• 16.437 nieuwsartikelen
  • 180.221 films
  • 12.399 series
  • 34.344 seizoenen
  • 651.713 acteurs
  • 199.728 gebruikers
  • 9.421.981 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Mooi woord cijferneuker. Maar dan pak ik toch liever die Zuid-Koreaanse of die Australische. Die Franse mag ook. En alle 10 Deense dames tegelijkertijd is ook niet te versmaden

Ik heb die dames eerst cijfers gegeven

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Baggerman schreef:

(quote)

Spitsen zijn slechte voetballers, dat weet je toch? Rijkaard kon je b.v. op iedere plek in het veld zetten en hij haalde overal een dikke voldoende. Zet spits type Van Basten laatste man en je krijgt een dikke nederlaag.

Spitsen zijn per definitie geen slechte voetballers. Kijk naar van Persie, Higuan, etc. Er zijn pure spitsen die zich inderdaad alleen bezig moeten houden met doelpunten maken. Die vergelijking met Frank Rijkaard gaat nergens over. Rijkaard moest je ook niet in de spits zetten of op goal. Dat zouden echt geen voldoendes worden.

Spitsen zijn taktisch ook nog eens slecht (ego's!). Noem mij maar eens tien succesvolle topcoaches die ooit centrumspits zijn geweest zoals van Basten? Ik weet er maar één: Rinus Michels.

Jürgen Klinsmann schiet me te binnen. Was redelijk succesvol met de Mannschaft in 2006. Er zijn uiteraard wel meer spitsen die als coach succesvol zijn.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Op zich snap ik het wel, keepers en spitsen zijn over het algemeen geen goede coaches. Uitzonderingen daargelaten.

Maar spitsen slechte voetballers.. daar ga ik niet in mee.

Onderhond

• 87655 berichten
  • 12960 stemmen

Preud'Homme heeft met Standaard en Gent toch nog het tegendeel bewezen. Blijkbaar volgend seizoen trainer van FC Twente?

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Inderdaad een uitzondering. Hoewel ie bij Twente gaat mislukken.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Baggerman schreef:

Spitsen zijn taktisch ook nog eens slecht (ego's!). Noem mij maar eens tien succesvolle topcoaches die ooit centrumspits zijn geweest zoals van Basten? Ik weet er maar één: Rinus Michels.

Alex Ferguson

Don Revie

Jorge Valdano

Udo Lattek

Bobby Robson

Valery Lobanovski

Ottmar Hitzfeld

Mario Zagallo

Brian Clough

Zelfs Johan Cruyff zou je er bij kunnen rekenen.

Baggerman

• 10842 berichten
  • 8299 stemmen

Ik vind Cruyff geen centrumspits. Meer een nummer 10.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Ze lijken gebukt te gaan onder de druk. Ik hoop dat ze dit rechttrekken in game 7 maar nu met de toestand van Perkins weet ik het ook niet. het zal toch niet dat The Lakers het toch weer gaat doen?

Of nog beter Phil Jackson gaat het toch niet alweer doen!

Perkins krijgt een scan geloof ik en aan de hand daarvan gaan ze kijken of hij donderdag mee kan doen. De beslissende game gaat in ieder geval uitkomst brengen. Ik ben benieuwd of de Celtics deze keiharde tik te boven komt.

Joy4ever

• 4635 berichten
  • 1861 stemmen

Beetje late post maar wel erg knap gedaan

WaytoBlue

• 12 berichten
  • 3 stemmen

In De Site > Algemeen > Shrek in het Oranje:

Onze favoriete groene Oger Shrek is terug in het vierde en allerlaatste deel, Shrek Forever After (in het Nederlands: Shrek Voor Eeuwig en Altijd). Shrek is nu een gewone familieman geworden na het verslaan van een boze draak, het redden van een schone prinses en het beschremen van het koninkrijk van zijn schoonfamilie. Onze Shrek verlangt naar de tijd waarin hij nog een "echte Oger" was en dorpelingen de stuipen op het lijf joeg, hij laat zich overhalen tot een deal met de gladde praatjesmaker Repelsteeltje.

Ondertussen komt de marketingmachine voor de film hard op gang en ik moet zeggen dat ze een erg leuke manier hebben gevonden om de film te promoten: Shrek in Oranje! Op http://www.ogreresistance.com kan je ook allerhande games spelen in oranje voetbaloutfit. Leuk leuk leuk!

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Lol@die keeper.

Sommige mensen hebben écht teveel tijd.

Stephan

• 7901 berichten
  • 1391 stemmen

Baggerman schreef:

Ik vind Cruyff geen centrumspits. Meer een nummer 10.

Ik vind hem meer een nummer 14

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

En te veel lego.

WaytoBlue

• 12 berichten
  • 3 stemmen

Shrek in het Oranje !

s0062423

• 682 berichten
  • 1739 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Ze lijken gebukt te gaan onder de druk. Ik hoop dat ze dit rechttrekken in game 7 maar nu met de toestand van Perkins weet ik het ook niet. het zal toch niet dat The Lakers het toch weer gaat doen?

Ik hoop van niet. Celtics verdienen imo de titel, wat zij allemaal al als ploeg hebben laten zien !

Ik heb deze wedstrijd wel niet kunnen zien. Was het de moeite?

Wel ontzettend jammer van Perkins.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

WaytoBlue schreef:

Ondertussen komt de marketingmachine voor de film hard op gang

Goh, je meent het.

Net op tijd thuis voor Chili - Honduras

kappeuter (crew films)

• 74678 berichten
  • 5987 stemmen

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Baggerman schreef:

(quote)

Correctie: grote spits. Per definitie slechte voetballers (en slechte coaches: ik ken maar één spits die ooit topcoach is geworden!).

Onzin, Van Basten is na Cruyff moeiteloos onze grootste voetballer.. het was geen Gerd Muller die alleen maar voorin bleef hangen om een bal in te tikken of kopppen, komaan zeg! Je hebt hem overduidelijk nog nooit zien voetballen.

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

S-C-H-W-A-L-B-E

volgens mij wordt het zoals meneer de commentator al zei, een leuke zuid-Amerikaanse strijd.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Mijn favoriete tennisser aller tijden is een beetje in de war:

thomas muster maakt na elf jaar comeback | nusport.nl/tennis | Voor het laatste nieuws van elke sport

orbit schreef:

(quote)

Onzin, Van Basten is na Cruyff moeiteloos onze grootste voetballer..

Abe en Faas torenen daar natuurlijk ver boven uit.

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

Lijkt me toch dat zeker bij een sport als tennissen de botten en spieren niet optimaal meer presteren. Maar hij kan het tegendeel bewijzen natuurlijk.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

Abe en Faas torenen daar natuurlijk ver boven uit.

Als je in een sociaal isolement in het hoge noorden tussen de koeien woont wel ja

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

otherfool schreef:

Mijn favoriete tennisser aller tijden is een beetje in de war:

thomas muster maakt na elf jaar comeback | nusport.nl/tennis | Voor het laatste nieuws van elke sport

Treurig idd als oude toppers 2 weken verslaggever zijn bij Roland Garros, dat ze dan gaan denken dat ze ook nog maar 1 game tegen de nieuwe generatie kunnen pakken.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Als je in een sociaal isolement in het hoge noorden tussen de koeien woont wel ja

Hier leven we nog in de jaren '50 he

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

moviemafketel schreef:

Treurig idd als oude toppers 2 weken verslaggever zijn bij Roland Garros, dat ze dan gaan denken dat ze ook nog maar 1 game tegen de nieuwe generatie kunnen pakken.

Onderschat die oudjes niet. Nu is Muster wel een speler die het juist van zijn fysieke kwaliteiten moest hebben dus dan ligt het anders. Maar ben er van overtuigd dat je zou schrikken hoeveel wedstrijden mannen als Sampres maar ook Kraijcek nog zouden winnen als ze in training gingen.

Joy4ever

• 4635 berichten
  • 1861 stemmen

Red Hot Chili Peppers

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

13woutie13 schreef:

S-C-H-W-A-L-B-E

volgens mij wordt het zoals meneer de commentator al zei, een leuke zuid-Amerikaanse strijd.

Lekker fris en aanvallend voetbal van Chili. Leuk om naar te kijken

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Chili werd toch ook gewoon netjes 2e bij de plaatsing in Zuid Amerika?

Vind het altijd leuk als ze meedoen. Marcelo Salas op het WK van 98 was ik ook wel aardig fan van, goede spits.

(afbeelding)

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Muster is gek, die kan dat niveau echt niet meer aan, zeker geen best-of-five. Laat hem lekker met de veteranen meedoen.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

En niet te vergeten

(afbeelding) .

.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.