• 16.407 nieuwsartikelen
  • 180.176 films
  • 12.397 series
  • 34.339 seizoenen
  • 651.614 acteurs
  • 199.703 gebruikers
  • 9.421.093 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

Onderhond

• 87653 berichten
  • 12958 stemmen

kos schreef:

Had de scheids gewoon moeten affluiten en hooguit een gele kaart moeten geven, maar rood was daar zeker overdreven geweest.

Gek want het is dubbel hands en ze scoren er ook uit. Qua spelbederf toch enorm lijkt mij.

(ook erg gek de reactie van de scheidsrechter achteraf )

Joy4ever

• 4635 berichten
  • 1861 stemmen

rokkenjager schreef:

Kritiek wel, maar het enige wat jij in dit topic lijkt te doen is jezelf wijs maken dat het zó dramatisch is gesteld met Brazilië. En daar erger ik mij aan.

Ok, dan zal ik mijn toon iets temperen . Maar heb je nu wel of geen Braziliaans bloed? I am just curious.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Onderhond schreef:

(quote)

Gek want het is dubbel hands en ze scoren er ook uit. Qua spelbederf toch enorm lijkt mij.

Of het dubbel is of niet en of ze er uit scoren doet er niet toe. De scheids had hem de eerste keer al gewoon moeten affluiten.

(ook erg gek de reactie van de scheidsrechter achteraf )

Inderdaad raar ja.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Om een bekend voorbeeld te noemen, de befaamde handsbal van Maradona die de bal in het doel slaat aka de Hand van God, zou eigenlijk een gele kaart zijn geweest.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ja maar ik zou in dat geval de regels veranderen.

Het is natuurlijk raar dat een scoringskans ontnemen rood is, terwijl met een handsbal een doelpunt maken met geel wordt bestraft.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Kai schreef:

Ja maar ik zou in zo'n geval de regels veranderen.

Het is natuurlijk raar dat een scoringskans ontnemen rood is, terwijl met een handsbal een doelpunt maken met geel wordt bestraft.

Niet echt, een scoringskans ontnemen is een situatie die anders een goal was geweest.

Een goal met je hand maken is gewoon iets wat de scheids kan waarnemen en dan is er niks aan de hand.

Joy4ever

• 4635 berichten
  • 1861 stemmen

3-0

edit: 4-0

Doet Portugal het toch een heel stuk beter dan onze vrienden uit Brazilië

boozebelly

• 1428 berichten
  • 1925 stemmen

Nu gaan die Koreanen volledig op de slachtbank. Moet je denken dat je daar staat en je moet ook nog eens 30 minuten!

Deze wedsrijd werd zelfs uitgezonden in Noord-Korea maar die uitzending zal nu wel afgekapt zijn.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Samenvatting Portugal NKorea:

(afbeelding)

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Ik heb trouwens 4-0 gepoold. .

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Gelukkig wordt het met vertraging uitgezonden in Korea. Het staat daar nog heel erg spannend 0-0. Kan nog alle kanten uit. Zie ze helemaal voor me met hun rode vlaggetjes.

Onderhond

• 87653 berichten
  • 12958 stemmen

boozebelly schreef:

Deze wedsrijd werd zelfs uitgezonden in Noord-Korea maar die uitzending zal nu wel afgekapt zijn.

Schijnbaar wordt de wedstrijd pas binnen 18 uur uitgezonden.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

kos schreef:

(quote)

Niet echt, een scoringskans ontnemen is een situatie die anders een goal was geweest.

Een goal met je hand maken is gewoon iets wat de scheids kan waarnemen en dan is er niks aan de hand.

Nah, Maradona maakt bewust een doelpunt, op een manier waarop dat niet mag. Maradona wist goed dat hij die bal er had ingeslagen, maar liet dat niet merken.

Kewell houdt op de lijn de bal met zijn arm tegen.

Beide spelers hebben invloed op de score, op een manier waarop dit niet mag. De ene maakt er echter een doelpunt mee en de ander voorkomt het.

rokkenjager

• 2863 berichten
  • 1704 stemmen

kos schreef:

Samenvatting Portugal NKorea:

(afbeelding)

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Deco net als Veron uit de ploeg houden. Spelen zo veel beter en leuker voetbal.

simonvinkie

• 2271 berichten
  • 827 stemmen

En daar is de 5-0.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

.

boozebelly

• 1428 berichten
  • 1925 stemmen

Die arme Koreaanse nr.5 met die verdedigingsfout zal ook wel voor een aantal jaren achter de tralies verdwijnen

Joy4ever

• 4635 berichten
  • 1861 stemmen

simonvinkie schreef:

En daar is de 5-0.

Daar krijgen de Brazilianen nog een zware dobber aan

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik zou als coach zeker vanavond de hotelkamers bezoeken om zijn spelers te tellen. Staan heel wat raampjes open met wapperende gordijnen denk ik.

(afbeelding)

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Man man man. Wat is Federer nu aan het doen. 1-0 in sets achter en een break in de tweede set. Eventjes was die zweem van sensatie leuk maar nu moet het afgelopen zijn.

Joy4ever

• 4635 berichten
  • 1861 stemmen

7-0

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nou Portugal piekt in ieder geval te vroeg.

8e finale tegenSpanje wordt in ieder geval een top wedstrijd; (Spa- Bra of Spa-Por).

Denk overigens dat deze wedstrijd niet uitgezonden gaat worden in Noord Korea. Een mededeling dat ze weer met 2-1 verloren hebben zal volstaan.

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

HEERLIJK!

Wat een wedstrijd, Portugal is helemaal back met 7-0!!!

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

timbo_ schreef:

Man man man. Wat is Federer nu aan het doen. 1-0 in sets achter en een break in de tweede set. Eventjes was die zweem van sensatie leuk maar nu moet het afgelopen zijn.

Typisch weer als ik Federer in de sportpool heb en z'n tegenstander als kluns.

*wou dat hij Nadal gepakt had.*

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

Zo, wraak van Noord Korea voor 1966 zal erg zoet zijn op deze manier. 7-0 voorsprong geven om in de blessuretijd een comeback te maken terwijl Eusebio op de tribune zit. Gruwelijk.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Is Portugal echt zo goed, of wat geflatteerd? Misshcien weer een clash tussen Portugal en Nederland in de kwartfinales .

simonvinkie

• 2271 berichten
  • 827 stemmen

Pff, wat een afgang voor Noord Korea zeg. Ik ben benieuwd hoe Portugal het tegen Brazilie gaat doen.

Awake78

• 1022 berichten
  • 496 stemmen

Wat verschrikkelijk dit.

Ik gun het iedereen, behalve Portugal. En nu juist zij moeten een walk-over hebben. Jammer dat die jankerd Ronaldo ook nog scoort, anders had ik nog stilletjes gehoopt op een interne clash a la Frankrijk.

Nu is het alleen maar smile en kapsones daar...

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

(afbeelding) .

.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.