- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Lees net dat Servië (Joegoslavië) 37 jaar lang niet van Duitsland heeft gewonnen. Op een WK is dat zelfs 48 jaar geleden.
En dat Duitsland voor het laatst een penalty in reguliere speeltijd miste op een WK was in '74.
Een bijzondere dag...
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Die Euforie ist eingebremmst.
Alles zat de sympathieke oosterburen vandaag tegen, alles. Dat heb je soms zo (zie Spanje). Met 11 man tegen Ghana mag dit wonderteam geen probleem hebben. Het voetbalhart van alle liefhebbers over de hele wereld huilt, maar het is niet anders. Toch trots op die Jungen, ze hebben gekämpft in de tweede Halbzeit voor wat ze waard zijn.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen

Ik ga maffen, om 13.30 weer eens met frisse moed naar het volgende duel van onze helden te gaan kijken. Benieuwd of het veldspel morgen wel ergens op lijkt itt maandag..
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Dan moet je wel een flinke portie geduld hebben, weet niet eens of ik het zou doen. Ik zou toch helemaal stil vallen in zo'n interview, net zo ongemakkelijk zoals Perez er nu bij zit haha.
Misschien moet ie maar even vragen aan Peter Crouch hoe hij er mee om moet gaan.
De vriendin van (ugly)Crouch:
(afbeelding)
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ach waarschijnlijk omcirkelen we die Japanners op hun helft, dus is er sowieso geen sprake van veel diepgang. Daarbij kan je Elia (die licht geblesseerd is, meen ik) altijd nog de tweede helft brengen als zijn directe tegenstander er al een uur voetballen op heeft zitten. Kortom ik kan me prima vinden in de keuze van Van Marwijk.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Laten we niet vergeten dat uitsluitend de factor geluk de wedstrijd van afgelopen maandag heeft opengebroken. Ik moet het nog zien.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Ik denk dat onze backs vandaag erg belangrijk worden, de Japanners leggen natuurlijk dat hele middenveld en aanval van ons vast, maar vergeten misschien wel Gregory en Gio. Zal me niks verbazen als 1 van beide spelers een goal maakt of een assist geeft.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
De Japanners liggen echt niet wakker van van Bronckhorst. Daarentegen doet van der Wiel het wel heel goed.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
De Japanners liggen echt niet wakker van van Bronckhorst. Daarentegen doet van der Wiel het wel heel goed.
In de aanval is van Bronckhorst echt wel sterk hoor. Alleen verdedigend is hij niet goed. Als je bijvoorbeeld kijkt naar die wedstrijd tegen Hongarije, verdedigend ziet het er niet uit, maar als er aangevallen mag worden doet hij dat wel goed.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Tegen een bijzonder zwak land als Hongarije slaagt hij daar nog in. Maar niet tegen aanzienlijk sterkere landen. En dan heb ik het nog helemaal niet over Brazilië of Italië.Het niveau van Japan is veel hoger dan Hongarije. Iedereen schijnt vergeten te zijn dat dit land het hoger ingeschatte Kameroen heeft verslagen. Ik begrijp die grenzeloze zelfoverschatting niet.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3292 stemmen
Lees net dat Servië (Joegoslavië) 37 jaar lang niet van Duitsland heeft gewonnen. Op een WK is dat zelfs 48 jaar geleden.
En dat Duitsland voor het laatst een penalty in reguliere speeltijd miste op een WK was in '74.
Een bijzondere dag...
En Duitsland had voor het laatst een groepsduel op een WK verloren in '86.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Het niveau van Japan is veel hoger dan Hongarije.
Dat betwijfel ik. Ik heb de wedstrijd tegen Kameroen niet gezien maar dat schaar ik maar onder 'freak accident'. Oprollen, opvegen, verpletteren, verpulveren en afmaken. Als het weer 2-0 wordt ben ik nog meer teleurgesteld in Oranje dan ik nu al ben.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
We moeten niet te vroeg peieken otherfool. Dat heeft Duitsland wel gedaan. En je weet dat ik dat in tegenstelling tot sommige "vrienden" van mij hier zonder leedvermaak zeg.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
over WK 1986:
t was leuk dat argentinie won, maar afgezien van de pass van M op caniggia kan ik me er niets memorabels van herinneren. Easy overwinning.
Nu sla je de plank toch een tikkie mis, reinbo.
Caniggia zat in 1986 nog niet eens bij de selectie. De finale was juist erg leuk met Argentinie dat op 2-0 voorsprong kwam, de wedstrijd leek gespeeld, maar de duitsers waren de duitsers en kwamen terug tot 2-2. Uiteindelijk wonnen de Argentijnen vlak voor tijd met 3-2.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Denk dat aanvallend Gio een stuk dreigender is dan vd Wiel.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Tegen een bijzonder zwak land als Hongarije slaagt hij daar nog in. Maar niet tegen aanzienlijk sterkere landen. En dan heb ik het nog helemaal niet over Brazilië of Italië.Het niveau van Japan is veel hoger dan Hongarije. Iedereen schijnt vergeten te zijn dat dit land het hoger ingeschatte Kameroen heeft verslagen. Ik begrijp die grenzeloze zelfoverschatting niet.
Welke zelfoverschatting? Die van otherfool misschien, maar ik geloof dat weinig mensen zijn visie delen.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Bekijk je dit met een Feyenoord pet of meen je dit serieus?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nu sla je de plank toch een tikkie mis, reinbo.
Caniggia zat in 1986 nog niet eens bij de selectie. De finale was juist erg leuk met Argentinie dat op 2-0 voorsprong kwam, de wedstrijd leek gespeeld, maar de duitsers waren de duitsers en kwamen terug tot 2-2. Uiteindelijk wonnen de Argentijnen vlak voor tijd met 3-2.
Ja, dan ben ik in de war. Mij stond een eenvoudige 2-1 bij (na 2-0 voor). Die wedstrijd ben ik blijkbaar vergeten doordat de wedstrijden tegen Engeland en Belgie altijd alle aandacht krijgen.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Welke zelfoverschatting? Die van otherfool misschien, maar ik geloof dat weinig mensen zijn visie delen.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ja dan ben ik in de war. Mij stond een eenvoudige 2-0 bij.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Kwaliteit loochent niet en te vroeg pieken bestaat in een sport als voetbal niet. Hoe dikker de score tegen Japan oploopt, hoe beter het is. Duitsland heeft gewoon 2x goed gespeeld, 1x zat het mee (de Aussies waren niet zo sterk), 1x zat het gruwelijk tegen. Maar als ze hun niveau gewoon houden is er niks aan de hand.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Bekijk je dit met een Feyenoord pet of meen je dit serieus?
Let maar op vanmiddag. Ik doe ook niet mee aan het Gio bashen. Hij is inderdaad traag, maar heeft een hoop ervaring waarmee hij een hoop kan camoufleren. Hij heeft ook nog steeds een goede trap. Ik zie 'm wel een assist geven vanmiddag.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Kwaliteit loochent niet en te vroeg pieken bestaat in een sport als voetbal niet. Hoe dikker de score tegen Japan oploopt, hoe beter het is. Duitsland heeft gewoon 2x goed gespeeld, 1x zat het mee (de Aussies waren niet zo sterk), 1x zat het gruwelijk tegen. Maar als ze hun niveau gewoon houden is er niks aan de hand.
Ik voorzie voor Duitsland ook geen al te grote problemen, maar ben ook zeer blij als Nederland vanmiddag gewoon 3 punten pakt. Als dat met mooi spel en/of twee goals verschil is, is dat meegenomen.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ik zie ze ook wel winnen van Ghana hoor, maar kat in het bakkie is het noch allerminst. En in de tweede ronde kunnen ze nog altijd (een wederopstanding van?) Engeland treffen.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Engeland - Duitsland lijkt me een prachtige clash. Vanwege die reden hoop ik dat beide landen het halen. Ik zie het echter voor beide landen heel somber in.
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1926 stemmen
Wat viel Engeland weer vies tegen gisteren
Ze voetballen net zo saai als Fabio Capello er bij staat te loeren. En dat met zo'n kwaliteit in de selectie...
Ze ogen net zoals Frankrijk, alsof ze er totaal geen zin in hebben en totaal geen trots meer hebben voor het vaderland. En dit is niet het eerste toernooi waar ze als zakken muffe aardappelen op het veld staan. Als ik de volgende bondscoach was dan liet ik op Gerrard na alle sterspelers thuis, inclusief Rooney, Lampard & Ferdinand. Ik nam alleen maar spelers mee die het een eer zouden vinden om op zo'n toernooi te mogen spelen. Dan ga je tenminste nog met strijdlust onderuit i.p.v. lafheid.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik hoop nog steeds op een wederopstanding van de bakermat van het voetbal.
Cosoco
-
- 10908 berichten
- 5185 stemmen
Heskey was nog dramatischer dan Anelka. Wat die vent daar nog te zoeken heeft. 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik schuif alle schuld in de schoenen van de man van acht miljoen. De ooit succesvolle Fabio Capello.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Wist niet dat de moeder van Domenech dit beroep bedrijft. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.