• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.263 films
  • 12.403 series
  • 34.355 seizoenen
  • 651.843 acteurs
  • 199.764 gebruikers
  • 9.423.638 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

Cosoco

• 10908 berichten
  • 5185 stemmen

De goal was misschien zuiver, maar het was absoluut geen vrije trap. Dikke schwalbe van die neger. Uiteindelijk volkomen terechte 2-2 dus, die goal had nooit mogen gebeuren.

Sowieso erg slecht gefloten wedstrijd verder.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Mooi dat de moffen weer ns verloren hebben, die gaan echt niet zomaar 123 over Ghana heenwandelen trouwens

Jammer dat de yanks toch nog terugkwamen, die zullen Algarije uiteraard wel kloppen..

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Wat subtiel weer!

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Beetje treurig idd om het 65 jaar na dato nog over moffen te hebben...

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Zijn weer lekker ingelicht bij VI. Vrouwtje heeft het juist uitgemaakt met Green. Er wacht thuis helemaal niemand op hem. Soms wel storend dat ze dan allemaal op verkeerde info met elkaar meelullen.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Wel een leuke kijkersvraag van 'Derk Johansen'.

Die van mij is nog niet voorbijgekomen

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Zo, tot voor vandaag vond ik de scheidsrechters werkelijk top. Maar vandaag zijn Duitsland en de VS toch redelijk hard genaaid geweest door de refs.

Duitsland omwille van de belachelijke uitsluiting van Klose, en de VS omwille van een volslagen idiote afkeuring van een geldig doelpunt.

On the bright side: het spelpeil gaat er op vooruit, we krijgen echte matchen te zien.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4757 stemmen

Inderdaad. Verder vond ik Servië echt zeer slecht spelen. Zelfs tegen 10 man gaven ze nauwelijks 3 goede passen achter elkaar. Duitsland was gewoon nog steeds de betere ploeg. Hopelijk komt er nog gerechtigheid en pakt Duitsland alsnog de groepswinst.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Jep, zelfs met z'n tienen waren de Duitsers baas. Podolski, 2 open kansen en een penalty missen Zo kan je niet winnen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Serven lat en paal, het is ook maar wat je allemaal wil zien he.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Dat was na de 2 open kansen en de penal. Dat de Serven nadien meer ruimte kregen is logisch natuurlijk. Los daarvan hebben ze er weinig mee gedaan.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

Als het over het Duitse 11tal gaat heb ik het altijd over moffen.. niks tegen Duitsers verder, wel tegen hun voetbal. Dus die hele 65 jaar terug opmerking slaat helemaal nergens op

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Pijnlijke nederlaag voor Duitsland! Ze worden geen wereldkampioen maar ze halen wel de volgende ronde. Waarom? Omdat ik dat zeg.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

Zeer treurig inderdaad! Heel triest en meelijwekkend zelfs!

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Mag je dat zeggen? Ja dat mag je.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

speranza schreef:

(quote)
Zeer treurig inderdaad! Heel triest en meelijwekkend zelfs!

Anders lees je mijn post even heilig boontje

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb heel weinig zin om die moeite te nemen. Maar jij was echt niet de eerste die ik ergens van verdacht. Die twijfelachtige eer is voor die provinciale Ajakkescied.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

speranza schreef:

Ik heb heel weinig zin om die moeite te nemen. Maar jij was echt niet de eerste die ik ergens van verdacht. Die twijfelachtige eer is voor die provinciale Ajakkescied.

Ben je daar nou echt trots op als volwassen kerel, het verkeerd spellen van een supportersnaam? En dan anderen bijnamen gebruiken verwijten..

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Natuurlijk ben ik trots! Heel trots zelfs!

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Nou, gefeliciteerd met je trots.. ik vind dát nogal meelijwekkend overigens.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Daar heb ik lak aan.

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

Reinbo schreef:

... met dito flauwe Hollandse commercials erbij (ben de tel kwijt). Minderwaardigheidscomplex, niets anders. Volgens mij begrijpen de Duitsers vrij weinig van die eenzijdige Hollandse rivaliteit jegens hen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ik dacht ook dat we daar in 1988 wel mee hadden afgerekend.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

De reden wegens die rivaliteit is ook dat Duitsland altijd mindere spelers heeft dan Spanje/Brazilie etc maar wel altijd goed presteert op EK's/WK's.

Quido

• 14649 berichten
  • 6116 stemmen

Jawaddedadde schreef:

Duitsland omwille van de belachelijke uitsluiting van Klose, en de VS omwille van een volslagen idiote afkeuring van een geldig doelpunt.

Die kaarten van Klose kun je geven, bovendien mogen de Duitsers blij zijn dat het daar bij bleef wat rode kaarten betreft ...

maxcomthrilla

• 15581 berichten
  • 2865 stemmen

Duitsland

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Anatolia schreef:

(quote)

... met dito flauwe Hollandse commercials erbij (ben de tel kwijt). Minderwaardigheidscomplex, niets anders. Volgens mij begrijpen de Duitsers vrij weinig van die eenzijdige Hollandse rivaliteit jegens hen.

Bij mij is het zeker de verloren finale van 74 niet.. (ben ik ook iets te jong voor) eerder de afgrijselijk lelijke manieren waarmee ik de Duitsers tot nog toe in voetbaltoernooien de finale heb zien halen en soms ook nog winnen. Dat ze tegenwoordig mooier voetballen haalt dat afgrijzen nog niet meteen weg. Zo schijnen veel Nederlanders dat ook met Portugal te hebben

mikoz schreef:

De reden wegens die rivaliteit is ook dat Duitsland altijd mindere spelers heeft dan Spanje/Brazilie etc maar wel altijd goed presteert op EK's/WK's.

Dat dus!

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

speranza schreef:

Daar heb ik lak aan.

Dan zijn we van beide kanten even 'volwassen'

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.