• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.251 films
  • 12.402 series
  • 34.350 seizoenen
  • 651.843 acteurs
  • 199.763 gebruikers
  • 9.423.583 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ik geloof dat zij er ook hadden kunnen zitten, maar afijn.

Punt is niet dat Jack daar zit, maar dat ze met het programma werkelijk helemaal niks extra doen. Als ze morgen zeggen dat ze stiekem al de hele tijd op de Veluwe zitten geloof ik het ook.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Dat is inderdaad het punt dat Johan Derksen terecht maakt.

mikey

• 29004 berichten
  • 5150 stemmen

Dat het nogal flut is is een andere discussie. HEt is daarom een slecht punt van derksen. Maar het is ook een klote toernooi in de kou, een nare fifa, vuvuzelas, slecht spel. Men is gewoon geirriteerd. Ik vind alleen niet dat je daarom moet gaan zeuren over Jack v G.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Je hebt het zeker niet gezien he? Passes gezien die aankwamen? Een behoorlijke uitgespeelde kans? Nee dus. Jupiler niveau.

Ajax zou willen dat het spelers als Terry, Rooney, Lampard en Gerrard had. Dat die flapdrol van een Capello daarbij ook Heskey en nog enkele middelmatige spelers opstelt maakt deze spelers niet minder.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Je snapt gewoon niet wat ik schrijf.. het was dr-a-ma-ti-sch!! Gaat me niet om het niveau van Lampard of Rooney in de PL.. en waarom weer als klein kind Ajax erbij halen? Je begint trekjes van bepaalde provinciale Fyenerders te vertonen

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

orbit schreef:

Je snapt gewoon niet wat ik schrijf.. het was dr-a-ma-ti-sch!! Gaat me niet om het niveau van Lampard of Rooney.. en waarom weer als klein kind Ajax erbij halen? Je begint trekjes van bepaalde provinciale Fyenerders te vertonen

He, volgens mijn ben jij hier de provenciaal.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Ohja, jij komt uit die mislukte kopie van een wereldstad

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

mikey schreef:

Dat het nogal flut is is een andere discussie. HEt is daarom een slecht punt van derksen. Maar het is ook een klote toernooi in de kou, een nare fifa, vuvuzelas, slecht spel. Men is gewoon geirriteerd. Ik vind alleen niet dat je daarom moet gaan zeuren over Jack v G.

Je moet altijd zeuren over Check van Gelder.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

orbit schreef:

Je snapt gewoon niet wat ik schrijf.. het was dr-a-ma-ti-sch!! Gaat me niet om het niveau van Lampard of Rooney in de PL.. en waarom weer als klein kind Ajax erbij halen? Je begint trekjes van bepaalde provinciale Fyenerders te vertonen

Jij begint trekjes van een user wiens naam ik weiger nog ooit uit te spreken te tonen.

mikey

• 29004 berichten
  • 5150 stemmen

Waarom is Ajax er eigenlijk bijgehaald?

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

moviemafketel schreef:

Qatar heeft er in 2022 wel zin in haha.

(embed)

Schitterende stadions. Al is dat laatste stadion wel over-the-top. En in 2018 wil Nederland een milieuvriendelijk toernooi organiseren. Komen wij met onze fietsen aanzetten.

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

Engeland droevig slecht

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Cosoco

• 10908 berichten
  • 5185 stemmen

mikey schreef:

Ik vind het een heerlijk toernooi. Gedoe om de vuvuzelas, opvallend goede grensrechters, verrassingen, gekke keepers, gedoe om een kapper, 4 vermiste Koreanen, etc.

En die nare fifa is nou niet iets van dit toernooi.

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1027 stemmen

Toch is denk ik het lage niveau dit WK ook deels te wijten aan die bal, de Jabulani. Ik heb er deze week een paar uur mee gevoetbald en het is een rare bal. Opzich heeft die wel een normaal gewicht, als je 'm in je hand hebt, maar als je er mee speelt is die weer erg licht. Niet makkelijk te verwoorden.

Hij blijft ook maar rollen en stuiteren, alsof je op kunstgras speelt, terwijl een 'normale' bal veel sneller vaart mindert.

Dat zogenaamde zwabbereren heb ik amper gemerkt, niet meer dan bij een andere bal althans.

Je ziet dit WK ook dat veel passing fout gaat, vóór de man aanspelen is bijna hetzelfde als iemand een crosspass geven. Om over de vrije trappen nog maar te zwijgen. Het kan dan ook niet zijn dat er in veel competities en de Champions Leauge op een hoog niveau werd gespeeld afgelopen seizoen, en diezelfde spelers er nu niks meer van bakken.

Heel verassend is het dan ook niet dat een verdedigend land als Zwitserland, Servie of Noord-Korea in wedstrijden meer weerstand bieden en gevaarlijker zijn dan op papier. Voetballend kunnen die landen moeilijk kapot worden gespeeld, snel combinatievoetbal is lastiger. Met veel verdedigers worden de te snelle en onzuivere ballen makkelijker onderschept en krijg je een counter tegen.

Natuurlijk zullen er ook nog andere oorzaken zijn, zoals de hoogte, nieuwe speelstijlen, extreem defensieve ploegen, gewenning aan het tournooi, maar ik denk dat de Jabulani er ook zeker één van is.

mikey

• 29004 berichten
  • 5150 stemmen

Precies alles behalve voetbal.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2267 stemmen

Wat een waardeloos Engeland. Als die nog dit WK gaan winnen dan plaats ik hier zes maanden geen berichten meer.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

speranza schreef:

(quote)
Jij begint trekjes van een user wiens naam ik weiger nog ooit uit te spreken te tonen.

Och knulletje.. ik praat je niet naar je mondje en je komt met die volwassen smiley's? Je leeftijd staat niet in je profiel, maar jaartje of 14?

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

mikey schreef:

Waarom is Ajax er eigenlijk bijgehaald?

Geen idee! Kennelijk is het WK niet genoeg reden voor sommigen om hun dagelijkse frustraties eens van zich af te zetten

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Och knulletje.. ik praat je niet naar je mondje en je komt met die volwassen smiley's? Je leeftijd staat niet in je profiel, maar jaartje of 14?

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Geen idee! Kennelijk is het WK niet genoeg reden voor sommigen om hun dagelijkse frustraties eens van zich af te zetten

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Spam eens niet zo man je bent echt irritant bezig.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Jouw irritante bemoeienis draagt niet bij tot een oplossing van een sluimerend conflict tussen twee personen die prima in staat zijn er samen uit te komen! Integendeel!

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

sperenza man, doe in vredesnaam eens normaal, je loopt je echt belachelijk te maken. Verder ook nooit problemen met je.. waar heb je last van? Ben je zenuwachtig voor een of andere wedstrijd die nog moet komen ofzo?

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Wij hebben geen ruzie, zoals in p.m. toegelicht.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Ik ga maffen, om 13.30 weer eens met frisse moed naar het volgende duel van onze helden te gaan kijken. Benieuwd of het veldspel morgen wel ergens op lijkt itt maandag..

Stephan

• 7901 berichten
  • 1391 stemmen

Lees net dat Servië (Joegoslavië) 37 jaar lang niet van Duitsland heeft gewonnen. Op een WK is dat zelfs 48 jaar geleden.

En dat Duitsland voor het laatst een penalty in reguliere speeltijd miste op een WK was in '74.

Een bijzondere dag...

Vascago

• 4798 berichten
  • 3622 stemmen

Net een interview met Douglas gekeken op Twente TV. Natuurlijk weet je het nooit, maar hij lijkt echt veel zin in het nieuwe seizoen te hebben. Met Twente. Zijn droom is CL spelen met Twente en nog beter worden.

Natuurlijk ook beter dat hij blijft. Die jongen komt denk ik het best tot zijn recht in Engeland en daar mag ie nog niet in. Na dit jaar wel als ik het goed heb.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Bartt88 schreef:

Heel verassend is het dan ook niet dat een verdedigend land als Zwitserland, Servie of Noord-Korea in wedstrijden meer weerstand bieden en gevaarlijker zijn dan op papier. Voetballend kunnen die landen moeilijk kapot worden gespeeld, snel combinatievoetbal is lastiger. Met veel verdedigers worden de te snelle en onzuivere ballen makkelijker onderschept en krijg je een counter tegen.

Daar is sowieso niets verrassends aan want het gebeurd al jaren dat de zgn grote landen zich soms verslikken in de 'kleintjes'. Uiteindelijk verwacht ik dat enkel Frankrijk de eerste ronde niet overleeft en misschien Engeland.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.