• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.080 films
  • 12.394 series
  • 34.331 seizoenen
  • 651.545 acteurs
  • 199.674 gebruikers
  • 9.419.035 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

moviemafketel schreef:

(quote)

Laat de vaste en vlottende activa en liquide middelen ook even zien en het Eigen Vermogen. Ik kan hier niet uithalen of Ajax het goed of slecht doet.

Wat hebben die met schulden te maken??

Lijkt me logisch dat ze activa hebben, anders zouden ze 'onbetaalbare schulden' hebben.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Je laat een eenzijdig stukje van de balans zien.

Daar kun je toch niks aan zien. Hoeveel aan EV staat daar wel niet tegenover. Dan kan ik de Solvabiliteit etc. bekijken. Geef de bron anders maar gewoon. Kijk ik zelf wel even.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

moviemafketel schreef:

Je laat een eenzijdig stukje van de balans zien.

Ja, de schuldenkant, die ze zogenaamd niet hadden.

Daar kun je toch niks aan zien. Hoeveel aan EV staat daar wel niet tegenover. Dan kan ik de Solvabiliteit etc. bekijken.

Het was ook niet mijn bedoeling een financiele analyse te geven, alleen om te laten zien dat zij natuurlijk ook gewoon schulden hebben.

Geef de bron anders maar gewoon. Kijk ik zelf wel even.

Financieel jaaroverzicht 2010.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ja geef dan gewoon een linkje man, ipv dat ik moet gaan googelen.

Laat ook maar, ik ga nu zelf weer even boekhouden

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Ik zie liever Demy de Zeeuw als controlerende middenvelder naast de schoonzoon van Bert van Marwijk dan Nigel de Jong. Daarmee loop je aanzienlijk minder risico op een rode kaart en hij is in de opbouw veel sterker.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Maar verdedigend en controlerend een stuk zwakker.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

speranza schreef:

Ik zie liever Demy de Zeeuw als controlerende middenvelder naast de schoonzoon van Bert van Marwijk dan Nigel de Jong. Daarmee loop je aanzienlijk minder risico op een rode kaart en hij is in de opbouw veel sterker.

Maar wel minder als balafpakker/aanjager.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Over 10 jaar is ajax net zo diep gezonken als Feyenoord nu en is Feyenoord er weer bovenop - mede door het stadion.

Ik las dat PVDA nu de grootste partij in R´dam is. Heb her en der gelezen dat zij niet voor de bouw van een nieuw stadion zijn. Dus ik zou je hoop maar niet al te hoog houden

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Die bouw moet er wel komen. Met het oog op een W.K. En ook als het W.K. niet binnengehaald wordt.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

Kan het wel begrijpen ja, de Kuip is een bouwput van jewelste. Niet negatief bedoeld

Vascago

• 4798 berichten
  • 3618 stemmen

Goeiedag wat een opmerking van Derksen weer: Was wel leuk geweest als die Linda de Mol een dikke kutscheet had gelaten in dat bad.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Heb nog nooit een aflevering gezien van Vrienden van Swieten trouwens. Moet ik maar eens gaan doen. Ziet er wel lachen uit. En Linda in zo'n bubbelbadje is ook niet verkeerd natuurlijk.

Die Derksen wil de grappigste aan tafel blijven, maar dat stokje heeft van der Gijp natuurlijk al tijden overgenomen. VI blijft vermakelijk!

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

René van der Gijp is inderdaad al lange tijd de reden om naar Voetbal International te kijken.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

W.C. Pot

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Mooiste moment was natuurlijk toen Viggo Waas ruim tien minuten niets meer zei omdat het niveau weer eens zo laag was dat zwijgen maar inderdaad beter was. Dat die mensen in die studio ook nog begonnen te lachen maakte het extra schrijnend en doet met toch vrezen voor de verstandelijke vermogens van de gemiddelde Nederlander.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

Ach, overdrijven is ook een vak. Zijn we ook mentally retards als we van een film als Naked Gun genieten?

Soms is simpele humor wel fijn

Al vind ik dat van die Kutscheet wel te goedkoop ja

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat een zuurpruimen. Heerlijk toch die simepele humor.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

Overigens hebben ze soms inhoudelijk ook wel goede punten.

Ik vind v Marwijk maar een tactisch onbenul als hij maar vast blijft houden met Robben op rechts en Elia op links. Dat is gewoon compleet achterlijk, dat ziet elke "simpele ziel" wel.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

vd Gijp is een lolbroek maar praat ook zinnig over voetbal.

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Naomi Watts schreef:

Inderdaad, zat vandaag nog te kijken naar Fc Rijnmond met vd Gijp als gast, en hoe grappig je hem ook mag vinden (of juist niet), de man heeft wel wat te vertellen hoor.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

rep_robert schreef:

Overigens hebben ze soms inhoudelijk ook wel goede punten.

Ik vind v Marwijk maar een tactisch onbenul als hij maar vast blijft houden met Robben op rechts en Elia op links. Dat is gewoon compleet achterlijk, dat ziet elke "simpele ziel" wel.

Robben op links ja, vind het sowieso onbegrijpelijk om een linkspoot op rechts te zetten. Lastig met aannames zoals je kon zien, het is makkelijker te verdedigen en voorzetten kun je pas na te kappen en dan draait de bal nog vaak naar de keeper toe. Het heeft alleen als voordeel dat je makkelijk zelf naar binnen kan trekken.

Op rechts hoort Kuijt te staan, en centraal Ruud/Huntelaar met Van Persie erachter.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Bij Bayern München speelt hij ook vanaf rechts. Hij kan daardoor heel gevaarlijk naar binnen doordringen. Bovendien heb je dan plek om Elia vanaf links te laten spelen. Daar tussenin natuurlijk Sneijder en daarvoor van Persie. Daarmee moeten we de wereldtitel veroveren.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

Werkt voor geen meter. Heb je die 20 mislukte ballen van Robben en Elia van afgelopen woensdag gezien?

Buitenspelers moeten wat mij betreft niet (altijd) naar binnen dringen, daarmee krijg je het grote probleem van Robben ook aangekaart, dat is namelijk een egotripper eerste klas, die vele kansen voor het Nederlands elftal al om zeep heeft geholpen op deze manier. Laat hem maar lekker op links voorzetjes geven en elia vanaf rechts. Heb je tenminste ook nog wat aan een centrumspits... zelfs een Ruud zo compleet onzichtbaar zijn afgelopen woensdag.

@Bottleneck

Het zag er inderdaad lachwekkend uit hoe Robben die bal probeerde aan te nemen. Had gelijk Bergkamp(tegen Argentinie) in gedachten. Precies een zelfde soort moment, alleen dan WEL goed uitgevoerd.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Helemaal mee eens.

Dat naar binnentrekken weet iedere goede verdediger op zo'n moment ook wel en het weegt niet op tegen de andere nadelen (zoals kansen om zeep helpen). Bovendien heb je centraal al twee van de beste (schaduw)spitsen ter wereld rondlopen. Elia mag van mij lekker op de bank.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Naomi Watts schreef:

Had het ook niet over Van der Gijp. Dat is juist de redding van het programma.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

speranza schreef:

Bij Bayern München speelt hij ook vanaf rechts. Hij kan daardoor heel gevaarlijk naar binnen doordringen. Bovendien heb je dan plek om Elia vanaf links te laten spelen. Daar tussenin natuurlijk Sneijder en daarvoor van Persie. Daarmee moeten we de wereldtitel veroveren.

Zoals hier wordt gezegd. Robben laat wekelijks zien dat een linkspoot vanaf rechts prima werkt. Het zorgt gewoon voor meer dreiging.

Maar ben bevooroordeeld. Speel zelf al jaren als rechtspoot vanaf links. En zou niet anders willen.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

timbo_ schreef:

Mooiste moment was natuurlijk toen Viggo Waas ruim tien minuten niets meer zei omdat het niveau weer eens zo laag was dat zwijgen maar inderdaad beter was. Dat die mensen in die studio ook nog begonnen te lachen maakte het extra schrijnend en doet met toch vrezen voor de verstandelijke vermogens van de gemiddelde Nederlander.

Waarom kijk jij het eigenlijk als je het niks vind?

Ik vind het erg leuke entertainment. Geen hoogstaand niveau maar tenminste niet zo suf als Studio Voetbal. En de groep Genee, Derksen, Gijp en Kraaij is gewoon vermakelijk. Vooral vd Gijp is soms erg scherp en leuk.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Wat betreft de discussie over Arjen Robben op links (rep_robert, Bottleneck) of rechts (timbo_, speranza en Louis van Gaal).

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Louis

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Hmm niet echt een duidelijk antwoord op onze discussie

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.