Ik kan de vraag natuurlijk ook om draaien en zeggen dat ik mij niet kan voorstellen dat jij als een echte Oranje fan tot zover heb genoten van hun spel.
Dan kijk je er maar niet naar. Zul je ook een hoop onzin besparen.
606
-
- 23882 berichten
- 12305 stemmen
He rokkenjager, wel gewaagd he om Braziliaanse vlag te pakken als avatar. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
edit: Meireles
Die steekbal van Tiago was tientallen keren mooier dan wat Meireles deed.
Onderhond
-
- 87653 berichten
- 12958 stemmen
Heb het geloof ik al een keertje gevraagd, maar hoe zit het tegenwoordig eigenlijk met handsballen?
Vroeger was zoiets rood en van het veld, zonder al teveel onzin. Nu wordt er regelmatig voor gefloten zonder kaarten, of wordt er gewoon geel gegeven. Zelfs in het strafschopgebied.
Is men gewoon wat laks geworden of is dit echt aangepast in de regels? Voor hetzelfde geldt staat zo'n Brazilië dan met 10 en met maar 1 doelpuntje voor ...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Laksheid denk ik. Alleen rood als het gebeurd bij een echte grote mogelijkheid. Dan krijg je nog de vraag gaat de hand naar de bal of andersom. Wel een punt waar ze wel degelijk steken laten vallen.
Joy4ever
-
- 4635 berichten
- 1861 stemmen
.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
In het geval van Brazilie was het zeker wel hands, maar in een actie. Had de scheids gewoon moeten affluiten en hooguit een gele kaart moeten geven, maar rood was daar zeker overdreven geweest.
Rood wordt bij een handsbal alleen gegeven als er een doelkans wordt ontnomen.
Is bij mijn weten ook nooit anders geweest.
Joy4ever
-
- 4635 berichten
- 1861 stemmen
Die steekbal van Tiago was tientallen keren mooier dan wat Meireles deed.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zo'n gevalletje a la Kewell is wel een goed recent voorbeeld.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Zo'n gevalletje a la Kewell is wel een goed recent voorbeeld.
Ja, dat is dus een doelkans die ontnomen is.
rokkenjager
-
- 2863 berichten
- 1704 stemmen
Of mag ik geen kritiek uiten op Brazilië?
Kritiek wel, maar het enige wat jij in dit topic lijkt te doen is jezelf wijs maken dat het zó dramatisch is gesteld met Brazilië. En daar erger ik mij aan.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.