- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Anelka is met afstand de meest zelfingenomen voetballer die er is. Daar verbleekt zelfs Cristiano Ronaldo bij. En die Portugees kan toch echt iets beter voetballen. Al heeft Portugal daar weinig aan, omdat hij niet voor dit land maar uitsluitend voor zichzelf speelt.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Burghardt rijdt bijzonder indrukwekkend in de ronde van Zwitserland. Al twee etappes gewonnen. Bijzonder knap.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3622 stemmen
Nou veel plezier vanmiddag. Ik ga de kroeg in. Laterzzz en proost 
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Half 2 (je bedoelt NL - Japan toch?)
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Hmm Duits, zal Otherfool wel leuk vinden.
Ik ga lekker stadje in, in een volle Poelestraat(voor de Grunnegers hier
).
Succes met de overwinning alvast iedereen!
Laten we de 2e ploeg zijn die mooi op 6 punten gaat staan!
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Anelka is met afstand de meest zelfingenomen voetballer die er is.
En zet daar Frank 'Scarface' Ribéry maar bij.
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
Ik realiseer me nu ook dat mijn avatar ook niet helemaal 'onpartijdig' is in deze tijd (in dit topic in elk geval). Komt evenwel gewoon van een film:

orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
De rivaliteit tussen veel landen en Duitsland is eigenlijk veel groter dan tussen Nederland en Duitsland
Duitsers worden door veel meer landen nog veel meer gehaat dan ons, ook zeker enkele voormalige oostbloklanden (Polen bv.).
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
Duitsers worden door veel meer landen nog veel meer gehaat dan ons
Waar gaat dit over? 'gehaat' ? Misschien hebben sommige mensen een hekel aan ze.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wat een ei is het ook haha, maar ik pik het op 1 of andere manier wel van Tom.

orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Waar gaat dit over? 'gehaat' ? Misschien hebben sommige mensen een hekel aan ze.
Ik denk dat het merendeel van de Polen Duitsland wel haat ja, ik ken daar genoeg verhalen over en heb al wel wat Polen ontmoet die dit zonder enige omhaal bevestigden.. je moet ook niet onderschatten welke mate van vernieling ze hebben aangericht in bepaalde landen, kan ruim 60 jaar terug zijn, dat is nog niet uit het hoofd of hart van die mensen hoor. In Nederland is dat redelijk overtrokken vind ik, wij zijn bij lange na niet zo hard geraakt in die tijd en werkten ook nog met ze mee..
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Coach Van Marwijk wil spelers Oranje desnoods bewust een gele kaart doen pakken.
Het zal wel strategisch uitgekiend zijn en we gaan er maar vanuit dat Bert van Marwijk weet waar hij mee bezig is, maar volgend bericht deed toch even de wenkbrauwen fronsen: de Oranje-coach heeft gezegd dat hij niet uitsluit dat Nigel de Jong en Robin van Persie vandaag bij een eventuele, comfortabele voorsprong tegen Japan BEWUST een gele kaart zullen incasseren. Het tweetal is dan geschorst tijdens de derde groepswedstrijd, tegen Kameroen, en kan dan altijd meedoen in de achtste finale, redeneert de trainer.
Bert van Marwijk deed de uitspraak na het bestuderen van de FIFA-regels waarin staat dat gele kaarten pas na de achtste finales worden kwijtgescholden. Daardoor hangt De Jong en Van Persie twee duels lang (Kameroen en achtste finale) een schorsing voor een wedstrijd in de knock-outfase boven het hoofd. "Ik ben er in principe geen voorstander van om expres kaarten te pakken, maar als de situatie erom vraagt, moeten we er misschien goed mee omgaan", aldus Van Marwijk. (mvl-HLN.BE)

orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Wat een ei is het ook haha, maar ik pik het op 1 of andere manier wel van Tom.
(afbeelding)
Tom Egberts is één van de redenen dat ik niet zo blij was dat voetbal weer naar de NOS ging.. verschrikkelijk hakkelende stamelaar die meestal namen door elkaar klutst en met zo'n schapengezicht in de camera staart..
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Hier kan ik van Marwijk geen ongelijk in geven.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
In Nederland is dat redelijk overtrokken vind ik, wij zijn bij lange na niet zo hard geraakt in die tijd en werkten ook nog met ze mee..
Goed je geschiedenis leren hoor. Nederland is wel degelijk zwaar getroffen met als hoogtepunten het bombardement op Rotterdam, de zware jodenvervolgingen en de desastreuze hongerwinter. En collaborateurs waren een extreme minderheid hoor, vond je in alle landen.
Even off-topic.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Tom Egberts is één van de redenen dat ik niet zo blij was dat voetbal weer naar de NOS ging.. verschrikkelijk hakkelende stamelaar die meestal namen door elkaar klutst en met zo'n schapengezicht in de camera staart..
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Goed je geschiedenis leren hoor. Nederland is wel degelijk zwaar getroffen met als hoogtepunten het bombardement op Rotterdam, de zware jodenvervolgingen en de desastreuze hongerwinter. En collaborateurs waren een extreme minderheid hoor, vond je in alle landen.
Even off-topic.
Bij lange na niet zo zwaar als Polen, pak je geschiedenisboek er ook maar eventjes bij 
Verder is dit off-topic inderdaad..
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Nee, niet bepaald. Gek ook dat ze hem dus meestal op voetbal zetten, laat hem gewoon het dameshockey presenteren ofzo 
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
Hier thuis zitten we er klaar voor:

(ik geloof dat ze denkt dat Barbapapa zo begint...)
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
De pikorde is nou eenmaal dat de oud-gedienden de snoepreisjes naar toernooien mogen maken. Over 10 jaar is Henry Schut de man die daar op zijn plek zit. Mart Smeets heeft een hekel aan voetbal, ik geloof niet echt dat Tom een hekel aan voetbal heeft, maar hij komt altijd een beetje verward over.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Geef mij Dione de Graaff maar! Daar word ik altijd heel vrolijk van! Perfecte uitstraling!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Als ze afgevallen is en haar mooie strakke spijkerbroeken goed te zien zijn stem ik ook voor ja. Ze is verder lief, maar voetbal is niet echt haar ding.
Oe begin toch wel nerveus te worden nu haha.
Sodeju dat Japanse volkslied is mooi man. Net een filmscore.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.