• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.251 films
  • 12.403 series
  • 34.355 seizoenen
  • 651.843 acteurs
  • 199.764 gebruikers
  • 9.423.603 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Stephan

• 7901 berichten
  • 1391 stemmen

Vandaag hebben de Duitsers enorm gefaald en hun zwakte laten zien. Flexibiliteit is totaal niet aanwezig. Hun pot van vandaag is meer dan "hun dag niet hebben". Met name op coaching vlak is was het schrijnend. Als je na 60 minuten ziet dat het systeem niet werkt en je haast geen fatsoenlijke aanval kunt opbouwen dan gooi je de boel om... ECHT om. JUIST met 10 man.

In het licht van de afgelopen week en kijkend naar al de wedstrijden tot nu toe was de wedstrijd van Nederland eigenlijk helemaal zo slecht nog niet. Ik heb dit toernooi niemand gezien die het ons echt moeilijk kan (zou kunnen) maken. Als het Nederlandse elftal z'n draai nu vindt dan zie ik ons zeker tot in de finale komen.

goongumpa

• 3057 berichten
  • 4083 stemmen

Reinbo schreef:

Beetje treurig idd om het 65 jaar na dato nog over moffen te hebben...

ze hebben nog altijd hetzelfde volkslied als toen; da's pas treurig...

Stephan

• 7901 berichten
  • 1391 stemmen

goongumpa schreef:

(quote)
ze hebben nog altijd hetzelfde volkslied als toen; da's pas treurig...

Dan ken jij de geschiedenis niet.

**Fail**

Joy4ever

• 4636 berichten
  • 1861 stemmen

Come on England

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Hup Algerije Hup!

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Fabio Capello geeft Green het nekschot.

Joy4ever

• 4636 berichten
  • 1861 stemmen

James staat op goal. Hoe "vermoord" je een keeper .

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Erg jammer dat Fabio Capello een trotse natie de das omdoet.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Nou hopen op Engeland, mijn aanstaande wereldkampioen

Moest toch wat verassends invullen ..

Hebben nog weinig laten zien en naar mijn insiens ook geen goede coatch maargoed hopen dat Ronney kan vlammen !

Joy4ever

• 4636 berichten
  • 1861 stemmen

Ik moet altijd even glimlachen als ik de naam Matmour hoor. Het rijmt ergens op

mikey

• 29004 berichten
  • 5150 stemmen

ENGLAND MUST BE DESTROYED!!

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Stephan schreef:

Vandaag hebben de Duitsers enorm gefaald en hun zwakte laten zien. Flexibiliteit is totaal niet aanwezig. Hun pot van vandaag is meer dan "hun dag niet hebben". Met name op coaching vlak is was het schrijnend. Als je na 60 minuten ziet dat het systeem niet werkt en je haast geen fatsoenlijke aanval kunt opbouwen dan gooi je de boel om... ECHT om. JUIST met 10 man.

In het licht van de afgelopen week en kijkend naar al de wedstrijden tot nu toe was de wedstrijd van Nederland eigenlijk helemaal zo slecht nog niet. Ik heb dit toernooi niemand gezien die het ons echt moeilijk kan (zou kunnen) maken. Als het Nederlandse elftal z'n draai nu vindt dan zie ik ons zeker tot in de finale komen.

Niemand gezien die het Oranje moeilijk kan maken? Brazilië niet gezien?

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

De beste rechtervleugelverdediger ter wereld, twee killers in het centrum van de verdediging, balans in het elftal en iedereen die voor elkaar wil werken. Ik heb de aanstaande wereldkampioen in actie gezien.

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

orbit schreef:

Bij mij is het zeker de verloren finale van 74 niet.. (ben ik ook iets te jong voor) eerder de afgrijselijk lelijke manieren waarmee ik de Duitsers tot nog toe in voetbaltoernooien de finale heb zien halen en soms ook nog winnen. Dat ze tegenwoordig mooier voetballen haalt dat afgrijzen nog niet meteen weg. Zo schijnen veel Nederlanders dat ook met Portugal te hebben

Onzin. Ik volg sinds het WK '94 voetbal op een 'bewuste' manier en ik heb in deze 16 jaar meer goede wedstrijden gezien van Duitsland dan van Engeland ( ), Italië of zelfs Spanje en Argentinië.

Het is gewoon een jaloeziecultuur die jaar in jaar uit in stand wordt gehouden, ook uit commerciële overwegingen heb ik het idee. Het gebrek aan prijzen wordt gecompenseerd door een irrationele afkeer tegen de grote, boze broer.

Nicholas123

• 292 berichten
  • 284 stemmen

Ik hoop van niet eigenlijk. Zo'n belachelijk verdedigend ingestelde ploeg waar zoveel voetbalpotentie in de selectie aanwezig is verdient het om er uit gekegeld te worden.

Nicholas123

• 292 berichten
  • 284 stemmen

Nou nou, die Engelsen hebben d'r zin in hoor. Wat spelen die weer bedroevend zeg.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Anatolia schreef:

(quote)

Onzin. Ik volg sinds het WK '94 voetbal op een 'bewuste' manier en ik heb in deze 16 jaar meer goede wedstrijden gezien van Duitsland dan van Engeland ( ), Italië of zelfs Spanje en Argentinië.

Het is gewoon een jaloeziecultuur die jaar in jaar uit in stand wordt gehouden, ook uit commerciële overwegingen heb ik het idee. Het gebrek aan prijzen wordt gecompenseerd door een irrationele afkeer tegen de grote, boze broer.

Ze truth & nozzin but ze truth

Joy4ever

• 4636 berichten
  • 1861 stemmen

speranza schreef:

De beste rechtervleugelverdediger ter wereld, twee killers in het centrum van de verdediging, balans in het elftal en iedereen die voor elkaar wil werken. Ik heb de aanstaande wereldkampioen in actie gezien.

Italië

stfuympos

• 13368 berichten
  • 731 stemmen

speranza schreef:

Erg jammer dat Fabio Capello een trotse natie de das omdoet.

(embed)

Je bent echt fan van iedereen he?

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb juist veel respect voor Dunga. Voor hem telt alleen het resultaat. Dat komt de beste man op veel kritiek te staan van spelers die in 1982 oogstrelend voetbal speelden maar daarmee geen prijs mee naar huis namen.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Je bent echt fan van iedereen he?
Ik had verwacht dat iemand dit als not done zou bestempelen. Daar ging het mij uitsluitend om.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Er is niets mis met mijn geheugen.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Ben ik rancuneus? Ja, dat ben ik!

stfuympos

• 13368 berichten
  • 731 stemmen

speranza schreef:

(quote)
Ik had verwacht dat iemand dit als not done zou bestempelen. Daar ging het mij uitsluitend om.
LOL maar doe die van Algerije dan ook meteen.

stfuympos

• 13368 berichten
  • 731 stemmen

Je kan beter een keer in de poulwedstrijden verliezen dan wanneer de KO fase is.

Maar dasis logisch.

goongumpa

• 3057 berichten
  • 4083 stemmen

Stephan schreef:

(quote)

Dan ken jij de geschiedenis niet.

**Fail**

Vertel eens

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

goongumpa schreef:

(quote)
Vertel eens

tekst is aangepast.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

speranza schreef:

Ben ik rancuneus? Ja, dat ben ik!

Speranza is in vorm

Engeland nog niet.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.