- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Wie helpt mij aan nieuwe TV series?
Wie helpt mij aan nieuwe TV series?
Elineloves
-
- 24024 berichten
- 3591 stemmen
Ja die heb ik volgens mij een aantal jaren geleden gevolgd, met David Schwimmer was dat toch? Mn ex probeerde me aan die serie te krijgen, maar halverwege was ik afgehaakt. Misschien maar eens opnieuw oppakken!
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11454 berichten
- 4880 stemmen
Ik heb een seizoen van Weeds gezien en heb daarom erg kunnen lachen.
Raffael77
-
- 1891 berichten
- 0 stemmen
Ik ken nog wel een paar leuke series:
Fringe (Seizoen 1 is afgelopen) (JJ Abrams maker van LOST)
The Beast (Seizoen 1 is afgelopen)
Dit zijn ook nieuwe series van afgelopen jaar.
Missing ken ik niet maar heb wel gelezen dat de serie verkort is beeindigt en zelfs niet duidelijk is of het op dvd uitkomt.
Dat geeft toch aan dat het niet zo lekker zit.
doodah
-
- 1538 berichten
- 1190 stemmen
Ja die heb ik volgens mij een aantal jaren geleden gevolgd, met David Schwimmer was dat toch? Mn ex probeerde me aan die serie te krijgen, maar halverwege was ik afgehaakt. Misschien maar eens opnieuw oppakken!
Afgehaakt bij Band of Brothers!!!
Zeker nog eens opnieuw oppakken.
Donkerwoud
-
- 8026 berichten
- 3576 stemmen
De HBO-series duren vaak niet achterlijk lang en bieden wel meerdere sterke seizoenen. Wel zitten er tussen die vroegtijdig zijn afgekapt. Carnivale/Six Feet Under/Rome/Deadwood/The Wire e.a.
Californication heeft mij heel blij gemaakt met 2 goede seizoenen.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Ik probeer ook wat nieuwe tv-series te beginnen, voor humor vergelijkbaar met South Park en Family Guy en serie-verslaafdheid vergelijkbaar met The O.C., Gossip Girl en Grey's Anatomy en Lost, wat zou men mij aan kunnen raden? (btw, cable tv is niet voor mij)
Donkerwoud
-
- 8026 berichten
- 3576 stemmen
Ik ben zelf te spreken over de Afro-Amerikaanse komedieserie The Boondocks. Lijkt wel wat op South Park qua humor.
Andere series: Moral Orel, Monkey Dust/Little Britain (Brits)
batigol
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
In Overigen > Televisie > nieuwe serie zoeken:
Hallo,
Ik had een vraag over een serie. Ik heb lost en prison break gevolgd, deze series vond ik leuk om te zien omdat deze niet elke aflvering weer opnieuw begonnen met een ander verhaal maar het één geheel was. Nu vraag ik mijn eigen af of er nog meer van dit soort series zijn. NU hou ik niet zo van fictieve series (ik weet natuurlijk dat lost ook geen werkelijkheid is maar ik bedoel echt dat ik niet van series hou met vreemde wezen etc.). Weet iemand misschien 1 of meer series die wel in de plaatje passen?
Alvast bedankt,
Batigol
dulcinea
-
- 923 berichten
- 818 stemmen
24 of Dexter misschien, hebben per seizoen 1 groot verhaal en alles loopt natuurlijk gewoon door.
Als het iets jonger mag zijn Veronica Mars, grote verhaallijnen gemixt met kleinere mysteries per aflevering en vooral zalige humor.
Misschien Jericho, da's ook 1 groot verhaal, jammergenoeg wel abrupt ingekort bij seizoen 2 maar op zich toch de moeite.
Logico
-
- 80 berichten
- 0 stemmen
24 & Dexter in jouw geval, batigol
24 voor de actie en sensatie zoals in Prison Break en Dexter voor de iets meer diepgaande ontwikkelingen zoals in Lost.
clockwork72
-
- 2727 berichten
- 1582 stemmen
Wegmisbruikers, Top Gear, en Natuurlijk The Simpsons.
MR APOCALYPSE
-
- 610 berichten
- 0 stemmen
In Overigen > Televisie > nieuwe serie zoeken:
Hallo,
Ik had een vraag over een serie. Ik heb lost en prison break gevolgd, deze series vond ik leuk om te zien omdat deze niet elke aflvering weer opnieuw begonnen met een ander verhaal maar het één geheel was. Nu vraag ik mijn eigen af of er nog meer van dit soort series zijn. NU hou ik niet zo van fictieve series (ik weet natuurlijk dat lost ook geen werkelijkheid is maar ik bedoel echt dat ik niet van series hou met vreemde wezen etc.). Weet iemand misschien 1 of meer series die wel in de plaatje passen?
Alvast bedankt,
Batigol
The sopranos of OZ
batigol
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
okee nog genoeg keuze zie ik. En las vegas is dat ook iets of heeft dat elke aflevering weer een nieuw verhaal?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat zijn opzich wel standalones maar de relaties tussen mensen loopt wel gewoon door 5 seizoenen.
MR APOCALYPSE
-
- 610 berichten
- 0 stemmen
okee nog genoeg keuze zie ik. En las vegas is dat ook iets of heeft dat elke aflevering weer een nieuw verhaal?
Erg matige serie,ik heb seizoen 1 gezien.
Is elke keer een aparte aflevering,vergelijkbaar met CSI.
Donkerwoud
-
- 8026 berichten
- 3576 stemmen
Ik ben erg te spreken over Mad Men, Dexter, The Shield, The Wire en Damages. Allemaal zonder paranormale elementen.