• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.080 films
  • 12.394 series
  • 34.331 seizoenen
  • 651.546 acteurs
  • 199.674 gebruikers
  • 9.419.044 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Waarom kijk jij het eigenlijk als je het niks vind?

Ik vind het erg leuke entertainment. Geen hoogstaand niveau maar tenminste niet zo suf als Studio Voetbal. En de groep Genee, Derksen, Gijp en Kraaij is gewoon vermakelijk. Vooral vd Gijp is soms erg scherp en leuk.

Gisteren keek ik net voor en in de pauzes van Lost even naar Voetbal International. Je moet toch wat. Verder vind ik het ook niet zo heel slecht. Ik heb een hekel aan Kraaij en regelmatig aan Derksen (als die zoals gisteren leuk wil doen en dat totaal niet is: Echt serieus het slechtste tv-moment dat ik me voor de geest kan halen de laatste jaren) maar Van der Gijp en Genee vind ik goed te hebben.

En wat mij betreft is Studio Voetbal alles behalve saai

Waar ik me echter het meest aan erger is dat klapvee erachter dat voor mijn gevoel maar met alles lacht en klapt. Het lijkt alsof ze totaal niet luisteren of zelf nadenken maar gewoon automatisch in de klap en lach stand schieten als bepaalde mensen wat zeggen. Ik vind dat regelmatig bijna eng en vooral heel erg raar.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Ach waarom zouden ze niet lachen en klappen, die mensen zitten daar gezellig op een avondje uit met een biertje, en recht voor je Van der Gijp, Derksen en Genee met hun wekelijkse showtje naast de actualiteiten. Wat verwacht je dan, dat ze heel bedenkelijk en serieus kijken als er een (platte) grap wordt gemaakt..?

timbo_ schreef:

Maar ben bevooroordeeld. Speel zelf al jaren als rechtspoot vanaf links. En zou niet anders willen.

Is dat bij gebrek aan linkspoten? Ik heb zelf als linkspoot altijd links gespeeld en had ook niet anders gewild

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Gisteren keek ik net voor en in de pauzes van Lost even naar Voetbal International. Je moet toch wat. Verder vind ik het ook niet zo heel slecht. Ik heb een hekel aan Kraaij en regelmatig aan Derksen (als die zoals gisteren leuk wil doen en dat totaal niet is: Echt serieus het slechtste tv-moment dat ik me voor de geest kan halen de laatste jaren) maar Van der Gijp en Genee vind ik goed te hebben.

En wat mij betreft is Studio Voetbal alles behalve saai

Waar ik me echter het meest aan erger is dat klapvee erachter dat voor mijn gevoel maar met alles lacht en klapt. Het lijkt alsof ze totaal niet luisteren of zelf nadenken maar gewoon automatisch in de klap en lach stand schieten als bepaalde mensen wat zeggen. Ik vind dat regelmatig bijna eng en vooral heel erg raar.

Ik vind Kraaij altijd wel meevallen. Geeft tegengas tegen Derksen en het is leuk als men hem belachelijk maakt

Derksen vind ik ook prima. Zonder hem was V.I. niet erg boeiend denk ik. Gijp is meer een leuke sidekick want hij is vaak ook een tijdje stil.

Ik vind SV juist saai. Jack met zijn familiegevoel, de 2 Mulders die nooit iemand laten uitpraten, Waterreus die alleen maar over PSV en van Nistelrooij kan praten en Borst die ooit leuk was, maar nu een verzuurde sneue vent die goedkoop wil scoren door gasten voor het blok te zetten (zie met van Marwijk oa).

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Die gratis kijkdagen van Sport 1 zijn toch wel leuk. Heb nu Roma-Milan opgezet. Beetje zappen met NAC-PSV.

Huntelaar in de basis

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Bottleneck schreef:

Is dat bij gebrek aan linkspoten? Ik heb zelf als linkspoot altijd links gespeeld en had ook niet anders gewild

Inderdaad nauwelijks linkspoten in selectie maar ben ook simpelweg beter en gevaarlijker vanaf links. Vanuit rechts heb ik voornamelijk de dreiging van de actie buitenom. Vanaf links ben ik vooorspelbaarder en maakt buitenom of binnendoor me niet zoveel uit.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3291 stemmen

Nu snap ik waarom Marcellis amper speelt dit seizoen, hij kan niet meer lopen...

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Duidelijke overtreding. Wordt aangeraakt en verliest daardoor zijn evenwicht. Dat het gevolg is dat hij over zijn eigen benen struikelt verandert niets aan eerste overtreding.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Over 8 dagen zijn we bij!!

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Overigens ook onterecht. NAC is twee keer aan de goal geweest

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Van Ajax winnen we dan juist weer gewoon. Sterker nog, was vooraf al banger voor vandaag dan voor de week erna

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Die magere, net voor tijd-wedstrijdjes moesten ook wel een keer afgestraft gaan worden natuurlijk. Wordt nog beetje spannend zo de competitie

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

PSV wordt wel genaaid zeg!

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3291 stemmen

Duidelijk een penalty voor Toivonen. Maar ja, als alles dan al misgaat... Sowieso had PSV het allang af moeten maken.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

timbo_ schreef:
Duidelijke overtreding. Wordt aangeraakt en verliest daardoor zijn evenwicht. Dat het gevolg is dat hij over zijn eigen benen struikelt verandert niets aan eerste overtreding.

Haha, humor heb je wel. Hij struikelde gewoon zelf. Blijft een matige verdediger.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Worden zeker genaaid ja maar dan moeten ze die 1-2 er ook maar gewoon inschoppen. Kansen genoeg gehad.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Haha, humor heb je wel. Hij struikelde gewoon zelf. Blijft een matige verdediger.

Heb je wel al vaker gezegd dat jij alleen leest wat je wilt lezen. Zeg nergens dat hij niet zelf struikelt

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

timbo_ schreef:
(quote)

Heb je wel al vaker gezegd dat jij alleen leest wat je wilt lezen. Zeg nergens dat hij niet zelf struikelt

Je noemt de goal onrechtmatigt met wat andere woorden en dat is gewoon bullshit. Zuivere goal, heel terecht.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Jaaaaaaaaa einde! Als Ajax morgen wint ligt alles weer open met het duel van volgende week plus de week erna met PSV-Twente! Iam happy!

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Je noemt de goal onrechtmatigt met wat andere woorden en dat is gewoon bullshit. Zuivere goal, heel terecht.

Ik zeg dat Marcellis zelf struikelt maar dat de reden daarvoor is dat hij wordt aangetikt.

Wat Van Halst zegt.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

timbo_ schreef:
Worden zeker genaaid ja maar dan moeten ze die 1-2 er ook maar gewoon inschoppen. Kansen genoeg gehad.
Als Ajacieden zoiets zeggen zijn ze aan het zeuren ... zo zie je maar dat het een heel natuurlijke reactie is.

PSV onverdiend verloren. Hopelijk weet Ajax nu wel eens te profiteren als de concurrentie een misstap begaat, dat is al eeuwen geleden. Hoe vaak we al niet de kans hebben gekregen om terug te komen (ook de voorbije jaren) maar het dan steeds zelf lieten liggen ... En Het Kasteel is al jaren een onneembare vesting, het zal morgen koud zijn - daar kunnen onze spelers vaak niet tegen - en Luis doet niet mee ... Nee, ik denk dat veel Ajacieden zich weer te vroeg rijk rekenen.

stinissen (crew films & series)

• 23661 berichten
  • 77263 stemmen

Eindhoven.................. Heerlijk nu morgen WEL winnen van Sparta

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Vorig jaar tegen Sparta was ongeveer een identieke situatie en we weten hoe dat afliep. Niettemin Sparta morgen gewoon snel en zakelijk met 3-0 afmaken.

Thuis lijken we in de competitie bijna onverslaanbaar, ik geloof er eigenlijk wel weer in.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Voordeel nu is dat Ajax geen club meer kan en mag onderschatten en helemaal Sparta uit niet. Jol moet gewoon met een donderspeech komen. Helaas kan alleen een Hiddink-achtige dit. Jol is te nuchter, dus moeten de spelers zelf maar poëzie laten zien in het kasteel. Ik heb er in ieder geval alle vertrouwen in.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

moviemafketel schreef:

Voordeel nu is dat Ajax geen club meer kan en mag onderschatten.

Lijkt me eerder een nadeel. We weten allemaal hoe het de afgelopen jaren verliep tegen bijvoorbeeld RKC, Excelsior en Sparta. Dat besef dat niemand onderschat moet worden, moet er overigens al gewoon vanaf de eerste wedstrijd van het seizoen zijn, maar dat terzijde.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Sparta - Ajax

Ajax - PSV

RKC - Ajax

Ajax - FC Groningen

ADO Den Haag - Ajax

Ajax - VVV-Venlo

Willem II - Ajax

Ajax - Heracles Almelo

NEC - Ajax

Je kunt het lastiger treffen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Probleem is dat de spelers er waarschijnlijk ook zo over denken, en weer onnodig punten laten liggen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Quido schreef:

Als Ajacieden zoiets zeggen zijn ze aan het zeuren ... zo zie je maar dat het een heel natuurlijke reactie is.

Zeuren?? Iemand zegt dat PSV genaaid wordt ik bevestig dat enkel maar zeg er juist achteraan dat we zelf de kansen af hadden moeten maken. Nee het zeuren was hooguit op de scheidsrechter maar verder hadden we het gewoon zelf af moeten maken.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Volledig mee eens hoor, maar die nuance wordt hier vaak ook door Ajacieden aangebracht, maar wordt dan (bewust?) niet opgemerkt.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Kai schreef:

Je kunt het lastiger treffen.

Inderdaad had niet door dat het programma zo makkelijk was. Ben er overigens wel van overtuigd dat PSV volgende week gewoon wint in Amsterdam.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3618 stemmen

Heerlijk NAC. Nu morgen zelf winnen en we zijn weer koploper. Die week erna Ajax - PSV. Gelijkspelletje zou mooi zijn. En als wij dan zelf een punt uit Eindhoven kunnen meenemen ziet het er goed uit

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.