• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.097 films
  • 12.394 series
  • 34.331 seizoenen
  • 651.549 acteurs
  • 199.676 gebruikers
  • 9.419.137 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Bij Ajax wordt de weersverwachting angstvallig in de gaten gehouden. De prognose is dat er vandaag en morgen tien tot vijftien centimeter sneeuw valt. Mocht Sparta-Ajax worden afgelast, dan is Luis Suarez er volgende week niet bij tijdens de topper in de eredivisie tussen Ajax en PSV.

If there is a god.....

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik kijk met spanning uit naar morgenmiddag 12.30. Zou typisch Ajax zijn om zelf weer de boel te verkloten.

Als ze het morgen niet verkloten, dan wel bij Ado uit.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Voor Pieters heb ik altijd wel een zwak gehad, hij heeft ook alles om het te redden bij PSV. Ik zie hem nog wel een toekomstig international worden.

Ja, ik ook wel. De spoeling is dun aan de linkerkant. Pieters speelt dit seizoen ook best wel solide en is flink gegroeid ten opzichte van vorig seizoen.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Quido schreef:

Koevermans maakt ze eigenlijk altijd wel.

Koevermans is na Suarez de meest doeltreffende speler van de eredivisie als je kijkt naar goals per gespeelde minuten. Ver daarna komt pas Ruiz.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

herman78 schreef:

(quote)

Als ze het morgen niet verkloten, dan wel bij Ado uit.

Voor iemand met een oud ajaxshirt ben je wel erg kien om ze te zien ondergaan.. beetje té zelfs.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3618 stemmen

Quido schreef:

Rutten:

"De scheidsrechter speelde een grote rol. Zo werd Dirk aangetikt bij het tweede doelpunt en hadden wij een strafschop moeten hebben. Dat gaf mij het gevoel dat wij vandaag niet mochten winnen. De eerste nederlaag, waarbij de rol van het arbitrale trio heel erg groot is geweest. Heel zuur”, aldus Rutten.

Rutten haalde ook een moment aan van vóór de wedstrijd. “We zijn Twents gekleurd, zei de grensrechter vooraf tegen mij. Ik dacht dat het een grapje was en misschien was het dat ook wel. Maar de beslissing bij de niet gegeven strafschop was in elk geval een gekleurde beslissing. Maar ik wil ook aangeven dat we niet alleen daardoor verloren. Al was het moeilijk te winnen vandaag.”

Die laatste alinea is wel heel opmerkelijk ...

Ik kan alleen maar heel hard lachen om die opmerking van Rutten. Echt triest. En zelfs al zei die grens dat, doelde ie misschien wel op de staf en het elftal van PSV zelf . Met Rutten, Ten Hag, Engelaar en Bakkal.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3618 stemmen

ErikAfca

7 maart 2010 om 03:38

Ik wil inderdaad alleen maar dat PSV verliest, en hard ook. Waarom? Omdat wij altijd arrogant zijn, omdat we de laatste tijd geen titel meer pakken en er wel in geloven. En omdat jullie zogenaamd niet arrogant zijn, terwijl er precies hetzelfde gezegd wordt. Nou, ik durft hier luid en duidelijk te zeggen dat ik er Alle vertrouwen in heb dat wij volgende week 1 puntje achter staan op Psv. En inderdaad, ik reken Twente niet mee als titelkandidaat, zo wel, dan zou dit fantastisch zijn voor het Enschedese publiek en neem ik mijn petje diep af, maar ik denk dat de schaal after all eindelijk naar het leidseplein gaat!!!

Zomaar een quote van voetbalzone. Dat bedoel ik dus Zavo met het feit dat Twente nog steeds niet serieus wordt genomen. Misschien wordt het tijd dat dat toch eens gebeurd.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Als Ajax vanmiddag zelf niet wint ga ik daarna maar hopen dat Twente wel wint

Vascago

• 4798 berichten
  • 3618 stemmen

Quido schreef:

Als Ajax vanmiddag zelf niet wint ga ik daarna maar hopen dat Twente wel wint

Als Ajax niet wint zou dat wel heel erg slecht zijn. Maar Ajax zonder Suarez is maar een middelmatig team. Vorige wedstrijd tegen Sparta miste Suarez echter wel ongeveer 50 kansen dus misschien dat een ander het vanmiddag beter doet. Hoop het niet

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Ik zie het al helemaal voor me; vanmiddag kwart voor drie, Jol en wat spelers voor de camera na een nederlaag op Het Kasteel. En dan de legendarische en meest uitgesproken woorden van de laatste jaren op cruciale momenten: 'maar de schade valt mee, PSV heeft ook punten laten liggen. We moeten nu zelf alles winnen, dan houden we een kans.'

Vascago

• 4798 berichten
  • 3618 stemmen

Looool

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3291 stemmen

De kampioen komt uit de wedstrijd van volgende week. Als het een gelijkspel wordt tussen Ajax en PSV gaat Twente met de titel aan de haal.

Wel een rare opmerking van die grens. Doet me denken aan het yes gebaar van die ene scheidsrechter vorig seizoen toen Ajax tegen PSV scoorde. Nogal dom.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3618 stemmen

BoordAppel schreef:

De kampioen komt uit de wedstrijd van volgende week. Als het een gelijkspel wordt tussen Ajax en PSV gaat Twente met de titel aan de haal.

Wel een rare opmerking van die grens. Doet me denken aan het yes gebaar van die ene scheidsrechter vorig seizoen toen Ajax tegen PSV scoorde. Nogal dom.

Die week erna is het PSV-Twente . En in de laatste 4 wedstrijden moet Twente het opnemen tegen Heerenveen, AZ, Feyenoord en NAC, dus dat zegt nog niets. Ik verwacht niet dat Twente ze allemaal zal winnen al hoop ik het natuurlijk wel

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3291 stemmen

Ik verwacht ook niet dat Ajax en PSV ze allemaal gaat winnen, dus dat zegt niet zoveel .

Vascago

• 4798 berichten
  • 3618 stemmen

BoordAppel schreef:

Ik verwacht ook niet dat Ajax en PSV ze allemaal gaat winnen, dus dat zegt niet zoveel .

Mja als je het programma van Ajax bekijkt zouden dat toch, op volgende week na misschien, allemaal overwinningen moeten zijn. Dat zijn ze aan hun stand verplicht. Aan de andere kant zijn het juist dat soort tegenstanders waar Ajax het de laatste jaren tegen laat afweten.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

BoordAppel schreef:

. Doet me denken aan het yes gebaar van die ene scheidsrechter vorig seizoen toen Ajax tegen PSV scoorde. Nogal dom.

Drie keer raden wie de scheids was die gisteren psv een penalty onthouden heeft ( volgens psv dan )

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Mja als je het programma van Ajax bekijkt zouden dat toch, op volgende week na misschien, allemaal overwinningen moeten zijn. Dat zijn ze aan hun stand verplicht. Aan de andere kant zijn het juist dat soort tegenstanders waar Ajax het de laatste jaren tegen laat afweten.

Ik heb niet de illusie dat VVV-Venlo in De Arena iets kan uitrichten om het dreigende kampioenschap van Ajax te voorkomen.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Ik vrees overigens dat we via de nacompetitie gaan degraderen. Ik geloof er niet meer in.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3618 stemmen

speranza schreef:

Ik vrees overigens dat we via de nacompetitie gaan degraderen. Ik geloof er niet meer in.

Belachelijk om dat te denken. Als fan blijf je toch altijd achter je ploeg staan. En VVV is echt wel beter dan Willem 2 en Ado. En ook dan Vitesse.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Misschien is het een soort bijgeloof van speranza om continue te zeggen dat VVV het niet gaan redden.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

BoordAppel schreef:

Geloof er niks van. Het enige wat volgende week beslist kan worden is dat Ajax niet meer meedoet als PSV in Amsterdam wint. Er komen nog veel bepalende duels aan voor PSV. Als Ajax van hen wint en Twente wint een week later bij PSV, dan zie ik PSV pas echt wegzakken. Maar PSV zal best tevreden zijn als ze gelijk bij Ajax gaan spelen en thuis Twente zouden verslaan.

Ik ben tenminste blij dat Ajax nog ergens om speelt. Wie weet zijn wij de lachende derde na de lange strijd tussen PSV en Twente.

Zit wel in spanning voor half 1. Dit wordt nog erg lastig, zoals altijd voor Ajax.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Siem de Jong ole ole ole! (ouwe zeur die Nicolage Rico haha)

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Ik wist het: Cissé scoort tegen Roda. Dat gebeurd zo vaak, dat een speler tegen zijn oud club scoort. Helaas scoort ajax ook een seconde daarna

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Spoilers met zulke smileys hebben weinig zin, A&L. Spoiler dan niet.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

Haha idd, waarschijnlijk heeft Sparta nu een doelpunt gemaakt..

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Zo beter?

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

En dat is de 2e keer al binnen 20 minuten dat Emanuelson op de paal schiet....

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Van der Wieeeeeeeel, wat een beauty van een goal!

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Ook zonder suarez, zonder goed te spelen, gewoon solide met 3-0 winnen, ik ben tevreden.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Twente constant maar zeuren en smeken voor geel als het niet loop. Het is absoluut niet meer de club van de eerste seizoenshelft.

Maar toch weer winnen |

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.