- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
Onderhond
-
- 87653 berichten
- 12958 stemmen
Had de scheids gewoon moeten affluiten en hooguit een gele kaart moeten geven, maar rood was daar zeker overdreven geweest.
Gek want het is dubbel hands en ze scoren er ook uit. Qua spelbederf toch enorm lijkt mij.
(ook erg gek de reactie van de scheidsrechter achteraf
)
Joy4ever
-
- 4635 berichten
- 1861 stemmen
Kritiek wel, maar het enige wat jij in dit topic lijkt te doen is jezelf wijs maken dat het zó dramatisch is gesteld met Brazilië. En daar erger ik mij aan.
. Maar heb je nu wel of geen Braziliaans bloed? I am just curious.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Gek want het is dubbel hands en ze scoren er ook uit. Qua spelbederf toch enorm lijkt mij.
Of het dubbel is of niet en of ze er uit scoren doet er niet toe. De scheids had hem de eerste keer al gewoon moeten affluiten.
(ook erg gek de reactie van de scheidsrechter achteraf
)
Inderdaad raar ja.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Om een bekend voorbeeld te noemen, de befaamde handsbal van Maradona die de bal in het doel slaat aka de Hand van God, zou eigenlijk een gele kaart zijn geweest.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ja maar ik zou in dat geval de regels veranderen.
Het is natuurlijk raar dat een scoringskans ontnemen rood is, terwijl met een handsbal een doelpunt maken met geel wordt bestraft.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Ja maar ik zou in zo'n geval de regels veranderen.
Het is natuurlijk raar dat een scoringskans ontnemen rood is, terwijl met een handsbal een doelpunt maken met geel wordt bestraft.
Niet echt, een scoringskans ontnemen is een situatie die anders een goal was geweest.
Een goal met je hand maken is gewoon iets wat de scheids kan waarnemen en dan is er niks aan de hand.
Joy4ever
-
- 4635 berichten
- 1861 stemmen
3-0 
edit: 4-0 
Doet Portugal het toch een heel stuk beter dan onze vrienden uit Brazilië 
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1925 stemmen
Nu gaan die Koreanen volledig op de slachtbank. Moet je denken dat je daar staat en je moet ook nog eens 30 minuten!
Deze wedsrijd werd zelfs uitgezonden in Noord-Korea maar die uitzending zal nu wel afgekapt zijn.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Gelukkig wordt het met vertraging uitgezonden in Korea. Het staat daar nog heel erg spannend 0-0. Kan nog alle kanten uit. Zie ze helemaal voor me met hun rode vlaggetjes.
Onderhond
-
- 87653 berichten
- 12958 stemmen
Deze wedsrijd werd zelfs uitgezonden in Noord-Korea maar die uitzending zal nu wel afgekapt zijn.
Schijnbaar wordt de wedstrijd pas binnen 18 uur uitgezonden.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Niet echt, een scoringskans ontnemen is een situatie die anders een goal was geweest.
Een goal met je hand maken is gewoon iets wat de scheids kan waarnemen en dan is er niks aan de hand.
Nah, Maradona maakt bewust een doelpunt, op een manier waarop dat niet mag. Maradona wist goed dat hij die bal er had ingeslagen, maar liet dat niet merken.
Kewell houdt op de lijn de bal met zijn arm tegen.
Beide spelers hebben invloed op de score, op een manier waarop dit niet mag. De ene maakt er echter een doelpunt mee en de ander voorkomt het.
rokkenjager
-
- 2863 berichten
- 1704 stemmen

moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Deco net als Veron uit de ploeg houden. Spelen zo veel beter en leuker voetbal.
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1925 stemmen
Die arme Koreaanse nr.5 met die verdedigingsfout zal ook wel voor een aantal jaren achter de tralies verdwijnen 
Joy4ever
-
- 4635 berichten
- 1861 stemmen
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik zou als coach zeker vanavond de hotelkamers bezoeken om zijn spelers te tellen. Staan heel wat raampjes open met wapperende gordijnen denk ik.

timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Man man man. Wat is Federer nu aan het doen. 1-0 in sets achter en een break in de tweede set. Eventjes was die zweem van sensatie leuk maar nu moet het afgelopen zijn.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nou Portugal piekt in ieder geval te vroeg. 
8e finale tegenSpanje wordt in ieder geval een top wedstrijd; (Spa- Bra of Spa-Por).
Denk overigens dat deze wedstrijd niet uitgezonden gaat worden in Noord Korea. Een mededeling dat ze weer met 2-1 verloren hebben zal volstaan. 
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
HEERLIJK!
Wat een wedstrijd, Portugal is helemaal back met 7-0!!!
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Man man man. Wat is Federer nu aan het doen. 1-0 in sets achter en een break in de tweede set. Eventjes was die zweem van sensatie leuk maar nu moet het afgelopen zijn.
Typisch weer als ik Federer in de sportpool heb en z'n tegenstander als kluns.
*wou dat hij Nadal gepakt had.*
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Zo, wraak van Noord Korea voor 1966 zal erg zoet zijn op deze manier. 7-0 voorsprong geven om in de blessuretijd een comeback te maken terwijl Eusebio op de tribune zit. Gruwelijk.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Is Portugal echt zo goed, of wat geflatteerd? Misshcien weer een clash tussen Portugal en Nederland in de kwartfinales
.
simonvinkie
-
- 2271 berichten
- 827 stemmen
Pff, wat een afgang voor Noord Korea zeg. Ik ben benieuwd hoe Portugal het tegen Brazilie gaat doen.
Awake78
-
- 1022 berichten
- 496 stemmen
Wat verschrikkelijk dit.
Ik gun het iedereen, behalve Portugal. En nu juist zij moeten een walk-over hebben. Jammer dat die jankerd Ronaldo ook nog scoort, anders had ik nog stilletjes gehoopt op een interne clash a la Frankrijk.
Nu is het alleen maar smile en kapsones daar...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

.