• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.081 films
  • 12.394 series
  • 34.331 seizoenen
  • 651.546 acteurs
  • 199.673 gebruikers
  • 9.419.063 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Quido schreef:

Volledig mee eens hoor, maar die nuance wordt hier vaak ook door Ajacieden aangebracht, maar wordt dan (bewust?) niet opgemerkt.

Oh maar ik vind ook zeker niet alle ajacieden na een nederlaag ongenuanceerd en onredelijk hoor. Dat zijn er eigenlijk maar één of twee.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Vorm van PSV neemt duidelijk af en die van Ajax is al een tijdje stijgend.

PSV redt het een keer niet in de Arena. Wordt echt weer een spannend seizoen nu. Maar wie wordt de lachende 3e? Misschien Twente wel.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Inderdaad had niet door dat het programma zo makkelijk was. Ben er overigens wel van overtuigd dat PSV volgende week gewoon wint in Amsterdam.

Ik heb geen glazenbol, maar Ajax is thuis de laatste jaren bijna niet te verslaan en PSV komt nogal laks de winterstop uit. Maargoed het is er voor PSV ook wel weer de wedstrijd naar om het tij te keren.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

En PSV is traditiegetrouw heer en meester in de ArenA.

Hoe triest was dit overigens; Van der Meyde heet hangijzer - Het laatste Voetbalnieuws op Telesport.nl [Voetbal] - telegraaf.nl

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Nah ik snap wel dat ze zich genaaid voelen, alsof Lucius met PSV tatoeage naar Ajax komt.

Lazovic een van hun beste aanvallers vertrekt op het moment dat de kampioenschap strijd beslist moet worden.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Rutten is wel een beetje zielig in zijn commentaar; beide doelpunten van NAC zouden afgekeurd hebben moeten worden. Heb aan de ene kant ook wel medelijden met hem. Wat die penalty betreft heeft ie gelijk, maar vandaag heeft PSV het vnl. zelf laten liggen. En dat komt ook omdat Rutten gewdwongen werd Lazovic van de hand te doen. Aanvallend hadden ze weinig alternatieven vandaag.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

moviemafketel schreef:

Vorm van PSV neemt duidelijk af en die van Ajax is al een tijdje stijgend.

PSV redt het een keer niet in de Arena. Wordt echt weer een spannend seizoen nu. Maar wie wordt de lachende 3e? Misschien Twente wel.

PSV speelde vandaag best aardig maakte alleen kansen niet af

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Behalve een saaie lul is die Rutten ook nog een hele slechte verliezer. Die penalty hadden ze moeten hebben, maar voor de rest is het gewoon helemaal eigen schuld dat PSV deze wedstrijd verloor. Hopelijk speelt Afellay volgende week net zo slecht.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Haha, humor heb je wel. Hij struikelde gewoon zelf. Blijft een matige verdediger.

Met alle herhalingen je mening inmiddels herzien of nog steeds eigenwijs?

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Zavo schreef:

Behalve een saaie lul is die Rutten ook nog een hele slechte verliezer. Die penalty hadden ze moeten hebben, maar voor de rest is het gewoon helemaal eigen schuld dat PSV deze wedstrijd verloor. Hopelijk speelt Afellay volgende week net zo slecht.

Inderdaad beetje zwak van Rutten als is 2-1 ook discutabel. Die 1-0 opmerking is echter flauw

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Niks discutabel aan, hij struikelt gewoon zelf. Als er al contact was (wat ik niet gezien heb), was het zo licht dat dat nooit de reden van de struikelpartij kan zijn.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Als Ajax verliest hebben ze meestal tig kansen zelf verspeeld in de wedstrijd. Dat is vaak ook pijnlijk. Prima als dat andere ploegen ook zo nu en dan eens overkomt.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Zavo schreef:

Niks discutabel aan, hij struikelt gewoon zelf. Als er al contact was (wat ik niet gezien heb), was het zo licht dat dat nooit de reden van de struikelpartij kan zijn.

Ja als je dat serieus op basis van al die herhalingen op eredivisielive concludeert houdt het inderdaad op.

Trouwens ook goed nieuws vandaag. Gelijkspel Vitesse - Ado is ideaal voor VVV

mikey

• 29002 berichten
  • 5148 stemmen

En nu wordt het spannend tussen AJAX en psv!!!

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Madrid - Sevilla is trouwens levendige wedstrijd wat ik er tot dusverre van zie. Zou erg mooi zijn als Barca en Real na vanavond weer gelijk staan.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

VVV mag er ook nog wel een seizoen in blijven van mij.

Alleen niet ten koste van Vitesse. Den Haag mag er van mij dan liever uit.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Voor wie je ook bent, de competitie is inderdaad een stuk spannender geworden, zeker met de wedstrijden van de komende weken.

Overigens moet ik eerst nog zien of Ajax wint morgen, want dit is echt weer typisch zo'n moment dat Ajax dan ook punten laat liggen, als we op de afgelopen jaren af mogen gaan. Hopelijk is er iets veranderd, we zullen het morgen zien.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Haha iemand Rutten nog voor de camera gezien bij EL? Die heeft Jol in alles overtroffen qua jankerij

En de PSV spelers weigeren allemaal voor de camera's te komen. Ongelooflijk

Als Ajax morgen wint geloof ik er weer in. We gaan PSV zondag verslaan over een week. Dat voel je. En dan wil ik het nog wel aangezien PSV nog tegen Ajax (zondag dus), Twente (week erop) en ook nog Groningen, Heerenveen, AZ en Feyenoord moet. En Twente moet nog tegen PSV, Heerenveen, AZ, Groningen en Feyenoord. Ajax moet alle duels gewoon winnen en gezien het programma en de vorm is dat niet onmogelijk.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Met alle herhalingen je mening inmiddels herzien of nog steeds eigenwijs?

Ik blijf bij mijn woorden. Een beetje vent zou dit verdedigend een stuk beter hebben opgelost. Gewoon terecht.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

moviemafketel schreef:

VVV mag er ook nog wel een seizoen in blijven van mij.

Alleen niet ten koste van Vitesse. Den Haag mag er van mij dan liever uit.

]

Maakt mij niet veel uit wie eruit vliegt als het maar niet VVV is. Maar RKC, Willem II en ADO lijkt me uitstkend.

Real Madrid speelt trouwens erg goed.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik blijf bij mijn woorden. Een beetje vent zou dit verdedigend een stuk beter hebben opgelost. Gewoon terecht.

Ok dan weet ik genoeg.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Jammer dat ik nu pas zie dat Sport1 tijdelijk een open net is voor digitale tv-kijkers. Tot wanneer is dat?

Vascago

• 4798 berichten
  • 3618 stemmen

mikey schreef:

En nu wordt het spannend tussen AJAX en psv!!!

Geweldig he. Twente kan morgen weer bovenaan komen maar toch worden we nog steeds onderschat. Ik vind het geweldig. Die 2 clubs zijn alleen maar met elkaar bezig en wat zou het dan lachen zijn als Twente er met de titel tussenuit knijpt.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Ok dan weet ik genoeg.

Mooizo. Die conclusie heb ik ook allang over jou getrokken qua neutraliteit dus ik hecht er weinig waarde aan wat je nu zegt.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Geweldig he. Twente kan morgen weer bovenaan komen maar toch worden we nog steeds onderschat. Ik vind het geweldig. Die 2 clubs zijn alleen maar met elkaar bezig en wat zou het dan lachen zijn als Twente er met de titel tussenuit knijpt.

Als Ajax het niet wordt dan hoop ik op Twente. Maar Twente heeft al een hele periode zoveel mazzel met die slotfase overwinningen, dat moet een keer fout gaan. Zou me ook niet heel erg verbazen als Twente morgen gelijkspeelt of anders moeizaam wint uit bij de hekkensluiter. Wees eerlijk, het spel van Twente is erg matig na de winter.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Vascago schreef:

Uhh, volgens mij zijn het die tukkers zelf die blijven roepen dat ze geen kampioenskandidaat zijn, terwijl de rest van Nederland er heel anders over denkt. Ik hoop dat PSV en Twente de twee vechtende honden blijken te zijn dit seizoen...

DieGo

• 5808 berichten
  • 2381 stemmen

Mooi verhaal over Overmars, scheel kijken en Paulus de Boskabouter!

Vascago

• 4798 berichten
  • 3618 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Als Ajax het niet wordt dan hoop ik op Twente. Maar Twente heeft al een hele periode zoveel mazzel met die slotfase overwinningen, dat moet een keer fout gaan. Zou me ook niet heel erg verbazen als Twente morgen gelijkspeelt of anders moeizaam wint uit bij de hekkensluiter. Wees eerlijk, het spel van Twente is erg matig na de winter.

Het spel is idd een stuk minder, maar voor mij tellen op dit moment alleen de punten. En dat Twente alles met geluk wint en dat dat wel een keer fout moet gaan horen we nu ook al een paar maanden. Is nog steeds niet gebeurd.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Mooizo. Die conclusie heb ik ook allang over jou getrokken qua neutraliteit dus ik hecht er weinig waarde aan wat je nu zegt.

Och over deze overtreding zijn we het zwaar oneens maar om er weer meteen zo'n persoonlijke kwestie van te maken. Je moet het zelf weten maar ik ga er niet aan meedoen.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3618 stemmen

Zavo schreef:

(quote)

Uhh, volgens mij zijn het die tukkers zelf die blijven roepen dat ze geen kampioenskandidaat zijn, terwijl de rest van Nederland er heel anders over denkt. Ik hoop dat PSV en Twente de twee vechtende honden blijken te zijn dit seizoen...

We zeggen dat we niet de favoriet zijn, maar een kandidaat zijn we toch zeker. Maar in tv programma's of hier of op een site als voetbalzone hebben de Ajax en PSV fans het alleen maar over elkaar en bijna nooit over Twente. Maar wij staan er toch echt nog tussenin en morgen hopelijk zelfs weer boven.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.