- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
Stephan
-
- 7901 berichten
- 1391 stemmen
Vandaag hebben de Duitsers enorm gefaald en hun zwakte laten zien. Flexibiliteit is totaal niet aanwezig. Hun pot van vandaag is meer dan "hun dag niet hebben". Met name op coaching vlak is was het schrijnend. Als je na 60 minuten ziet dat het systeem niet werkt en je haast geen fatsoenlijke aanval kunt opbouwen dan gooi je de boel om... ECHT om. JUIST met 10 man.
In het licht van de afgelopen week en kijkend naar al de wedstrijden tot nu toe was de wedstrijd van Nederland eigenlijk helemaal zo slecht nog niet. Ik heb dit toernooi niemand gezien die het ons echt moeilijk kan (zou kunnen) maken. Als het Nederlandse elftal z'n draai nu vindt dan zie ik ons zeker tot in de finale komen.
goongumpa
-
- 3057 berichten
- 4083 stemmen
Beetje treurig idd om het 65 jaar na dato nog over moffen te hebben...
Stephan
-
- 7901 berichten
- 1391 stemmen
Dan ken jij de geschiedenis niet.
**Fail**
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Fabio Capello geeft Green het nekschot.
Joy4ever
-
- 4636 berichten
- 1861 stemmen
James staat op goal. Hoe "vermoord" je een keeper
.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Erg jammer dat Fabio Capello een trotse natie de das omdoet.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Nou hopen op Engeland, mijn aanstaande wereldkampioen 
Moest toch wat verassends invullen ..
Hebben nog weinig laten zien en naar mijn insiens ook geen goede coatch maargoed hopen dat Ronney kan vlammen !
Joy4ever
-
- 4636 berichten
- 1861 stemmen
Ik moet altijd even glimlachen als ik de naam Matmour hoor. Het rijmt ergens op 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Vandaag hebben de Duitsers enorm gefaald en hun zwakte laten zien. Flexibiliteit is totaal niet aanwezig. Hun pot van vandaag is meer dan "hun dag niet hebben". Met name op coaching vlak is was het schrijnend. Als je na 60 minuten ziet dat het systeem niet werkt en je haast geen fatsoenlijke aanval kunt opbouwen dan gooi je de boel om... ECHT om. JUIST met 10 man.
In het licht van de afgelopen week en kijkend naar al de wedstrijden tot nu toe was de wedstrijd van Nederland eigenlijk helemaal zo slecht nog niet. Ik heb dit toernooi niemand gezien die het ons echt moeilijk kan (zou kunnen) maken. Als het Nederlandse elftal z'n draai nu vindt dan zie ik ons zeker tot in de finale komen.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
De beste rechtervleugelverdediger ter wereld, twee killers in het centrum van de verdediging, balans in het elftal en iedereen die voor elkaar wil werken. Ik heb de aanstaande wereldkampioen in actie gezien.
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Bij mij is het zeker de verloren finale van 74 niet.. (ben ik ook iets te jong voor) eerder de afgrijselijk lelijke manieren waarmee ik de Duitsers tot nog toe in voetbaltoernooien de finale heb zien halen en soms ook nog winnen. Dat ze tegenwoordig mooier voetballen haalt dat afgrijzen nog niet meteen weg. Zo schijnen veel Nederlanders dat ook met Portugal te hebben
Onzin. Ik volg sinds het WK '94 voetbal op een 'bewuste' manier en ik heb in deze 16 jaar meer goede wedstrijden gezien van Duitsland dan van Engeland (
), Italië of zelfs Spanje en Argentinië.
Het is gewoon een jaloeziecultuur die jaar in jaar uit in stand wordt gehouden, ook uit commerciële overwegingen heb ik het idee. Het gebrek aan prijzen wordt gecompenseerd door een irrationele afkeer tegen de grote, boze broer.
Nicholas123
-
- 292 berichten
- 284 stemmen
Ik hoop van niet eigenlijk. Zo'n belachelijk verdedigend ingestelde ploeg waar zoveel voetbalpotentie in de selectie aanwezig is verdient het om er uit gekegeld te worden.
Nicholas123
-
- 292 berichten
- 284 stemmen
Nou nou, die Engelsen hebben d'r zin in hoor. Wat spelen die weer bedroevend zeg.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Onzin. Ik volg sinds het WK '94 voetbal op een 'bewuste' manier en ik heb in deze 16 jaar meer goede wedstrijden gezien van Duitsland dan van Engeland (
), Italië of zelfs Spanje en Argentinië.
Het is gewoon een jaloeziecultuur die jaar in jaar uit in stand wordt gehouden, ook uit commerciële overwegingen heb ik het idee. Het gebrek aan prijzen wordt gecompenseerd door een irrationele afkeer tegen de grote, boze broer.
Ze truth & nozzin but ze truth 
Joy4ever
-
- 4636 berichten
- 1861 stemmen
De beste rechtervleugelverdediger ter wereld, twee killers in het centrum van de verdediging, balans in het elftal en iedereen die voor elkaar wil werken. Ik heb de aanstaande wereldkampioen in actie gezien.
stfuympos
-
- 13368 berichten
- 731 stemmen
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik heb juist veel respect voor Dunga. Voor hem telt alleen het resultaat. Dat komt de beste man op veel kritiek te staan van spelers die in 1982 oogstrelend voetbal speelden maar daarmee geen prijs mee naar huis namen.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
stfuympos
-
- 13368 berichten
- 731 stemmen
stfuympos
-
- 13368 berichten
- 731 stemmen
Je kan beter een keer in de poulwedstrijden verliezen dan wanneer de KO fase is.
Maar dasis logisch. 
goongumpa
-
- 3057 berichten
- 4083 stemmen
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
tekst is aangepast.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.