• 16.407 nieuwsartikelen
  • 180.176 films
  • 12.397 series
  • 34.339 seizoenen
  • 651.636 acteurs
  • 199.704 gebruikers
  • 9.421.140 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Awake78 schreef:

Wat verschrikkelijk dit.

Ik gun het iedereen, behalve Portugal. En nu juist zij moeten een walk-over hebben. Jammer dat die jankerd Ronaldo ook nog scoort, anders had ik nog stilletjes gehoopt op een interne clash a la Frankrijk.

Nu is het alleen maar smile en kapsones daar...

Ach, ze moeten nog steeds van Brazilië winnen om Spanje te ontlopen. De hoge score heeft geen enkel effect, behlalve dat het leuk is voor de mensen op de tribune.

Onderhond

• 87653 berichten
  • 12958 stemmen

dutchtuga

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

...Net nu er een flinke goaltjes parade langskomt zit ik te verkrampen bij de tandarts .

Joy4ever

• 4635 berichten
  • 1861 stemmen

Reinbo schreef:

Ach, ze moeten nog steeds van Brazilië winnen om Spanje te ontlopen. De hoge score heeft geen enkel effect, behlalve dat het leuk is voor de mensen op de tribune.

Is Spanje al tweede geworden in de poule?

Cupido

• 525 berichten
  • 1915 stemmen

Federer Moet er een jaartje uit.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)
Is Spanje al tweede geworden in de poule?

Nee, maar ik ga ervan uit dat Spanje die poule gewoon wint. Anders wordt het nog leuk om te zien hoe Bra en Por hun best doen om van elkaar te verliezen.

Stephan

• 7901 berichten
  • 1391 stemmen

(afbeelding)

Awake78

• 1022 berichten
  • 496 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

De hoge score heeft geen enkel effect, behlalve dat het leuk is voor de mensen op de tribune.

....en wat dacht je voor het moraal van die gasten?

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Cupido schreef:

Federer Moet er een jaartje uit.

Waarom? Heeft van de laaste 5 grand slams er 3 gewonnen.

Cupido

• 525 berichten
  • 1915 stemmen

Daarom.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Dank En aan Queiroz: hou aub Deco uit het team en blijf in deze 4-3-3 opstelling spelen met Ronaldo op de flanken. Het ziet er allemaal ineens veel vloeiender uit en het spel krijgt veel meer diepgang. Ik heb werkelijk genoten van dit Portugal. Nu is het nog de vraag hoe Spanje ervoor gaat komen te staan in zijn poule om uit te maken of we beter 2e of 1e in de poule kunnen worden, maar eerlijk gezegd denk ik dat het niet veel uitmaakt.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Mag ik je complimenteren met je ijzersterke argumentatie.

Cupido

• 525 berichten
  • 1915 stemmen

Sloeg op het tweede deel van je bericht. Hij loopt er zouteloos bij, beweegt als een slak, spel en gezicht stralen geen vuur uit. Ik denk dat hij moe is om steeds 7 potjes te moeten winnen om een grandslam binnen te halen.

rokkenjager

• 2863 berichten
  • 1704 stemmen

Reuze benieuwd naar Spanje vanavond.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Hmm totaal mee oneens. Je merkt aan alles dat hij deze wedstrijd absoluut wil winnen. Toont zelfs meer emotie dan normaal. Sterker nog, denk dat, dat misschien wel het probleem is. Volgens mij is hij gespannen en voelt hij dat hij het op het moment niet kan omkeren.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Hij zal nu wel moeten, ja.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

dutchtuga schreef:

maar eerlijk gezegd denk ik dat het niet veel uitmaakt.

Om kampioen te worden kom je toch iedereen wel tegen . Wat veel Spanje optimisten, dat doet me goed. Voorlopig ben ik nog angstig en bevig. Congrats Portugal en jou in het bijzonder natuurlijk buurman . Ik hoop op een nieuwe NED - POR.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Awake78 schreef:

(quote)

....en wat dacht je voor het moraal van die gasten?

Exact, te vroeg gepiekt, vanaf nu gaan ze onderschatten.

Awake78

• 1022 berichten
  • 496 stemmen

Hoop het. Van onderschatting tegen Noord-Korea was in ieder geval geen sprake zo te zien. Achteraf misschien

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Yep, ze is natuurlijk ook behoorlijk op de voorgrond en het moet vooral om haar gaan. Maar Snor gaat wel te ver ja. Begint beetje zielig over te komen.

Stephan

• 7901 berichten
  • 1391 stemmen

Stephan schreef:

Bij VI begint het toch erg triest te worden hoe duidelijk het is dat Derksen het niet kan verkroppen dat vrouwen van het kaliber Kasbergen voor hem altijd onbereikbaar zullen blijven. En daar wordt dan ook nog tien minuten aan besteedt.

Sowieso mis ik Barend en van Dorp...

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Derde set voor Federer. Nu doordrukken en die Colombiaan naar huis sturen, graag.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

moviemafketel schreef:

Yep, ze is natuurlijk ook behoorlijk op de voorgrond en het moet vooral om haar gaan.

Wat is dat toch voor onzin? Ik zie haar nooit zelf ergens verschijnen hoor.

Waarschijnlijk hebben alleen telegraaf-lezers daar last van, maar die verdienen ook niet beter natuurlijk.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Gaat het bij het Nederlands elftal echt over Johan Derksen?

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Gaat het bij het Nederlands elftal echt over Johan Derksen?

Nou ik vind dat journalisten gewoon hun mond moeten houden over de relaties van spelers. Al helemaal als er op deze manier over haar gesproken wordt.

Daarnaast vind ik het wel begrijpelijk dat Sneijder hierop reageert.

Stephan

• 7901 berichten
  • 1391 stemmen

Derksen verwijt Yolanthe voortdurend in de media te zijn. Echter het zijn types als hij die enkel aandacht aan HAAR besteden. Hetzelfde geldt voor bladen als Telegraaf en andere roddelpers.

Ik heb zelden of nooit uit haar eigen mond dingen gehoord waardoor ze in het "nieuws" komt... in tegenstelling tot een "Paay" bijvoorbeeld.

Ik zou als Sneijder zijnde ook een grens hebben waarop je je mond houdt.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Ik zou echt dikke vette boeie zeggen. Iedereen heeft z'n mening, Derksen staat er al jaren bekend om dat hij z'n mening over alles en iedereen geeft. Ik ben juist blij dat ik bij VI niet naar een kontlik programma a la Studio Voetbal hoef te kijken.

Lekker, die verontwaardiging opeens.

Ben het er overigens wel mee eens dat er inmiddels teveel over gepraat wordt, ligt ook een beetje aan Genee, die haalt het de hele tijd aan namelijk, waardoor Derksen wel moet antwoorden.

Belachelijke gele kaart voor N'Kufo trouwens

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.