- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Geweldig he. Twente kan morgen weer bovenaan komen maar toch worden we nog steeds onderschat. Ik vind het geweldig. Die 2 clubs zijn alleen maar met elkaar bezig en wat zou het dan lachen zijn als Twente er met de titel tussenuit knijpt.
De achilleshiel van FC Twente blijft toch de spits positie en De Jong is nog net niet zo ver om N'kufo er echt uit te spelen.
Zoals ik aan het begin van het seizoen al zei, Twente had een nieuwe spits moeten kopen. Dit is de voornaamste reden dat ik ze geen kampioen zie worden.
Met Stoch en Ruiz vind ik de spoeling net te dun. Die bal in de laatste minuut gaat een keer op de paal in plaats van in het net.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Volledig mee eens hoor, maar die nuance wordt hier vaak ook door Ajacieden aangebracht, maar wordt dan (bewust?) niet opgemerkt.

The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Och over deze overtreding zijn we het zwaar oneens maar om er weer meteen zo'n persoonlijke kwestie van te maken. Je moet het zelf weten maar ik ga er niet aan meedoen.
Jij deed het anders zelf als 1e met je ''ik weet genoeg''.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Het spel is idd een stuk minder, maar voor mij tellen op dit moment alleen de punten. En dat Twente alles met geluk wint en dat dat wel een keer fout moet gaan horen we nu ook al een paar maanden. Is nog steeds niet gebeurd.
Maar die punten pak je wel heel moeizaam. Denk aan de duels tegen NEC, Willem II en Vitesse oa recent. Maar oke, je wint wel...das waar.
PSV was ook ongeslagen. Was....ook Twente kan een periode tegemoet gaan waarin ze net even gelijkspelen ipv winnen. Ik zie Twente bv bij PSV niet winnen over een dikke week.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Laat Twente maar winnen bij PSV. Die zie ik uiteindelijk nog meer punten verliezen dan Ajax en PSV. Ajax wordt 1e, PSV 2e en Twente 3e. 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Raf maakt de winnende voor Real in de 92e minuut 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Van der Vaart maakt in blessuretijd de 3-2. En terecht. Spelen fantastisch
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Laat Twente maar winnen bij PSV. Die zie ik uiteindelijk nog meer punten verliezen dan Ajax en PSV. Ajax wordt 1e, PSV 2e en Twente 3e.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3618 stemmen
We zullen het zien. Misschien staan we volgende week wel 5 punten voor op PSV en 6 op Ajax
Dan ben ik die week erna zeer tevreden met een gelijkspel in Eindhoven.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Shit, heb digitale tv net afgezet 
Mooie goal? Mooi voor Raffie!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
We gaan het zien. Heb er echt een goed gevoel bij. Dit wordt weer zo'n seizoen die echt op de laatste speeldag beslist wordt en dan heeft Ajax nu wel meer dan genoeg doelpunten om het daar niet op kapot te zien gaan door een 5-1 van PSV of zo.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2381 stemmen
Geen mooie goal maar prachtig voor Raffie!
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
We gaan het zien. Heb er echt een goed gevoel bij. Dit wordt weer zo'n seizoen die echt op de laatste speeldag beslist wordt en dan heeft Ajax nu wel meer dan genoeg doelpunten om het daar niet op kapot te zien gaan door een 5-1 van PSV of zo.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Jij deed het anders zelf als 1e met je ''ik weet genoeg''.
Niets persoonlijks aan. Als jij op basis van de beelden bij eredivisielive tot jouw conclusie komt. En ik kom op basis van diezelfde beelden tot een totaal andere conclusie. Dan heeft verder discussieren weinig zin lijkt me. Dat jij je daardoor aangevallen voelt en het persoonlijk opvat kan ik weinig aan doen. Sterker nog, zei hetzelfde tegen Zavo.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Je leest toch wat ik type. Ze werden kampioen door 5-1 van Vitesse te winnen. Nu zit er qua doelsaldo een krater tussen, dus daar zal het dan in ieder geval niet op misgaan.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Niets persoonlijks aan. Als jij op basis van de beelden bij eredivisielive tot jouw conclusie komt. En ik kom op basis van diezelfde beelden tot een totaal andere conclusie. Dan heeft verder discussieren weinig zin lijkt me. Dat jij je daardoor aangevallen voelt en het persoonlijk opvat kan ik weinig aan doen. Sterker nog, zei hetzelfde tegen Zavo.
Je zei het alsof je er op doelde dat je genoeg wist en vind dat ik onzin verkondig. Maar als je dat niet bedoelde, dan nu mijn excuus.
Ik kijk met spanning uit naar morgenmiddag 12.30. Zou typisch Ajax zijn om zelf weer de boel te verkloten.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
PSV speelt nu tijdelijk net zo dramatisch als toen de laatste wedstrijden onder Koeman en ze leken dat seizoen ook al afgeschreven, maar werden uiteindelijk toch nog kampioen.
Vond je PSV tweede helft echt zo slecht? Had dat totaal niet was wat mij betreft wachten op de 1-2. Ook tegen HSV vond ik ze eigenlijk twee keer goed spelen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Je zei het alsof je er op doelde dat je genoeg wist en vind dat ik onzin verkondig. Maar als je dat niet bedoelde, dan nu mijn excuus.
Op dit bepaalde punt vind ik dat natuurlijk ook maar dat is geheel wederzijds aangezien we het compleet oneens zijn over deze situatie.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Vond je PSV tweede helft echt zo slecht? Had dat totaal niet was wat mij betreft wachten op de 1-2. Ook tegen HSV vond ik ze eigenlijk twee keer goed spelen.
De 1-2 was erg onverwachts, maar PSV speelde vanavond zwak. Als was de 1e helft van 2 kanten erg zwak. De nederlaag was niet geheel terecht maar daarom niet minder mooi. Je ziet wel dat clubs nu het voetbal van PSV meer kennen en ook eens kunnen afstraffen. Met Cocu, Alex, Gomes etc kan je dat spelletje wel spelen maar de selectie van nu kent een hoop matige, modale spelers. Marcellis, Manolev, Pieters, Toivonen, Koevermans...die zouden 5 jaar terug echt niet in PSV 1 spelen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Marcellis, Manolev, Pieters, Toivonen, Koevermans...die zouden 5 jaar terug echt niet in PSV 1 spelen.
Voor Pieters heb ik altijd wel een zwak gehad, hij heeft ook alles om het te redden bij PSV. Ik zie hem nog wel een toekomstig international worden.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Voor Pieters heb ik altijd wel een zwak gehad, hij heeft ook alles om het te redden bij PSV. Ik zie hem nog wel een toekomstig international worden.
Mhow. Ik zie er weinig in. Geen slechte speler, maar ik had hem beter nog een tijdje bij een subtop club gezien. Maarja, een goede linksback is sowieso schaars in Nederland. Wij hebben er ook geen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Toivonen is ook gewoon een goede speler. Marcellis heeft ook de potentie een vaste waarde te worden, maar is onbegrijpelijk het ritme en vertrouwen kwijt. Koevermans maakt ze eigenlijk altijd wel.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Rutten:
"De scheidsrechter speelde een grote rol. Zo werd Dirk aangetikt bij het tweede doelpunt en hadden wij een strafschop moeten hebben. Dat gaf mij het gevoel dat wij vandaag niet mochten winnen. De eerste nederlaag, waarbij de rol van het arbitrale trio heel erg groot is geweest. Heel zuur”, aldus Rutten.
Rutten haalde ook een moment aan van vóór de wedstrijd. “We zijn Twents gekleurd, zei de grensrechter vooraf tegen mij. Ik dacht dat het een grapje was en misschien was het dat ook wel. Maar de beslissing bij de niet gegeven strafschop was in elk geval een gekleurde beslissing. Maar ik wil ook aangeven dat we niet alleen daardoor verloren. Al was het moeilijk te winnen vandaag.”
Die laatste alinea is wel heel opmerkelijk ...
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Inderdaad want hoewel Rutten en PSV deze zaken allemaal niet nodig hebben hij mij geen man lijkt die zoiets verzint.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Daarom, benieuwd of de KNVB hier onderzoek naar gaat doen.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Ik denk het wel.. dan blijkt heel scheidsrechterlijk Nederland opeens anti-PSV, vliegen er roze olifanten door de lucht en krijgt ajax maar vast 30 punten in mindering, omdat ieder complot immers uit Amsterdam komt.. Koekoeketsjoe 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Het was natuurlijk een grapje. Rutten heeft bij Twente gewerkt en die grens woont er waarschijnlijk of zo. Is niet zijn 1e wedstrijd die hij vlagt, dus om nu opeens zo sneu achterdochtig te gaan doen is belachelijk.
En het is altijd nog een scheidsrechter die een penalty geeft, niet de grensrechter.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.